SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaan we doen?
In een zo centraal mogelijk gelegen gebied, bereikbaar met OV, te voet een stuk of 30 gyms verdelen onder de deelnemers.
- UPDATE - UPDATE - UPDATE - UPDATE -
De kaart op http://www.pokemongomap.info/ lijkt aardig te kloppen qua gyms. Maar dat sluit Gouda (vooralsnog het midden van alle aanmeldingen) wel uit met slechts 22 gyms en flinke afstanden.
Dan lijkt Rotterdam een betere optie. Ook daar is blauw dominant, maar met de gym update moet daar makkelijk verandering in te brengen zijn. Zoals op de kaart te zien is (en ik ook weet, want het is een van mijn werklocaties) stikt het daar van de gyms.
Meer voordelen: Alles bereikbaar met OV, goedkope transferia rondom voor de autorijders en genoeg pokestops voor de deelnemers met wat minder ruimte voor items.
Plan van aanpak: MEET OP ZONDAG 18 DECEMBER 14.00 uur - 18.00 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips & Tricks (aanvulling welkom)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatsapp groep (niet verplicht, wel makkelijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eventueel kunnen we de route ook omdraaien en in het centrum beginnen, input is welkom!
Gymplaatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Afkicken zo zeg
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Aantal items uit een pokéstop valt weer erg tegen nu.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Buuh gisteren 8 gyms. Deze morgen nog maar 4.
Terug van de training en we staan weer op 9 7 gyms
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
2*quote:Op zondag 13 november 2016 13:48 schreef Rabieluh het volgende:
Moet nou 3 keer zoveel stops bezoeken voor ik weer vol zit.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Na pasen heeft iedereen dus een Lapras en Exeggutor... twee speciale pokemons
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Of Togepi.quote:Op zondag 13 november 2016 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Na pasen heeft iedereen dus een Lapras en Exeggutor... twee speciale pokemonsOp zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Ik ging net snel naar een Pokestop fietsen en ik kreeg 18 items, zeker niet verkeerd. Maar ik heb weer best weinig Pokeballs en Great balls![]()
![]()
Ze brachten het alsof deze geruchten bevestigd waren...quote:Op zondag 13 november 2016 14:04 schreef Rabieluh het volgende:
Hier is hun "bron" trouwens.
http://pokemongohub.net/l(...)istmas-easter-ideas/
Een berg gokwerk.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Twee uurtjes gewandeld in het buitengebied. Score:
70+ Pokémon (mijn journaal is niet compleet)
Gezien het feit dat het aantal spawns weer terug naar normaal is, ben ik zeer tevreden.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Is PokeTracker te gebruiken op jezelfde toestel als waar je Pokemon op speelt?
https://itunes.apple.com/(...)go/id1135947368?mt=8Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
quote:Op zondag 13 november 2016 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Na pasen heeft iedereen dus een Lapras en Exeggutor... twee speciale pokemonsHeb ze alledrie nog niet, dus kom maar op.quote:
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Eerlijk verdienen.quote:Op zondag 13 november 2016 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Heb ze alledrie nog niet, dus kom maar op.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wat is toch die haat tegen makkelijker Pokémon verzamelen door een event van de app ontwikkelaar (maar ondertussen wel een radar bouwen en gyms trainen met 2 of 3 accounts)?Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Het mooie is dat al die speciale pokemons zijn gevonden toen er geen radar beschikbaar was.quote:Op zondag 13 november 2016 14:58 schreef Debsterr het volgende:
Wat is toch die haat tegen makkelijker Pokémon verzamelen door een event van de app ontwikkelaar (maar ondertussen wel een radar bouwen en gyms trainen met 2 of 3 accounts)?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat is zo ontzettend geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 13 november 2016 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het mooie is dat al die speciale pokemons zijn gevonden toen er geen radar beschikbaar was.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Dat sommigen echt hun best hebben gedaan voor sommige pokemons en dat anderen het op een presenteerblaadje krijgen aangereikt.quote:Op zondag 13 november 2016 15:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is zo ontzettend geen antwoord op mijn vraag.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Maar waarom is dat ZO erg? Je moet het nog steeds spelen op dat moment, er wordt niet gecheat (wat je wel zou kunnen vinden van het gebruik van een radar in het algemeen) en het motiveert mensen wellicht om weer verder te spelen.quote:Op zondag 13 november 2016 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat sommigen echt hun best hebben gedaan voor sommige pokemons en dat anderen het op een presenteerblaadje krijgen aangereikt.
Ik kan ook wel chagrijnig doen dat sommige mensen op beter spawnpoints wonen en naar mijn mening hun dratini's in de schoot geworpen krijgen, maar waarom zou ik me daar op focussen? Zo zonde van je energie man.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Het is helemaal niet ZO erg.quote:Op zondag 13 november 2016 15:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar waarom is dat ZO erg? Je moet het nog steeds spelen op dat moment, er wordt niet gecheat (wat je wel zou kunnen vinden van het gebruik van een radar in het algemeen) en het motiveert mensen wellicht om weer verder te spelen.
Ik kan ook wel chagrijnig doen dat sommige mensen op beter spawnpoints wonen en naar mijn mening hun dratini's in de schoot geworpen krijgen, maar waarom zou ik me daar op focussen? Zo zonde van je energie man.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Okay, dan lees ik jouw standaard intonatie blijkbaar verkeerd.quote:Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ik wil een piepklein GPS driftje om 1 Pokéstop te kunnen pakken vandaag (zit snot verkouden in huispak op de bank, dus ik loop echt niet die paar meter naar buiten nu) maar natuuuurlijk gebeurd er precies vandaag niks.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Net 2 eieren van 10 km uitgelopen.
Jynx en Electabuzz... je verwacht het niet.
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Voor de eieren is het wel fijn denk ik als straks Gen 2 er in zit, weer wat meer variatie. Wel nog minder kans op Snorlax en Lapras natuurlijk.quote:Op zondag 13 november 2016 15:36 schreef Molurus het volgende:
Net 2 eieren van 10 km uitgelopen.
Jynx en Electabuzz... je verwacht het niet.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Is er al een release date voor gen 2? Nee toch?quote:Op zondag 13 november 2016 15:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Voor de eieren is het wel fijn denk ik als straks Gen 2 er in zit, weer wat meer variatie. Wel nog minder kans op Snorlax en Lapras natuurlijk.
Sowieso zijn er nog steeds best veel gen 1 beestjes die ik mis... Snorlax, Aerodactyl, Lickitung, Porygon... en dat terwijl ik de tel qua 10 km eieren al lang kwijt ben.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Niet dat ik weet. Porygon ja, dit stond laatst in mijn sightings.. maar ik was te luiquote:Op zondag 13 november 2016 15:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
Is er al een release date voor gen 2? Nee toch?
Sowieso zijn er nog steeds best veel gen 1 beestjes die ik mis... Snorlax, Aerodactyl, Lickitung, Porygon... en dat terwijl ik de tel qua 10 km eieren al lang kwijt ben.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Er staan hier ook wel eens interessante dingen op de sightings. Maar ik kan soms die dingen niet vinden. Misschien dat sommige van die dingen op het terrein zitten van een kinderdagverblijf, maarja daar ga ik niet zomaar het terrein op.quote:Op zondag 13 november 2016 15:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Porygon ja, dit stond laatst in mijn sightings.. maar ik was te lui![]()
Lickytung gevangen gisteren, had hem al, maar uit ei.
Wilde hem ook wild gevangen hebben, is een beetje voldoening dat je er echt moeite voor hebt gedaan.
Nou, moeite heeft het gekost, bijna 1,5km afgelegd in mijn wijk om hem te vinden, klote radar. Maar heb hem wel.[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger![]()
Op het moment dat gen2 echt daadwerkelijk uitkomt, hoe ga ik dan gen1 compleet krijgen.
Fuck the EBU.![]()
Ik had de laatste 2 km eieren teveel mazzel. 1 x bulba, 2 x charmander, 2 x squirtle en 1 x Pikachu. En okay, nog een caterpie om het af te sluiten.
Heb ik eindelijk genoeg cabdy om mijn 83% wartortle te gaan evolueren: krijg ik een 93% squirtle uit het ei... Nog maar 25 candy wachten dus...Life is what you make it.![]()
Blijven toch wel spawnen, anders krijgen nieuwe spelers nooit hun pokedex vol. Ik hoop zelf op het systeem wat iemand hier pas al opperde dat je er voor kan kiezen welke gen je wilt zien spawnen. En dat gen1 eventueel meer spawnt zoals de afgelopen week zodat je die sneller vol krijgt en bij de mensen die al lang spelen in de buurt kan komen qua hoeveelheid variatie in je pokemon.quote:Op zondag 13 november 2016 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op het moment dat gen2 echt daadwerkelijk uitkomt, hoe ga ik dan gen1 compleet krijgen.
Ik vraag mij af of ze de storage zullen vergroten zodat je niet erg snel vast loopt als je ook een hoop van gen1 wil houden en alles opspaart voor je ei verder.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Gisteren Chansey en vandaag kwam Aerodactyl uit een 10 km ei. Die had ik allebei nog niet, dus dat zijn nummer 131 en 132 van de Pokédex.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Nice!quote:Op zondag 13 november 2016 17:06 schreef Fred_B het volgende:
Gisteren Chansey en vandaag kwam Aerodactyl uit een 10 km ei. Die had ik allebei nog niet, dus dat zijn nummer 131 en 132 van de Pokédex.
Aerodactyl heb ik nog een flinke schep dust in gegooid, voordat ik doorhad dat hij waardeloos was...
Gisteren had ik opeens een Chansy in de huiskamer. Die had ik nog nooit in het wild gezien.Life is what you make it.![]()
Dat zijn de enige twee die ik nog moet vangen.quote:Op zondag 13 november 2016 17:06 schreef Fred_B het volgende:
Gisteren Chansey en vandaag kwam Aerodactyl uit een 10 km ei. Die had ik allebei nog niet, dus dat zijn nummer 131 en 132 van de Pokédex.
Zojuist de laatste kilometers afgelegd om een Graveler te evolueren naar een Golem.
Nu een Machoke als buddy, moet nog 31 candy (93km).
Daarna alleen nog een Kabuto evolueren, maar die moet ook nog 47 candy (235km).
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History![]()
Ik heb helemaal geen zin om naar buiten te gaan voor die pokestop
Nou, daar gaan we maar.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Mijn Snorlax is inmiddels aanbeland op de laatste plek in de inmiddels level 9-gym. Ik heb heerlijk genoten van ruim een week lang gratis muntjes, maar ik vrees dat vandaag de laatste keer was
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
En zeker geen candy om em te uppen?quote:Op zondag 13 november 2016 22:28 schreef Nattekat het volgende:
Mijn Snorlax is inmiddels aanbeland op de laatste plek in de inmiddels level 9-gym. Ik heb heerlijk genoten van ruim een week lang gratis muntjes, maar ik vrees dat vandaag de laatste keer wasRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Dat gaat niet in een gym hequote:Op zondag 13 november 2016 22:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En zeker geen candy om em te uppen?
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
In overvloedquote:Op zondag 13 november 2016 22:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En zeker geen candy om em te uppen?
Stardust zal een groter probleem zijn.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja maar hij verwacht em snel weer thuis, dan kan t weerquote:Op zondag 13 november 2016 22:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat gaat niet in een gym he.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ffing stardust, ik heb op het moment zo'n 250.000 nodig om alles op het niveau te krijgen wat ik wil en tegen die tijd ben ik weer een level omhoog, dan moet er weer 60.000 bij.quote:Op zondag 13 november 2016 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In overvloed
Stardust zal een groter probleem zijn.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Alleen dat is reden genoeg om straks weer in de kou naar kijkduin te gaanquote:Op zondag 13 november 2016 22:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ffing stardust, ik heb op het moment zo'n 250.000 nodig om alles op het niveau te krijgen wat ik wil en tegen die tijd ben ik weer een level omhoog, dan moet er weer 60.000 bij.Hard knock life dit
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Ik ga uiteraard die gym snipen met mijn verse gepower-upde Snorlax
Dan sta ik weer 4 plekjes hoger als mijn schatting klopt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
En ik weer die winderige boulevard van Vlissingenquote:Op zondag 13 november 2016 22:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Alleen dat is reden genoeg om straks weer in de kou naar kijkduin te gaanHard knock life dit
.
Ja, ik ben net level 23 geworden. Had net mijn Jolteon en Flareon maximaal. Nu heb ik er weer twee nodigquote:Op zondag 13 november 2016 22:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ffing stardust, ik heb op het moment zo'n 250.000 nodig om alles op het niveau te krijgen wat ik wil en tegen die tijd ben ik weer een level omhoog, dan moet er weer 60.000 bij.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Gisternacht op Kijkduin geweestauto voor het hotel neergezet zodat ik bij 4 pokestops kon komen en lekker met verwarming aan vangen
![]()
toch een Snorlax en een Golem gevangen buiten de andere kleinere dingen
![]()
Accu niet leeg?quote:Op zondag 13 november 2016 22:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gisternacht op Kijkduin geweestauto voor het hotel neergezet zodat ik bij 4 pokestops kon komen en lekker met verwarming aan vangen
![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Jaloerrrrrrs @ snorlaxquote:Op zondag 13 november 2016 22:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
![]()
![]()
Kijk dat dan
Mensen die mijn plan niet snappen zullen me voor gek verklaren.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Heb in de kofferbak als reserve een jumpstarter dus ik ben voorbereidquote:Op zondag 13 november 2016 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tssss
Doe ik ook sinds dat incident, durf het niet meer zonder![]()
![]()
![]()
Ahquote:Op zondag 13 november 2016 22:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb in de kofferbak als reserve een jumpstarter dus ik ben voorbereid
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Met die 6 ga je gyms verslaan ofzo?quote:Op zondag 13 november 2016 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dat dan
Mensen die mijn plan niet snappen zullen me voor gek verklaren.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Trainen. Bubble stratquote:Op zondag 13 november 2016 23:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Met die 6 ga je gyms verslaan ofzo?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Je houd er wel rekening mee dat sinds de update het max haalbare per verslagen pokemon 500 prestige is bij trainen hequote:
Ja. Just daarom ga ik bubblestrat gebruikenquote:Op zondag 13 november 2016 23:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je houd er wel rekening mee dat sinds de update het max haalbare per verslagen pokemon 500 prestige is bij trainen he
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb net een gym opgetraind die maar 2000 prestige erbij nodig had. Maar een andere gym die nog 8000 nodig had heb ik laten liggen. Ik heb een home-team nodigquote:Op zondag 13 november 2016 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Just daarom ga ik bubblestrat gebruiken
Inmiddels 6 pokemons in een gym en allemaal level 10.
En Nidoking & Nidoqueen toegevoegd aan de pokedex, #128 en #129![]()
Alleen wel beide kutste moveset weer
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Wat is bubblestrat?quote:Op zondag 13 november 2016 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Just daarom ga ik bubblestrat gebruikenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
zo zonde van je tijd, solo uppen.
Zet je pokemon erin en zoek de volgende gym is de beste tactiek nu je zo snel een gym leeg hebt.
Gyms die ruim 2maanden lvl 10 waren, verwisselen nu meerdere keren per dag/uur van kleur
Gister ochtend 33 geworden, moet nu 1M voor lvl up, dus kan eindelijk eens Dust sparen.
Heb nog 80k en moet eigenlijk nog 10 chars 2x upgrade (15k dust per char) en dan nog wat Vic3bels en Exeggutors uppen.
[ Bericht 9% gewijzigd door DarkY.NL op 14-11-2016 07:25:10 ]![]()
Zeker in Amsterdam of zoquote:Op maandag 14 november 2016 07:19 schreef DarkY.NL het volgende:
Gyms die ruim 2maanden lvl 10 waren, verwisselen nu meerdere keren per dag/uur van kleur
Ik heb weer 2 5km eieren uitgelopen:
Oddish en Paras
Pokestop gaf weer 5km eieren ervoor terug
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Niet helemaal mee eens. Dat is puur afhankelijk van waar je woont. Bij mij in de stad gaan ze ook erg snel van Team naar Team. In het stadje waar ik werk zijn genoegs Gyms te vinden. Voornamelijk Team Valor. Daar worden alleen de Gyms die op lvl 4/5 blijven steken regelmatig overgenomen. De overige Gyms worden eigenlijk met rust gelaten. Soms wordt alleen de onderste eruit gekickt. Daardoor zit ik daar in 2 Gyms al ruim 2 maand en in de derde nu meer dan een week.quote:Op maandag 14 november 2016 07:19 schreef DarkY.NL het volgende:
zo zonde van je tijd, solo uppen.
Zet je pokemon erin en zoek de volgende gym is de beste tactiek nu je zo snel een gym leeg hebt.
In de kleine dorpjes eromheen haal je inderdaad het niet een hele dag erin te blijven zitten.![]()
Die 5km eitjes geven de laatste tijd alleen maar rommel. Gisteren een Goldeen gehatcht :Squote:Op maandag 14 november 2016 07:56 schreef Murmeli het volgende:
Koffing uit mijn ei. Op zich leuk maar niet echt nuttig
Nu een 10km aan staan. Aangezien ik er daar pas 5 van heb gehad om uit te broeden (lvl 25, bijna 26. 150 eieren gehatcht) heb ik nog erg veel 10km pokemon nodig. Zal er echter wel 1 uitkomen die ik al heb. Laatste twee waren Eevee's. Dat kan gelukkig niet meer.
2km geven na de update vaker leuke pokemon. Laatste 3 waren Bulbasaur, Caterpie (joepie) en Charmander.![]()
"Try again later"
Seriously, hoe vaak moet ik dit zien bij pokestops?!L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.![]()
Je moet ook niet met 50 langs pokestops scheuren.quote:Op maandag 14 november 2016 10:58 schreef Ang3l het volgende:
"Try again later"
Seriously, hoe vaak moet ik dit zien bij pokestops?!100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Als ik passagier ben mag dat best. Geef het toch niet voor niets aan.quote:Op maandag 14 november 2016 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet ook niet met 50 langs pokestops scheuren.
Maar ligt t daar aan ja? Was eerst nooit.L'Amour menaçant:
Jep. Je mag met maximaal +- 30 langs een pokestop rijden. Daarvoor en daarna maakt niet uit.quote:Op maandag 14 november 2016 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik passagier ben mag dat best. Geef het toch niet voor niets aan.
Maar ligt t daar aan ja? Was eerst nooit.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Gisteren passagierend met 40 er langs gereden en ik kreeg ook items...quote:Op maandag 14 november 2016 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Je mag met maximaal +- 30 langs een pokestop rijden. Daarvoor en daarna maakt niet uit.![]()
Rond de 35-40 verschijnt de 'I'm a passenger'-melding. Ik blijf liever veilig voor gps-lagquote:Op maandag 14 november 2016 11:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisteren passagierend met 40 er langs gereden en ik kreeg ook items...
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Daarvoor maakt in dit geval wel uit. Als je van 50 naar 30 km zone gaat heeft hij even nodig om dit te herkennen. Dus dan moet je net voor die tijd of stil staan of een 3 a 500 meter voor de stop al 30 gaan rijden.quote:Op maandag 14 november 2016 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Je mag met maximaal +- 30 langs een pokestop rijden. Daarvoor en daarna maakt niet uit.
Vandaag 3 stops gemist omdat ik daarvoor net te hard ging.![]()
Vol in de ankers gaan heeft natuurlijk geen zin, je moet met de juiste snelheid binnen bereik komen en pas na het draaien kan je weer versnellen.quote:Op maandag 14 november 2016 11:13 schreef Gurian het volgende:
[..]
Daarvoor maakt in dit geval wel uit. Als je van 50 naar 30 km zone gaat heeft hij even nodig om dit te herkennen. Dus dan moet je net voor die tijd of stil staan of een 3 a 500 meter voor de stop al 30 gaan rijden.
Vandaag 3 stops gemist omdat ik daarvoor net te hard ging.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb eindelijk een IV 100% gevangen. Het is een Krabby dus daar kan ik waarschijnlijk niet veel mee, maar toch leuk om te hebben.![]()
Kom er net achter dat mijn Paras van 11CP een betere aanvaller is dan de 15CP Weedle...
Kan ik alsnog weer op jacht naar troep
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Eén van de level 10 gyms hier in de buurt was opeens level 9 en hij had maar 1000xp nodig. Dus ik er even heen gefietst en al blauwbekkend opgetraind naar level 10. Er is nu een plekje vrij, maar ik kan er niet in!Er komt geen knop aan de linkerkant. Terwijl ie nu wel level 10 is en er maar 9 pokemon in zitten.
Na een tijdje wachten en heen en weer fietsen, geen verbetering. Dus maar naar huis gefietst. Ik hoop dan maar dat er op z'n minst iemand anders van m'n team er wat aan heeft. Niet echt leuk zo.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Bedankt he!quote:Op maandag 14 november 2016 11:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Eén van de level 10 gyms hier in de buurt was opeens level 9 en hij had maar 1000xp nodig. Dus ik er even heen gefietst en al blauwbekkend opgetraind naar level 10. Er is nu een plekje vrij, maar ik kan er niet in!Er komt geen knop aan de linkerkant. Terwijl ie nu wel level 10 is en er maar 9 pokemon in zitten.
Na een tijdje wachten en heen en weer fietsen, geen verbetering. Dus maar naar huis gefietst. Ik hoop dan maar dat er op z'n minst iemand anders van m'n team er wat aan heeft. Niet echt leuk zo.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Niet toevallig nog een ander gespot die ook bezig was de Gym te levelen? Ik weet dat als je hem overneemt je even de tijd krijgt je Pokemon erin te zetten. Weet niet of hetzelfde geldt voor levelen van een Gym. Mocht dat zo zijn dan zou dat de verklaring kunnen zijn.quote:Op maandag 14 november 2016 11:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Na een tijdje wachten en heen en weer fietsen, geen verbetering. Dus maar naar huis gefietst. Ik hoop dan maar dat er op z'n minst iemand anders van m'n team er wat aan heeft. Niet echt leuk zo.![]()
Was het maar zo'n feest... helaas snapt Niantic niet dat een snipe van een vijandelijk team minder erg is dan een snipe van je eigen team.quote:Op maandag 14 november 2016 12:03 schreef Gurian het volgende:
[..]
Niet toevallig nog een ander gespot die ook bezig was de Gym te levelen? Ik weet dat als je hem overneemt je even de tijd krijgt je Pokemon erin te zetten. Weet niet of hetzelfde geldt voor levelen van een Gym. Mocht dat zo zijn dan zou dat de verklaring kunnen zijn.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Heb ik gedaan. Werkte ook niet.quote:Dat vermoeden had ik ook nog. Maar ik heb niemand gezien. En als dat wel zo was, dan zou diegene het plekje toch opgeëist hebben? Dat is tot op heden nog steeds niet gebeurd.quote:Op maandag 14 november 2016 12:03 schreef Gurian het volgende:
[..]
Niet toevallig nog een ander gespot die ook bezig was de Gym te levelen? Ik weet dat als je hem overneemt je even de tijd krijgt je Pokemon erin te zetten. Weet niet of hetzelfde geldt voor levelen van een Gym. Mocht dat zo zijn dan zou dat de verklaring kunnen zijn.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hebben jullie ook nog steeds zoveel ballen nodig om pokemon te vangen? Of kan ik gewoon niet gooien?
Vanmorgen kostte een Growlithe van CP 261 mij ongeveer 10 ballen waarvan 8x een great ball en 3x een raspberry gebruikt.
9x met een Curveball en hij springt eruit. Laatste keer zonder Curveball en hij blijft zitten. Heb het idee dat die Curveball op dit moment minder goed werkt. Heb dit namelijk de laatste twee dagen al vaker gehad. Curveball en eruit, gewone worp en ze blijven erin.![]()
Zaterdag avond samen met een maat van me op Bulbasaur jacht gegaan in een park wat bekend staat op Silph Road als cluster spawn.
Sinds de laatste migratie is dit dus een Bulbasaur spawn geworden.
Ik heb er in totaal 14 gevangen, toen vonden we het wel weer goed geweest. Het was vrij koud en nat.
Heb nu 102 Bulba candy, de rest loop ik er nog wel bij of ik ga nog een keertje terug.
Locatie is trouwens: Sandelingen-ambacht in Hendrik-Ido-Ambacht, direct naast de A16.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Hoofddorp ook
Alleen heb ik er door het kutweer nog geen kans voor gehad.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Sowquote:Op maandag 14 november 2016 12:24 schreef FalleNk810i het volgende:
Zaterdag avond samen met een maat van me op Bulbasaur jacht gegaan in een park wat bekend staat op Silph Road als cluster spawn.
Sinds de laatste migratie is dit dus een Bulbasaur spawn geworden.
Ik heb er in totaal 14 gevangen, toen vonden we het wel weer goed geweest. Het was vrij koud en nat.
Heb nu 102 Bulba candy, de rest loop ik er nog wel bij of ik ga nog een keertje terug.
Locatie is trouwens: Sandelingen-ambacht in Hendrik-Ido-Ambacht, direct naast de A16.
[ afbeelding ].
Waarom bestaan deze dingen niet in Zeeland.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
quote:Op maandag 14 november 2016 12:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Sow.
Waarom bestaan deze dingen niet in Zeeland.![]()
Stond je er toevallig niet al in?quote:Op maandag 14 november 2016 11:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Na een tijdje wachten en heen en weer fietsen, geen verbetering. Dus maar naar huis gefietst. Ik hoop dan maar dat er op z'n minst iemand anders van m'n team er wat aan heeft. Niet echt leuk zo.![]()
![]()
Of is een van de spelers in de gym misschien opeens "Trainer level 1" geworden?quote:Op maandag 14 november 2016 11:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Na een tijdje wachten en heen en weer fietsen, geen verbetering. Dus maar naar huis gefietst. Ik hoop dan maar dat er op z'n minst iemand anders van m'n team er wat aan heeft. Niet echt leuk zo.Zoon van goldfinger1963 O+
Dat zou echt geniaal zijnquote:Op maandag 14 november 2016 12:46 schreef Rubeo38 het volgende:
[..]
Stond je er toevallig niet al in?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op maandag 14 november 2016 12:46 schreef Rubeo38 het volgende:
[..]
Stond je er toevallig niet al in?.
Wellicht wel, maar zijn ze niet geďndexeerd. Is natuurlijk allemaal gebaseerd op wat mensen zelf toevoegen.quote:Op maandag 14 november 2016 12:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Sow.
Waarom bestaan deze dingen niet in Zeeland.
Ben benieuwd wanneer de volgende spawn wissel plaats vind.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Weet iemand waar ik in Amsterdam Squirtles kan vinden? Het schiet bij mij echt niet op. Ik vang ze echt nooit in het wild en ik moet er nog 10 voor een Blastoise.![]()
Het enige nest wat ik ooit heb ingestuurd (naast al die Voltorb en Magnemite zwermen) is al 3 spawnwissels niks meerquote:Op maandag 14 november 2016 13:20 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Wellicht wel, maar zijn ze niet geďndexeerd. Is natuurlijk allemaal gebaseerd op wat mensen zelf toevoegen.
Ben benieuwd wanneer de volgende spawn wissel plaats vind..
Zal spannende bedoeling zijn daar in de gyms
En er zijn nou behoorlijk wat reports dat Lapras bijna nergens anders meer spawnt, ze zijn bijna allemaal naar Japan gezwommen zeker.
quote:Op maandag 14 november 2016 13:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zal spannende bedoeling zijn daar in de gyms
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het grote Leidse nest spawnt Squirtles.quote:Op maandag 14 november 2016 13:23 schreef Devv het volgende:
Weet iemand waar ik in Amsterdam Squirtles kan vinden? Het schiet bij mij echt niet op. Ik vang ze echt nooit in het wild en ik moet er nog 10 voor een Blastoise.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb nog een 91.1 IV Seadra met Dragon Breath en Blizzard van CP 1300 +. Misschien willen ze die wel ruilen met een Laprasquote:Op maandag 14 november 2016 13:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zal spannende bedoeling zijn daar in de gyms. Ik heb er nog geen.
![]()
Naam - Team - Woonplaatsquote:Op maandag 14 november 2016 13:59 schreef Nattekat het volgende:
Gymplaatje in de OP is overleden
En de aanwezigenlijst ook
VALOOOOOOR
KapiteinG - Rood - Utrecht (waarschijnlijk +2 Rood, vriendinnen) BEVESTIGD
Highlighter - team rood - Rotterdam BEVESTIGD
Schanulleke - rood - omgeving Haarlem
miffy1 - Rood - Leiden
DarkY.NL - Rood - Groningen
Mevrouw bootje84 - rood - westland
Raptorix - rood - Amsterdam
MYSTIC
Murmeli - Blauw - Rotterdam
Debsterr - Blauw - Eindhoven
Vanyel - Blauw - Utrecht
Mevrouw_voor_jou - Blauw - Eindhoven
Nattekat - Blauw - Leiden
Molurus - Blauw - Delft BEVESTIGD
DaMart - blauw - Zandvoort
banaantjeEE - Blauw - Brussel (of Sluis)
Sweetlady-o - blauw - onbekend BEVESTIGD
Bootje84 - blauw - westland
instinct
PicoMMP - Geel - Amsterdam
Momo - Geel - WageningenZoon van goldfinger1963 O+
Beide gymplaatjes zijn overleden. Voor het eerst dat ctrlv.in me in de steek laat
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb er ook nog geenquote:
L'Amour menaçant:
Ik wacht ook met geduld op een 10km ei met een lapras/Snorlax. In het wild verwacht ik ze zeker niet
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Same, alleen dan met een Chansey.quote:Op maandag 14 november 2016 14:33 schreef Pheno het volgende:
Ik wacht ook met geduld op een 10km ei met een lapras/Snorlax. In het wild verwacht ik ze zeker niet
Lapras en Snorlax heb ik toevallig wel beide in het wild gevangen
Oh ja, en Chanseyquote:Op maandag 14 november 2016 14:35 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Same, alleen dan met een Chansey.
Lapras en Snorlax heb ik toevallig wel beide in het wild gevangenEn Aerodactyl
Chansey staat bovenaan mijn verlanglijstje van mijn huidige 8,6/10. Tangela en Lickingtun delen de eerste plek van de zeven 5km-eieren.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Same, want chancey had ik al uit een ei.quote:Op maandag 14 november 2016 14:33 schreef Pheno het volgende:
Aerodactyl ook nog niet trouwens.L'Amour menaçant:
Geen Scyther hebbenquote:Op maandag 14 november 2016 14:47 schreef Gurian het volgende:
[..]
Oja en Scyther, Hitmonchan, Hitmonlee
Best knap
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik moet alleen Chansey nog gelukkig (of helaas)
Heb vandaag wel mn 3de 10km ei gekregen, ff opsparen die handel
kijk uit wat je zegt he....dat is nogal een zwaar frustratiepuntje:quote:
2x in de sightings maar niet kunnen vinden voordat de spawntijd voorbij was. 1x gespawnd maar niet de tijd gekregen om erop te klikken want weg wassie...
...okay en nu naar stichting korrelatie...![]()
Oh jeetjequote:Op maandag 14 november 2016 12:46 schreef Rubeo38 het volgende:
[..]
Stond je er toevallig niet al in?dat zou wel heel erg dom zijn! Straks voor de zekerheid even checken
JezusM'n Arcanine staat in die gym
Godverdomme![]()
Nou ja, is die gym in ieder geval weer level 10
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op maandag 14 november 2016 14:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh jeetjedat zou wel heel erg dom zijn! Straks voor de zekerheid even checken
Godverdomme![]()
Nou ja, is die gym in ieder geval weer level 10![]()
![]()
![]()
Waar is die gym?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hahahaquote:Op maandag 14 november 2016 14:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
Die zie ik echt nooit ergens meer!quote:
Heb hem 1x uit een ei en 1x gevangen, maar dat was van de zomer.
Laatste tijd nooit meer gezien, besef ik me nu.L'Amour menaçant:
quote:Op maandag 14 november 2016 14:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
![]()
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Seen: 3quote:Op maandag 14 november 2016 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zie ik echt nooit ergens meer!
Heb hem 1x uit een ei en 1x gevangen, maar dat was van de zomer.
Laatste tijd nooit meer gezien, besef ik me nu.
Caught: 2
Mja...100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
want? Niet iedereen scant zich rot om daarna met de auto beesten te gaan vangenquote:
Ik heb er volgens mij 1 uit een ei en één legit gevangen. Die ontsnapte was ook legit.quote:Op maandag 14 november 2016 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
want? Niet iedereen scant zich rot om daarna met de auto beesten te gaan vangen
Ik gebruikte scanners vooral voor Dratini's.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op maandag 14 november 2016 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
want? Niet iedereen scant zich rot om daarna met de auto beesten te gaan vangen![]()
![]()
Scyther is hier één keer in de woonkamer gespawnd. Verder nooit meer gezien. Maar omdat je er niks aan hebt in gevechten, valt het niet op
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Tegen een Exeggutor kan hij nog nut hebben. Dat was het wel.quote:Op maandag 14 november 2016 15:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Scyther is hier één keer in de woonkamer gespawnd. Verder nooit meer gezien. Maar omdat je er niks aan hebt in gevechten, valt het niet opRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
En toch vind je t knap dat mensen hem niet hebben?quote:
L'Amour menaçant:
Ik word helemaal ziek van scythers en elektrabuzz uit 10km eierenAls de ruilfuntie komt heb ik er nog 12 om te ruilen.
Doos!quote:Op maandag 14 november 2016 14:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
En toen werd vandaag nog die gym in een half uurtje platgelegd door een groepje van een andere kleur
Krijg amper 10 km eieren...heb niets terug te ruilen hahahaquote:Op maandag 14 november 2016 15:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik word helemaal ziek van scythers en elektrabuzz uit 10km eierenAls de ruilfuntie komt heb ik er nog 12 om te ruilen.
PS: waarschijnlijk nog 2.2km tot mijn Scyther![]()
![]()
Sommigen klagen over al die Scythers uit eierenquote:Op maandag 14 november 2016 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toch vind je t knap dat mensen hem niet hebben?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik was zo verwend in mijn eerste 5 10km eieren. Onder andere Lapras. Alsof het normaal was. Sindsdien heb ik eieren gekregen met alleen maar troep. Tig Scythers, Chanseys, Pinsirs en Magmars. Ohja, Electabuzzen. Heb zelfs nog nooit een Eevee of Dratini gekregen. En uit 5km krijg ik ook écht alleen maar dezelfde beestenquote:Op maandag 14 november 2016 15:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Ik krijg nooit 10km eieren. Zelden een 2km, meestal 5km.quote:Op maandag 14 november 2016 15:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
L'Amour menaçant:
![]()
![]()
Deze gozer is voor mij in de regen een level 6 blauw aan het slopen
Ik ben dan weer zo'n eikel die in zijn auto zijn kans afgewacht.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik kreeg vreemd genoeg de laatste dagen alleen nog 5km eieren. EN nu ga ik naar buiten, twee keer 10 km. Zouden de 10km dagen begonnen zijn?quote:Op maandag 14 november 2016 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg nooit 10km eieren. Zelden een 2km, meestal 5km.Zoon van goldfinger1963 O+
quote:Op maandag 14 november 2016 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben dan weer zo'n eikel die in zijn auto zijn kans afgewacht.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2016 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben dan weer zo'n eikel die in zijn auto zijn kans afgewacht.stap uit en sloop een paar levels mee! Is toch leuk om mensen te spreken
haha geniaalquote:Op maandag 14 november 2016 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben dan weer zo'n eikel die in zijn auto zijn kans afgewacht.
Zou mooi zijn, heb nog wel ruimte voor 3 eierenquote:Op maandag 14 november 2016 15:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik kreeg vreemd genoeg de laatste dagen alleen nog 5km eieren. EN nu ga ik naar buiten, twee keer 10 km. Zouden de 10km dagen begonnen zijn?.
![]()
Hij is niet mijn team. Ik ben blauw en had geen zin om te trainenquote:Op maandag 14 november 2016 15:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]stap uit en sloop een paar levels mee! Is toch leuk om mensen te spreken
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Oh doe mij die ook eens! Ik heb er nu 1. Verder alleen 5 km.quote:Op maandag 14 november 2016 15:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik kreeg vreemd genoeg de laatste dagen alleen nog 5km eieren. EN nu ga ik naar buiten, twee keer 10 km. Zouden de 10km dagen begonnen zijn?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Stap uit en sloop hemquote:Op maandag 14 november 2016 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben dan weer zo'n eikel die in zijn auto zijn kans afgewacht.![]()
![]()
Ik ken het, 161 eieren gehatcht waarvan 4 x een 10km ei. Nummer 5 is bijna klaar. Nog 1 wachtend in mijn eierdoosjequote:Op maandag 14 november 2016 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg nooit 10km eieren. Zelden een 2km, meestal 5km.
Jynx, Snorlax en twee maal Eevee.![]()
Hij is stiekem weggefietstquote:
Als ik het eerder had gezien, had ik hem aangesproken op zijn trieste gecheat.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Als je cheat doe het dan gelijk goed. Lekker vanaf de bank gyms slopen, terwijl nattekat doorweekt zijn gym traint.quote:Op maandag 14 november 2016 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is stiekem weggefietst
Als ik het eerder had gezien, had ik hem aangesproken op zijn trieste gecheat.![]()
Als je was uitgestapt en in de regen was gaan staan had je je Nick iig eer aan gedaanquote:Op maandag 14 november 2016 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is stiekem weggefietst
Als ik het eerder had gezien, had ik hem aangesproken op zijn trieste gecheat.![]()
![]()
You know mequote:
komt ervan als je met termen gaat strooien en niet uitlegtquote:
quote:Op maandag 14 november 2016 16:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
komt ervan als je met termen gaat strooien en niet uitlegt
Iedere keer gaan er 3 pokemons dood door één aanval
Met deze tactiek zou je moeten winnen voordat de Poliwag zijn aanval opent.
Volgens mij is de IV van de Poliwag in de gym niet gunstig. Want de attack-IV van mijn Paras is prima.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat werkt alleen als de poliwag bubble als aanval heeft en jij een snelle attack hebt.quote:Op maandag 14 november 2016 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedere keer gaan er 3 pokemons dood door één aanval
Met deze tactiek zou je moeten winnen voordat de Poliwag zijn aanval opent.
Volgens mij is de IV van de Poliwag in de gym niet gunstig. Want de attack-IV van mijn Paras is prima.
Anders beginnen met 2 keer dodgen ;-)Zoon van goldfinger1963 O+
1x dodgen en hij is al doodquote:Op maandag 14 november 2016 16:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als de poliwag bubble als aanval heeft en jij een snelle attack hebt.
Anders beginnen met 2 keer dodgen ;-)
Nee, ik heb gewoon de ideale movesets. Die Poliwag gaat gewoon niet snel genoeg dood.
Denk dat ik maar op jacht ga naar een Krabby oid.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Magnemite van CP10 tegen een Magikarp CP 21quote:Op maandag 14 november 2016 17:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1x dodgen en hij is al dood
Nee, ik heb gewoon de ideale movesets. Die Poliwag gaat gewoon niet snel genoeg dood.
Denk dat ik maar op jacht ga naar een Krabby oid.![]()
Ik heb een Diglett nodigquote:Op maandag 14 november 2016 17:03 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Magnemite van CP10 tegen een Magikarp CP 21
Denk dat Paras + Bug Bite gewoon niet werkt, itt wat in de tutorial staat.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Doet eens een linkje naar die tutorial? Ik snap er nog steeds geen hol vanquote:Op maandag 14 november 2016 17:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een Diglett nodig
Denk dat Paras + Bug Bite gewoon niet werkt, itt wat in de tutorial staat.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
https://pokemongo.gamepress.gg/bubblestrat-possibilitiesquote:Op maandag 14 november 2016 17:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Doet eens een linkje naar die tutorial? Ik snap er nog steeds geen hol van100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Werkt het uberhaupt nog met de nieuwe Gym-mechanics en het trainen met een team ipv 1 pokemon? Die bubblestrat is van maanden terug.quote:Op maandag 14 november 2016 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://pokemongo.gamepress.gg/bubblestrat-possibilities"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Je moet zes 10CP pokemons bij elkaar sprokkelen.quote:Op maandag 14 november 2016 17:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Werkt het uberhaupt nog met de nieuwe Gym-mechanics en het trainen met een team ipv 1 pokemon? Die bubblestrat is van maanden terug.
Overigens snap ik er nog steeds geen bal van.. in 2 seconden zou mijn Paras genoeg schade moeten doen om die Poliwag twee keer te vermorzelen. Ik heb iets fout gedaan, maar wat...100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Okquote:Op maandag 14 november 2016 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://pokemongo.gamepress.gg/bubblestrat-possibilities![]()
Ik denk dat ik daar te dom voor ben
😂😂😂😂quote:Op maandag 14 november 2016 14:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
![]()
Even zo'n 200k stardust gebruikt om een Vaporeon, Gyarados, Jolteon en Slowbro een power-up te geven... heb nu mijn eerste 2 pokemon van boven de 2000 CP.
Over de besteding van de overige 290k stardust denk ik nog even na.
![]()
Pfff... ze konden niet eens de gym met mijn nieuwe Slowbro blauw laten tot ik muntjes kon claimen
Of misschien was het die Poliwag die het allemaal iets te makkelijk maakte
De Poliwag die niet dood wilde
Snap er echt helemaal niks van
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nog maar 2 gyms.
Laat het rondrijden met de wagen maar.
Ik koop de coins wel. Is waarschijnlijk ook hetgeen Niantic wilt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Ik wacht nog even tot kerstevenement begint.quote:Op maandag 14 november 2016 18:42 schreef banaantjeEE het volgende:
Nog maar 2 gyms.
Ik koop de coins wel. Is waarschijnlijk ook hetgeen Niantic wilt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
'Maar'quote:Op maandag 14 november 2016 18:42 schreef banaantjeEE het volgende:
Nog maar 2 gyms.
Ik koop de coins wel. Is waarschijnlijk ook hetgeen Niantic wilt.
Ik mag blij zijn als ik er twee heb als de 21 uur klaar is.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Best hilarisch.quote:Op maandag 14 november 2016 14:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
Nou ja, is die gym in ieder geval weer level 10
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.![]()
Ik heb continu 8-9 gyms gehad. Nu met de nieuwe update moet ik quasi iedere avond een toer doen om eraan te geraken.quote:Op maandag 14 november 2016 18:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'Maar'
Ik mag blij zijn als ik er twee heb als de 21 uur klaar is.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
*knuffel emoticon*quote:Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Ja,quote:
Mijn Snorlax is thuis
Hopelijk ben ik straks op tijd bij de gym om mijn plek te heroveren.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb vandaag geen seconde zin gehad om te Pokemonnen. Da's lang geleden.My friends all drive horses![]()
Blijkbaar gaat iedereen naar Japan.
Trainer Tips, BenTimm1 en Reversal.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Ik heb ook al een ticket geboekt hoor, meerdere mensen op Fok! dacht ik zelfs.quote:Op maandag 14 november 2016 19:20 schreef banaantjeEE het volgende:
Blijkbaar gaat iedereen naar Japan.
Trainer Tips, BenTimm1 en Reversal.
![]()
![]()
Hoe kunnen jullie zo short notice vakantie opnemen?quote:Op maandag 14 november 2016 19:23 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik heb ook al een ticket geboekt hoor, meerdere mensen op Fok! dacht ik zelfs.
Omdat het een grapje was.quote:Op maandag 14 november 2016 19:27 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hoe kunnen jullie zo short notice vakantie opnemen?![]()
![]()
![]()
Er wordt keihard gelogen over de IV van mijn defense Poliwag
Volgens mijn excel-sheet hoort ie 17CP te zijn, maar hij is 18
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb er drie klaarstaan om te hatchen.quote:
Ik spin pokéstops maar krijg niets meer van eitjes nu.
Net 5km - Krabby en 2km - SpearowOp zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Niet echt denderend dusquote:Op maandag 14 november 2016 21:02 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik heb er drie klaarstaan om te hatchen.
Ik spin pokéstops maar krijg niets meer van eitjes nu.
Net 5km - Krabby en 2km - Spearow
Ik kan echt nauwelijks meer iets vangen met gewone ballen. Alles springt eruit. Dus ik focus me voorlopig dan maar op eitjes hatchen en op wat ik nog nodig heb voor mn pokedex.
Vanavond nog wel een Kabuto gevangen. Nog 15 candy voor kabutops
Even 3 gyms 2000 prestige omhoog getraind... kom nu 38 revives en voor 50 pokemon potions tekort.
En uit 1 gym ben ik alweer gegooid.
Die stops geven ook erg weinig leuks nog vandaag... 3 items is wel erg karig.
![]()
Weer even wennen dit ja.quote:Op maandag 14 november 2016 21:44 schreef DaMart het volgende:
Even 3 gyms 2000 prestige omhoog getraind... kom nu 38 revives en voor 50 pokemon potions tekort.
En uit 1 gym ben ik alweer gegooid.
Die stops geven ook erg weinig leuks nog vandaag... 3 items is wel erg karig.
Morgen ga ik maar een level 10 gym hier te lijf, die staat nu al een maand denk ik, ik heb hem nog gesloopt in het tijdperk dat slopen een hel was, sindsdien is hij in een week tijd weer level 10 geworden en staat dus nog steeds.
Stel luie verrekens kan dus al weken easy peasy muntjes claimen via dat ding.
Mja, ik stop even met gyms trainen denk ik. Ga me weer richten op het vol krijgen van de pokedexquote:Op maandag 14 november 2016 21:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Weer even wennen dit ja.
Morgen ga ik maar een level 10 gym hier te lijf, die staat nu al een maand denk ik, ik heb hem nog gesloopt in het tijdperk dat slopen een hel was, sindsdien is hij in een week tijd weer level 10 geworden en staat dus nog steeds.
.
![]()
Helaas moet ik zeggen dat dat verstandig is, trainen is tegenwoordig stom. Ik stuur nu iedere keer een leger aan raticates op een gym af voor het maximale effect (aangevuld met een andere ook lage cp die door type advantages heel erg nuttig zijn).quote:Op maandag 14 november 2016 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik stop even met gyms trainen denk ik. Ga me weer richten op het vol krijgen van de pokedex.
Ik zag vanochtend dat de gyms in mijn wijk eindelijk weer rood zijn geworden, dus besloot om wat eerder te vertrekken en mijn pokemon ook erin te krijgen.
Heb een halfuurtje in de kou gestaan, maar heb mijn vaporeon erin kunnen plaatsen (met mij erbij lvl 8 geworden). Ondertussen staat hij er al 12 uur in en ik denk dat ik morgen voor de eerste keer sinds ik dit spel speel nogmaals muntjes kan innen!![]()
![]()
Toevallig was er op de terugweg ook een rode gym van lvl 2. Kon daar ook gewoon mijn gyarados in kwijt en die zit er nu ook al zo'n 4 uur in
Ik hoop echt dat ik ook een week lang muntjes kan innen!![]()
Het is ook van het ene uiterste in het andere gegaan... eerst was trainen te makkelijk, nu weer te moeilijk vergeleken met het neerhalen van een gym... het is eerlijker als je met trainen net zo veel prestige kan stijgen als je kan zakken als je een gym bevecht.quote:Op maandag 14 november 2016 21:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Helaas moet ik zeggen dat dat verstandig is, trainen is tegenwoordig stom. Ik stuur nu iedere keer een leger aan raticates op een gym af voor het maximale effect (aangevuld met een andere ook lage cp die door type advantages heel erg nuttig zijn).![]()
Ik 'moest' vandaag ook genoegen nemen met maar 8 gyms, omdat ik alweer uit twee stadse gyms was gegooid voor ik mijn dorpsgyms weer terug had.quote:Op maandag 14 november 2016 18:44 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik heb continu 8-9 gyms gehad. Nu met de nieuwe update moet ik quasi iedere avond een toer doen om eraan te geraken.
Zat vandaag even op 5...! Dat was lang geleden.Life is what you make it.![]()
Dat leek me ook een stuk beter ja, of net iets minder rigoreus choppen in het prestigen, niet 50% minder maar 20%.quote:Op maandag 14 november 2016 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is ook van het ene uiterste in het andere gegaan... eerst was trainen te makkelijk, nu weer te moeilijk vergeleken met het neerhalen van een gym... het is eerlijker als je met trainen net zo veel prestige kan stijgen als je kan zakken als je een gym bevecht.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Twee blauwe gyms veroverd, die hebben er toch genoeg. En nog een 40cp Squirtle gevangen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Toch niet in Zandvoort he...quote:Op maandag 14 november 2016 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Twee blauwe gyms veroverd, die hebben er toch genoeg. En nog een 40cp Squirtle gevangen.![]()
Nee, in Middelburg. Dus geen zorgen.quote:
Mijn 5km ei kwam ook nog uit met een Horsea.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ja maar ik ben ook uit beide gyms die ik vanavond heb getraind en eentje waar ik al een week in stond gegooid... hopelijk blijf ik nog even in de overige 3 staanquote:Op maandag 14 november 2016 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, in Middelburg. Dus geen zorgen.
Mijn 5km ei kwam ook nog uit met een Horsea..
![]()
quote:Op maandag 14 november 2016 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, in Middelburg. Dus geen zorgen.
Mijn 5km ei kwam ook nog uit met een Horsea.
KingdraaaaaaaaaaaaRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
![]()
______!!!!!11
10 gyms platgelegd waarvan 3 level 10 gyms
7 kunnen cashen, redelijk![]()
Nu nog 2 over
Welke gymsquote:Op maandag 14 november 2016 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Twee blauwe gyms veroverd, die hebben er toch genoeg. En nog een 40cp Squirtle gevangen..
De gele.quote:In Dauwendaele. Zijn nog genoeg andere blauwe gyms over hoor om in te nemen door jou.
Fuck the EBU.![]()
Is die beter dan Seadra? Of is dit de evolutie van Seadra?quote:Op maandag 14 november 2016 22:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kingdraaaaaaaaaaaa
Fuck the EBU.![]()
Maar die gele zijn vast veel makkelijkerquote:Op maandag 14 november 2016 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De gele.In Dauwendaele. Zijn nog genoeg andere blauwe gyms over hoor om in te nemen door jou.
.
Ik blijf voorlopig wel in Souburg strijden, ooit worden die kinderen wanhopig en geven ze op. Dan heb ik alleen nog te maken met die overmacht van blauwen.
De evolutie vanquote:Op maandag 14 november 2016 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is die beter dan Seadra? Of is dit de evolutie van Seadra?en dat gaat waarschijnlijk wel een pokemon worden die nut heeft.
Oh nee, ik ben onschuldig daarvoor. Dit waren trouwens ook twee level 3 gyms.quote:Op maandag 14 november 2016 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook uit beide gyms die ik vanavond heb getraind en eentje waar ik al een week in stond gegooid... hopelijk blijf ik nog even in de overige 3 staan.
Fuck the EBU.![]()
Hoppa!
Iemand had mijn Snorlax eruit gegooid en de gym 500 prestige onder het level achtergelaten. Ik mooi mijn stardust opmaken en die Snorlax er weer in zetten. Nu staat ie weer boven drie anderen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Maar dan heb je toch geen uitdaging?quote:Op maandag 14 november 2016 22:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Maar die gele zijn vast veel makkelijker.
Blauw heeft overal een overmacht.quote:Ik blijf voorlopig wel in Souburg strijden, ooit worden die kinderen wanhopig en geven ze op. Dan heb ik alleen nog te maken met die overmacht van blauwen.
Fuck the EBU.![]()
Oh ja, dat kan wel lekker worden dan inderdaad. Ik heb intussen al drie Seadra. Dus kom maar op.quote:Op maandag 14 november 2016 22:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De evolutie vanen dat gaat waarschijnlijk wel een pokemon worden die nut heeft.
Fuck the EBU.![]()
En ze hadden het kunnen weten van Niantic, met Ingress was dat bijna overal ook al het geval, misschien dachten ze dat het met 3 teams minder erg zou zijn.quote:Op maandag 14 november 2016 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch geen uitdaging?
[..]
Blauw heeft overal een overmacht.
Simpele kleurpsychologie.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Wellicht was het beter geweest als men random in een team zou worden ingedeeld in plaats het huidige systeem. Maar ja, dat is achteraf natuurlijk altijd makkelijk praten.quote:Op maandag 14 november 2016 22:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En ze hadden het kunnen weten van Niantic, met Ingress was dat bijna overal ook al het geval, misschien dachten ze dat het met 3 teams minder erg zou zijn.
Simpele kleurpsychologie.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
En veel mensen willen bij vrienden in het team zitten.quote:Op maandag 14 november 2016 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wellicht was het beter geweest als men random in een team zou worden ingedeeld in plaats het huidige systeem. Maar ja, dat is achteraf natuurlijk altijd makkelijk praten.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
vrienden? Wat zijn dat?quote:Op maandag 14 november 2016 22:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En veel mensen willen bij vrienden in het team zitten.
Fuck the EBU.![]()
Dan mag je een keer wisselen waarbij je aan moet geven waarom. En als je dan aangeeft vanwege vrienden of familie dan moet je de namen invoeren van die personen.quote:Op maandag 14 november 2016 22:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En veel mensen willen bij vrienden in het team zitten.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:.
Een vriend van me is sinds 2 weken begonnen met spelen, hopelijk blijft hij het leuk vinden. Andere maat van me speelt soms...maar die woont tegenwoordig in Berlijn.
Vandaag 70 coins kunnen claimen.
Twee uur later nog 5 over. Maar goed op die 5 na heb ik geen sterk leger.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Vrienden van mij spelen het niet zo fanatiek. Zijn geen echte trainers. Maar hebben wel allemaal voor blauw gekozen destijds.quote:Op maandag 14 november 2016 22:32 schreef Rabieluh het volgende:
[..].
Een vriend van me is sinds 2 weken begonnen met spelen, hopelijk blijft hij het leuk vinden. Andere maat van me speelt soms...maar die woont tegenwoordig in Berlijn.
Fuck the EBU.![]()
Ik heb hier in de straat ook al maanden een level 10 geel. Sloop er sinds vorige week iedere keer eentje uit als ik voorbij kom om te pestenquote:Op maandag 14 november 2016 21:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Weer even wennen dit ja.
Inmiddels is ie al naar 8, dus iemand anders doet hetzelfde![]()
![]()
Oh, welke is dat? Misschien eens samen te lijf gaan.quote:Op maandag 14 november 2016 21:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Weer even wennen dit ja.
Fuck the EBU.![]()
Flags of play garden bij het koopmansvoetpad, bij die speeltuin op de berg (dat was ooit mijn basisschool) Hij is makkelijk, allemaal vuurpokemon, wat vaporeons en een gyarados, ook nog een Muk.quote:Op maandag 14 november 2016 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, welke is dat? Misschien eens samen te lijf gaan.
En een lapras op het einde.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ah 2 van de gyms die ik vanavond blauw heb gemaakt in m'n coin collect rondje.quote:Op maandag 14 november 2016 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De gele.In Dauwendaele. Zijn nog genoeg andere blauwe gyms over hoor om in te nemen door jou.
![]()
Morgen na het werk maar weer even een ander kleurtje geven
Born in lust, turn to dust. Born in sin, come on in.(Storm Of The Century, 1999)
Listen to them, the children of the night. How sweet music they make.(Bram Stoker's Dracula, 1992)![]()
Hoe kan je 7 cashen?quote:Op maandag 14 november 2016 22:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
______!!!!!11
10 gyms platgelegd waarvan 3 level 10 gyms
7 kunnen cashen, redelijk![]()
Nu nog 2 over
Kan toch alleen bij 1 of loop ik nu achter?![]()
DE REVOLUTIE!quote:Op maandag 14 november 2016 23:01 schreef Nattekat het volgende:
Sow, voor de eerste keer ooit is één van mijn scanbots verbannenRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Laat ik nu al een 91.1 IV Seadra klaar hebben staan voor een evolutie naar Kingdraquote:Op maandag 14 november 2016 22:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De evolutie vanen dat gaat waarschijnlijk wel een pokemon worden die nut heeft.
![]()
Nee hoor. Gewoon niet gelijk cashen maar meer gyms veroveren en daarna pas cashen. Is uiteraard wel een gok.quote:Op maandag 14 november 2016 23:01 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Hoe kan je 7 cashen?
Kan toch alleen bij 1 of loop ik nu achter?
Vanmorgen er 4 kunnen cashen. Tot nu toe staan ze er alle 4 nog in. Langzaam het imperium weer uit aan het breiden!![]()
Kom ik daarna wel weer even langs tijdens mijn rondje.quote:Op maandag 14 november 2016 22:55 schreef remcov het volgende:
[..]
Ah 2 van de gyms die ik vanavond blauw heb gemaakt in m'n coin collect rondje.![]()
Morgen na het werk maar weer even een ander kleurtje gevenAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik vond vandaag eindelijk weer een goede magikarp. Kwam binnen op ruim 2100 cp. Maar ja.... Voel de pijn.Life is what you make it.![]()
Thanks haha.quote:
Het is trouwens echt bizar hoe weinig goede IV pokemons je in t wild vangt.
Had zaterdag dus 14 bulba's gevangen, geen een boven de 80%
Zelfde met Eevee's bv.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Twistaaah.quote:Op maandag 14 november 2016 23:09 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vond vandaag eindelijk weer een goede magikarp. Kwam binnen op ruim 2100 cp. Maar ja.... Voel de pijn.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Wisten jullie dat een pokemon dubbele hp krijgt bij het verdedigen?
Dat was dus de reden waarom mijn Paras faalde met Bubblestrat, wist iemand mij te vertellen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Voor zover ik weet was dat altijd al het mechanisme. Voor bubblestrat moet de defender al zijn Iv score in attack hebben toch? Evenals de aanvaller.quote:Op maandag 14 november 2016 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Dat was dus de reden waarom mijn Paras faalde met Bubblestrat, wist iemand mij te vertellen.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Duhquote:Op maandag 14 november 2016 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Dat was dus de reden waarom mijn Paras faalde met Bubblestrat, wist iemand mij te vertellen.![]()
Hm, ik heb genoeg candy om een Oddish helemaal tot mijn eerste Vileplume te evolueren... alleen heb ik geen geschikte Oddish... beste wat ik heb is een Gloom met 604 CP en IV van 80% en alle stats op 12... denk dat ik nog even blijf zoeken naar een geschiktere Oddish.
![]()
Het liefst wel jaquote:Op maandag 14 november 2016 23:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Voor zover ik weet was dat altijd al het mechanisme. Voor bubblestrat moet de defender al zijn Iv score in attack hebben toch? Evenals de aanvaller.
Die Poliwag van mij is 3/0/6. Ook wel lekker.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zou ik ook doen, maar dat is uit mijn ervaring, ik heb 5 Oddish gevonden die een 80+ waarde hadden waarvan één met 100%, maar ik ben dan ook level 31 en vang vies veel pokemon.quote:Op maandag 14 november 2016 23:18 schreef DaMart het volgende:
Hm, ik heb genoeg candy om een Oddish helemaal tot mijn eerste Vileplume te evolueren... alleen heb ik geen geschikte Oddish... beste wat ik heb is een Gloom met 604 CP en IV van 80% en alle stats op 12... denk dat ik nog even blijf zoeken naar een geschiktere Oddish.
In dat geval ga ik mijn Chansey een keer in een gym zetten... die krijgt dan een HP van 612quote:Op maandag 14 november 2016 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Dat was dus de reden waarom mijn Paras faalde met Bubblestrat, wist iemand mij te vertellen..
![]()
Eigenlijk is de damage gewoon de helft van wat het anders was, maar het komt op hetzelfde neerquote:Op maandag 14 november 2016 23:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
In dat geval ga ik mijn Chansey een keer in een gym zetten... die krijgt dan een HP van 612.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik wist precies hoe het in zijn werk gaat, maar die x0,5 is me nog nooit opgevallen.quote:Op maandag 14 november 2016 23:22 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Best slecht voor iemand die zo bezeten is van het spelletje100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
En is dan alsnog vrij simpel te slopen.quote:Op maandag 14 november 2016 23:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
In dat geval ga ik mijn Chansey een keer in een gym zetten... die krijgt dan een HP van 612.
![]()
Nog een biljoen kilometer lopen met mijn Dratini en ik heb het uitgespeeld.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Goedenavond na heel wat koekeloeren ga ik toch maar eens reageren haha.
Zie dat het toch nog redelijk gespeeld wordt hier, daar merk ik binnen mijn vriendenkring weinig meer van, buiten collega's. Dan ga je toch op zoek naar mensen die het nog wel spelen.
Ik weet eigenlijk niet met wat voor doel ik het momenteel speel, aangezien ik er 142 heb gevangen. Denk toch dat ik het nu doe om zoveel mogelijk gyms te grinden.
Kan niet wachten op gen 2, dan heb ik weer wat nieuws te vangen.
Groeten,
AngeloAFCA!![]()
Als we dat zo een beetje om en om doen komen we goed aan onze dagelijkse beweging.quote:Op maandag 14 november 2016 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom ik daarna wel weer even langs tijdens mijn rondje.![]()
Ik word wel een beetje simpel van DeWandelaar en Lievia2Die rijden de hele dag volgens mij werkeloos heen en weer gyms te pakken. Plus die Lievia heeft een blauw account, Lievia4 waarmee ze handig plaatsen vrijmaakt in gyms. Beetje jammer....
Born in lust, turn to dust. Born in sin, come on in.(Storm Of The Century, 1999)
Listen to them, the children of the night. How sweet music they make.(Bram Stoker's Dracula, 1992)![]()
Nu ik er nog maar eentje moet krijg ik ook het gevoel van, laat generatie 2 maar komen. Heb echter een stuk minder binding met die latere generaties, ik keek alleen pokemon in het beginquote:Op maandag 14 november 2016 23:32 schreef Angelob het volgende:
Goedenavond na heel wat koekeloeren ga ik toch maar eens reageren haha.
Zie dat het toch nog redelijk gespeeld wordt hier, daar merk ik binnen mijn vriendenkring weinig meer van, buiten collega's. Dan ga je toch op zoek naar mensen die het nog wel spelen.
Ik weet eigenlijk niet met wat voor doel ik het momenteel speel, aangezien ik er 142 heb gevangen. Denk toch dat ik het nu doe om zoveel mogelijk gyms te grinden.
Kan niet wachten op gen 2, dan heb ik weer wat nieuws te vangen.
Groeten,
Angelo.
Behalve piloswine, piloswine is vet
Die x0,5 stond wel gewoon in mijn excel-sheet
Ok dan. Gewoon vergeten dus.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Twee weken terug moest ik er nog twee. Precies die twee (Hitmonlee en Aerodactyl) kwamen uit mn eerstvolgende 10 km eieren. Al had ik twee dagen eerder Hitmonlee wel gevangen tijdens de wekelijkse boodschappen. Kwam hem gister ook weer tegen.. Daarvoor vanaf juli 0x.quote:Op maandag 14 november 2016 23:34 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nu ik er nog maar eentje moet krijg ik ook het gevoel van, laat generatie 2 maar komen. Heb echter een stuk minder binding met die latere generaties, ik keek alleen pokemon in het begin.
Behalve piloswine, piloswine is vet
[ afbeelding ]
Welke moet je nog?AFCA!![]()
Dragonitequote:Op maandag 14 november 2016 23:37 schreef Angelob het volgende:
[..]
Twee weken terug moest ik er nog twee. Precies die twee (Hitmonlee en Aerodactyl) kwamen uit mn eerstvolgende 10 km eieren. Al had ik twee dagen eerder Hitmonlee wel gevangen tijdens de wekelijkse boodschappen. Kwam hem gister ook weer tegen.. Daarvoor vanaf juli 0x.
Welke moet je nog?.
Haha, heb daar inmiddels twee van. Eentje in mn vakantie kunnen krijgen met scannen. Dratini-jachtquote:. En sinds gister mijn tweede, als buddy. Ik heb het geluk dat mijn gps in het appartement niet goed werkt, mn mannetje loopt rond de 12 km per nacht.
AFCA!![]()
Die van mij mag ook flink lopen binnenshuis. Scannen heb ik een maand geleden een weekje gedaan, gewoon om te kijken waar wat zit in de regio.quote:Op maandag 14 november 2016 23:40 schreef Angelob het volgende:
[..]
Haha, heb daar inmiddels twee van. Eentje in mn vakantie kunnen krijgen met scannen. Dratini-jacht. En sinds gister mijn tweede, als buddy. Ik heb het geluk dat mijn gps in het appartement niet goed werkt, mn mannetje loopt rond de 12 km per nacht.
Hoeveel candy moet je eigenlijk nog?quote:Op maandag 14 november 2016 23:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die van mij mag ook flink lopen binnenshuis. Scannen heb ik een maand geleden een weekje gedaan, gewoon om te kijken waar wat zit in de regio.AFCA!![]()
Nog 36. Ik vang in de tussentijd nog wel 3 of 4 Dratini maar het gaat wel een tijdje duren vrees ik.quote:Op maandag 14 november 2016 23:46 schreef Angelob het volgende:
[..]
Hoeveel candy moet je eigenlijk nog?Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik weet niet waar je woont, maar hier in Rotterdam kun je een aantal keer de Maasboulevard aflopen en je komt er geheid een aantal tegen. Of het Noordereiland.quote:Op maandag 14 november 2016 23:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nog 36. Ik vang in de tussentijd nog wel 3 of 4 Dratini maar het gaat wel een tijdje duren vrees ik.AFCA!![]()
Ik moet ze zien te oogsten in Middelburg of Vlissingen, als ik daardoorheen fiets kan ik er 3 tegenkomen of 0, gaat helaas gewoon een tijdje duren.quote:Op maandag 14 november 2016 23:50 schreef Angelob het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar hier in Rotterdam kun je een aantal keer de Maasboulevard aflopen en je komt er geheid een aantal tegen. Of het Noordereiland.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Wil ik net gaan slapen, check ik nog 1x mn pokemongo en spawnt de laatste Abra die ik moet in de tuin
Ideaal.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Toevalig, hier net ookquote:Op maandag 14 november 2016 23:59 schreef FalleNk810i het volgende:
Wil ik net gaan slapen, check ik nog 1x mn pokemongo en spawnt de laatste Abra die ik moet in de tuin
Ideaal.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nice! Ik was vorige week aan een evolvesessie bezig om mn tweede Alakazam te maken van 86%.... Echt direct na die sessie kwam mn ei uit, 91% Abraquote:Op maandag 14 november 2016 23:59 schreef FalleNk810i het volgende:
Ideaal.. Heb er ook eentje van 95%, maar het max CP van Alakazam valt volgens mij vies tegen
AFCA!![]()
Ja, jammer is dat. Ik zat laatst te denken dat het supertof zou zijn als gyms een systeem hadden dat je bepaalde pokemon alleen met min of meer gelijkwaardige pokemon uit kon dagen. Ipv gewoon alles brute force met je sterkste pokemon te doen. Dan zouden heel veel toffe maar nu nutteloze pokemon ook eens buiten komen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 00:06 schreef Angelob het volgende:
[..]
Nice! Ik was vorige week aan een evolvesessie bezig om mn tweede Alakazam te maken van 86%.... Echt direct na die sessie kwam mn ei uit, 91% Abra. Heb er ook eentje van 95%, maar het max CP van Alakazam valt volgens mij vies tegen
Life is what you make it.![]()
Dat was ook mijn idee. Heb er verdorie nog flink wat dust in gekieperd ook in de hoop dat de aanvallers een time-out zouden krijgen. Maar dat lukte niet.quote:Op maandag 14 november 2016 23:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Life is what you make it.![]()
Mja, ze hadden die verschillen niet zo groot moeten maken tussen de Pokemon. Alakazam is in de RPG games ook gewoon een sterke.quote:Op dinsdag 15 november 2016 00:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, jammer is dat. Ik zat laatst te denken dat het supertof zou zijn als gyms een systeem hadden dat je bepaalde pokemon alleen met min of meer gelijkwaardige pokemon uit kon dagen. Ipv gewoon alles brute force met je sterkste pokemon te doen. Dan zouden heel veel toffe maar nu nutteloze pokemon ook eens buiten komen.AFCA!![]()
Chansey heeft waardeloze stats, Snorlax is beter om tijd mee te rekken.quote:Op dinsdag 15 november 2016 00:17 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee. Heb er verdorie nog flink wat dust in gekieperd ook in de hoop dat de aanvallers een time-out zouden krijgen. Maar dat lukte niet.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Heeft trouwens een IV van 14/15/14.quote:Op maandag 14 november 2016 20:00 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
En weer eentje erbij voor de pokedex.
Zo, Bulbasaur en Growlite staan klaar voor een evolutie. Nog even 21km lopen tot Ponyta en de pokedex gaat er weer 3 omhoog + XP500 tot lvl28 te gaan: Kan het niet laten om nog snel een blokje om te gaan
[edit] Weer terug + lvl28. Uit alle fanatisme wel 10 ballen lopen verkloten aan een Gastly
[/edit]
[ Bericht 33% gewijzigd door edcetera op 15-11-2016 00:42:37 ]The best firms advertise the least...![]()
Hoe grinden jullie nu jullie items bij elkaar? Ik deed het normaal altijd in de auto, dat gaat nu lastiger met die snelheidsbeperking. Nu ga ik bijna iedere dag twee rondjes over het Noordereiland hier met de auto 30 km/u en alles bij elkaar grinden. Enige nadeel is dat ik dan 10 a 15 minuten kwijt ben op een dag, maar dan kan ik wel alles vangen wat er te vangen valt.
AFCA!![]()
Kan iemand uitleggen hoe dat IV nou zit? Heb net een Pikachu cp503 IV95,6% Level20 gevangen waar IV app zegt "nearly perfect"
Maar ik heb ook een Pikachu cp569 IV28,9% Level 27 Trash
Diegene met hogere cp en level is trash en die lagere cp en level is top. Wie wat waar en hoe![]()
![]()
![]()
cp is niets anders dan het 'level' van de Pokémon, die IV-waarden zijn de RPG-attributen van de Pokémon. Die IV-waarden duiden op de kwaliteit.quote:Op dinsdag 15 november 2016 02:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand uitleggen hoe dat IV nou zit? Heb net een Pikachu cp503 IV95,6% Level20 gevangen waar IV app zegt "nearly perfect"
Maar ik heb ook een Pikachu cp569 IV28,9% Level 27 Trash
Diegene met hogere cp en level is trash en die lagere cp en level is top. Wie wat waar en hoe![]()
Dus bij elke cp-powerup worden die RPG-waarden weer opgehoogd, zoals defense, health, attack. Hoe beter die IV, hoe meer attributes punten de Pokémon erbij krijgt per cp-boost. Als je 2 dezelfde cp Pokémon zou hebben zal de Pokémon met betere hp-IV met meer hp eindigen dan de Pokémon met een lagere IV-waarde voor hp.
Daarom wil je een investeren in de Pokémon met de hoogste IV-waarden voor alle attributen ondanks dat ie begint met een lagere cp. Uiteindelijk wordt deze de beste ten opzichte van die Pokémon me al hoge cp, maar lagere IV-waarden. Het kost je wel meer candy en stardust.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Zo, was weer een lekker rondje op de fiets voordat ik ga werken
2x dratini
en mijn eerste wartortle gevangen vandaag, weer lekker voor de squirtle candy
ook weer mezelf in 2 extra gyms kunnen gooien, dus 40 muntjes geclaimd. nu nog even bedenken wat ik met mijn muntjes ga doen
Net even nog een rondje evoluties gedaan, sta nu op de 121 in de pokedex, en ik hoef alleen nog maar te lopen om alles rond te krijgen, alle op zichzelf staande pokies heb ik al
Wie weet er rond Utrecht nog een leuk omanyte of kabuto nest? dat zijn de 2 waar ik nog maar 1 van heb gevangen, en dus nog 47 candy moet![]()
![]()
Ik heb voor het eerst in mijn leven langer dan 21 uur in een gym gestaan!
Ik kon net zelfs 20 coins innen!
Highlighter gaat vandaag op zoek naar meerdere inneembare gyms![]()
![]()
Fuck yeah! Weer een 10 km ei
Heb er nu 3![]()
Bij hoeveel 10 km eieren in de tas gaan jullie ermee lopen en hoeveel neem je er dan mee?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
1quote:Op dinsdag 15 november 2016 08:05 schreef Murmeli het volgende:
Bij hoeveel 10 km eieren in de tas gaan jullie ermee lopenWaarom wachten?
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Forum Opties Forumhop: Hop naar: