Ah, ik was haar in ieder geval vergetenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze was toch door Carl in een kast opgesloten in S6?
Ja ik zag net ook pas dat ze uit 1999 stamtquote:Op woensdag 16 november 2016 09:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe oud ben je zelf?Je weet dat ze een kind speelt hè?
Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgend jaar is ze 18!quote:Op woensdag 16 november 2016 09:20 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ja ik zag net ook pas dat ze uit 1999 stamt
leeftijd is slechts een norm opgelegd door de patriarchale maatschappijquote:Op woensdag 16 november 2016 09:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze dienen eerst bij te komen van alles wat tot nu toe gebeurd is en goed nadenken over de te nemen stappen. Ze zijn hun wapen en matrassen kwijt, maar ze slapen nog allemaal comfortabel droog en warm, hebben vers water en elektriciteit. Vluchten naar een onbekende bestemming betekent dat je al die verworvenheden kwijt bent.quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja die kans is groot, maar is bij blijven 100% zeker. Ik zou die 1% (of meer!) kans om een tijdje zonder 'een Negan' te zijn aangrijpen. Maar goed, dat is juist het interessante aan zo'n nieuwe wereld natuurlijk: wat zal je doen, wie zul je worden? Ik ben nu al een halve nomade, wellicht speelt dat mee in wat ik dénk dat ik zou doen.
Hahaha, ik ook!!quote:Op woensdag 16 november 2016 20:14 schreef INViCTuS het volgende:
Dacht dat ik een vliegtuig zag vliegen
Je snapt het blijkbaar niet. Negan is een sadistische psychopaat, die graag spelletjes speelt met mensen en er van geniet anderen te vernederen, martelen of te vermoorden.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:49 schreef Merkie het volgende:
Dit was echt een superslechte aflevering. Is het nou werkelijk nodig om elke bij elke woordwisseling je dominantie aan te duiden en spelletjes te spelen? Kan Negan nou werkelijk waar geen één zin uitspreken zonder een stomme grijns op te zetten en overdreven de nadruk te leggen op een woord uit die zin? Kan Rick ook maar één keer een normale zin tegen Negan te zeggen zonder voor zich uit te staren als een glazige autist? Wat een slechte B-film karikaturen waren dit. Het wordt elke afleveirng steeds erger. Bah.
En zo goedkoop om het seizoen te splitsen in drie verhaallijnen, lekker makkelijk allemaal.
Was bijna in slaap gevallen jaquote:Op woensdag 16 november 2016 22:49 schreef Merkie het volgende:
Dit was echt een superslechte aflevering. Is het nou werkelijk nodig om elke bij elke woordwisseling je dominantie aan te duiden en spelletjes te spelen? Kan Negan nou werkelijk waar geen één zin uitspreken zonder een stomme grijns op te zetten en overdreven de nadruk te leggen op een woord uit die zin? Kan Rick ook maar één keer een normale zin tegen Negan te zeggen zonder voor zich uit te staren als een glazige autist? Wat een slechte B-film karikaturen waren dit. Het wordt elke afleveirng steeds erger. Bah.
En zo goedkoop om het seizoen te splitsen in drie verhaallijnen, lekker makkelijk allemaal.
De EP was langer he?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb geloof ik een stuk gemist. Het einde is niet dat Rick in de poortopening staat en de auto's van Negan wegrijden?
Ik snap dat wel bij Fox doen ze heel vaag wanneer een episode begint en afgelopen is.quote:
Ik dacht serieus dat dat het einde was. Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap dat wel bij Fox doen ze heel vaag wanneer een episode begint en afgelopen is.
Dat is waar. Ik zat maandag ineens AHS te kijken toen ik me besefte dat het er niet meer bij hoorde. Dat begon in een bos, dus het had zo gekund.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap dat wel bij Fox doen ze heel vaag wanneer een episode begint en afgelopen is.
Mishone die langs een stel matrassen loopt die in de fik zijn gezet. Onnodig meegenomen door Negan dus.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat dat het einde was. Wat heb ik gemist?
En Rick verteld aan Michonne dat Judith van Shane is en dat hij dat moest accepteren. Net zoals Michonne nu even moet accepteren dat ze er hier even het beste van moeten maken o.i.d. Weet het niet meer precies.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mishone die langs een stel matrassen loopt die in de fik zijn gezet. Onnodig meegenomen door Negan dus.
Welk wapen dan? En wat willen ze met één wapen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:42 schreef Vlindur het volgende:
Ah. Er is dus nog een wapen en Eugene moet er nu een kogel voor gaan maken.
Oké! Ik ben bij
Rosita heeft in het bos een wapen van een walker gepakt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Welk wapen dan? En wat willen ze met één wapen?
het wapen dat Rosita van de Walker gepakt heeft.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Kogel door de kop van Negan lijkt me. Wraak voor Abraham en Glenn (met alle gevolgen van dien)?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die Negan nog ff niet dood, zie het eerder voor me dat Rick er dan voor springt.quote:Op zaterdag 19 november 2016 09:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
Kogel door de kop van Negan lijkt me. Wraak voor Abraham en Glenn (met alle gevolgen van dien)?
Enige probleem is, dat ze eerst je hele stad hebben platgebrand.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:34 schreef PalmRoyale het volgende:
In het echte leven valt een groep uiteen als je hun leider de hersens inslaat. Rick had gewoon met Lucille Negans schedel moeten kraken en dan net zoals Negan met Glenn deed ten overstaan van alle Saviors zijn hoofd tot pulp slaan. Hij dan had hij gelijk de leiding over kunnen nemen.
Best lastig als al Negans mensen om je heen staan, tot de tanden toe bewapend.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:34 schreef PalmRoyale het volgende:
In het echte leven valt een groep uiteen als je hun leider de hersens inslaat. Rick had gewoon met Lucille Negans schedel moeten kraken en dan net zoals Negan met Glenn deed ten overstaan van alle Saviors zijn hoofd tot pulp slaan. Hij dan had hij gelijk de leiding over kunnen nemen.
Ik mag toch hopen dat dit gezeik niet nog 2 jaar doorgaat maak hem dan lid van die zombiedierentuinquote:Op zaterdag 19 november 2016 10:54 schreef KillerBee4ever het volgende:
De acteur schijnt voor 2 jaar getekend te hebben, dus die legt voorlopig nog niet het loodje, denk ik
Ik denk ook niet direct dat dit gaat gebeuren, maar dat dit nu door Rosita's hoofd gaat, nav "make me a bullet": ik jas 'm een kogel door z'n harses! (Can't blame her for trying...)quote:Op zaterdag 19 november 2016 09:43 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die Negan nog ff niet dood, zie het eerder voor me dat Rick er dan voor springt.
Als ik het me goed herinner, deed de Governor ook zo'n 2 seizoenen mee, het lijkt misschien lang, maar er staat nog genoeg interessants te gebeuren.quote:Op zaterdag 19 november 2016 13:35 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit gezeik niet nog 2 jaar doorgaat maak hem dan lid van die zombiedierentuin
De governor maakte iedereen af en stal alles. Negan breekt je en laat je dan voor hem werken.quote:Op zondag 20 november 2016 18:20 schreef YazooW het volgende:
Net 4 afleveringen achter elkaar gekeken
Die Governor was veel enger dan Negan. Of ligt dat misschien aan mij?
The Saviors hebben een duidelijke hierachie. Je hebt Negan aan de top, met daaronder een soort van luitenants en daar weer onder footsoldiers. Dit zijn echt geen watjes. Dat zag je al in de laatste aflevering van vorig seizoen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is wel vreemd hoe Negan een heel gebied heeft met mensen die bang voor hem zijn. Zo als hierboven ook al is gezegd die volgelingen zijn bange schapen en geiten.
Misschien. Maar de Governor was vooral manipulatief bezig, Negan kan het niet zoveel boeien. Hij is de alfa zilverruggorilla en iedereen moet doen wat hij zegt. Niks faken, het is vanaf moment 1 duidelijk wie het voor het zeggen heeft. De Governor was een soort messias van zijn "volk" (met bijbehorende mythes) en runde een soort koningkrijkje. Twee keer zelfs.quote:Op zondag 20 november 2016 18:20 schreef YazooW het volgende:
Net 4 afleveringen achter elkaar gekeken
Die Governor was veel enger dan Negan. Of ligt dat misschien aan mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
De nacht aflevering was alleen bij de seizoens première.quote:Op zondag 20 november 2016 22:30 schreef Vlindur het volgende:
Verdomme. Kut Fox.
Wil ik het opnemen voor vannacht zenden ze het niet uit![]()
"American Music Awards" is er op van 02:00 tot 05:00.
Walking Dead komt alleen morgen om 22:00
Vorig seizoen was het toch ook elke week rond 3 uur in de nacht?quote:Op maandag 21 november 2016 07:24 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
De nacht aflevering was alleen bij de seizoens première.
En dat is nog zwak uitgedruktquote:Op maandag 21 november 2016 07:16 schreef Max23 het volgende:
Dit vond ik nou niet een al te beste aflevering.
Die groep die een dag later kwamquote:Op maandag 21 november 2016 16:13 schreef MissLuna het volgende:
Ik heb echt wat gemist geloof ik, maar wtf deed die auto met die muziek daar? Wie had dat gedaan?
Dat lijkt me wel duidelijk idd, maar toen ze aankwamen was het als of het nooit heeft plaats gevonden. Geen enkele reactie van beide kanten hierover...quote:
quote:
Ten eerste is 'die groep' de saviors, ten tweede is het bedoeld als een reminder dat ze Hilltop bezitten. Er was heel duidelijk een gesprekje hierover tussen Simon (leidinggevende van het groepje) en Gregory (leider van Hilltop). Simon zei dat gelukkig de saviors dat soort klusjes voor ze willen doen (zombies klaren) als Hilltop gewoon blijft doen wat ze blijven doen. Het was ook ergens een testje om te kijken of ze iets wisten over Alexandria, zo ja, dan was het ook een waarschuwing om niet met hun bezig te houden.quote:Op maandag 21 november 2016 18:10 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel duidelijk idd, maar toen ze aankwamen was het als of het nooit heeft plaats gevonden. Geen enkele reactie van beide kanten hierover...
quote:Op maandag 21 november 2016 16:13 schreef MissLuna het volgende:
Ik heb echt wat gemist geloof ik, maar wtf deed die auto met die muziek daar? Wie had dat gedaan?
Kijken jullie met je ogen dicht en met je handen op je oren ofzo?quote:Op maandag 21 november 2016 18:10 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel duidelijk idd, maar toen ze aankwamen was het als of het nooit heeft plaats gevonden. Geen enkele reactie van beide kanten hierover...
Opnemen? Woon je in 2003 ofzo?quote:Op zondag 20 november 2016 22:30 schreef Vlindur het volgende:
Verdomme. Kut Fox.
Wil ik het opnemen voor vannacht zenden ze het niet uit![]()
"American Music Awards" is er op van 02:00 tot 05:00.
Walking Dead komt alleen morgen om 22:00
Blijkbaar? Ik zit er altijd vol in, maar heb dit echt volledig gemist.quote:Op maandag 21 november 2016 20:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
[..]
Kijken jullie met je ogen dicht en met je handen op je oren ofzo?
Dit, ffs!!quote:Op maandag 21 november 2016 21:20 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Opnemen? Woon je in 2003 ofzo?
Wel eens van torrents gehoord?
Maar allemaal zijn ze niet strak genoeg.quote:Op maandag 21 november 2016 23:03 schreef stinkie het volgende:
Iemand geturft hoeveel broeken Maggie heeft?
Dat is al sinds S2 een dingetje. Ik heb ook nooit gesnapt waarom maar als je Coral niet haat hoor je er niet bij.quote:
Ik kan een programma in 6 sec programmeren. 😕quote:Op maandag 21 november 2016 23:27 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Goed verhaal, downloaden is teveel moeite maar opnemen niet.
Euhm, daar werd wel degelijk over gesproken.quote:Op maandag 21 november 2016 18:10 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat gezeik duurt al een week of 2.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:13 schreef superniger het volgende:
Leuk. 2 pagina's geneuzel over torrents/opnemen
Misschien heeft Jesus de poort opengezet om te laten zien dat Maggie & Sasha wel degelijk een reden hebben om te blijven? Zo'n groot probleem waren die paar walkers niet...quote:Op dinsdag 22 november 2016 07:48 schreef junkiesietze het volgende:
Het lijkt me dat die saviours toch wel aan het kijken waren hoe de hilltop dat met die auto zouden aanpakken?
Dan moeten ze toch ook Maggie gezien hebben op de tractor?
verder wel een saaie aflevering idd
quote:Op woensdag 16 november 2016 12:04 schreef Beach het volgende:
[..]
leeftijd is slechts een norm opgelegd door de patriarchale maatschappij
In het echte leven staat dan vaak de nummer 2 op als leider.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:34 schreef PalmRoyale het volgende:
Volgens mij kijken mensen hier maar half.quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:22 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Misschien heeft Jesus de poort opengezet om te laten zien dat Maggie & Sasha wel degelijk een reden hebben om te blijven? Zo'n groot probleem waren die paar walkers niet...
dit. FFS mensenquote:Op dinsdag 22 november 2016 08:28 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Volgens mij kijken mensen hier maar half.De saviors geven zelf nog aan in de ep dat ze dit gedaan hebben!
Te bizar voor woorden eigenlijk. Heel apart.quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:28 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Volgens mij kijken mensen hier maar half.De saviors geven zelf nog aan in de ep dat ze dit gedaan hebben!
Dit dus. Kom op zeg, als je de serie niet kan volgen, kijk dan niet. Dit soort missers zijn echt stupide.quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:28 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:43 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik begin een beetje het zombieslayen te missen. De constante dreiging van zombies die elk moment kunnen aanvallen is wel een beetje weg. Het wordt steeds meer een soapserie.
Nee maar dat hele survivallen is er wel uit. Dat maakte het voor mij wel spannend.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:52 schreef Scrummie het volgende:
Dat de zombie dreiging minder word is gister ook uitstekend in beeld gebracht; het fietsen van Enid, het rollerskaten van Enid en Carl; 2 seizoenen terug kon dat niet zo op de weg.
Of je gebruikt Sonarr en hebt er geen omkijken meer na. (als je PC/NAS aan staat uiteraard) Na het kijken gooi je het bestandje gewoon weer weg.quote:Op maandag 21 november 2016 23:43 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Torrents downloaden kan in 0 seconden.
Ja, het is een 'andere' serie geworden, dat klopt. Maar ik vind het nog steeds net zo tof, het laat uitstekend de ontwikkeling zien van apocalypse naar herbouwen van een soort van samenleving.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:59 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nee maar dat hele survivallen is er wel uit. Dat maakte het voor mij wel spannend.
De kracht van de eerste 3 seizoenen zat vooral in het feit dat ze een personage heel sterk weg konden zetten, waar de kijkers vertrouwd mee raakten om die dan vervolgens op een lullige manier dood te laten gaan.
Die apocalyptische wereld zetten ze inderdaad wel heel erg sterk weg. Het is ook niet dat ik het slecht vind, zal het tot de laatste serie blijven kijken. Maar het hele zombie-aspect wordt een beetje naar de achtergrond geplaatst en dat was nou net de reden dat deze serie mij zo aantrok.quote:Op dinsdag 22 november 2016 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, het is een 'andere' serie geworden, dat klopt. Maar ik vind het nog steeds net zo tof, het laat uitstekend de ontwikkeling zien van apocalypse naar herbouwen van een soort van samenleving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |