jij begrijpquote:Op woensdag 16 november 2016 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zelfde categorie als naadjes van je sokken en labeltjes in je kleding

Naadjes van de kous en de klerenhanger van Anthonie in de kast.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zelfde categorie als naadjes van je sokken en labeltjes in je kleding

Prima Mamquote:

Alles kom op zegquote:

Leuke schoenen.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is raar, want sacha is jouw moeder niet

Wim t. Schippers: 'Mooie lamp overigens.'quote:

Voorkomt natte voeten, alles prima, zoals altijd.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je Mo, zwart hč
Hoe gaat ie?

Ik presenteer u nu het heelalquote:Op woensdag 16 november 2016 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wim t. Schippers: 'Mooie lamp overigens.'

Mooi!quote:Op woensdag 16 november 2016 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voorkomt natte voeten, alles prima, zoals altijd.

Goeie tip Mamquote:Op woensdag 16 november 2016 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi!
Op sokken met het weer van de afgelopen dagen is inderdaad nogal nat.

In your dreams, ik had je dochter kunnen zijnquote:

Ik blief geen kinderenquote:Op woensdag 16 november 2016 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In your dreams, ik had je dochter kunnen zijn

Hahaha je bent echt op dreefquote:

Verstandig, zeiknat op je werk komen is kut.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:34 schreef chufi het volgende:
Ik word de hele week al zeiknat van buiten, maar daarvoor heb ik een waterdichte jas en een regenbroek

'Niet kapot lezen.'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |