Khabibquote:Op zondag 13 november 2016 04:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Die Joanna wel finisht.
En het is McChicken, wel opletten als Khabib spreekt.
Ja. de Women's Bantamweight Division.quote:
quote:Op zondag 13 november 2016 04:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
iets beters kon ik zo snel niet vinden
niemand gaat boven op dat lijk liggen en bill zeer zeker nietquote:Op zondag 13 november 2016 04:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 november 2016 04:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is ook beetje de grap hequote:Op zondag 13 november 2016 04:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
niemand gaat boven op dat lijk liggen en bill zeer zeker niet
Ik heb ook een hekel aan gelovigen maar Khabib en Romeroquote:Op zondag 13 november 2016 04:44 schreef over_hedge het volgende:
RomeroHopelijk verliest die. Anders krijgen we dat god gezeik weer.
Oh ik heb niet perse een hekel aan gelovigen. Maar wel aan gelovigen die god gaan bedanken nadat je net iemand in elkaar geslagen hebtquote:Op zondag 13 november 2016 04:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan gelovigen maar Khabib en Romero
ja, er is niks christelijks aanquote:Op zondag 13 november 2016 04:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh ik heb niet perse een hekel aan gelovigen. Maar wel aan gelovigen die god gaan bedanken nadat je net iemand in elkaar geslagen hebt
If winst: Thank you god/jesus for giving me the strenght, i can do anything through Christquote:Op zondag 13 november 2016 04:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh ik heb niet perse een hekel aan gelovigen. Maar wel aan gelovigen die god gaan bedanken nadat je net iemand in elkaar geslagen hebt
Het is op zich wel makkelijk. Alles in je leven wat verkeerd gaat de schuld aan iemand anders geven.quote:Op zondag 13 november 2016 04:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
If winst: Thank you god/jesus for giving me the strenght, i can do anything through Christ
If verlies: Jesus/God is testing me, not my time, i'll be back
Vind het altijd grappig als 2 gelovige gaan vechten.. dan zou je eigenlijk moeten vragen "Dus.. kunnen we concluderen dat God jou minder leuk vond dan fighter B?"quote:Op zondag 13 november 2016 04:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het is op zich wel makkelijk. Alles in je leven wat verkeerd gaat de schuld aan iemand anders geven.
en na het biechten ga je gewoon weer verder, @ donjohnquote:Op zondag 13 november 2016 04:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het is op zich wel makkelijk. Alles in je leven wat verkeerd gaat de schuld aan iemand anders geven.
En is gewoon 39quote:Op zondag 13 november 2016 04:51 schreef Geo4kant het volgende:
Dat paardenbiefstuk wat Yoel eet is van nog hogere kwaliteit dan die van Reem
Romero is een freak, Weidman is drained.quote:Op zondag 13 november 2016 04:51 schreef Geo4kant het volgende:
Dat paardenbiefstuk wat Yoel eet is van nog hogere kwaliteit dan die van Reem
Nopequote:Op zondag 13 november 2016 05:05 schreef THEFXR het volgende:
dit gevecht worden we ook niet warm van
ze lijkt teveel op rondaquote:Op zondag 13 november 2016 05:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Tsja, Madonna voelt zich immers ook een minority. Die moeten elkaar steunen
quote:Op zondag 13 november 2016 05:25 schreef THEFXR het volgende:
even rekenen: 40+40+40=120 min nog te zijn in het uiterste geval
quote:Op zondag 13 november 2016 00:11 schreef Nober het volgende:
4:16 Tate vs Pennington
4:59 Weidman vs Romero
5:27 Polen
6:18 Woodley vs Thompson
7:08 Alvarez vs McGregor
fox sportquote:Op zondag 13 november 2016 05:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ergens te zien op de astra satelliet?
Heb ik hier niet helaas, sport1, orf of BBC of zo?quote:
bt sport 2quote:Op zondag 13 november 2016 05:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heb ik hier niet helaas, sport1, orf of BBC of zo?
Wat is BT?quote:
over een uurtje oidquote:Op zondag 13 november 2016 05:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat is Conner ongeveer?
7 uurquote:Op zondag 13 november 2016 05:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat is Conner ongeveer?
ik heb nog nooit een invicta gemist, hhhhhnnnggg wonderwomanquote:Op zondag 13 november 2016 05:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij wil al die wijven ook naar invicta zien gaan.
Staat wel nog recht. Alleen 3x zo dik.quote:
Cola doet wonderen.quote:Op zondag 13 november 2016 06:04 schreef Geo4kant het volgende:
Godver mijn ogen worden behoorlijk moe.. ga al dubbel zien en soms knikken met mn hoofd
ijsklontjes op je facequote:Op zondag 13 november 2016 06:04 schreef Geo4kant het volgende:
Godver mijn ogen worden behoorlijk moe.. ga al dubbel zien en soms knikken met mn hoofd
Die vermoeidheid had ik om 1u alquote:Op zondag 13 november 2016 06:04 schreef Geo4kant het volgende:
Heb je 2 van de ziekste performances van het jaar gemist.quote:Op zondag 13 november 2016 06:09 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Die vermoeidheid had ik om 1u aldus prelims maar geskipt en nappen.. maar had de wekker achteraf wel om 06:00 kunnen zetten, toch voornamelijk aan 't kijken voor wonderboy en conor. Maarja, als de maincard allemaal round 1 ko/sub waren
Had een verjaardag, had eerder weg kunnen gaan.. probeerde nog 45min powernapje te doen maar ik kwam maar niet in slaap..quote:Op zondag 13 november 2016 06:09 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Die vermoeidheid had ik om 1u aldus prelims maar geskipt en nappen.. maar had de wekker achteraf wel om 06:00 kunnen zetten, toch voornamelijk aan 't kijken voor wonderboy en conor. Maarja, als de maincard allemaal round 1 ko/sub waren
Risico van 't slapenquote:Op zondag 13 november 2016 06:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb je 2 van de ziekste performances van het jaar gemist.
quote:Op zondag 13 november 2016 06:08 schreef mrclvm het volgende:
'What about UFC Poland next year?'
3 man: 'joeeeh'
Jepquote:Op zondag 13 november 2016 06:17 schreef over_hedge het volgende:
1 voordeel van wintertijd. Het is straks tenminste wel nog donker als ik ga slapen. Dat is in de zomer met ufc zo kut dat je dan gaat slapen als het licht is
Jepquote:
Al knap hoe die gerecoverd is!quote:Op zondag 13 november 2016 06:51 schreef Nober het volgende:
En nu Thompson die finisht zou wel lachen zijn.
Denk het niet, gaat spannend worden wat de jury er van maakt.quote:Op zondag 13 november 2016 06:54 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Als wonderboy deze ronde overleeft.. new champ!
Majority draw.quote:Op zondag 13 november 2016 07:00 schreef Hooidraad het volgende:
Split Decision? Zou dit geen Majority Draw zijn dan?
Of Split Draw?
Nee van de commission.quote:
Amerikanen, Brazilianen, Cubanen, Russen. Achterlijk volk.quote:Op zondag 13 november 2016 07:04 schreef over_hedge het volgende:
oh.. hij begint ookal over lord blabla. Ik hou weinig vechters over op deze manier
gewoon tijdvullingquote:Op zondag 13 november 2016 07:07 schreef TheGame het volgende:
Hebben we hier echt nog een promo voor nodig?
Hoop ik ook opquote:Op zondag 13 november 2016 07:11 schreef over_hedge het volgende:
Hopelijk een k.o in ronde 1. Dan kan ik slapen
Doe conor maar. Die geloofd tenminste in zich zelf ipv in godquote:
Vind je dat echt?quote:Op zondag 13 november 2016 07:16 schreef Kerftminister het volgende:
Eddie wint de walkout
Conor gevecht ben ik bang.
25 miljoen ja?quote:Op zondag 13 november 2016 07:12 schreef THEFXR het volgende:
nu de mannen van het grote geld, conor 25 miljoen
Ditquote:
Tijd voor de echte beste vechters dan, Khabib en Ferguson.quote:Op zondag 13 november 2016 07:32 schreef Hooidraad het volgende:
Blijft me verbazen dat die kerel zonder power punches de beste vechters ter wereld naar de grond mept.
Hahahaha kan je het nou echt niet waarderenquote:Op zondag 13 november 2016 07:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tijd voor de echte beste vechters dan, Khabib en Ferguson.
quote:Op zondag 13 november 2016 07:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Denk dat Ferguson te verslaan is voor McGregor, maar Khabib gaat een lastig verhaal worden.quote:Op zondag 13 november 2016 07:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Khabib champquote:Op zondag 13 november 2016 07:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Denk dat Ferguson te verslaan is voor McGregor, maar Khabib gaat een lastig verhaal worden.
Moet ie Conor wel naar de grond krijgen, staand vind ik Khabib niet overtuigend.quote:Op zondag 13 november 2016 07:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Khabib champ
Neemt direct wat extra Ierse hersencellen mee naar huis. Denk dat daar na vandaag geen twijfel over mag bestaan.
Khabib krijgt iedereen naar de grond. Johnson is een van de beste defensieve worstelaars in de hele UFC. Zonder moeite neer. RDA zelfde verhaal.quote:Op zondag 13 november 2016 07:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Moet ie Conor wel naar de grond krijgen, staand vind ik Khabib niet overtuigend.
where's me fooking second belt?quote:
Die stoppage was goed, dat zag je in de herhaling. Zelfs al had hij terug kunnen komen dan was het alsnog onafwendbaar geweest. Kijk de reply van de laatste combo. McGregor is precies uit range en daarna counterd hij superhard.quote:Op zondag 13 november 2016 07:43 schreef Geo4kant het volgende:
Ook al vond ik het een twijfelachtige stoppage (liefst zou ik het van bovenaf zien), vind ik het toch wel gaaf hoorhij flikt het.
Hij zou nu ook een Ali-act kunnen regelen, maar sowieso met zijn prestaties zal hij het salaris overall omhoog tillen. Ben wel heel erg benieuwd hoe het nu verder gaat.. Gaat hij een jaar eruit, FW? LW?
neuh zal geen jaar er tussen uit gaan. Eerst ff die ersteeds belt verdedigen...was ifc 196 voor the laatst of zo? Lang zatquote:Op zondag 13 november 2016 07:43 schreef Geo4kant het volgende:
Ook al vond ik het een twijfelachtige stoppage (liefst zou ik het van bovenaf zien), vind ik het toch wel gaaf hoorhij flikt het.
Hij zou nu ook een Ali-act kunnen regelen, maar sowieso met zijn prestaties zal hij het salaris overall omhoog tillen. Ben wel heel erg benieuwd hoe het nu verder gaat.. Gaat hij een jaar eruit, FW? LW?
er zijn meerdere vrouwen zwanger van hemquote:Op zondag 13 november 2016 07:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neuh zal geen jaar er tussen uit gaan. Eerst ff die ersteeds belt verdedigen...was ifc 196 voor the laatst of zo? Lang zat
Don't know, 2 fights best snel achter elkaar en een kind on the way.quote:Op zondag 13 november 2016 07:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neuh zal geen jaar er tussen uit gaan. Eerst ff die ersteeds belt verdedigen...was ifc 196 voor the laatst of zo? Lang zat
Daarnaast ook geen enkel protest en hij spuugde zijn mouth gard ook direct uit.quote:Op zondag 13 november 2016 07:45 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Die stoppage was goed, dat zag je in de herhaling. Zelfs al had hij terug kunnen komen dan was het alsnog onafwendbaar geweest. Kijk de reply van de laatste combo. McGregor is precies uit range en daarna counterd hij superhard.
Er moet echt iets gedaan worden aan judging, want dat slaat nergens opquote:
ja is dat nou écht waar of ?quote:Op zondag 13 november 2016 07:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er zijn meerdere vrouwen zwanger van hem
EEDIIIIEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 13 november 2016 07:48 schreef Nober het volgende:
Dat geschreeuw van dat wijf van Alvarez.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:09 schreef Nober het volgende:
Dana: Conor is late
Eddie: Where's ya boi? Where's ya boi? He's fucking dead, that's where he is!!
laterquote:Op zondag 13 november 2016 08:01 schreef TheGame het volgende:
Begint die Press Conference echt al nu, of kan dit veel later worden?
dimitrius gaat i ff tikken gevenquote:Op zondag 13 november 2016 08:30 schreef pmponer het volgende:
welke belt gaat Conor nu halen... ik ben benieuwd
lekker in het pools...
jep...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |