Ja. Als je een abo hebt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
Is het niet gewoon via Fox Sport 1 te kijken vannacht? Staat wel in de gids..
Nice, zit op de inlog van een vriend van mequote:
Ja.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:07 schreef Klaphark het volgende:
Wat schatten jullie qua tijd voor de main? Na 0600?
Ik ook rond 0715 ja. Wekker iets eerder voor de main, rest kijk ik in de avond wel.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nice, zit op de inlog van een vriend van meHoop niet dat de main card heel erg uitloopt, ik moet om 6:45 naar mijn werk
werken op zondagquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:47 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Ik ook rond 0715 ja. Wekker iets eerder voor de main, rest kijk ik in de avond wel.
is er niet meerquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:51 schreef perezoso het volgende:
Wat kost een dagpas nou bij fox? Ik kan het nergens vinden op die ($*#^ site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is clickbaitquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:32 schreef perezoso het volgende:
[..]
Wat is dit dan ?
http://www.foxsports.nl/abonneren/go/630
Ik zou zeggen zet er wat geld op, odd van 30,36, toch een gokje waardquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:20 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Alvarez vs McGregor
Woodley vs Thompson
Jedrzejczyk vs Kowalkiewicz
Weidman vs Romero
Tate vs Pennington
oH dus ze forceren mij om met ace te gaan streamenquote:
Nee. Je moet foxsports hebben. En dan compleet of internationalequote:Op zaterdag 12 november 2016 23:39 schreef perezoso het volgende:
[..]
oH dus ze forceren mij om met ace te gaan streamen
Stomme vraag maar kan je met een normaal alles in 1 pakket bij ziggo naar ufc kijken, mijn zus heeft dat, misschien wil ze wel delen.
toek mi aaah wail toe vinger it out.quote:
Aha, oke nou dan maar streamen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. Je moet foxsports hebben. En dan compleet of internationale
ze kan fs go delenquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:39 schreef perezoso het volgende:
[..]
oH dus ze forceren mij om met ace te gaan streamen
Stomme vraag maar kan je met een normaal alles in 1 pakket bij ziggo naar ufc kijken, mijn zus heeft dat, misschien wil ze wel delen.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:13 schreef THEFXR het volgende:
dit als nieuwe ringgirl:Jena Frumes serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4:16 Tate vs Penningtonquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:07 schreef Klaphark het volgende:
Wat schatten jullie qua tijd voor de main? Na 0600?
4:59 Weidman vs Romero
5:27 Polen
6:18 Woodley vs Thompson
7:08 Alvarez vs McGregorIk voorspel dat ook en ik had voorheen zelden 5/5.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:38 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Ik zou zeggen zet er wat geld op, odd van 30,36, toch een gokje waardJe weegt alleen op vrijdag tijdens de official weigh ins?? Leg uit.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:58 schreef THEFXR het volgende:
Alves alweer gewicht gemist op de fight day weigh in, wat een mongool.
hij had gemist en de commissie zei, je moet 173 max morgen wegen, heeft hij dus gemistquote:Op zondag 13 november 2016 00:11 schreef Nober het volgende:
Je weegt alleen op vrijdag tijdens de official weigh ins?? Leg uit.
Hahaha, is wel een bonuspunt waard voor de missing weight world championship.quote:Op zondag 13 november 2016 00:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij had gemist en de commissie zei, je moet 173 max morgen wegen, heeft hij dus gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |