het Toyota logo? Ja dat mist. vind ik ook.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:47 schreef Catch22- het volgende:
hijs vet, maar er mist iets op de voorkant, of ben ik de enige die dat vindt
Goed bezigquote:Toyota Supra MK IV Tuning
U kunt hier het project volgen waarbij de Supra binnen een halfjaar omgebouwd wordt tot 650pk.
Het plan van aanpak is om eerst de auto voor te bereiden om het vermogen te kunnen handelen. Hierbij moet je denken aan remmen, wegligging, motorisch. In een later stadium zal de motor omgebouwd worden naar een 6 versnellingsbak in combinatie met een single turbo-upgrade
Modificaties t.o.v. standaard motor:
• HKS verstelbare camgears
• Blitz Frontmount intercooler
• Invidia RVS uitlaat 3" van voor naar achter (geen cat)
• Aluminium pulleys (dynamo, stuurbekrachtiging, waterpomp)
• Viscose ventilator vervangen voor twee elektrische fan's
• EGR verwijdert
• Blitz Dual DCII Dual Turbotimer
• Blitz SBC i-D III Boost controller
• Alle slangen vervangen voor SFS silicone
• Bougies ND Iridium IK24
Vernieuwd aan de motor:
• Waterpomp
• Distributieriem
• Spanrol distributie
• Multiriem
• Radiator (trekhaaktype met extra grote bakkoeling)
Vermogensbank specificaties:
Met Blitz Boost controller op 1,0 Bar:
Vermogen: 425pk@6000rpm
Koppel: 510Nm@5000rpm
Modificaties aan de auto:
• TEIN Flex series suspension met EDFC
• StopTech BBK 355mmx32mm
• Veerpootbrug
• Xenon verlichting
De eigenaar wil heel wat, maar maakt soms nog dommere opmerkingen dan ik. Komt me een beetje voor als grote bek, klein hartje maar goed dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:13 schreef StefanP het volgende:
Hey cool, ik wist niet dat ze hem op een website geplaatst hadden! Thanks voor de link.
Ze zijn goed bezig inderdaad! Dat er bij de waterpomp en distributieriemspanner iets mis was dacht ik ook al, maar Arnout van supras.nl heeft er nooit iets over gezegd. Best rot want ik heb toch elke keer toen ik er was aangedrongen om eerst de aan slijtage onderhevige onderdelen na te lopen. Nee, dat was niet nodig, alles was in orde...Weer een ervaring rijker dus, mijn volgende suup gaat zeker ook langs DBM engineering.
is goed rijdbaar, hoewel het standaard traction control het niet meer houdt.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:12 schreef Sjoewe het volgende:
Is een supra eigenlijk nog wel rijdbaar met zoveel power, of is het gewoon hard rechtdoor?
pardon?quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:59 schreef Tjabbo het volgende:
klopt maar ze schrijven arnhem ipv alkmaar.
Ook dat , en een stuk minder arrogant!quote:Op zondag 12 december 2004 21:14 schreef Estolan het volgende:
en toch is Arnout altijd nog slimmer dan de jongens bij DBM
BOH, heel vet ding!quote:Op zondag 23 januari 2005 05:21 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OMFG![]()
L9~
hadquote:Op zondag 23 januari 2005 12:56 schreef -Muse- het volgende:
Geen zin om het topic door te spitten, dus ik vraag het gewoon ff; heeft stefan nou al weer een supra??![]()
jep, $60kquote:Op zondag 23 januari 2005 17:18 schreef Ultimora het volgende:
staat die auto nou te koop op Ebay? (keek naar de bron van de pics)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |