Het mag niet eens zo zijn dat je de sleutels niet voorhanden hebt. Juist vanwege brand.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:09 schreef Gunner het volgende:
[..]
Lekker handig als er brand uitbreekt. Fikt bij voorbaat je hele tent incl voorraad af.
Ik las het als: de auto stond ingesloten tussen andere auto's, waarvan de sleutels niet aanwezig waren waardoor een proefrit onmogelijk was.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag he, maar ik kan er ook overheen gelezen hebben...TS geeft aan dat hij wel direct had gezien dat het motorlampje aan ging, maar dat zou allemaal geen issue zijn. Maar hij schrijft ook volgens mij dat een proefrit niet ging want de sleutels waren niet aanwezig. ().
Nu weet ik niet hoe dat is bij Mercedes, misschien dat dat daar direct getoond wordt bij het openen van de deur (hoe doe je dat zonder sleutel?) maar, als dat niet zo is, en je moet de auto op contact zetten om dat lampje op te zien lichten (waarvoor je IN de auto moet zijn en daar heb je ook sleutels voor nodig), dan waren er toch ook sleutels?
Of heb ik over een deel van het verhaal heen gelezen?
En welk nut heeft het, achteraf, om dat tig keer te herhalen? TS weet dat zelf ondertussen ook wel.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, dat is het eerste issue, want als TS dat niet had gedaan had ie dit issue niet gehad. Aan de andere kant, los van het geld (wat hij dus helemaal niet heeft), heeft TS in dit hele verhaal stomme beslissing op stomme beslissing gestapeld.
TS is, let´s just say it, gewoon niet het helderste licht. Maar ik denk dat je zult schrikken hoeveel van dit soort simpele zielen rondlopen, want anders konden dat soort bedrijfjes ook niet bestaan.
Fuck. Dan heeft TS ook nog een ander probleem... is zijn golf in beslag genomen door de domeinen..quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:11 schreef lichtknopje het volgende:
TS?
http://www.destentor.nl/r(...)-apeldoorn-1.6646756
Als.. dan is het probleem opgelost. Die auto staat nl. nog steeds op naam van TS of eigenlijk de VW dealer en dan is de auto dus terecht. Die kan dus niet verkocht worden.quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:36 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Fuck. Dan heeft TS ook nog een ander probleem... is zijn golf in beslag genomen door de domeinen..
Dan zou ik het vooral ook nóg een keer quoten.quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En welk nut heeft het, achteraf, om dat tig keer te herhalen? TS weet dat zelf ondertussen ook wel.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan zou ik het vooral ook nóg een keer quoten.
dat is 'em niet!quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:11 schreef lichtknopje het volgende:
TS?
Sleutelbloemstraat, daar zitten alle malafide bedrijfjes bij elkaar.quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:11 schreef lichtknopje het volgende:
TS?
Dat zou dus ook míjn eerste gedachte zijn en meteen ook reden genoeg om er met een grote boog omheen te lopen.quote:
Toepasselijke straatnaam ook.quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:26 schreef GeoffreyCLN het volgende:
[..]
Sleutelbloemstraat, daar zitten alle malafide bedrijfjes bij elkaar.
In overleg met de leasemaatschappij als ik het goed begrepen heb.quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wacht... heeft ts nu serieus zijn lease auto ingeruild?
Hoezo is die niet overschrijfbaar? Hij heeft dat toch in overleg gedaan met de financieringsmaatschappij?quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:37 schreef Fer het volgende:
Ik denk dat Ts binnenkort bericht krijgt van de advocaat van de verkoper.
Ts biedt een inruiler aan die niet overschrijfbaar is.
TS koopt een auto die vervolgens niet voldoet aan wat hij had mogen verwachten, namelijk dat de auto schijnbaar flinke schade heeft (a ¤5000) en een onjuiste tellerstand, waardoor hij (mits het voorgaande en de rest van het verhaal juist is) recht had om te koop te ontbinden.quote:Ts koopt een auto, die hij vervolgens niet wil hebben en niet betaalt.
Ik zou niet weten waarom TS dat zomaar zou moeten doen. De verkoper heeft niet aannemelijk gemaakt dat TS in <12uur 1200km met de auto heeft gereden en ook niet dat die 1200km zorgt voor een waardevermindering gelijk aan het bedrag dat is vermeld op de factuur.quote:Ts wil de verkoper niet schadeloos stellen voor geleden verlies en reeds gemaakte kosten.
Niet netjes? De verkoper had na de klacht van TS kunnen aanbieden de auto te herstellen, kunnen onderhandelen over verlaging van de verkoopprijs of alles weigeren en een rechtszaak kunnen beginnen om TS te vorderen het aankoopbedrag te betalen.quote:Nu ben ik niet van mening dat de verkoper erg netjes en correct was, maar zomaar eens vanaf de andere kant bekeken staat Ts ook niet sterk.
Waarom koop je uberhaupt een nieuwe auto als je de huidige nog niet eens hebt afbetaald en die pas 2 jaar oud is. (Dat laatste zou trouwens betekenen dat hij die Golf al sinds z'n 17e heeft, en dat is vreemd)quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:20 schreef Luxuria het volgende:
Wtf, waarom koop je voor dat bedrag niet een nieuwe auto bij een betrouwbare dealer?
Dat was een financial lease, bij de VW-dealer, dus als je een nieuwe auto moet hebben zijn wat dat betreft je mogelijkheden nogal beperkt.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:45 schreef Speekselklier het volgende:
Het blijft met verbazen dat je de vorige auto nieuw bij een offciele dealer koopt en dat je twee jaar later die auto inruilt voor een gebruikte auto bij een bulgaar.
Ben je (tussen nu en twee jaar geleden) een keer hard gevallen of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |