Nopequote:Op zondag 13 november 2016 19:50 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat Hut pas terugkomt als die Pietjes weg zijn, stoort verder hier iemand zich aan die dingen?
Ja, Poes?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vraag maar....
Ja ik zag het ook, het hoort er gewoon bijquote:Op zondag 13 november 2016 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, maar hij had een topic in FB zag ik....
nah, die roetveeg Pieten zou wel een mooie oplossing zijn als dat helpt tegen al dat gezeik...quote:Op zondag 13 november 2016 19:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook, het hoort er gewoon bij![]()
Die roetveeg Piet mag, wat mij betreft, in de schoorsteen blijven hangenquote:Op zondag 13 november 2016 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
nah, die roetveeg Pieten zou wel een mooie oplossing zijn als dat helpt tegen al dat gezeik...
daar komen die vegen ook vandaanquote:Op zondag 13 november 2016 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
Die roetveeg Piet mag, wat mij betreft, in de schoorsteen blijven hangen
ik bedoel dat ik dat helemaal niets vindquote:
dat snapte ik welquote:Op zondag 13 november 2016 19:54 schreef just me het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik dat helemaal niets vind
Kun je me deze nog uitleggen?quote:Op zondag 13 november 2016 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, Poes?
[quote]Op zaterdag 12 november 2016 10:30 schreef FANN het volgende:
[..]
dat mens is volkomen gestoord dus ik zou het lekker zo laten....
als die worst dan maar van de hema isquote:Op zondag 13 november 2016 19:55 schreef FANN het volgende:
[..]
dat snapte ik wel![]()
het zal me verder een worst zijn eigenlijk
quote:Op zondag 13 november 2016 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
als die worst dan maar van de hema is
veels te vetquote:Op zondag 13 november 2016 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
als die worst dan maar van de hema is
zal me een worst wezenquote:
Die zien er echt vies uitquote:Op zondag 13 november 2016 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
Die roetveeg Piet mag, wat mij betreft, in de schoorsteen blijven hangen
ik eigenlijk ook niet hoorquote:Op zondag 13 november 2016 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee serieus ik vind ze niet lekkerkan ik ook niks aan doen.....
zo'n hap in de worst, je hoort "knap" en het vet loopt van je kin af ....quote:Op zondag 13 november 2016 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dat had ik niet verwacht, maar blij dat ik een medestander heb dan
ja bah... dat dus...quote:Op zondag 13 november 2016 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
zo'n hap in de worst, je hoort "knap" en het vet loopt van je kin af ....
Uhm tenzij jij direct gerelateerd bent met edwinrommel heb ik met jou nog niets besproken.quote:
maar het staat nog wel als icoontje bij je naam nuquote:Op zondag 13 november 2016 20:04 schreef Treehut362 het volgende:
haha ik kan dat uitzetten
http://fok.nfshost.com/stylish/
ik ben zijn zusquote:Op zondag 13 november 2016 20:04 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Uhm tenzij jij direct gerelateerd bent met edwinrommel heb ik met jou nog niets besproken.
Oe belle Helenequote:
Laatste ronde, maar hij heeft 2 x vaker gestopt en iedereen 2 x ingehaald, behalve Hamilton... maar wordt nu 3equote:
Het is een piet oh nee het is klaas Ohh jééquote:Op zondag 13 november 2016 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
maar het staat nog wel als icoontje bij je naam nu
quote:
pas dan maar op voor de laagvliegende ballenquote:
Ik doe mijn harnas wel aan als ik de deur uit ga.quote:Op zondag 13 november 2016 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
pas dan maar op voor de laagvliegende ballen
die klinken zo leuk danquote:Op zondag 13 november 2016 22:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik doe mijn harnas wel aan als ik de deur uit ga.
alleen een rozequote:Op zondag 13 november 2016 22:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Iemand nog een maliënkolder te leen?
Heb nog wel een busje gun metal liggen. Is prima dus.quote:
ik wil graag dat ie roze blijftquote:Op zondag 13 november 2016 22:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb nog wel een busje gun metal liggen. Is prima dus.
Omdat je het zo lief zegt, vooruit dan maar.quote:
Ja hoor, alsjeblieft.quote:Op zondag 13 november 2016 22:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief zegt, vooruit dan maar.
Mag ik jouw roze maliënkolder lenen?
quote:Op zondag 13 november 2016 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja hoor, alsjeblieft.
Je moet hem alleen nog zelf in elkaar zetten.
[ afbeelding ]
mooi roze he?quote:
Laat maarquote:Op zondag 13 november 2016 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
mooi roze he?
Ik heb ook nog paars en rood, maar dat zijn te weinig ringetjes voor een hele Kolder.
ook goed, alleen roze danquote:
Best mooi eigenlijk.quote:Op zondag 13 november 2016 22:48 schreef mrspoeZ het volgende:
Hier kan ik een hele nacht op vooruit
[ afbeelding ]
Best sensueel.quote:Op zondag 13 november 2016 23:04 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik vind het een ontzettend mooi plaatje.
nee ik heb een app dan is het wegquote:Op zondag 13 november 2016 19:50 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat Hut pas terugkomt als die Pietjes weg zijn, stoort verder hier iemand zich aan die dingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ohh. Nu ja, ik stoor me er niet aan.quote:Op zondag 13 november 2016 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
FB / IK wil graag dat zwarte piet ventje weg bij mijn naam
Ik wel.quote:Op zondag 13 november 2016 23:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh. Nu ja, ik stoor me er niet aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
nixquote:
komt, volgens mij, uit De Negerhut van Oom Tomquote:
Zal wel aan mij liggen hoor, maar wat is het probleem dan met die pietjes en klaasjes?quote:Op zondag 13 november 2016 23:38 schreef just me het volgende:
[..]
komt, volgens mij, uit De Negerhut van Oom Tom
Dat boek slingert hier ergens maar het is ook op internetquote:Op zondag 13 november 2016 23:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen hoor, maar wat is het probleem dan met die pietjes en klaasjes?
Doe eens niet zo vaag man. Wat is het probleem?quote:Op zondag 13 november 2016 23:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat boek slingert hier ergens maar het is ook op internet
Ben ook nog snotverkouden.quote:Op zondag 13 november 2016 23:46 schreef ErwinRommel het volgende:
De Russen staan haast aan de deur, trump hep gewonnen en wij maken ons druk over pietjes en klaasjes
quote:Op zondag 13 november 2016 23:46 schreef ErwinRommel het volgende:
De Russen staan haast aan de deur, trump hep gewonnen en wij maken ons druk over pietjes en klaasjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Da's bij een fiets niet nodig.quote:Op zondag 13 november 2016 23:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doe dat. Morgen ruitjes krabben
Dat klopt.quote:Op zondag 13 november 2016 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's bij een fiets niet nodig.
Ik wacht meer op klaas vaakquote:Op maandag 14 november 2016 00:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Houten Klaas toevallig ook gezien?
Ben om half negen naar bed gegaan, het laatste uur terugkijken waard ?quote:
nee, ouwe koeienquote:Op maandag 14 november 2016 03:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben om half negen naar bed gegaan, het laatste uur terugkijken waard ?
Goeiemorgen
altijd, tot grote ergernis van velenquote:Op maandag 14 november 2016 08:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo!! Wat ben jij vrolijk vandaag?
Geeft op het werk zeker ook de nodige frictie?quote:Op maandag 14 november 2016 09:02 schreef sacha het volgende:
[..]
altijd, tot grote ergernis van velen
Ik heb het geluid even hard gezet voor mijn collega'squote:
quote:Op maandag 14 november 2016 09:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het geluid even hard gezet voor mijn collega's
als ik ga zingen wel jaquote:Op maandag 14 november 2016 09:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geeft op het werk zeker ook de nodige frictie?
ja ik moet wat om de dag door te komenquote:
Hebben jullie goede koffie op het werk?quote:Op maandag 14 november 2016 09:19 schreef just me het volgende:
[..]
ja ik moet wat om de dag door te komen
nee was het maar zo, ik neem meestal wiener melange dat smaakt nog ergens naarquote:Op maandag 14 november 2016 09:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hebben jullie goede koffie op het werk?
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?quote:Op maandag 14 november 2016 09:21 schreef just me het volgende:
[..]
nee was het maar zo, ik neem meestal wiener melange dat smaakt nog ergens naar
Wat voor thee? Earl grey, Ceylon melange, gewone thee. ....quote:Op maandag 14 november 2016 09:24 schreef Deisyy het volgende:
Thee graag, ik heb vanmorgen al koffie op
Je hebt geen mango of citroen? Dan maar earl greyquote:Op maandag 14 november 2016 09:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat voor thee? Earl grey, Ceylon melange, gewone thee. ....
Mango heb ik wel, citroen weer niet. Wel citroensap.quote:Op maandag 14 november 2016 09:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt geen mango of citroen? Dan maar earl grey
ik doe administratie op een basisschool pas 16 jaar of zoquote:Op maandag 14 november 2016 09:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Mangothee bedoel ik hèquote:Op maandag 14 november 2016 09:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mango heb ik wel, citroen weer niet. Wel citroensap.
Op een basisschool hebben ze toch wel een fatsoenlijk filterkoffiezetautomaat?quote:Op maandag 14 november 2016 09:30 schreef just me het volgende:
[..]
ik doe administratie op een basisschool pas 16 jaar of zo
Duhquote:
nee dus, de directeur is niet van de koffie, die is van de theequote:Op maandag 14 november 2016 09:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op een basisschool hebben ze toch wel een fatsoenlijk filterkoffiezetautomaat?
Pffff.quote:Op maandag 14 november 2016 09:32 schreef just me het volgende:
[..]
nee dus, de directeur is niet van de koffie, die is van de thee
Weet ik veel, zou zomaar kunnen natuurlijk :dquote:Op maandag 14 november 2016 09:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Duh![]()
Dacht je dat ik met een kop warm water en een losse mango op de proppen zou komen?
waaro is hiero?quote:
Dat is ook mijn hiero, ik had mist toch ik vanmorgen naar werk ging, nu is de mist weg, zeker jouw kant opquote:
Schijnbaar ja. Hier in de Bliekenstad hangt een dikke mist.quote:Op maandag 14 november 2016 10:52 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is ook mijn hiero, ik had mist toch ik vanmorgen naar werk ging, nu is de mist weg, zeker jouw kant op
Aan de Mediteranee zeker?quote:Op maandag 14 november 2016 10:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
In het zuiden is het droog en helder weer.
Ben er geboren en heb nooit ergens anders gewoond, ben ook niet van plan ooit hier weg te gaan.quote:Op maandag 14 november 2016 10:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook een heel mooi stukje Nederland
ow dat is best ver bij mij vandaanquote:Op maandag 14 november 2016 10:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Schijnbaar ja. Hier in de Bliekenstad hangt een dikke mist.
Tja. Wat is ver?quote:Op maandag 14 november 2016 11:28 schreef just me het volgende:
[..]
ow dat is best ver bij mij vandaan
kabbelgatquote:Op maandag 14 november 2016 11:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja. Wat is ver?
Voor NL begrippen is al snel iets ver
Jammer dat het oude legermuseum daar weg isquote:
gebouw staat er nog wel, de inhoud is wegquote:Op maandag 14 november 2016 11:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jammer dat het oude legermuseum daar weg is![]()
Was een mooi gebouw.
Ik heb nog een plunjebaal in de kelder staan, kopen?quote:Op maandag 14 november 2016 11:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jammer dat het oude legermuseum daar weg is![]()
Was een mooi gebouw.
Wat zit er nu in?quote:Op maandag 14 november 2016 11:35 schreef just me het volgende:
[..]
gebouw staat er nog wel, de inhoud is weg
Joh, ik heb uitrusting voor zowat een half pelotonquote:Op maandag 14 november 2016 11:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog een plunjebaal in de kelder staan, kopen?
ik heb geen idee, ik fiets er morgen weer langs en zal eens kijkenquote:
staan nog welquote:Op maandag 14 november 2016 11:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog een plunjebaal in de kelder staan, kopen?
Ja, die dingen kun je rechtop zetten, ze zijn vrij groot, er past namelijk een complete uitrusting in, om maar te zwijgen over wat zo'n ding weegt.quote:
Oud-groen?quote:Op maandag 14 november 2016 11:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, die dingen kun je rechtop zetten, ze zijn vrij groot, er past namelijk een complete uitrusting in, om maar te zwijgen over wat zo'n ding weegt.
Kloteding is al 4 keer meeverhuisd.
Maar hey, die shit past me wel nog steeds.![]()
Ik was van lichting 81-2.quote:
Ah, oud-groen dus.quote:Op maandag 14 november 2016 11:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was van lichting 81-2.
Heb nog een PSU mes in de keukenlade liggen met 1979 als opschrift, die gebruik ik al 35 jaar al blinkopener.
quote:Op maandag 14 november 2016 11:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, die dingen kun je rechtop zetten, ze zijn vrij groot, er past namelijk een complete uitrusting in, om maar te zwijgen over wat zo'n ding weegt.
Kloteding is al 4 keer meeverhuisd.
Maar hey, die shit past me wel nog steeds.![]()
Ik had in 1981 naar Libanon kunnen gaan, maar daar had ik geen zin in.....quote:Op maandag 14 november 2016 11:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ah, oud-groen dus.
Kun je nog een leuk prijsje voor krijgen.
Momenteel zijn veel Unifil veteranen op zoek naar oud-groen.
Ik ken er enkelen die niet wilden maar wel moesten. En ze waren dienstplichtig ook nog.quote:Op maandag 14 november 2016 11:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had in 1981 naar Libanon kunnen gaan, maar daar had ik geen zin in.....
Als dienstplichtige kan men je niet dwingen in vredestijd, degenen die naar Libanon gingen gingen toch echt vrijwillig hoor.quote:Op maandag 14 november 2016 11:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ken er enkelen die niet wilden maar wel moesten. En ze waren dienstplichtig ook nog.
wij hebben die T-shirts nog helemaal afgedragenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vanavond ook even foto zoekenquote:Op maandag 14 november 2016 11:59 schreef FANN het volgende:
[..]
wij hebben die T-shirts nog helemaal afgedragen![]()
Ik zal het ze nog eens vragen hoor. Mij is verteld dat ze moesten.quote:Op maandag 14 november 2016 11:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als dienstplichtige kan men je niet dwingen in vredestijd, degenen die naar Libanon gingen gingen toch echt vrijwillig hoor.
Daarbij laat ik me sowieso nooit dwingen, dan accepteer ik de consequenties wel, maar ik ben geen marionet.
Dan zal ik vanavond een foto van mij plaatsenquote:Op maandag 14 november 2016 12:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Lang geleden toen we nog fris en fruitig waren
da's leukquote:Op maandag 14 november 2016 12:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan zal ik vanavond een foto van mij plaatsen
héquote:Op maandag 14 november 2016 12:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Lang geleden toen we nog fris en fruitig waren
Nou die Griek zei dat ie had moeten ''zitten'' als ie geweigerd had....quote:Op maandag 14 november 2016 12:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zal het ze nog eens vragen hoor. Mij is verteld dat ze moesten.
Ja, of pesterijen zoals plaatsing ver weg van huisquote:Op maandag 14 november 2016 12:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou die Griek zei dat ie had moeten ''zitten'' als ie geweigerd had....
kon ook zegt iequote:Op maandag 14 november 2016 12:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, of pesterijen zoals plaatsing ver weg van huis
ken je dit topic al?quote:Op maandag 14 november 2016 12:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan zal ik vanavond een foto van mij plaatsen
wat een schatjes waren we tochquote:Op maandag 14 november 2016 12:24 schreef sacha het volgende:
[..]
ken je dit topic al?
40+ / Foto's als kind #3
Ken ik jaquote:Op maandag 14 november 2016 12:24 schreef sacha het volgende:
[..]
ken je dit topic al?
40+ / Foto's als kind #3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleine ikke
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Nee, als dienstplichtige was het destijds en altijd geweest overigens op vrijwillige basis, meestal met een premie bij afzwaaien om gegadigden te paaien.quote:Op maandag 14 november 2016 12:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zal het ze nog eens vragen hoor. Mij is verteld dat ze moesten.
Zo groot is Nederland niet, dat zei je zojuist zelf al.quote:Op maandag 14 november 2016 12:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, of pesterijen zoals plaatsing ver weg van huis
Voor hen is het ver wegquote:Op maandag 14 november 2016 12:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo groot is Nederland niet, dat zei je zojuist zelf al.
Die Griek vraagt waar je die wijsheid vandaan haalt?quote:Op maandag 14 november 2016 12:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, als dienstplichtige was het destijds en altijd geweest overigens op vrijwillige basis, meestal met een premie bij afzwaaien om gegadigden te paaien.
Alleen in oorlogstijd gelden andere regels.
Ik zat ooit in 4 mndn in Ede en 9 mndn in Vught, laatste mnd Oirschot, dat vond ik een behoorlijk eind uit de buurt.quote:
Bij een IBC gezeten?quote:Op maandag 14 november 2016 12:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zat ooit in 4 mndn in Ede en 9 mndn in Vught, laatste mnd Oirschot, dat vond ik een behoorlijk eind uit de buurt.
Waar beweer ik dan dat je niet in dienst moest?quote:Op maandag 14 november 2016 12:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek vraagt waar je die wijsheid vandaan haalt?![]()
Die MOEST toch écht in dienst zegt ie
Ik zat bij de verbindingsdienst als telexist/vercijferaar.quote:
Ahh, een vonkentrekkerquote:Op maandag 14 november 2016 12:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zat bij de verbindingsdienst als telexist/vercijferaar.
oh,, ik dacht dat toch te lezen dat het op vrijwillige basis was, maar dan zal ik wel verkeerd gelezen hebbenquote:Op maandag 14 november 2016 12:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waar beweer ik dan dat je niet in dienst moest?
Mens leer eens lezen.
Doei.
Ik zat in een 'vast' verbindingscentrum in Vught in een bunker, en onbevoegden kwamen daar niet binnen.quote:
Soort van Bunker 500?quote:Op maandag 14 november 2016 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zat in een vast verbindingscentrum in Vught in een bunker, en onbevoegden kwamen daar niet binnen.
Het ding staat er nog, links naast het Molukkenkamp.quote:
Was zelf dipli bij de Luftwaffe en was gelegerd op vliegbasis Volkel.quote:Op maandag 14 november 2016 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het ding staat er nog, links naast het Molukkenkamp.
quote:De bunker was bestand tegen nucleaire, biologische en chemische aanvallen. De bunker beschikt over een stroomgenerator, watervoorziening, luchtzuiveringsinstallatie en zuurstofvoorziening. De bunker werd bemand door personeel van een verbindingseenheid en de staf van de Provinciaal Militair Commandant.
het ging over uitzending naar Libanon als dienstplichtige.quote:Op maandag 14 november 2016 12:37 schreef FANN het volgende:
[..]
oh,, ik dacht dat toch te lezen dat het op vrijwillige basis was, maar dan zal ik wel verkeerd gelezen hebben
Dit dus, je kreeg wel de vraag gesteld, maar het was je eigen keuze, de dienstplicht an sich was verplicht, op de jaren die uitgeloot waren na dan.quote:Op maandag 14 november 2016 12:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het ging over uitzending naar Libanon als dienstplichtige.
Wij kregen gedurende de opleiding direct de vraag gesteld, er werd wat info gegeven en verteld dat je een mooie afzwaaipremie kon verdienen, maar ja, velen die gegaan zijn kregen daarna wel last van PTSS, heb nooit spijt gehad dat ik niet gegaan ben iig.quote:Op maandag 14 november 2016 13:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken iemand die in Libanon is geweest, maar dat was net nadat hij na zijn diensttijd had bijgetekend.
ik ken Srebrenica mannen én Libanon mannen, allemaal PTTSquote:Op maandag 14 november 2016 13:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij kregen gedurende de opleiding direct de vraag gesteld, er werd wat info gegeven en verteld dat je een mooie afzwaaipremie kon verdienen, maar ja, velen die gegaan zijn kregen daarna wel last van PTSS, heb nooit spijt gehad dat ik niet gegaan ben iig.
Volgens mij hadden ze daar ook hoofdzakelijk verbindingsmensen nodig.....maar dat weet ik niet meer zeker...
Daarom, het is allemaal heel nobel, maar je hebt op je 18e geen idee waar je aan begint, ik was gelukkig 'wijzer', want wat heeft die missie uiteindelijk opgeleverd?quote:Op maandag 14 november 2016 13:55 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ken Srebrenica mannen én Libanon mannen, allemaal PTTS
en mijn buurman in net terug uit Irak maar das een beroepsquote:Op maandag 14 november 2016 14:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom, het is allemaal heel nobel, maar je hebt op je 18e geen idee waar je aan begint, ik was gelukkig 'wijzer', want wat heeft die missie uiteindelijk opgeleverd?
Niks dus.....
Die zijn psychisch net zo kwetsbaar hoor.quote:Op maandag 14 november 2016 14:05 schreef sacha het volgende:
[..]
en mijn buurman in net terug uit Irak maar das een beroeps
quote:Op maandag 14 november 2016 13:55 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ken Srebrenica mannen én Libanon mannen, allemaal PTTS
Ook al aan de pillen?quote:Op maandag 14 november 2016 14:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tijd voor medicatie. [ afbeelding ]
Nee, ik neem een rokertje, daar word ik rustig van, is beter voor mijn hart.quote:
natuurlijk, overigens hangt dat ook helemaal van je werkzaamheden afquote:Op maandag 14 november 2016 14:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zijn psychisch net zo kwetsbaar hoor.
Verdamper?quote:Op maandag 14 november 2016 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik neem een rokertje, daar word ik rustig van, is beter voor mijn hart.
Er zijn veel factoren die meespelen, feit is dat je nooit kan anticiperen hoe het allemaal uit gaat pakken, dat blijft een gok, en het kan ook slechter uitvallen dan gedacht, en dan zit jezelf met de problemen want er is niemand die je dan te hulp schiet.quote:Op maandag 14 november 2016 14:34 schreef sacha het volgende:
[..]
natuurlijk, overigens hangt dat ook helemaal van je werkzaamheden af
Nee, ik wil mijn rook proeven en zweer bij mijn bong.quote:
Heb er mee leren leven en belangrijk, het te accepteren.quote:
Ik wilde zelfs niet voor de 'rooie lib' naar Libanon, hoewel ik dat in die tijd altijd rookte, tegenwoordig helaas niet meer te krijgen.quote:Op maandag 14 november 2016 14:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn hele bouwjaar wilde ze niet hebben.
Die kon je hier ook genoeg vinden toen.quote:Op maandag 14 november 2016 14:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wilde zelfs niet voor de 'rooie lib' naar Libanon, hoewel ik dat in die tijd altijd rookte, tegenwoordig helaas niet meer te krijgen..
Toen wel, in van die mooie katoen verpakt ipv plastic.quote:Op maandag 14 november 2016 14:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kon je hier ook genoeg vinden toen.
Hele scheepsladingen kwamen er binnen.quote:Op maandag 14 november 2016 14:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen wel, in van die mooie katoen verpakt ipv plastic.
Ik kwam toen altijd bij een gast die in de kelder van zijn ouders woonde, buiten bij de keldertrap hing een bel, en hij was een regelrechte mafkees met lang haar en hij reed rond in een oude Mercedes.quote:Op maandag 14 november 2016 14:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hele scheepsladingen kwamen er binnen.
Hahaha Armand, woonde vroeger vrijwel naast hemquote:
Ja, je zei Eindhoven, tja, en als het over blowen gaat hoort Armand daar natuurlijk bij.quote:Op maandag 14 november 2016 15:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hahaha Armand, woonde vroeger vrijwel naast hem
Ik zag hem vaak op de fiets, met zijn gitaar op z'n rug, sticky in z'n mond.quote:Op maandag 14 november 2016 15:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, je zei Eindhoven, tja, en als het over blowen gaat hoort Armand daar natuurlijk bij.
Relaxte gozer.quote:Op maandag 14 november 2016 15:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zag men vaak op de fiets, met zijn gitaar op z'n rug, sticky in z'n mond.
Woonde in de wijk Hanevoet.
hehehe, in de sjop hier hangt zo ook een tegeltjequote:Op maandag 14 november 2016 15:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Relaxte gozer.
Een tevreden roker is geen onruststoker.
Dan ga je toch naar huis?quote:
Lastig, want ik ben de baas vandaagquote:Op maandag 14 november 2016 16:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar huis?
Wat let je.
Schijt aan de baas
Lekker bijtijdsquote:
De baas van wat?quote:Op maandag 14 november 2016 16:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lastig, want ik ben de baas vandaag
Is voor straks.quote:Op maandag 14 november 2016 16:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker bijtijds![]()
Wat is het een donker weer vandaag
Van mezelf, want hijzelf is er niet :dquote:
Lekker!quote:Op maandag 14 november 2016 16:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is voor straks.
Ga ze opbakken samen met uienringen ham en ei
Ja ok. Maar wat voor werk doe je dan?quote:Op maandag 14 november 2016 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mezelf, want hijzelf is er niet :d
Dus radio aan vandaag
Financiële en personeelsadministratie bij een scheepsreparatiebedrijfquote:Op maandag 14 november 2016 16:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja ok. Maar wat voor werk doe je dan?
Schuift dat nou nog wat tegenwoordig?quote:Op maandag 14 november 2016 16:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Financiële en personeelsadministratie bij een scheepsreparatiebedrijf
Ik mag niet klagenquote:Op maandag 14 november 2016 16:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Schuift dat nou nog wat tegenwoordig?
Ik vroeg het omdat ik ooit een blauwe maandag ook dat soort werk deed. Beurde best goed toen ja.quote:
Lekker, ik gooi daar ook nog altijd olijfjes doorheenquote:Op maandag 14 november 2016 16:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Penne met tomatensaus met courgette en tonijn
goed idee! Vandaag even wat simpels.quote:Op maandag 14 november 2016 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker, ik gooi daar ook nog altijd olijfjes doorheen
Goedenavond... Hier ook weer thuisquote:Op maandag 14 november 2016 17:09 schreef FANN het volgende:
Het is al pikkedoker buiten![]()
Gebakken eitje
Ja hoor gaat primaquote:Op maandag 14 november 2016 17:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Lekker gewerkt?
Bevalt het nog steeds?
dat is mijn voedzame avondmaal, na een dagje beulen, aangeboden door de enige eckte Postbodequote:
Wat een schat is het tochquote:Op maandag 14 november 2016 18:59 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is mijn voedzame avondmaal, na een dagje beulen, aangeboden door de enige eckte Postbode
Heeft ie wel een kroket voor zichzelf meegenomen?quote:Op maandag 14 november 2016 19:04 schreef sacha het volgende:
[..]
één en al empathie en naastenliefde
zelf gebakken, geld is opquote:Op maandag 14 november 2016 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie wel een kroket voor zichzelf meegenomen?
quote:Op maandag 14 november 2016 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zat de diepvries er nog steeds vol mee?
nog 10 dagen patat!quote:Op maandag 14 november 2016 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan haal je het eind van de maand wel
dat is nou typisch iets wat ik altijd op wit brood lekkerder vind, maar dan nog...quote:Op maandag 14 november 2016 20:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kroketten met bruin brood is ook lekker.
Wit brood vind ik alleen geroosterd of uit de pan als tosti en wentelteefje te eten.quote:Op maandag 14 november 2016 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is nou typisch iets wat ik altijd op wit brood lekkerder vind, maar dan nog...
geen 10 dagen lang
'gillend over het water' bestel nu de nieuwe single van Macro Borsatoquote:Op maandag 14 november 2016 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat een feest ... Ik zou gillend wegrennen
normaal eet ik meestal volkoren, maar soms is wit ook wel lekkerquote:Op maandag 14 november 2016 20:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wit brood vind ik alleen geroosterd of uit de pan als tosti en wentelteefje te eten.
gillend naar huis van Geer en Goor maar dan andersquote:Op maandag 14 november 2016 20:27 schreef sacha het volgende:
[..]
'gillend over het water' bestel nu de nieuwe single van Macro Borsato
Ik sop altijd met een bruine.quote:Op maandag 14 november 2016 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
normaal eet ik meestal volkoren, maar soms is wit ook wel lekker
In je tomatensoep brokkelen bijvoorbeeld
ik met een half bruinequote:Op maandag 14 november 2016 20:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik sop altijd met een bruine.
ow.... weet je wat? het gaat gewoon niet meer door is het toch een verassing als het wélquote:Op maandag 14 november 2016 20:30 schreef sacha het volgende:
[..]
dat heb ik geblocked, anders is het geen verrassing
quote:Op maandag 14 november 2016 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... weet je wat? het gaat gewoon niet meer door is het toch een verassing als het wél
doorgaat...
is dat wat?
Ja ja wat schattig en lief Ga lekker mailenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op maandag 14 november 2016 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... weet je wat? het gaat gewoon niet meer door is het toch een verassing als het wél
doorgaat...
is dat wat?
ja, niet doen dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |