Nopequote:Op zondag 13 november 2016 19:50 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat Hut pas terugkomt als die Pietjes weg zijn, stoort verder hier iemand zich aan die dingen?
Ja, Poes?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vraag maar....
Ja ik zag het ook, het hoort er gewoon bijquote:Op zondag 13 november 2016 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, maar hij had een topic in FB zag ik....
nah, die roetveeg Pieten zou wel een mooie oplossing zijn als dat helpt tegen al dat gezeik...quote:Op zondag 13 november 2016 19:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook, het hoort er gewoon bij![]()
Die roetveeg Piet mag, wat mij betreft, in de schoorsteen blijven hangenquote:Op zondag 13 november 2016 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
nah, die roetveeg Pieten zou wel een mooie oplossing zijn als dat helpt tegen al dat gezeik...
daar komen die vegen ook vandaanquote:Op zondag 13 november 2016 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
Die roetveeg Piet mag, wat mij betreft, in de schoorsteen blijven hangen
ik bedoel dat ik dat helemaal niets vindquote:
dat snapte ik welquote:Op zondag 13 november 2016 19:54 schreef just me het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik dat helemaal niets vind
Kun je me deze nog uitleggen?quote:Op zondag 13 november 2016 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, Poes?
[quote]Op zaterdag 12 november 2016 10:30 schreef FANN het volgende:
[..]
dat mens is volkomen gestoord dus ik zou het lekker zo laten....
als die worst dan maar van de hema isquote:Op zondag 13 november 2016 19:55 schreef FANN het volgende:
[..]
dat snapte ik wel![]()
het zal me verder een worst zijn eigenlijk
quote:Op zondag 13 november 2016 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
als die worst dan maar van de hema is
veels te vetquote:Op zondag 13 november 2016 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
als die worst dan maar van de hema is
zal me een worst wezenquote:
Die zien er echt vies uitquote:Op zondag 13 november 2016 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
Die roetveeg Piet mag, wat mij betreft, in de schoorsteen blijven hangen
ik eigenlijk ook niet hoorquote:Op zondag 13 november 2016 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee serieus ik vind ze niet lekkerkan ik ook niks aan doen.....
zo'n hap in de worst, je hoort "knap" en het vet loopt van je kin af ....quote:Op zondag 13 november 2016 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dat had ik niet verwacht, maar blij dat ik een medestander heb dan
ja bah... dat dus...quote:Op zondag 13 november 2016 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
zo'n hap in de worst, je hoort "knap" en het vet loopt van je kin af ....
Uhm tenzij jij direct gerelateerd bent met edwinrommel heb ik met jou nog niets besproken.quote:
maar het staat nog wel als icoontje bij je naam nuquote:Op zondag 13 november 2016 20:04 schreef Treehut362 het volgende:
haha ik kan dat uitzetten
http://fok.nfshost.com/stylish/
ik ben zijn zusquote:Op zondag 13 november 2016 20:04 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Uhm tenzij jij direct gerelateerd bent met edwinrommel heb ik met jou nog niets besproken.
Oe belle Helenequote:
Laatste ronde, maar hij heeft 2 x vaker gestopt en iedereen 2 x ingehaald, behalve Hamilton... maar wordt nu 3equote:
Het is een piet oh nee het is klaas Ohh jééquote:Op zondag 13 november 2016 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
maar het staat nog wel als icoontje bij je naam nu
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |