ooitquote:
Wat een gelul dit. Ook Acestream buffert soms. Het blijft peer to peer.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:47 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Wat een gelul dit. Download acestream en pak een fatsoenlijke HD stream. Nog nooit problemen gehad of last van bufferen etc. en zeker niet tijdens grote events.
Ga ik ook doen, Acestream heeft geen dlna en chromecast heb ik niet. Laptop aan je tv sluiten is ook irritant. Dus dan maar een maand abonnement.quote:
14.gifquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:38 schreef THEFXR het volgende:
UFC 205 TIMETABLE:
01.00 fightpass
02.00 prelims
04.00 main card
je hebt zeker nooit de instellingen goed staan?quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat een gelul dit. Ook Acestream buffert soms. Het blijft peer to peer.
Niks hebben met Eddie of hem een zielepoot vinden zijn twee totaal verschillende dingen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 07:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat niet?
Ik zie niet in dat het 1 onlosmakend verbonden is met het ander. Als je niks met Eddie hebt, waarom zou dat ineens veranderen door het gedrag van zijn tegenstander? Tevens is het gedrag vaak gewoon een act, beetje provoceren en stoerdoenerij.
Jij hebt zeker nooit Acestream gebruikt? Je blijft afhankelijk van de breedbandverbinding van de ander.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je hebt zeker nooit de instellingen goed staan?
en vanwege dat moet je je buffer goed instellen, bij de settings.quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit Acestream gebruikt? Je blijft afhankelijk van de breedbandverbinding van de ander.
Bij grote events als dit zijn er zoveel verbindingen dat dit allemaal irrelevant wordt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit Acestream gebruikt? Je blijft afhankelijk van de breedbandverbinding van de ander.
Ja. Als je een abo hebt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
Is het niet gewoon via Fox Sport 1 te kijken vannacht? Staat wel in de gids..
Nice, zit op de inlog van een vriend van mequote:
Ja.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:07 schreef Klaphark het volgende:
Wat schatten jullie qua tijd voor de main? Na 0600?
Ik ook rond 0715 ja. Wekker iets eerder voor de main, rest kijk ik in de avond wel.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nice, zit op de inlog van een vriend van meHoop niet dat de main card heel erg uitloopt, ik moet om 6:45 naar mijn werk
werken op zondagquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:47 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Ik ook rond 0715 ja. Wekker iets eerder voor de main, rest kijk ik in de avond wel.
is er niet meerquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:51 schreef perezoso het volgende:
Wat kost een dagpas nou bij fox? Ik kan het nergens vinden op die ($*#^ site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is clickbaitquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:32 schreef perezoso het volgende:
[..]
Wat is dit dan ?
http://www.foxsports.nl/abonneren/go/630
Ik zou zeggen zet er wat geld op, odd van 30,36, toch een gokje waardquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:20 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Alvarez vs McGregor
Woodley vs Thompson
Jedrzejczyk vs Kowalkiewicz
Weidman vs Romero
Tate vs Pennington
oH dus ze forceren mij om met ace te gaan streamenquote:
Nee. Je moet foxsports hebben. En dan compleet of internationalequote:Op zaterdag 12 november 2016 23:39 schreef perezoso het volgende:
[..]
oH dus ze forceren mij om met ace te gaan streamen
Stomme vraag maar kan je met een normaal alles in 1 pakket bij ziggo naar ufc kijken, mijn zus heeft dat, misschien wil ze wel delen.
toek mi aaah wail toe vinger it out.quote:
Aha, oke nou dan maar streamen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. Je moet foxsports hebben. En dan compleet of internationale
ze kan fs go delenquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:39 schreef perezoso het volgende:
[..]
oH dus ze forceren mij om met ace te gaan streamen
Stomme vraag maar kan je met een normaal alles in 1 pakket bij ziggo naar ufc kijken, mijn zus heeft dat, misschien wil ze wel delen.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:13 schreef THEFXR het volgende:
dit als nieuwe ringgirl:Jena Frumes serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4:16 Tate vs Penningtonquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:07 schreef Klaphark het volgende:
Wat schatten jullie qua tijd voor de main? Na 0600?
4:59 Weidman vs Romero
5:27 Polen
6:18 Woodley vs Thompson
7:08 Alvarez vs McGregorIk voorspel dat ook en ik had voorheen zelden 5/5.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:38 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Ik zou zeggen zet er wat geld op, odd van 30,36, toch een gokje waardJe weegt alleen op vrijdag tijdens de official weigh ins?? Leg uit.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:58 schreef THEFXR het volgende:
Alves alweer gewicht gemist op de fight day weigh in, wat een mongool.
hij had gemist en de commissie zei, je moet 173 max morgen wegen, heeft hij dus gemistquote:Op zondag 13 november 2016 00:11 schreef Nober het volgende:
Je weegt alleen op vrijdag tijdens de official weigh ins?? Leg uit.
Hahaha, is wel een bonuspunt waard voor de missing weight world championship.quote:Op zondag 13 november 2016 00:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij had gemist en de commissie zei, je moet 173 max morgen wegen, heeft hij dus gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |