over een uurtje oidquote:Op zondag 13 november 2016 05:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat is Conner ongeveer?
7 uurquote:Op zondag 13 november 2016 05:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat is Conner ongeveer?
ik heb nog nooit een invicta gemist, hhhhhnnnggg wonderwomanquote:Op zondag 13 november 2016 05:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij wil al die wijven ook naar invicta zien gaan.
Staat wel nog recht. Alleen 3x zo dik.quote:
Cola doet wonderen.quote:Op zondag 13 november 2016 06:04 schreef Geo4kant het volgende:
Godver mijn ogen worden behoorlijk moe.. ga al dubbel zien en soms knikken met mn hoofd
ijsklontjes op je facequote:Op zondag 13 november 2016 06:04 schreef Geo4kant het volgende:
Godver mijn ogen worden behoorlijk moe.. ga al dubbel zien en soms knikken met mn hoofd
Die vermoeidheid had ik om 1u alquote:Op zondag 13 november 2016 06:04 schreef Geo4kant het volgende:
Heb je 2 van de ziekste performances van het jaar gemist.quote:Op zondag 13 november 2016 06:09 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Die vermoeidheid had ik om 1u aldus prelims maar geskipt en nappen.. maar had de wekker achteraf wel om 06:00 kunnen zetten, toch voornamelijk aan 't kijken voor wonderboy en conor. Maarja, als de maincard allemaal round 1 ko/sub waren
Had een verjaardag, had eerder weg kunnen gaan.. probeerde nog 45min powernapje te doen maar ik kwam maar niet in slaap..quote:Op zondag 13 november 2016 06:09 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Die vermoeidheid had ik om 1u aldus prelims maar geskipt en nappen.. maar had de wekker achteraf wel om 06:00 kunnen zetten, toch voornamelijk aan 't kijken voor wonderboy en conor. Maarja, als de maincard allemaal round 1 ko/sub waren
Risico van 't slapenquote:Op zondag 13 november 2016 06:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb je 2 van de ziekste performances van het jaar gemist.
quote:Op zondag 13 november 2016 06:08 schreef mrclvm het volgende:
'What about UFC Poland next year?'
3 man: 'joeeeh'
Jepquote:Op zondag 13 november 2016 06:17 schreef over_hedge het volgende:
1 voordeel van wintertijd. Het is straks tenminste wel nog donker als ik ga slapen. Dat is in de zomer met ufc zo kut dat je dan gaat slapen als het licht is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |