Het is niet zonder risico nee, maar blijven betekent sowieso een lijdensweg, een soort moderne slavernij. Persoonlijk zou ik in de auto of op de motor stappen en zorgen dat ik heel snel een paar honderd km verder zou raken. Zeker met alle ervaring die ze inmiddels hebben met zombiestadjes schoonvegen en muurtjes bouwen, zou opnieuw beginnen toch haalbaar moeten zijn? (Dit alles uiteraard vóór het inleveren van alle wapens! Zodat je eventueel Negantuig onderweg gewoon van je af kunt knallen, zo onschendbaar zijn ze niet...)quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:00 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Mja, het is wel zo dat elke keer dat ze 'em peren er ook mensen dood gaan. Dat is nogal een keuze om te maken.
Lijkt me ook!quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:03 schreef thecleaninglady het volgende:
Ik denk dat Alexandrie, Hilltop en Kingdom later een keer samen gaan werken tegen Negan, mss nog met andere groepen erbij.
En Daryl achterlaten?quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
Het is niet zonder risico nee, maar blijven betekent sowieso een lijdensweg, een soort moderne slavernij. Persoonlijk zou ik in de auto of op de motor stappen en zorgen dat ik heel snel een paar honderd km verder zou raken. Zeker met alle ervaring die ze inmiddels hebben met zombiestadjes schoonvegen en muurtjes bouwen, zou opnieuw beginnen toch haalbaar moeten zijn? (Dit alles uiteraard vóór het inleveren van alle wapens! Zodat je eventueel Negantuig onderweg gewoon van je af kunt knallen, zo onschendbaar zijn ze niet...)
wordquote:Op dinsdag 15 november 2016 13:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
en wordt je publiekelijk van een lichaamsdeel ontdaan.
FTFYquote:Op dinsdag 15 november 2016 13:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
Heel goed over nagedacht door de makers van het programma de stripboeken. Ze hebben een slechterik verzonnen die de Governor en die kannibalen op padvinders laat lijken
Het is natuurlijk niet alleen Daryl die ze achterlaten, maar ze weten ook niet waar Carol en Morgan zijn. Bovendien is het behoorlijk lastig om echt ver te reizen in deze wereld, denk bv aan de ep met de brandweerwagen en de moeite die het kostte om na de kerk te komen waar ze nu zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
Het is niet zonder risico nee, maar blijven betekent sowieso een lijdensweg, een soort moderne slavernij. Persoonlijk zou ik in de auto of op de motor stappen en zorgen dat ik heel snel een paar honderd km verder zou raken. Zeker met alle ervaring die ze inmiddels hebben met zombiestadjes schoonvegen en muurtjes bouwen, zou opnieuw beginnen toch haalbaar moeten zijn? (Dit alles uiteraard vóór het inleveren van alle wapens! Zodat je eventueel Negantuig onderweg gewoon van je af kunt knallen, zo onschendbaar zijn ze niet...)
Bovendien is de kans redelijk groot dat waar je ook gaat er wel een andere 'Negan' is.quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:38 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet alleen Daryl die ze achterlaten, maar ze weten ook niet waar Carol en Morgan zijn. Bovendien is het behoorlijk lastig om echt ver te reizen in deze wereld, denk bv aan de ep met de brandweerwagen en de moeite die het kostte om na de kerk te komen waar ze nu zijn.
Tja in hoeverre moet je vast willen houden aan een groep specifieke mensen, behalve mensen waar je verantwoordelijk voor bent (je kinderen dus)? Als groep ben je sterker, maar het kan je ook beperken om vrije keuzes te maken. Een interessant gegeven, dat wel.quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:38 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet alleen Daryl die ze achterlaten, maar ze weten ook niet waar Carol en Morgan zijn. Bovendien is het behoorlijk lastig om echt ver te reizen in deze wereld, denk bv aan de ep met de brandweerwagen en de moeite die het kostte om na de kerk te komen waar ze nu zijn.
Want er zijn geen walkers meerquote:Op dinsdag 15 november 2016 18:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
Tja in hoeverre moet je vast willen houden aan een groep specifieke mensen, behalve mensen waar je verantwoordelijk voor bent (je kinderen dus)? Als groep ben je sterker, maar het kan je ook beperken om vrije keuzes te maken. Een interessant gegeven, dat wel.
En qua wegrijden, misschien heb ik een verkeerd beeld van de VS maar ik zie vooral eindeloze, normaliter al verlaten wegen voor me. Plankgas dus. Wel eerst even auto pantseren en een soort tanks van maken met die shotguns natuurlijk. Oh wacht... die hebben ze niet meer!![]()
Ja die kans is groot, maar is bij blijven 100% zeker. Ik zou die 1% (of meer!) kans om een tijdje zonder 'een Negan' te zijn aangrijpen. Maar goed, dat is juist het interessante aan zo'n nieuwe wereld natuurlijk: wat zal je doen, wie zul je worden? Ik ben nu al een halve nomade, wellicht speelt dat mee in wat ik dénk dat ik zou doen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bovendien is de kans redelijk groot dat waar je ook gaat er wel een andere 'Negan' is.
Die kunnen ze inmiddels wel handelen; onderweg rij je ze gewoon van de weg en in zo'n dorp kunnen ze net als eerder zo'n schoonveegactie doen. Je moet natuurlijk niet teveel zombies uh beren op de weg zien hè, een beetje in mogelijkheden denken.quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:47 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
Want er zijn geen walkers meer
Dan moet je ervoor zorgen dat je zelf de nieuwe Negan wordt op een andere locatiequote:Op dinsdag 15 november 2016 18:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bovendien is de kans redelijk groot dat waar je ook gaat er wel een andere 'Negan' is.
Zombiesquote:Op dinsdag 15 november 2016 18:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
Die kunnen ze inmiddels wel handelen; onderweg rij je ze gewoon van de weg en in zo'n dorp kunnen ze net als eerder zo'n schoonveegactie doen. Je moet natuurlijk niet teveel zombies uh beren op de weg zien hè, een beetje in mogelijkheden denken.
Trouwens raken die zombies niet langzaam op? Ik heb het idee dat ze er steeds verrotten uit beginnen te zien!
Zeker... al vrees ik dat ze het ook veel te lang gaan rekken ivm populariteitquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:15 schreef GM78 het volgende:
Het zevende seizoen alweer. Ben ik eigenlijk de enigste die zich ondertussen langzaam begint af te vragen, hoe de laatste aflevering van de Walking Dead er uit zal gaan zien
huh?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:20 schreef Tourniquet het volgende:
Was wel goed om te zien dat Enid uit de kast is gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |