abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166820263
Het acteerniveau was inderdaad bedroevend - opvallend slecht tegenover andere afleveringen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_166820335
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
Dat. Ik begrijp het gejank om 'saaie afleveringen' dan ook nooit zo. Alsof het altijd maar 'feest' kan blijven.
"men" is nogal verwend geweest afgelopen seizoen. Dan waren het de Wolves, dan weer de hele horde in Alexandria, dan gingen die weer dood, etc.
pi_166820489
quote:
6s.gif Op maandag 21 november 2016 23:08 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Maar allemaal zijn ze niet strak genoeg.
De eerste was prima hoor :Y Alleen dat hoofd momenteel ;(
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 22 november 2016 @ 10:33:27 #204
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_166820510
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:31 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

tis net een jongetje
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_166820515
De tweede helft van vorig seizoen was ook niet best. TWD heeft per seizoen gewoon teveel afleveringen.
pi_166820687
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:34 schreef Michie_ het volgende:
De tweede helft van vorig seizoen was ook niet best. TWD heeft per seizoen gewoon teveel afleveringen.
Die mening mag jij hebben, maar ik ben het er niet mee eens. TWD mag van mij ook wel 20 episodes per seizoen hebben.
pi_166820694
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:31 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Iemand geteld hoeveel pukkels ze erbij heeft gekregen? Ik kwam op 4!
pi_166820873
:') je kunt er maar op letten ;(
Ja doei.
  Redactie Frontpage dinsdag 22 november 2016 @ 11:19:22 #209
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_166821230
De rek is er voor mij wel een beetje uit. Zowel Rick, Maggie als Carl zijn mateloos irritant geworden. Negan is slecht neergezet en ook Trevor is een zaadje. Dat deed hij in GTA veel beter :*

Wat ik het vervelendst vind van de afgelopen seizoenen is dat het met een tempo a la Dragon Ball Z doorsleept. Ik wil graag wat meer snelheid in de serie, en dat betekent niet perse meer actie.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_166821253
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
:') je kunt er maar op letten ;(
Telkens als ik denk "ja, dit is een leuk TWD topic!" komt er dat soort onzin voorbij :').
pi_166821292
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Telkens als ik denk "ja, dit is een leuk TWD topic!" komt er dat soort onzin voorbij :').
Ik snap het sowieso niet zo als mensen op het uiterlijk van acteurs/actrices gaan zitten letten buiten of het bij een character past of niet. Oppervlakkig geneuzel.
Ja doei.
pi_166821421
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik snap het sowieso niet zo als mensen op het uiterlijk van acteurs/actrices gaan zitten letten buiten of het bij een character past of niet. Oppervlakkig geneuzel.
Idd. Al vond ik het geen straf naar Maggie te kijken gister, maar verder?

Ik kan me de letterlijke tekst niet meer herinneren maar was iets als "how do we remember them?" "through ourselves" oid. Dat dan Sasha die sigaar heeft en een beetje dezelfde uitstraling kreeg als Abraham. Prima prima.
pi_166821593
Dus Jezus en Koraaltje zijn nu onderweg naar Negan. Wordt nog leuk aangezien Carl nu het richtingsgevoel heeft van een dooie vis _O-

En over downloaden, zou kunnen, maar dan heb ik geen subs. En dus heb ik het gisteravond lekker opgenomen en vanochtend gekeken toen de oudste koters naar school waren. Dikke prima ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator dinsdag 22 november 2016 @ 12:08:31 #214
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166822036
Offtopic posts verwijderd. Btw, ook geen links naar subs aub, want daar zitten ook gewoon copyrights op.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 22 november 2016 @ 12:16:03 #215
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_166822156
-kappen nou

[ Bericht 90% gewijzigd door Karina op 22-11-2016 12:16:55 ]
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_166822173
Als ik de preview kijk ziet het er naar uit dat het volgende aflevering niet alleen maar Tara / Heath word, ook Negan is te zien, Rick, Morgan. Lekker een gemengde aflevering zo te zien :).
pi_166822567
Godver die Carl kan ook niet rijden hè? Hoe moeilijk kan het nou zijn om die auto niet om een compressor te vouwen :')

Verder vond ik die Gremlin met middelvingers erop wel humor :Y)
pi_166822788
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Godver die Carl kan ook niet rijden hè? Hoe moeilijk kan het nou zijn om die auto niet om een compressor te vouwen :')

Verder vond ik die Gremlin met middelvingers erop wel humor :Y)
Hij heeft dan ook nog nooit rijles gehad.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:16 schreef Scrummie het volgende:
Als ik de preview kijk ziet het er naar uit dat het volgende aflevering niet alleen maar Tara / Heath word, ook Negan is te zien, Rick, Morgan. Lekker een gemengde aflevering zo te zien :).
Leuk! Ben wel benieuwd hoe het met Tara en Heath gegaan is en hoe ze gaan reageren op alles wat er gebeurd is sinds hun vertrek.
pi_166822855
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Godver die Carl kan ook niet rijden hè?
En wanneer had hij precies rijles moeten hebben gehad tijdens de fucking zombie apocalypse?
Ja doei.
pi_166822888
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

En wanneer had hij precies rijles moeten hebben gehad tijdens de fucking zombie apocalypse?
Hij heeft een hele afgesloten woonwijk om te oefenen en tijd zat.
pi_166823207
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 09:43 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik begin een beetje het zombieslayen te missen. De constante dreiging van zombies die elk moment kunnen aanvallen is wel een beetje weg. Het wordt steeds meer een soapserie.
Hier verlang ik ook wel weer een naar. Hoe lang zijn we nu al bezig met mensen die een grotere dreiging vormen dan de zombies? Op zich is het ook wel logisch dat men zich na zo veel tijd beter kan verweren tegen de zombies, maar dat haalt wel een beetje het hele spannende van een zombie-themed serie er vanaf.

Het is overigens nu al zo ontzettend voorspelbaar wat mij betreft. Speculatie in een spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
pi_166823264
Die Jesus is best hardcore. Alleen jammer dat ik bij hem constant dit in mijn achterhoofd heb:
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_166823398
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Heb je rijles nodig dan om te weten dat solide objecten auto's slopen? :D
pi_166823451
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 13:15 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Hier verlang ik ook wel weer een naar. Hoe lang zijn we nu al bezig met mensen die een grotere dreiging vormen dan de zombies? Op zich is het ook wel logisch dat men zich na zo veel tijd beter kan verweren tegen de zombies, maar dat haalt wel een beetje het hele spannende van een zombie-themed serie er vanaf.

Het is overigens nu al zo ontzettend voorspelbaar wat mij betreft. Speculatie in een spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is natuurlijk niet onrealistisch dat de mens elkaars grootste vijand wordt. Maar de echte spanning is wel van de serie af. Wat volgens mij ook de reden is dat ze Fear The Walking Dead hebben gemaakt, die bracht die spanning weer wel enigszins terug.

SPOILER
pi_166826386
wat mij tegen begint te staan is dat ze steeds van die afleveringen maken waar dan vooral één van de (inmiddels) vele groepen centraal staan. Carol hebben we alweer een maand geleden voor het laatst gezien, met Maggie was dat ook zo. Negan hebben we na de fantastische introductie in aflevering 1 daarna nog maar 2x gezien. En dat in 5 afleveringen die inmiddels geweest zijn. Het wordt allemaal weer zo gerekt en gerekt. Carl gaat nu met Jesus naar Negan maar het zou me niet verbazen als we daar over 3 weken pas weer iets van zien. Dat haalt de spanning er toch behoorlijk uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')