Met aangifte ook niet.quote:Op maandag 14 november 2016 17:27 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat is niet aan jou of TS om dat te verklaren. Dat is aan de rechter. Zonder aangifte gebeurd er helemaal niets.
Even google en je weet dat het iemand is met steeds wisselende bedrijfsnaam en vestiging plaats, 1 mans zaak met 2 BV's in 2014 nog in pauperbuurtje in Apeldoorn.quote:Op maandag 14 november 2016 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat voor rechten ze van de RDW hebben, sommigen kunnen wel overschrijven naar hun eigen bedrijfsvoorraad (en dus een vrijwaring afgeven), maar geen auto tenaamstellen.
Zo vreemd is het niet, vaak zijn het juist de wat grotere bedrijven (dealers) die wel zelf auto's op naam kunnen zetten.
Als jij een vrijwaring hebt dan staat de Golf dus niet meer op je naam, en heeft hij die Golf van je overgenomen.quote:Op maandag 14 november 2016 17:30 schreef Policy2 het volgende:
Ik vind het nogal erg raar. Ik kan geen aangifte doen maar de politie heeft wel een notitie gemaakt dat als er wat gebeurd met de auto ben ik niet aansprakelijk ofzo?
Ik hoor het zometeen wel allemaal van mijn advocaat
Maar een aangifte van diefstal kan dus niet..quote:Op maandag 14 november 2016 17:27 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat is niet aan jou of TS om dat te verklaren. Dat is aan de rechter. Zonder aangifte gebeurd er helemaal niets.
Hij kan de golf niet overnemen aangezien ik nog een bepaald bedrag heb open staan bij de dealer waar ik de golf gekocht hebquote:Op maandag 14 november 2016 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jij een vrijwaring hebt dan staat de Golf dus niet meer op je naam, en heeft hij die Golf van je overgenomen.
Hebben ze dat gedaan, of is het de vraag of dat kan?quote:Op maandag 14 november 2016 17:30 schreef Policy2 het volgende:
Ik vind het nogal erg raar. Ik kan geen aangifte doen maar de politie heeft wel een notitie gemaakt dat als er wat gebeurd met de auto ben ik niet aansprakelijk ofzo?
Ik hoor het zometeen wel allemaal van mijn advocaat
Wie heeft de papieren incl overschijvings code?quote:Op maandag 14 november 2016 17:34 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Hij kan de golf niet overnemen aangezien ik nog een bepaald bedrag heb open staan bij de dealer waar ik de golf gekocht heb
Ze hebben het in het systeem gezet zeiden zequote:Op maandag 14 november 2016 17:35 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Hebben ze dat gedaan, of is het de vraag of dat kan?
En ja, dat moet mogelijk zijn.
van de golf heeft de volkswagen dealer het. daar moet eerst een restant bedrag overgemaakt worden dan pas kan die op een ander naam.quote:Op maandag 14 november 2016 17:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wie heeft de papieren incl overschijvings code?
Nou nee, dat bedrag ben je waarschijnlijk hoofdelijk aansprakelijk voor, dus dat betekent dan gewoon dat je geen auto en wel een schuld hebt.quote:Op maandag 14 november 2016 17:34 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Hij kan de golf niet overnemen aangezien ik nog een bepaald bedrag heb open staan bij de dealer waar ik de golf gekocht heb
Waar heb je dan een vrijwaring van?quote:Op maandag 14 november 2016 17:36 schreef Policy2 het volgende:
[..]
van de golf heeft de volkswagen dealer het. daar moet eerst een restant bedrag overgemaakt worden dan pas kan die op een ander naam.
Van de mercedes heb ik nu. heb kentekencard zaterdag gekregen
Dan valt er in ieder geval een last van je af. Nouja, als het goed is.quote:Op maandag 14 november 2016 17:35 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ze hebben het in het systeem gezet zeiden ze
En toch zeg je dit:quote:Op maandag 14 november 2016 17:34 schreef Policy2 het volgende:
Haal je het vrijwaringsbewijs niet met het kentekenbewijs door elkaar?quote:Op maandag 14 november 2016 15:34 schreef Policy2 het volgende:
Hij heeft geen vrijwaringsbewijs. Die heb ik nog steeds.
Met overschrijvings code kun je die Mercedes nu gewoon verkopen.quote:Op maandag 14 november 2016 17:36 schreef Policy2 het volgende:
[..]
van de golf heeft de volkswagen dealer het. daar moet eerst een restant bedrag overgemaakt worden dan pas kan die op een ander naam.
Van de mercedes heb ik nu. heb kentekencard zaterdag gekregen
Jawel, Ik zou deze week dus het bedrag overmaken aan volkswagen en dan het vrijwaring krijgen van hen. Dan kon ik de golf op de naam van die bosnier zetten. Hij vertelde mij dat het geen probleem was en dat hij dan een weekje moest wachten tot de auto op zijn naam zou zijnquote:Op maandag 14 november 2016 17:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar heb je dan een vrijwaring van?
Je kon die Golf dus helemaal niet verkopen?
Hij heeft wel het kentekenbewijs van de golf. maar niet het vrijwaringsbewijs die heeft de dealerquote:Op maandag 14 november 2016 17:38 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
En toch zeg je dit:
[..]
Haal je het vrijwaringsbewijs niet met het kentekenbewijs door elkaar?
In feiten wel, maar ik heb de auto niet en dat wil ik helemaal niet.quote:Op maandag 14 november 2016 17:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met overschrijvings code kun je die Mercedes nu gewoon verkopen.
En wat zeiden ze van het geweld?quote:Op maandag 14 november 2016 17:35 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ze hebben het in het systeem gezet zeiden ze
Je hebt code nodig om te kunnen overschrijven en die heeft Dealer nog dus.quote:Op maandag 14 november 2016 17:39 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Hij heeft wel het kentekenbewijs van de golf. maar niet het vrijwaringsbewijs die heeft de dealer
Datum tenaamstelling 09-01-2015quote:Op maandag 14 november 2016 17:39 schreef Fe2O3 het volgende:
Beide kentekens in http://ovi.rdw.nl en zijn de golf en mercedes overgeschreven recentelijk?
Precies.quote:Op maandag 14 november 2016 17:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt code nodig om te kunnen overschrijven en die heeft Dealer nog dus.
De VW Golf is dus gekocht op afbetaling. Jij zou de restschuld betalen aan de VW-dealer, waardoor de Golf van jou zou zijn en deze direct daarna inruilen bij de malafide mercedesverkoperquote:Op maandag 14 november 2016 17:38 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Jawel, Ik zou deze week dus het bedrag overmaken aan volkswagen en dan het vrijwaring krijgen van hen. Dan kon ik de golf op de naam van die bosnier zetten. Hij vertelde mij dat het geen probleem was en dat hij dan een weekje moest wachten tot de auto op zijn naam zou zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |