Goed voor de weerstandquote:Op zondag 13 november 2016 10:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb in een studentenhuis gewoond.
Wow. Knap als je daar een week van kan leven.quote:Op zondag 13 november 2016 10:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor 25 euro boodschappen gedaan.
Even kijken of het voldoende is voor de hele week.
Daarnaast kook je t toch ook. Ongesneden verse groente lijkt me ook verre van bacterievrij met al die jatten die erin graaien.quote:Op zondag 13 november 2016 10:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar kan ik dus echt totaal niet van wakker liggen. Van die mensen die al een infectie krijgen als ze naar rauwe kip kijken![]()
Jep. Sowieso, eventjes wassen en klaar. Mensen kunnen hun smetvrees ook overdrijven. M'n viendin is er ook zo één. Kan mezelf daar enorm aan ergeren.quote:Op zondag 13 november 2016 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarnaast kook je t toch ook. Ongesneden verse groente lijkt me ook verre van bacterievrij met al die jatten die erin graaien.
Ik bedoel ook meer psychologisch, ik eet ook liever carpaccio van een mooi bord dan van de wc bril af, smaakt me net wat beterquote:Op zondag 13 november 2016 10:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar kan ik dus echt totaal niet van wakker liggen. Van die mensen die al een infectie krijgen als ze naar rauwe kip kijken![]()
Daarom. Weinig moeite.quote:Op zondag 13 november 2016 10:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Jep. Sowieso, eventjes wassen en klaar. Mensen kunnen hun smetvrees ook overdrijven. M'n viendin is er ook zo één. Kan mezelf daar enorm aan ergeren.
Moet dat bord wel schoon zijnquote:Op zondag 13 november 2016 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bedoel ook meer psychologisch, ik eet ook liever carpaccio van een mooi bord dan van de wc bril af, smaakt me net wat beter
Het benoemen van 'mooi bord' ipv 'schoon bord' was wel treffend jaquote:
Dit dikke lijf werkt soms 60 uur in de weekquote:Op zondag 13 november 2016 10:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Tsja kwestie van keuzes. Of je blijft met je dikke lijf een uur op fok klagen dat het afvallen niet wil lukken, of je maakt de keus om dat uur te besteden aan gezond koken en je lunch van de volgende dag voor te bereiden.
Vriend nemen en continu seks hebben, hoef je niet de kou in.quote:Op zondag 13 november 2016 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit dikke lijf werkt soms 60 uur in de weekdan flikker ik om acht uur 's avonds gewoon de macaroni uit de vriezer in de magnetron. Met ketchup. Ik moet gewoon gaan sporten
Ik vind de lasagna van de Aldi echt heel erg lekkerquote:Op zondag 13 november 2016 10:22 schreef Samzz het volgende:
Ik vind bepaalde prefab dingen ook gewoon lekker, diepvriespizza, of die quiches van de Appie.
Overdosis suiker en zout vergeten zekerquote:Op zondag 13 november 2016 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had laatst zelf quiche gemaakt. Niet te vreten
Waar vind je zoiets? Is er een asiel?quote:Op zondag 13 november 2016 10:24 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vriend nemen en continu seks hebben, hoef je niet de kou in.
Ja goed, ik vind dat ook heerlijk en gewoon echt ideaal op drukke dagenquote:Op zondag 13 november 2016 10:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vind de lasagna van de Aldi echt heel erg lekkermaar tot mijn grote vreugde zat daar geen suiker in
Waarschijnlijk wel een hoop andere slechte dingen dus ik eet het niet vaak
Pizza maak ik meestal zelf. niet veel meer of minder werk dan een diepvriespizza maar wel 10 keer lekkerderquote:Op zondag 13 november 2016 10:22 schreef Samzz het volgende:
Ik vind bepaalde prefab dingen ook gewoon lekker, diepvriespizza, of die quiches van de Appie.
Fok! heeft nog een aantal singles.quote:Op zondag 13 november 2016 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar vind je zoiets? Is er een asiel?
Waarschijnlijk welquote:Op zondag 13 november 2016 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overdosis suiker en zout vergeten zeker
Genoeg asielhonden hier op Fok!quote:Op zondag 13 november 2016 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
KPDquote:Op zondag 13 november 2016 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet dat ik altijd de kneusjes uit het asiel haal, maar om er nu seks mee te hebbenquote:Op zondag 13 november 2016 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fok! heeft nog een aantal singles.
Ben je geen furry stiekem?quote:Op zondag 13 november 2016 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet dat ik altijd de kneusjes uit het asiel haal, maar om er nu seks mee te hebben
Ja, maat kipfilet moet je dan ook weer zelf maken, want wat je in de winkel koopt zit ook vol toevoegingen.quote:Op zondag 13 november 2016 10:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als je er kipfilet en wat plakjes komkommer op doet ipv de zoete troep scheelt dat al een hoop en dat is echt niet veel werk.
Hoezo minder werk? Je moet toch het deeg maken, kneden, uitrollen, ingedienten bereiden, erop leggen en dan nog in de oven.quote:Op zondag 13 november 2016 10:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Pizza maak ik meestal zelf. niet veel meer of minder werk dan een diepvriespizza maar wel 10 keer lekkerderHelaas ook tien keer duurder
Hoe maak je dat zelf? Kipjes houden en slachtenquote:Op zondag 13 november 2016 10:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maat kipfilet moet je dan ook weer zelf maken, want wat je in de winkel koopt zit ook vol toevoegingen.
Gewoon deeg uit de vriezer joh.quote:Op zondag 13 november 2016 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo minder werk? Je moet toch het deeg maken, kneden, uitrollen, ingedienten bereiden, erop leggen en dan nog in de oven.
Het is wel echt heel erg lekker ja.
Ik eet alles met best veel zout, wat is er precies zo slecht aan?quote:Op zondag 13 november 2016 10:27 schreef Harmankardon het volgende:
Naast suiker verbaas ik me erover hoeveel mensen overal zout overheen flikkeren, zelfs een gekookt ei eet ik zonder zout.
Ik gooi, behalve in de chocomel, nergens zout in. Ik heb 1 potje zeezout en die heb ik al jarenquote:Op zondag 13 november 2016 10:27 schreef Harmankardon het volgende:
Naast suiker verbaas ik me erover hoeveel mensen overal zout overheen flikkeren, zelfs een gekookt ei eet ik zonder zout.
Echt het enige waar ik zout over doe is avocadoquote:Op zondag 13 november 2016 10:27 schreef Harmankardon het volgende:
Niks. Goed voor de bloeddruk.quote:Op zondag 13 november 2016 10:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik eet alles met best veel zout, wat is er precies zo slecht aan?
quote:Op zondag 13 november 2016 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon deeg uit de vriezer joh.
O wacht.
Gewoon naar je midden oosten slagerij gaan, daar is alles halalquote:Op zondag 13 november 2016 10:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maat kipfilet moet je dan ook weer zelf maken, want wat je in de winkel koopt zit ook vol toevoegingen.
Ik woon naast een bakker waar ik gewoon altijd wat deeg haalquote:Op zondag 13 november 2016 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo minder werk? Je moet toch het deeg maken, kneden, uitrollen, ingedienten bereiden, erop leggen en dan nog in de oven.
Het is wel echt heel erg lekker ja.
Dat lust ik echt nietquote:Op zondag 13 november 2016 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt het enige waar ik zout over doe is avocado
Idealiter wel jaquote:Op zondag 13 november 2016 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe maak je dat zelf? Kipjes houden en slachten?
Ja nu nog wel ja, wacht maar tot je eitjes op gaan drogenquote:Op zondag 13 november 2016 10:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een lage tot normale bloeddruk, dus waarom zou je dan met zout stoppen?
Je zou het direct vanaf het slachthuis kunnen kopen, maar ik denk niet dat dat toegestaan is...quote:Op zondag 13 november 2016 10:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Idealiter wel ja
Geen idee wat de slager in een kipfiletje mikt
Vind het heerlijk, helaas is het haast onmogelijk goede avocado's te vindenquote:
Moeders heeft ook nog steeds lage bloeddrukquote:Op zondag 13 november 2016 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nu nog wel ja, wacht maar tot je eitjes op gaan drogen
Ah ja, wederom, door de week geen tijd voorquote:Op zondag 13 november 2016 10:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik woon naast een bakker waar ik gewoon altijd wat deeg haal
Is logischerwijs wel iets tijdsintensiever dan een kant en klare pizza, maar de liefde die je van een met liefde bereide pizza terugkrijgt maakt het het allemaal waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |