Waarom zou ze iets uitleggen, die komt hier alleen maar om lekker te bashen zonder een poging te doen verder constructief bij te dragen.quote:
Ik heb wel weer eens zin in zo'n lollige impeachment-procedurequote:Op zaterdag 12 november 2016 12:32 schreef vigen98 het volgende:
Maar we zullen zien wat deze hypocriet gaat uitspoken, er bestaat zelfs een kans dat hij niet eens president wordt door de rechtszaken. Of tenminste een hele korte bestaan van president.
Dat is de standaard reactie van mensen die op een populist stemmen, en als dan blijkt dat er niks van komt.quote:
Zolang ze niets illegaals gedaan heeft lijkt me het van niet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb wel weer eens zin in zo'n lollige impeachment-procedure
Moet trouwens Hillary nou bang zijn dat ze in de gevangenis terecht komt
Die gaat de gevangenis niet in er is geen bewijs dat ze wat fout heeft gedaan.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat hij niet meer thuis in New York mag slapenquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:36 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat Trump eigenlijk helemaal geen president wilde worden. Hij wilde wel winnen, maar vervolgens het aan iemand anders overlaten. Dat zag je al mooi toen Kasich het VP-schap werd aangeboden waarbij ook nog gezegd werd dat Kasich dan alle plannen mocht maken.
In de wittebroodsweken begin 2017 zal-ie het allemaal nog wel aardig vinden, maar ik denk dat hij daarna sterk zal terugverlangen naar de vastgoedwereld en z'n golfbanen.
Blijkbaar zijn er mensen die er veel te veel van verwachten. We zullen moeten afwachten welke beloften hij gaat kunnen inlossen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat is de standaard reactie van mensen die op een populist stemmen, en als dan blijkt dat er niks van komt.
Zou het dan puur zijn ego geweest zijn, het "ik wil nooit verliezen, met wat dan ook" dat hij zo hard bleef werken om president te worden, je kan zeggen wat je wil, maar in de laatste 48 uur is hij naar zo'n 10 rallies geweest?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:36 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat Trump eigenlijk helemaal geen president wilde worden. Hij wilde wel winnen, maar vervolgens het aan iemand anders overlaten. Dat zag je al mooi toen Kasich het VP-schap werd aangeboden waarbij ook nog gezegd werd dat Kasich dan alle plannen mocht maken.
In de wittebroodsweken begin 2017 zal-ie het allemaal nog wel aardig vinden, maar ik denk dat hij daarna sterk zal terugverlangen naar de vastgoedwereld en z'n golfbanen.
Ik was ook onder de indruk van Rutte toendertijd met al zijn beloftes om mensen aan zich te binden. Het volk wil nu eenmaal graag voorgelogen worden, dus zo voer je campagne!quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, ben juist onder de indruk van de pragmatische opstelling en dat hij niet de plannen gaat uitvoeren die hij in zijn rallies schreeuwde om mensen aan jou aan zich te binden.
Verliezen bestaat niet in zijn woordenboek, dus toen hij eraan begon moest er gewonnen worden ook. Maar nu moet er opeens beleid gemaakt worden en kom je er niet meer met 'we gaan Obamacare verwisselen met iets geweldigs' of 'mijn ISIS-plan wordt het beste plan ooit'.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou het dan puur zijn ego geweest zijn, het "ik wil nooit verliezen, met wat dan ook" dat hij zo hard bleef werken om president te worden, je kan zeggen wat je wil, maar in de laatste 48 uur is hij naar zo'n 10 rallies geweest?
Ik blijft het ook een beetje onzin vinden dat we nu al spreken over al die verkiezingsbeloften die Trump aan het breken is. Het enige is dat er een klein deel van Obamacare intact blijft, zodat mensen straks niets volledig in de shit zitten tussen de overgang van obamacare en de nieuwe regeling.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:39 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik was ook onder de indruk van Rutte toendertijd met al zijn beloftes om mensen aan zich te binden. Het volk wil nu eenmaal graag voorgelogen worden, dus zo voer je campagne!
Doel je nou op die 1000 Euro? Die is er namelijk gewoon gekomen. Moet je alleen wel werken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:39 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik was ook onder de indruk van Rutte toendertijd met al zijn beloftes om mensen aan zich te binden. Het volk wil nu eenmaal graag voorgelogen worden, dus zo voer je campagne!
Eerlijk gezegd die 1000 euro klopt eigenlijk wel als je werkt want met belastingvoordelen kreeg je ongeveer 1000 euro terug. Alleen het was wel een erg sneaky belofte want iedereen dacht dus dat iedereen dat kreeg.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:39 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
nee joh, allemaal gelulquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Mwah en het feit dat hij zn hele team vult met machtige lobbyisten, Wall Street mannen en oude GOP dinosaurussen. Zeg maar alle mensen waar hij tijdens zijn campagne zo naar uithaalde omdat ze zijn aanhangers in de steek hadden gelaten. Geen "drain the swamp" dus.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik blijft het ook een beetje onzin vinden dat we nu al spreken over al die verkiezingsbeloften die Trump aan het breken is. Het enige is dat er een klein deel van Obamacare intact blijft, zodat mensen straks niets volledig in de shit zitten tussen de overgang van obamacare en de nieuwe regeling.
Zijn er dan al officieel namen bekend?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mwah en het feit dat hij zn hele team vult met machtige lobbyisten, Wall Street mannen en oude GOP dinosaurussen. Zeg maar alle mensen waar hij tijdens zijn campagne zo naar uithaalde omdat ze zijn aanhangers in de steek hadden gelaten. Geen "drain the swamp" dus.
Nee, het is gewoon weer wat zinloos gebral.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zijn er dan al officieel namen bekend?
I know. NRC next had dat nog gecheckt. Alle werkenden hebben indirect die 1000 euro gekregen. Was ook een beetje onnodig van Rutte om zich daarvoor te verexcuseren toen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd die 1000 euro klopt eigenlijk wel als je werkt want met belastingvoordelen kreeg je ongeveer 1000 euro terug. Alleen het was wel een erg sneaky belofte want iedereen dacht dus dat iedereen dat kreeg.
De nieuwe regelingquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik blijft het ook een beetje onzin vinden dat we nu al spreken over al die verkiezingsbeloften die Trump aan het breken is. Het enige is dat er een klein deel van Obamacare intact blijft, zodat mensen straks niets volledig in de shit zitten tussen de overgang van obamacare en de nieuwe regeling.
Beetje bijgekomen al van de verwoestende nederlaag?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:53 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De nieuwe regeling
Welke nieuwe regeling?
Geen idee, als ik dat wist zou ik het voor veel geld aan de WaPo verkopen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:53 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De nieuwe regeling
Welke nieuwe regeling?
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:54 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Beetje bijgekomen al van de verwoestende nederlaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |