En om dan meteen maar af te trappen:
De ultieme auto in de ultieme omgeving (thailand)
quote:wat nou ik vind van wel
Op donderdag 5 december 2002 16:43 schreef Kreator het volgende:
Goed idee. Ik zal de nieuwe Supra topics hier naar door verwijzen!. En ja, dit is een mooie wagen, maar ik vind het geen 'ultieme sportwagen'.
.
quote:Als ik aan een Ultieme sportwagen denk, denk ik aan een Enzo, Bugatti of Lambo ofzo.
Op donderdag 5 december 2002 16:44 schreef MicHELLo het volgende:
Moet je maar eens een keer meerijden, dan praat je wel anders
quote:maar die wil ik dan natuurlijk wel ff kunnen zien!
Op donderdag 5 december 2002 17:29 schreef OETEPETOET het volgende:
Ik heb er zelf een:[afbeelding]
Er zit inmiddels een grote blauw metallic spoiler op.
quote:
Op donderdag 5 december 2002 17:04 schreef noidea het volgende:
Een paar supra's met Veilside Aero-Fashion
mijn bijdrage
oh wacht, heb nog meer gemaakt op speed2002
[edit] 2foto's hielpen mijn webserver zowat om zeep, die heb ik even verwijderd [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door t0n op 05-12-2002 23:01]
Hij heeft 800 pk bij 4200 rpm en een topsnelheid van 206 mph.
quote:dat is een dodge viper wannaB, je ziet et meteen alleen al aan de velgen, en verder kijk je gewoon naar het model.
Op vrijdag 6 december 2002 17:50 schreef jacco het volgende:
Heb hier ff twee high-res pics van de Supra van abflug met specificaties. Snap alleen echt niet wat jullie hier mooi aan vinden. Vind het echt zonde wat ze met de auto hebben gedaan. Je ziet verder helemaal niks meer terug van de oorspronkelijke auto. Aan de voor kant vind ik het net een breedbek kikker lijken. En dan die spoiler die ze hebben ingewerkt aan de rest van de body. Nee vind hem echt lelijk.Hij heeft 800 pk bij 4200 rpm en een topsnelheid van 206 mph.
Viper wannaB
quote:Yeah Right, daarom koopt hij ook 'n Supra, voor dat geld had hij ook echt wel 'n Viper GTS kunnen kopen hoor!
Op vrijdag 6 december 2002 19:30 schreef leet het volgende:[..]
dat is een dodge viper wannaB, je ziet et meteen alleen al aan de velgen, en verder kijk je gewoon naar het model.
Viper wannaB
quote:oh en waar haal jij die wijsheid vandaan
Op vrijdag 6 december 2002 20:33 schreef SilverSpirit het volgende:
joepie iemand heeft the fast & the furious gezien
Production time 2001 Base in Toyota Supra
Layout Front engine / Rear drive
Tires Pirelli P Zero front 285/35 ZR18 rear 335/30 ZR18
Engine Twin-turbo(HKS GT2835x2) 2JZ-GTE Inline 6 DOHC 24 val Wheelbase 2550 mm / 100.4 in
Displacement 2996 cc / 183 cu in
Gearbox 6sp manual
Brakes Vented Discs
PERFORMANCE
Power 700+ bhp / 522+ kw
quote:dat nummerbord
Op zondag 8 december 2002 19:18 schreef jacco het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Vinde vooral de achterkant zeer geslaagd. hier ff wat specs.
Displacement 187.0 CU / 3065 CC
Power: 1039.9 BHP / 775.5 KW @ 7950 RPM
Torque: 774.4 FT LBS / 1050 NM @ 6900 RPM
quote:Holy fuck die nummertjes!
Op dinsdag 10 december 2002 21:44 schreef jacco het volgende:
Heb ff pics gezocht van de Toyota Veilside Supra Limited. Weet wel dat deze is gemaakt voor het jubileum van Veilside.
[afbeelding] [afbeelding]Vinde vooral de achterkant zeer geslaagd. hier ff wat specs.
Displacement 187.0 CU / 3065 CC
Power: 1039.9 BHP / 775.5 KW @ 7950 RPM
Torque: 774.4 FT LBS / 1050 NM @ 6900 RPM
quote:euh als het goed is kostte die supra uit de FatF meer dan $150.000
Op donderdag 5 december 2002 16:59 schreef jacco het volgende:
Als jij hem hetzelfde wilt hebben als deze dan moet je wel ff met $75.000 over de bank komen.
quote:Ben vorig jaar in Japan geweest en ook naar een paar beursen geweest en wat ik daar zag geloof ik nog steeds niet...
Op dinsdag 10 december 2002 21:44 schreef jacco het volgende:
Heb ff pics gezocht van de Toyota Veilside Supra Limited. Weet wel dat deze is gemaakt voor het jubileum van Veilside.
[afbeelding] [afbeelding]Vinde vooral de achterkant zeer geslaagd. hier ff wat specs.
Displacement 187.0 CU / 3065 CC
Power: 1039.9 BHP / 775.5 KW @ 7950 RPM
Torque: 774.4 FT LBS / 1050 NM @ 6900 RPM
quote:Inderdaad een van de mooiere Supra's....ziet er echt heel strak uit....
Op vrijdag 6 december 2002 17:36 schreef jacco het volgende:
Complete Bomex kit, een 1st stage turbo komt eraan. Vind de velgen wel heel erg mooi staan onder deze auto, En dan ook vooral met de kleur van de auto[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Nee helaas geen specs van de motor. Maar hij zal ongetwijfeld erg hard gaan
Op woensdag 18 december 2002 20:41 schreef Ultimora het volgende:
k vinnum op uiterlijk weinig speciaal.. wel leuke motorspecs?
Specs:
1990 Toyota Supra Turbo
Engine:
Fully built bottom end by TRD
Ported and polished head
5 angle valve job
J-spec tranny
Clutch masters stage 4
Greddy blow off
Custom tokyo intercooler
Paxton fuel pressure regulator
HKS fuel cut defencer
HKS downpipe
Full greddy cat-back
HKS p-flow intake
Custom intercooler piping
Short shift kit
Lexus sc400 air flow meter
362 r.w.h.p.@18 psi. on the stock turbo
Wheels/Suspension:
Dazz Matizz Wheels-19by9 front...19by10 rear
Nitto NT555 Tires 235-35-zr19...265-30-zr19
KYB-gr2 Shocks
H&R Race Springs
Brembo Brake Discs
Exterior:
Dupont super silver paint
Full Bomex aero body kit
H.I.D. Conversion kit
Interior/Electronics:
Apex-i super afc
Blitz dual-sbc boost controller
HKS turbo timer
Custom leather interior
Pioneer 7in.widescreen motorized TV
Kicker mids and highs
Playstation
Panasonic in dash DVD player
Kicker impulse ix2302 for the subs
2 12" kicker solo's L7's
Audiobahn capacitor
Autometer gauges - boost, air-fuel
quote:ja dat snap ik maar toch vind ik het jammer....en eeuh boodschappen met zo'n auto???
Op woensdag 18 december 2002 21:17 schreef jacco het volgende:
Dat is gewoon een Bass kist die je er uit kan halen als je de kofferbak nodig hebt. Maar het is inderdaad nog steeds een mooie auto
quote:Of je zal er maar werken
Op donderdag 20 maart 2003 21:03 schreef jacco het volgende:
Je zal maar zo'n garage hebben
Redline http://rise.gamester.net/videos/redline.mpeg (57 mb en 5,34 min lang)
Hij is echt tof, met hele mooie acties.
grtz
quote:ik vondum niet super speciaal, maar leuk voor in de collectie
Op vrijdag 21 maart 2003 18:18 schreef jacco het volgende:
Heb hier btw nog een heel gaaf filmpje van Supra'sRedline http://rise.gamester.net/videos/redline.mpeg (57 mb en 5,34 min lang)
Hij is echt tof, met hele mooie acties.
grtz
Supra mk IV
De ultieme sportauto!
Woonde ik maar in de VS... dan kon ik er zelfs eentje betalen... die getunede grijze staat te koop voor 50000 dollar (http://www.prestige-motors.com/handler.cfm?file=current&page=3&id=804).
Meer? Kijk maar eens op www.t04r.com ! Alle supras die je daar ziet, zijn getuned tot boven de 700pk. Doe dat maar eens na in met je lelijke vierkante lamborghini of saaie porsche, en dan zal ik het nog niet eens hebben over het fenomenale uiterlijk van de supra
* StefanP telt zijn geld en rekent uit hoeveel jaar hij nog moet sparen om een eigen mk4 te importeren vanuit de VS
En hij is nog mooier ook!
Voornamelijk omdat ik een hekel heb aan die grote opzichtige spoilers.
Wat vinden jullie van deze? Staat te koop in Spanje, slechts 65k op de teller, gloedjenieuwe banden en velgen... alleen bleek het na een gesprek met de eigenaar helaas een automaat te zijn. Had hem graag gekocht als het een handbak was
quote:Edit. Ik moet leren lezen.
Op woensdag 23 april 2003 14:16 schreef t0n het volgende:
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/toyota/18741.htm?fo=1&zoek=supratjeck die dan!!!
Mooi ding. Als ik het geld had dan wist ik het wel.
Of het de mooiste van Nederland is, tja, ik heb volgens mij wel een mooiere gezien op supras.nl maar dat kan persoonlijk zijn natuurlijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Tjabbo op 23-04-2003 15:05]
32k euro krijgt ie er nooit voor. Van mij niet in ieder geval.
Die zwarte die ik verder hierboven heb gezet is 3x zo mooi, heeft 3x zo weinig op de teller, heeft veel mooiere (nieuwe) velgen en kost 6000 euro minder.
Weet iemand trouwens of er in Europa uberhaupt hardtops geleverd zijn, of alleen targa's?
quote:ik vind hem echt wel mooi he...... toppertje
Op woensdag 23 april 2003 14:16 schreef t0n het volgende:
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/toyota/18741.htm?fo=1&zoek=supratjeck die dan!!!
plaatje ervan
Engine mods:
Hmmmm, als ik nou 's iets weet te verzinnen waarmee ik eerst geld genoeg mee bij mekaar kan sprokkelen om een rijbewijs te betalen.
Ik denk zelf dat het iets te maken heeft met dat de nieuwprijs 85000 euro was, waardoor hij nieuw alleen te betalen was voor rijke oude sukkels die allemaal liever een automaat hadden
quote:met automaat issie sneller
Op donderdag 24 april 2003 07:47 schreef StefanP het volgende:
Had ik al gezienIs ook weer een automaat
Wat bezielt mensen om een automaat te nemen als je zo'n wagen aanschaft....:?
Ik denk zelf dat het iets te maken heeft met dat de nieuwprijs 85000 euro was, waardoor hij nieuw alleen te betalen was voor rijke oude sukkels die allemaal liever een automaat hadden
Zojuist pas geplaatst, vanmiddag was ie er nog niet!
Shit, da's echt nieuwstaat, de klokkenwinkel is vervangen door witte exemplaren zie ik, retedure velgen en d'r zit zo te zien een aftermarket boost controller en nog iets anders op.
Helaas kom ik nog 4000 euro te kort als je de 5000 euro BPM die je voor invoer moet betalen meetelt
Ik durf te wedden dat deze er niet langer dan 2 dagen opstaat... hij zal in 1 dag verkocht zijn en pas iets later verwijderd worden
[Dit bericht is gewijzigd door StefanP op 24-04-2003 23:36]
Stefan, toekomstig mk4 bezitter!
Deze wagen rijdt tegenswoordigs in NL rond.......Een of andere kerel heeft um voor 100.000 $ op een beurs gekocht (het was trouwens de eigenaar van Paradigit puters)
quote:No offence, maar dat is hier volgens mij al een keer of tig gepost
Op donderdag 19 juni 2003 13:51 schreef OomSmokey het volgende:
[afbeelding]Deze wagen rijdt tegenswoordigs in NL rond.......Een of andere kerel heeft um voor 100.000 $ op een beurs gekocht
(het was trouwens de eigenaar van Paradigit puters)
Ontopic:
Mooie foto's zeg. vooral die rode. Ik zou een moord doen voor zo'n auto.
supragaaf.
quote:Dat vind ik een mooie supra niet te overdreven
Op zondag 8 december 2002 19:18 schreef jacco het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Maar hier een bijdrage van mij met een 700+pk sterke Supra. Met een gemeten waarde van 613 pk op de achterwielen. Hij is van Danny Tuten eigenaar van Autotuner.org. De auto komt uit 1994 en is een 6-speed turbo. Hij heeft er wat van Greddy en HKS ingestopt waaronder dit:
En de lijst gaat eigenlijk maar door. Tot zelfs de vernieuwde brandstof pompen. En een compleet gewijzigd schakel systeem. Hij rijd op 18" Racing Hart M5 een custom gepolijst is.
Genoeg gelul ook al kan ik hier uren over doorgaan. Maar hier de foto's
Oh en ik stem nissan Silvia als ultieme bak, ik vind de supra's in dit topic er over het algemeen nogal wat braafjes uitzien.
grtz
http://www.vipimports.com/images/carsforsale/1994t78redsupra/033_pside.jpg
Die imperial jade green en quicksilver zijn echt zo Fok!king mooi man! Te koop ook nog... Zucht daar zou ik echt een moord voor doen.
* StefanP zoekt naar 50k dollar
[Dit bericht is gewijzigd door StefanP op 27-06-2003 13:17]
quote:Dat vind ik dus niet, standaard vind ik hem al mooi, zonde om te tunen.
Op vrijdag 27 juni 2003 14:11 schreef piet_pelle het volgende:
Supra is een coole wagen maar dan moet ie natuurlijk wel minimaal een wide body kit, dikke velgen hebben en gewoon godsgruwelijk getuned zijn. Niet van die brave standaard modelletjes.
Wat een lijnen...
Stond een tijdje geleden te koop op ebay
Zo'n mk2 weegt niks... met zo'n motor erin moet het levensgevaarlijk zijn, maar je hebt wel een auto waarmee je alles en iedereen eruit trekt bij het stoplicht!
190 mph, da's 315 km/u
Zo'n record uit een relatief vrij zware auto met slechts een 3 liter blokje, respect voor de Japanners.
[Dit bericht is gewijzigd door StefanP op 18-01-2004 23:57]
quote:Hoe kom je erbij dat dit een Nederlandse auto is? deze komt uit Engeland en is opgebouwd door Nemesis
Op maandag 26 januari 2004 11:48 schreef Tjabbo het volgende:
is deze al eens voorbij gekomen?nederlandse auto.
quote:hij stond op een festival in nederland, tussen nederlandse auto's.
Op zondag 8 februari 2004 22:19 schreef jacco het volgende:[..]
Hoe kom je erbij dat dit een Nederlandse auto is? deze komt uit Engeland en is opgebouwd door Nemesis
edit.
deze nummerplaat dus:
http://home.planet.nl/~broeres/images/japfestival/images/DSC00478.jpg
En hier een andere die momenteel omgebouwd wordt tot single:
Racing Hart M5
De supradoc himself... respect voor zijn kunnen!
Hehe deze pagina is inmiddels bijna 30meg om te downloaden
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:29 schreef StefanP het volgende:
Nog eentje voor de deur 8)
wat zijn de plannen verder met je auto steef?
Hier nog een Nederlandse auto...
Van de oorspronkelijke eigenaar, hij is dus nog 1e hands!
quote:Ah man, rijd je toch ff twee jaar relaxed in deze, spaar je flink geld... dan maar ff krap leven...
Op dinsdag 17 februari 2004 13:00 schreef StefanP het volgende:
Veel, te veel.... en te weinig geldBij nader inzien had ik verder moeten zoeken naar een handbak, want de ombouw gaat om en nabij de 6k kosten. En om deze nou weg te doen en wéér opnieuw te gaan zoeken... tsja. Misschien dat ik ooit nog eens heel rijk ben en gewoon grof geld kan neertellen voor de mooiste die er nog te krijgen is. Voor 100k euro moet je toch nog wel een mooie '98'er kunnen krijgen in de VS
Hier nog een Nederlandse auto...
Van de oorspronkelijke eigenaar, hij is dus nog 1e hands!
![]()
![]()
quote:Te koop? (scheelt heel wat gedoe)
Op maandag 16 februari 2004 22:29 schreef StefanP het volgende:
Nog eentje voor de deur 8)
quote:Als er een goed bod komt dan mag je hem morgen al meenemen.
Op dinsdag 17 februari 2004 17:58 schreef Wiseone het volgende:[..]
Te koop? (scheelt heel wat gedoe)
ik vind het niet mooi btw...
quote:'t is erg he. en dat om een beetje op een
Op woensdag 18 februari 2004 15:05 schreef MikdawG het volgende:
Waarom zo'n prachtige auto, zo hard verkrachten... Waarom...?
trouwens die MR2 Twin entry turbo nog op marktplaats zien staan?
is helaas al verkocht. man wat een ding
OMGquote:Op zondag 7 maart 2004 11:40 schreef StefanP het volgende:
Hier de nieuwe Veilside Fortune 03 kit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sex Pot
Veilside's Fortune 03 gives this Supra an entirely new demeanor
By Karl Funke
Photography: Henry DeKuyper
The Toyota Supra TT is a car we've never really thought of as seductive. It's big, aggressive, scary, mean, fast, sick, twisted, and downright diabolical, but nowhere in our traditional list of descriptive Supra words would you find the word "seductive," much less the word "sexy." If you have to sum it up in one word, well, in a word the turbo Supra is just bad--that is, until Veilside penned a new aerodynamics design for this most brutal of Toyota sports cars. That new aero design is called Fortune 03, and it gives the Supra a new sensual dimension it didn't really have before. Try not to drip on the magazine as you gaze on its splendor.
The car began life as an SPI customer car--that's Sharp Precision Instruments of Cliffwood Beach, New Jersey. Its owner wanted to do something crazy, and it just happened that Veilside Japan had recently introduced the Fortune 03 at Tokyo Auto Salon and was looking for a Stateside vehicle on which to test fit the new body kit. SPI's Hubie Fuh mad the call and secured a Fortune 03 for shipment to the United States--the first such package on the North American continent.
Unlike the popular stick-on body kits and ubiquitous bumper lip treatments of today, fitting Veilside's Fortune 03 aero kit to a Toyota Supra is not as easy as sticking a "Powered by Deez Nutz" decal across the top of your windshield. The kit incorporates no less than 17 pieces or so--I probably counted wrong--many of which replace entire panel sections on the car. Basically, the only parts that stay are the roof and rear quarter panels. Fortune 03 includes new bumpers, new front fenders, a reverse-induction hood, rearview mirrors, door flares, rear fender flares, a new hatch, and a rear wing. In addition to the actual body pieces, the Fortune 03 includes new projector lighting assemblies that separate the various portions of the Supra's multi-lens headlamps, giving the front end a distinct Integra flare.
Fuh told us the bolt-on pieces basically bolt in place using factory mounting locations, but to really set the kit off certain portions need to be molded in with the factory sheet metal--not your basic overnight job. On this car the rear flares and rear bumper have been handled in exactly that fashion, grafted in with the factory rear end for a smooth, sinuous look. The headlamp assemblies have been integrated into the front bumper, but the bumper itself and side skirt portions remain modular in case they need to be removed for whatever reason. A liberal coat of metallic blue pearl multi-stage paint shrouds the porn-worthy panels in tasteful color shifting magnificence.
Beneath the aerodynamic madness, HKS Hyper Damper coilovers drop the fender wells over a quartet of custom-wrought Veilside wheels, something SPI collaborated with Veilside over to make sure the proper offset was effected and the wheels themselves were flush with the widebody flares. Cusco strut tower braces bolster the rigid Supra chassis, while Suspension Techniques anti-sway bars have replaced the factory stabilizers down low. At the front wheels the Supra now wears Stoptech big brake assemblies, which include 355mm two-piece floating slotted rotors, red powdercoated four-piston calipers and braided stainless steel lines. In the rear, SPI retained the stock brake configuration but replaced the lines with stainless braided runners and the rotors with O.E.-sized slotted Stoptech rotors.
Beneath the reverse-induction Veilside hood, SPI also opened up the head and dropped a pair of hot HKS cams and adjustable gears inside. The factory twin-turbo setup has been pulled in favor of a more popular and much more insane method of manufacturing horsepower--a single-turbo GReddy upgrade kit. You probably all know the specs by now: GReddy intake, SUS exhaust manifold, T88 spool, Type R wastegate and massive front-mount intercooler. Fuel enrichment properties are provided by a Walbro fuel pump, SX fuel pressure regulator and a detail of GReddy and A'PEXi electronics. GReddy's PRofec e-01 manages the boost curve, while A'PEX's S-AFC piggyback computer coordinates the air/fuel ratio and oversees the fuel enrichment system. Both modules have been integrated seamlessly into the glove compartment hatch.
Within the interior, SPI also integrated an array of system meters to enable the driver to monitor every aspect of the high-boost, high-stress engine. Greddy boost and oil pressure gauges have been sunk into the center dash vent locations, while a quartet of DEFI meters now resides in the passenger's dash and relay information on oil, water and exhaust gas temperature, as well as fuel pressure. Other additions to the cockpit include comfortable, reclineable Sparco Milano 2 buckets seats, Sparco four-point harnesses to keep the seats' occupants strapped down under intense load, and a Sparco Lap 3 steering wheel and aluminum sport pedals to make the driver look like a superstar--even if he or she doesn't drive like one.
Simply put, the Veilside-SPI Supra is a study in contrasts. On one hand, you've got the Supra and all the brutal, uncompromising performance latent therein. On the other, you've got the clean, sensual styling imparted by the Veilside Fortune 03 kit. Despite the bold styling statement it makes, the finished car is quite reserved in its splendor--everything in its place, nothing over the top. It's an import tuner car that is as holistically appealing as certain expensive Italian sports cars we've lusted over, with one important difference. The influence here is entirely Eastern.
Idd, die designer mogen ze van mij ook ophangenquote:Op zondag 7 maart 2004 14:56 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
OMGlaat die auto dan gewoon met rust man.
*wijst naar emailadresquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:50 schreef Scorperito het volgende:
Als ik al mijn plaatjes wil posten kom ik én bandbreedte, én hostingruimte tekort
*wijst naar signature*
Ben er nog niet geweest sinds kerstquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:28 schreef Tjabbo het volgende:
zeg stefan, kom je nog wel eens naar je ouders?
boefje. als je gaat, bel me dan, dan zal ik mijn auto wassen en in de poets zettenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:13 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ben er nog niet geweest sinds kerst
omg....erg leuk geluidje komt eruit.....quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:33 schreef StefanP het volgende:
(kon het mk4 blaat topic niet meer vinden)
Wordt morgen gemonteerd:
[afbeelding]
HKS SSQBOV
Klinkt zo:
http://www.935motorsports.com/media/hksSSBOV.mp3
En in dit filmpje te vinden op seconde 6
http://www.streamlinemoto(...)0into%20driveway.WMV
Nog meer fietsers en voetgangers doen omkijken![]()
![]()
gaaf, maar ga je hem wel mooi wegwerken of komt die ook op het stuur te zitten?quote:Op maandag 15 maart 2004 23:19 schreef MicHELLo het volgende:
[afbeelding]
Die Greddy Profec B boost controller heb ik er binnenkort ook in zitten![]()
bugjequote:Op woensdag 17 maart 2004 20:27 schreef StefanP het volgende:
Grdvr, waaroom kan ik mijn post nou niet editen om de cursieve en image tags te plaatsen die ik vergeten ben?
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
Naar zo'n vriendin ben ik nog steeds op zoek, zie ze alleen nooitquote:Op woensdag 17 maart 2004 23:14 schreef StefanP het volgende:
Leuke supra eigenaar
[afbeelding]
Met d'r zusje :p
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.cardomain.com/memberpage/472959
Echt mooie showpicts van de MKIII zijn (helaasquote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:23 schreef KatirZan het volgende:
Leuk topic, maar ik mis foto's van de vorige versie, maar een paar keer langs zien komen
de MKII (quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Echt mooie showpicts van de MKIII zijn (helaas) moeilijker te vinden dan van de MKIV.
Als je er wat hebt, ik wil ze wel hosten
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
de MKII () mag ook uiteraard
[afbeelding]
dat lijkt idd wel 1 kopie van het voorwiel... vaagquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:18 schreef Ultimora het volgende:
[..]
waarom is dat achterwiel geschopt?
quote:Op maandag 8 maart 2004 15:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Toch knap van Veilside dat ze telkens weer nieuwe manieren vinden om een auto compleet te verneuken.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:50 schreef KeessieX het volgende:
Kweet geen verdere specs van deze maar hijs wel errug bruut![]()
[afbeelding]
Weet ik nog niet. Het liefst wil ik alle onderdelendie ik vervang direct upgraden. Of het wat uithaalt weet ik niet, maar ik heb nog nooit wat vervangen dus ik doe het rustig an.quote:Op maandag 27 september 2004 16:38 schreef Sjoewe het volgende:
Bougies is toch niet zo moeilijk, maar je wilt vast dure/bijzondere?
Ja inderdaad, ik weet niet hoe ik die weg moet krijgen.quote:Op maandag 27 september 2004 20:42 schreef ook_gek het volgende:
Tjabbo weet niet of je het al gelezen had in de slowchat. Maar tering hij is heel erg opgeknapt zeg. Glimt als de neten. NEtjes![]()
Zonda van die deuk in het midden van de motorkap![]()
Zonda?quote:Op maandag 27 september 2004 20:42 schreef ook_gek het volgende:
Zonda van die deuk in het midden van de motorkap![]()
Meestal vind ik het niets, maar bij blauw staat het welquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:09 schreef seto het volgende:
carbonfiber motorkappen die niet passen bij de kleur van de auto
Ik ben helemaal niet van de carbon... ook niet bij dezequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:12 schreef StefanP het volgende:
[..]
Meestal vind ik het niets, maar bij blauw staat het wel
Grapjasquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:42 schreef suprachick het volgende:
Bij gebrek aan eigen supra maar andere suups posten, stefan?
Wat is daar nou mis mee? zo'n iemand moet je juist aan de haak slaanquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:15 schreef seto het volgende:
een vrouw die in een supra rijdt?
Ja, heerlijk, al die "mannen" in hun tdi'tjes en gti'tjes vernederen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:15 schreef seto het volgende:
een vrouw die in een supra rijdt?
? wie wat waar waarom enzo?quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:02 schreef suprachick het volgende:
want degene die hem gekocht heeft is een ongelooflijke nono.
ff de standaard reactie......quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:59 schreef suprachick het volgende:
[..]
Ja, heerlijk, al die "mannen" in hun tdi'tjes en gti'tjes vernederen.
Zo ook op het circuit, 3e prijs behaald van de 40 (voornamelijk) mannen.
Ik durf zelfs ook nog te beweren dat ik beter kan rijden en meer weet van auto's (en dan van de supra in het bijzonder) dan de doorsnee "man" die hier post...![]()
Oeh oeh oehquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:34 schreef zBus het volgende:
Ok, topic is dood dan maar weer es een schop naar boven :p ,
Dit zijn spyshots van wat waarschijnlijk een supra opvolger moet worden...
[afbeelding]
[afbeelding]
bron
Omdat in Duitsland TTE zit. (Toyota Tuning Europe meen ik)quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:42 schreef blup het volgende:
sinds wanneer wordt een jappe car in duitsland getest?
Zelfs als het een andere sportwagen wordt, dan neem ik aan dat ze de goede lijn door willen zetten, en ook deze goedkoper zullen maken dan de 911 en er weer een goed tunebare motor in gooien. Nu maar hopen dat het geen flop wordt ala honda nsx.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:01 schreef Catch22- het volgende:
omdat daar de nordschleife is! Ideale testbaan
ik heb het met mijn oom (journalist voor de autoweek) over die kar gehad. Hij zei me dat het een andere bak was, geen supra. Het zou een supersportwagen zijn die de 911's etc te kijk moest gaan zetten.
zou wel vet zijn. Ik ben verliefd op de Supra. Wou eerst een RS6 als ik veel geld zou hebben, maar dat is nu duidelijk een supra
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 06:17 schreef Catch22- het volgende:
Link
GA74 with Q-Trim Turbo, Greddy 4-Row Intercooler, Kit K&N Intake, Flyudine Radiator, PHR Stage 2 Fuel System, PHR Street Intake Manifold, Fuel Pressure Regulator, GA 3.5" Downpipe, HKS Ti Exhaust, Cusco Front Strut Tower Bar
Leuke setup, en performance, maar zijn uiterlijk verneukt ie met zijn velgen IMOquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 06:17 schreef Catch22- het volgende:
Twin Turbo, HKS Exhaust, RMM downpipe, Blitz blow-off valve, Full NOS setup, COSCO strut bar, remote start, runs 11s and has over 500 hp
het Toyota logo? Ja dat mist. vind ik ook.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:47 schreef Catch22- het volgende:
hijs vet, maar er mist iets op de voorkant, of ben ik de enige die dat vindt
Goed bezigquote:Toyota Supra MK IV Tuning
U kunt hier het project volgen waarbij de Supra binnen een halfjaar omgebouwd wordt tot 650pk.
Het plan van aanpak is om eerst de auto voor te bereiden om het vermogen te kunnen handelen. Hierbij moet je denken aan remmen, wegligging, motorisch. In een later stadium zal de motor omgebouwd worden naar een 6 versnellingsbak in combinatie met een single turbo-upgrade
Modificaties t.o.v. standaard motor:
• HKS verstelbare camgears
• Blitz Frontmount intercooler
• Invidia RVS uitlaat 3" van voor naar achter (geen cat)
• Aluminium pulleys (dynamo, stuurbekrachtiging, waterpomp)
• Viscose ventilator vervangen voor twee elektrische fan's
• EGR verwijdert
• Blitz Dual DCII Dual Turbotimer
• Blitz SBC i-D III Boost controller
• Alle slangen vervangen voor SFS silicone
• Bougies ND Iridium IK24
Vernieuwd aan de motor:
• Waterpomp
• Distributieriem
• Spanrol distributie
• Multiriem
• Radiator (trekhaaktype met extra grote bakkoeling)
Vermogensbank specificaties:
Met Blitz Boost controller op 1,0 Bar:
Vermogen: 425pk@6000rpm
Koppel: 510Nm@5000rpm
Modificaties aan de auto:
• TEIN Flex series suspension met EDFC
• StopTech BBK 355mmx32mm
• Veerpootbrug
• Xenon verlichting
De eigenaar wil heel wat, maar maakt soms nog dommere opmerkingen dan ik. Komt me een beetje voor als grote bek, klein hartje maar goed dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:13 schreef StefanP het volgende:
Hey cool, ik wist niet dat ze hem op een website geplaatst hadden! Thanks voor de link.
Ze zijn goed bezig inderdaad! Dat er bij de waterpomp en distributieriemspanner iets mis was dacht ik ook al, maar Arnout van supras.nl heeft er nooit iets over gezegd. Best rot want ik heb toch elke keer toen ik er was aangedrongen om eerst de aan slijtage onderhevige onderdelen na te lopen. Nee, dat was niet nodig, alles was in orde...Weer een ervaring rijker dus, mijn volgende suup gaat zeker ook langs DBM engineering.
is goed rijdbaar, hoewel het standaard traction control het niet meer houdt.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:12 schreef Sjoewe het volgende:
Is een supra eigenlijk nog wel rijdbaar met zoveel power, of is het gewoon hard rechtdoor?
pardon?quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:59 schreef Tjabbo het volgende:
klopt maar ze schrijven arnhem ipv alkmaar.
Ook dat , en een stuk minder arrogant!quote:Op zondag 12 december 2004 21:14 schreef Estolan het volgende:
en toch is Arnout altijd nog slimmer dan de jongens bij DBM
BOH, heel vet ding!quote:Op zondag 23 januari 2005 05:21 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OMFG![]()
L9~
hadquote:Op zondag 23 januari 2005 12:56 schreef -Muse- het volgende:
Geen zin om het topic door te spitten, dus ik vraag het gewoon ff; heeft stefan nou al weer een supra??![]()
jep, $60kquote:Op zondag 23 januari 2005 17:18 schreef Ultimora het volgende:
staat die auto nou te koop op Ebay? (keek naar de bron van de pics)
Deze zwabbert minder dan je oude hoop ikquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:30 schreef Edwin_S het volgende:
Mijn suupje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog lang niet klaar, maar zeker niet lelijk volgens mij
Weet je al of je sideskirts nog goed zijn?quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:32 schreef Edwin_S het volgende:
Deze is met 1JZ ja, en een stuk betere wegligging
inderdaad, leuk als je miljonair bent.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:20 schreef Xtreem het volgende:
68kGoed, dan heb je ook wat, maar voor 68k zijn er ook andere leuke dingen te koop...!
Helaas heb ik geen foto van een totaal overzicht.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:03 schreef StefanP het volgende:
Heb je ook foto's van de voorkant van Nick's auto? Ik ben wel benieuwd naar die hood.
Ik heb nog een kanariegele in de aanbieding waar het e.e.a. aan gesleuteld mag worden. Interesse? Dan mag je foto's posten hier, ok?quote:Op maandag 7 maart 2005 00:59 schreef Estolan het volgende:
Woepie, aan die Rode KM4 heb ik lekker gesleuteldhehe
Voor jou doe ik allesquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:11 schreef suprachick het volgende:
[..]
Ik heb nog een kanariegele in de aanbieding waar het e.e.a. aan gesleuteld mag worden. Interesse? Dan mag je foto's posten hier, ok?
Even een zeldzame opmerking van mijn kant:quote:Op vrijdag 11 maart 2005 05:35 schreef StefanP het volgende:
1 supra > 10 corvettes
Alhoewel de Z06 wel super schijnt te zijn... zal moeilijk worden om beter dan die auto te zijn. Maar goed, dan heb je nog altijd de betere looks!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Singletje er op + fuel system upgrade + MAP ECU = 600rwhp
Moioe auto'squote:Op donderdag 16 juni 2005 06:07 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*rrrrrrrrrrrrr*
Supra![]()
En er hangt een 3S-GTE in ipv een 2JZ-GTEquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:05 schreef Fiets-toeter het volgende:
Het is inderdaad een andere suup, het stuur zit ook aan de andere kant.
dat is normaal in japanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:05 schreef Fiets-toeter het volgende:
Het is inderdaad een andere suup, het stuur zit ook aan de andere kant.
Wat een maf gezicht zonder eigenlijk zonder spoiler, de Supra is een van de weinige auto's die zo'n mega taartschep kan hebben IMHO.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |