abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166603042
Trump is misschien wel de enige President Elect die zijn trouwe achterban niet vergeet

pi_166603050
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:34 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Leg eens uit lieverd.
Waarom zou ze iets uitleggen, die komt hier alleen maar om lekker te bashen zonder een poging te doen verder constructief bij te dragen.
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:35:38 #53
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_166603056
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:32 schreef vigen98 het volgende:
Maar we zullen zien wat deze hypocriet gaat uitspoken, er bestaat zelfs een kans dat hij niet eens president wordt door de rechtszaken. Of tenminste een hele korte bestaan van president.
Ik heb wel weer eens zin in zo'n lollige impeachment-procedure

Moet trouwens Hillary nou bang zijn dat ze in de gevangenis terecht komt :?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_166603072
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:34 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Leg eens uit lieverd.
Dat is de standaard reactie van mensen die op een populist stemmen, en als dan blijkt dat er niks van komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2016 12:36:47 ]
pi_166603074
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:35 schreef Falco het volgende:

[..]

Zolang ze niets illegaals gedaan heeft lijkt me het van niet.
pi_166603075
quote:

[..]

Die gaat de gevangenis niet in er is geen bewijs dat ze wat fout heeft gedaan.
  Moderator zaterdag 12 november 2016 @ 12:36:50 #57
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166603084
Ik denk dat Trump eigenlijk helemaal geen president wilde worden. Hij wilde wel winnen, maar vervolgens het aan iemand anders overlaten. Dat zag je al mooi toen Kasich het VP-schap werd aangeboden waarbij ook nog gezegd werd dat Kasich dan alle plannen mocht maken.

In de wittebroodsweken begin 2017 zal-ie het allemaal nog wel aardig vinden, maar ik denk dat hij daarna sterk zal terugverlangen naar de vastgoedwereld en z'n golfbanen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_166603113
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:36 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat Trump eigenlijk helemaal geen president wilde worden. Hij wilde wel winnen, maar vervolgens het aan iemand anders overlaten. Dat zag je al mooi toen Kasich het VP-schap werd aangeboden waarbij ook nog gezegd werd dat Kasich dan alle plannen mocht maken.

In de wittebroodsweken begin 2017 zal-ie het allemaal nog wel aardig vinden, maar ik denk dat hij daarna sterk zal terugverlangen naar de vastgoedwereld en z'n golfbanen.
Het ergste is nog dat hij niet meer thuis in New York mag slapen ;( Arme man.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:38:50 #59
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166603126
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:36 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat is de standaard reactie van mensen die op een populist stemmen, en als dan blijkt dat er niks van komt.
Blijkbaar zijn er mensen die er veel te veel van verwachten. We zullen moeten afwachten welke beloften hij gaat kunnen inlossen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_166603128
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:36 schreef Mike het volgende:

Zou het dan puur zijn ego geweest zijn, het "ik wil nooit verliezen, met wat dan ook" dat hij zo hard bleef werken om president te worden, je kan zeggen wat je wil, maar in de laatste 48 uur is hij naar zo'n 10 rallies geweest?
pi_166603147
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:25 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Nee, ben juist onder de indruk van de pragmatische opstelling en dat hij niet de plannen gaat uitvoeren die hij in zijn rallies schreeuwde om mensen aan jou aan zich te binden.
Ik was ook onder de indruk van Rutte toendertijd met al zijn beloftes om mensen aan zich te binden. Het volk wil nu eenmaal graag voorgelogen worden, dus zo voer je campagne! ^O^

:')
beter een knipoog dan een blauw oog
  Moderator zaterdag 12 november 2016 @ 12:42:03 #63
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166603206
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:38 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Zou het dan puur zijn ego geweest zijn, het "ik wil nooit verliezen, met wat dan ook" dat hij zo hard bleef werken om president te worden, je kan zeggen wat je wil, maar in de laatste 48 uur is hij naar zo'n 10 rallies geweest?
Verliezen bestaat niet in zijn woordenboek, dus toen hij eraan begon moest er gewonnen worden ook. Maar nu moet er opeens beleid gemaakt worden en kom je er niet meer met 'we gaan Obamacare verwisselen met iets geweldigs' of 'mijn ISIS-plan wordt het beste plan ooit'.

Wat dat betreft is politiek de meeste tijd ook heel saai en traag. Ik denk dat hij dat slecht trekt. :P
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_166603215
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:39 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik was ook onder de indruk van Rutte toendertijd met al zijn beloftes om mensen aan zich te binden. Het volk wil nu eenmaal graag voorgelogen worden, dus zo voer je campagne! ^O^

Ik blijft het ook een beetje onzin vinden dat we nu al spreken over al die verkiezingsbeloften die Trump aan het breken is. Het enige is dat er een klein deel van Obamacare intact blijft, zodat mensen straks niets volledig in de shit zitten tussen de overgang van obamacare en de nieuwe regeling.
pi_166603217
quote:

[..]

Doel je nou op die 1000 Euro? Die is er namelijk gewoon gekomen. Moet je alleen wel werken.
pi_166603250
quote:

[..]

Eerlijk gezegd die 1000 euro klopt eigenlijk wel als je werkt want met belastingvoordelen kreeg je ongeveer 1000 euro terug. Alleen het was wel een erg sneaky belofte want iedereen dacht dus dat iedereen dat kreeg.
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:46:43 #67
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_166603310
quote:

[..]

nee joh, allemaal gelul
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_166603347
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:42 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik blijft het ook een beetje onzin vinden dat we nu al spreken over al die verkiezingsbeloften die Trump aan het breken is. Het enige is dat er een klein deel van Obamacare intact blijft, zodat mensen straks niets volledig in de shit zitten tussen de overgang van obamacare en de nieuwe regeling.
Mwah en het feit dat hij zn hele team vult met machtige lobbyisten, Wall Street mannen en oude GOP dinosaurussen. Zeg maar alle mensen waar hij tijdens zijn campagne zo naar uithaalde omdat ze zijn aanhangers in de steek hadden gelaten. Geen "drain the swamp" dus.
pi_166603354
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:47 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Mwah en het feit dat hij zn hele team vult met machtige lobbyisten, Wall Street mannen en oude GOP dinosaurussen. Zeg maar alle mensen waar hij tijdens zijn campagne zo naar uithaalde omdat ze zijn aanhangers in de steek hadden gelaten. Geen "drain the swamp" dus.
Zijn er dan al officieel namen bekend?
pi_166603400
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:48 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Zijn er dan al officieel namen bekend?
Nee, het is gewoon weer wat zinloos gebral.

Uiteraard zullen er mensen bij zitten met kennis van zaken, maar dat zijn niet allemaal politieke insiders. Het ging Trump voornamelijk om hetzelfde kliekje lobbyisten, beleidsmakers etc. . Vandaar ook term limits voor Congress.

Het is nogal een verschil of je een willekeurige CEO of politicus op een post zet of dat het kabinet is uitgekozen door Citibank.
pi_166603452
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:44 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd die 1000 euro klopt eigenlijk wel als je werkt want met belastingvoordelen kreeg je ongeveer 1000 euro terug. Alleen het was wel een erg sneaky belofte want iedereen dacht dus dat iedereen dat kreeg.
I know. NRC next had dat nog gecheckt. Alle werkenden hebben indirect die 1000 euro gekregen. Was ook een beetje onnodig van Rutte om zich daarvoor te verexcuseren toen.
Ging me meer om een rare verdediging dat al meteen beginnen met verkiezingsbeloften afzwakken als 'pragmatisch' 'wordt beschouwd. Dat hoef je als niet-Trump niet te proberen.

Het is wel frappant natuurlijk dat het al zo snel en in relatief grote mate plaatsvindt.
"Drain the swamp" --> Neemt een hele klik swampmonsters aan
"Lock her up! " --> Toch maar niet
"Repeal obamacare!" --> Mwoah, we behouden toch wel wat dingen

Feit dat ie heel tegenstrijdig ageerde tegen Wall street en de elite terwijl zijn policies uitermate de belangen van die groepen dienden vergeef ik hem. Dat hadden stemmers zelf wel mogen inzien. Als je banken/bedrijven dereguleert en de belastingen voor rijken extreem verlaagt, dan ben je bij uitstek onderdeel van de elite.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_166603486
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:42 schreef skysherrif het volgende:

[..]

De nieuwe regeling :')

Welke nieuwe regeling?
pi_166603500
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:53 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Welke nieuwe regeling?
Beetje bijgekomen al van de verwoestende nederlaag?
pi_166603514
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:53 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Welke nieuwe regeling?
Geen idee, als ik dat wist zou ik het voor veel geld aan de WaPo verkopen.
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:56:06 #75
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_166603539
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:54 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Beetje bijgekomen al van de verwoestende nederlaag?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')