quote:Op zondag 13 november 2016 07:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tijd voor de echte beste vechters dan, Khabib en Ferguson.
Denk dat Ferguson te verslaan is voor McGregor, maar Khabib gaat een lastig verhaal worden.quote:Op zondag 13 november 2016 07:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tijd voor de echte beste vechters dan, Khabib en Ferguson.
Khabib champquote:Op zondag 13 november 2016 07:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Denk dat Ferguson te verslaan is voor McGregor, maar Khabib gaat een lastig verhaal worden.
Moet ie Conor wel naar de grond krijgen, staand vind ik Khabib niet overtuigend.quote:Op zondag 13 november 2016 07:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Khabib champ
Neemt direct wat extra Ierse hersencellen mee naar huis. Denk dat daar na vandaag geen twijfel over mag bestaan.
Khabib krijgt iedereen naar de grond. Johnson is een van de beste defensieve worstelaars in de hele UFC. Zonder moeite neer. RDA zelfde verhaal.quote:Op zondag 13 november 2016 07:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Moet ie Conor wel naar de grond krijgen, staand vind ik Khabib niet overtuigend.
where's me fooking second belt?quote:
Die stoppage was goed, dat zag je in de herhaling. Zelfs al had hij terug kunnen komen dan was het alsnog onafwendbaar geweest. Kijk de reply van de laatste combo. McGregor is precies uit range en daarna counterd hij superhard.quote:Op zondag 13 november 2016 07:43 schreef Geo4kant het volgende:
Ook al vond ik het een twijfelachtige stoppage (liefst zou ik het van bovenaf zien), vind ik het toch wel gaaf hoorhij flikt het.
Hij zou nu ook een Ali-act kunnen regelen, maar sowieso met zijn prestaties zal hij het salaris overall omhoog tillen. Ben wel heel erg benieuwd hoe het nu verder gaat.. Gaat hij een jaar eruit, FW? LW?
neuh zal geen jaar er tussen uit gaan. Eerst ff die ersteeds belt verdedigen...was ifc 196 voor the laatst of zo? Lang zatquote:Op zondag 13 november 2016 07:43 schreef Geo4kant het volgende:
Ook al vond ik het een twijfelachtige stoppage (liefst zou ik het van bovenaf zien), vind ik het toch wel gaaf hoorhij flikt het.
Hij zou nu ook een Ali-act kunnen regelen, maar sowieso met zijn prestaties zal hij het salaris overall omhoog tillen. Ben wel heel erg benieuwd hoe het nu verder gaat.. Gaat hij een jaar eruit, FW? LW?
er zijn meerdere vrouwen zwanger van hemquote:Op zondag 13 november 2016 07:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neuh zal geen jaar er tussen uit gaan. Eerst ff die ersteeds belt verdedigen...was ifc 196 voor the laatst of zo? Lang zat
Don't know, 2 fights best snel achter elkaar en een kind on the way.quote:Op zondag 13 november 2016 07:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neuh zal geen jaar er tussen uit gaan. Eerst ff die ersteeds belt verdedigen...was ifc 196 voor the laatst of zo? Lang zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |