Doe dat dan ook even een melding over Tomarza. Op hun website staat geen kvk- of btw-nummer vermeld en verder klopt er weinig van.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:06 schreef Policy2 het volgende:
Een vriend van mij vertelde ook dat ik morgen de belastingdienst moet bellen en hun vertellen dat de factuur die hij mij verstuurde niet klopte en of zij het allemaal na kunnen checken.. wie weet zullen zij dan even zijn bedrijf erbij pakken en een inval doen ( wat voorheen bij Car Store ook gebeurd was ) KVK klopt niet, BTW nummer klopt niet niks klopt

Zal ik zeker doen.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:16 schreef Physsic het volgende:
[..]
Doe dat dan ook even een melding over Tomarza. Op hun website staat geen kvk- of btw-nummer vermeld en verder klopt er weinig van.
Je zou bijna denken dat een aantal bedrijven hun kvk-nummer en andere gegevens telkens met elkaar ruilen.

Met beetje speurwerk op google kom je al een eind, instanties hebben nog veel meer mogelijkheden.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:15 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe sterk die bedrijven aan elkaar gekoppeld zijn. Dat zal ook allemaal uitgezocht moeten worden.

Bedoel je de financieringsmaatschappij? Ik begrijp eigenlijk sowieso niet waarom een financieringsmaatschappij een hoge lening zou verstrekken voor een tweedehandsauto die ze nog nooit gezien hebben. Misschien gaat het wel om een auto waar na 2km het motorblok onderuit valt of een auto die achteraf gestolen (en omgekat) blijkt. Dan heb je als financieringsmaatschappij dus een onderpand wat niets waard blijkt te zijn..quote:Op woensdag 16 november 2016 22:17 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen.
Maar los daarvan KVK klopt niet, BTW klopt niet. Hoe de fuck wilt hij dan zich verantwoorden voor de leasemaatschappij? Dat betekend dat hij dus ook de leasemaatschappij oplicht..

Ja klopt.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:22 schreef Physsic het volgende:
[..]
Bedoel je de financieringsmaatschappij? Ik begrijp eigenlijk sowieso niet waarom een financieringsmaatschappij een hoge lening zou verstrekken voor een tweedehandsauto die ze nog nooit gezien hebben. Misschien gaat het wel om een auto waar na 2km het motorblok onderuit valt of een auto die achteraf gestolen (en omgekat) blijkt. Dan heb je als financieringsmaatschappij dus een onderpand wat niets waard blijkt te zijn..

Hahahaquote:Op woensdag 16 november 2016 22:23 schreef Norma_Jeane het volgende:
Dit vond ik altijd het leukste van schadebehandelaar zijn.
Dit soort mysteries ontrafelen. Kvk bellen en de doopceel van bedrijven lichten enzo. Rdw-histories uitpluizen. Hier kon ik compleet mijn creativiteit in kwijt.
Ik moet me ook enigzins beheersen er niet nu een paar centen tegenaan te gooien en eea bij de kvk op te vragen.

Met dit topic kun je 2 dingen bereiken, ze kiezen eieren voor hun geld en beginnen weer nieuw bedrijf of ze worden boos en gaan lastig worden.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:23 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ja klopt.
De oplichters hebben dus een bedrijf opgegeven die helemaal niet bestaat.
maw de koop kan dus sowieso niet door gaan omdat de gegevens niet kloppen...

Had jij dan een (nog niet getekende) schriftelijke koopovereenkomst met dezelfde gegevens erop?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:23 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ja klopt.
De oplichters hebben dus een bedrijf opgegeven die helemaal niet bestaat.
maw de koop kan dus sowieso niet door gaan omdat de gegevens niet kloppen...

Mag gewoon hoor.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:23 schreef Norma_Jeane het volgende:
Dit vond ik altijd het leukste van schadebehandelaar zijn.
Dit soort mysteries ontrafelen. Kvk bellen en de doopceel van bedrijven lichten enzo. Rdw-histories uitpluizen. Hier kon ik compleet mijn creativiteit in kwijt.
Ik moet me ook enigzins beheersen er niet nu een paar centen tegenaan te gooien en eea bij de kvk op te vragen.

Ik ga ze geen cent uitbetalen, daar kunnen ze wel naar fluiten!quote:Op woensdag 16 november 2016 22:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met dit topic kun je 2 dingen bereiken, ze kiezen eieren voor hun geld en beginnen weer nieuw bedrijf of ze worden boos en gaan lastig worden.

Als je voor wat (extra) geld weer een auto hebt, en van alle problemen af bent, zo ik al snel eieren voor mijn geld kiezen in deze zaak moet ik zeggen.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:29 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ik ga ze geen cent uitbetalen, daar kunnen ze wel naar fluiten!
Boos en lastig worden om wat? Ik neem aan dat zij niet zo dom zijn en voor een auto mij gaan bedreigen en opzoeken..

Dus de verzekeraar heeft dat zelf besloten maar jou niet geïnformeerd? Odd.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:07 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de verzekering gebeld en ik heb ze alles uitgelegd. Hij zei dat het een lastige situatie is en ik hoorde dus net van de politie dat er geen verzekering is op beiden auto's

Daar denken ze in die kringen wat anders over.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:29 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Boos en lastig worden om wat? Ik neem aan dat zij niet zo dom zijn en voor een auto mij gaan bedreigen en opzoeken..

Precies...quote:Op woensdag 16 november 2016 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus de verzekeraar heeft dat zelf besloten maar jou niet geïnformeerd? Odd.

Dus als die verkoper je vanmiddag had gebeld dat je je Golf kon komen halen dan had je onverzekerd in je Golf rondgereden?quote:

Je hebt gewoon met een particuliere oplichter te maken. Die rechtszaak gaat er niet komen om de doodeenvoudige reden dat dit soort mensen "ongrijpbaar" zijn. Die kerel weet dondersgoed dat hij geen enkele kans maakt om die zaak te winnen.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:29 schreef Policy2 het volgende:
[..]

Afgelopen 24 uur ben ik 3x naar het politiebureau geweest. Ze kunnen pas een aangifte opnemen als ik pas alles uit de kast heb gehaald en geprobeerd heb om de auto terug te nemen en dan pas kunnen ze mij helpen als niks meer lukt.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:34 schreef Halle_Luja het volgende:
Vooralsnog vind ik dr alles op lijken dat deze Bosnier handelt namens of in dienst van Toma.za bv.
Dat ie via marktplaats onder een andere naam aanbiedt, zegt niet zoveel.nIk kan in Arnhem geen befrijf vinden met die naam bij de Kvk. Een deel van de auto's die in ieder geval Toma.za bv aanbiedt via diverse adverentiesites en dr eigen bedrijfspagina, zijn allen geimporteerde schadegebakjes en staan nog steeds op naam van een particulier ook al worden ze al maanden aangeboden. Particulier en zakelijk (lees: auto's op bedrijfsvoooraad) door elkaar dus vind ik ietwat vreemd voor een zuiver eerlijk bedrijf..
Dat bedrijf Toma.za BV doet ook schadeherstel volgens kvk en 2 facebookpagina's van ze. En jouw verkoper is facebookvriendjes met ze. Ook een reden om aan te nemen dat die toko de eigenlijk toko is waar je eigenlijk zaken mee doet via een dubieus figuur.
Verder vind ik het nogal wat op afpersing lijken en zeker met die factuur waar geen hout van klopt. Dat lijkt ie zo in zn zak te willen steken, anders had ie wel een kloppend kvk-en btwnummer gehad.
[b]Misschein is binnenstappen bij een ander poltiebueau ook wel een idee.[/b] Sowiese vind ik het raar dat de poltie zeg dat je eerst een aangetkeend brief enz moet sturen en moet afwachten. Iets is een strafbaar feit of niet, lijkt mij.

Verzekering afsluiten is 1 telefoontje. Dat is het probleem niet.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus als die verkoper je vanmiddag had gebeld dat je je Golf kon komen halen dan had je onverzekerd in je Golf rondgereden?

Dan had ik mijn verzekering gebeld en verteld dat alles weer oke is. Maar wel raar dat zij mij niks hierover gezegd hebben...quote:Op woensdag 16 november 2016 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus als die verkoper je vanmiddag had gebeld dat je je Golf kon komen halen dan had je onverzekerd in je Golf rondgereden?

De verzekeraar heeft zelf besloten de verzekering stop te zetten en TS daar niet over geïnformeerd.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:41 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Verzekering afsluiten is 1 telefoontje. Dat is het probleem niet.

Ja, dat zei ik dus ook al maar daar kwam niet echt een antwoord op.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:41 schreef Policy2 het volgende:
Maar wel raar dat zij mij niks hierover gezegd hebben...

Ik zou morgen nog maar eens met de verzekering bellen, en dan gelijk vragen wat er gebeurt als je een automatische boete krijgt wegens niet verzekerd zijn.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:41 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Dan had ik mijn verzekering gebeld en verteld dat alles weer oke is. Maar wel raar dat zij mij niks hierover gezegd hebben...

Dat zal ik ook doen dan.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou morgen nog maar eens met de verzekering bellen, en dan gelijk vragen wat er gebeurt als je een automatische boete krijgt wegens niet verzekerd zijn.

Hoezo daar naar vragen?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou morgen nog maar eens met de verzekering bellen, en dan gelijk vragen wat er gebeurt als je een automatische boete krijgt wegens niet verzekerd zijn.

Maar nu vraag ik mij af, als er nu een ongeluk gebeurd en mijn auto is total loss, wie betaald dat?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hoezo daar naar vragen?
De verzekeringsmaatschappij deelt die boetes niet uit en de politie heeft blijkbaar al gezegd dat TS gevrijwaard is van boetes vanaf de datum van zijn melding bij de politie.

http://www.detelefoongids.nl/t-h-garage/20100168/5-1/quote:Op woensdag 16 november 2016 22:37 schreef Policy2 het volgende:
Dit is overeenkomst wat nog niet getekend is en opgestuurd is.
[ afbeelding ]
Bedrijf bestaat niet. maw contract geldt als niet geldig

Niemand.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:53 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Maar nu vraag ik mij af, als er nu een ongeluk gebeurd en mijn auto is total loss, wie betaald dat?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |