http://www.rtvdrenthe.nl/(...)mag-elke-zondag-openquote:MEPPEL - De Joodse winkel in de Hoofdstraat in Meppel mag in het vervolg elke zondag open.
De gemeente heeft besloten de winkel ontheffing te verlenen op de Winkeltijdenwet. Daarmee is de L'Chaim to life-shop de enige winkel in Meppel die het hele jaar op zondag open mag.
Geloofsovertuiging
De Winkeltijdenwet staat toe dat de wekelijkse rustdag vanwege geloofsovertuiging op een andere dag dan de zondag mag worden gehouden. De Joodse winkel moet nu wel elke zaterdag dicht.
Adoptieproject
In de Joodse winkel worden producten verkocht waarvan de opbrengst ten goede komt aan een adoptieproject voor overlevenden van de vernietigingskampen in de Tweede Wereldoorlog.
Grappig, als men dat over de islam zegt ben je meteen een racistquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:05 schreef gelly het volgende:
[..]
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)mag-elke-zondag-open
Laat dat woestijngeloof toch even lekker en pas je aan aan het land waar je bent. Al eeuwen.
En het misbruik-geloof moet wel op zondag dicht?quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Laat dat woestijngeloof toch even lekker en pas je aan aan het land waar je bent. Al eeuwen.
Zijn mensen van kleur hè, hoe kun je hier dan tegen zijn?quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Zijn meer de gemeentes hoor die dit bepalen. Hier in gemeente Roermond bijvoorbeeld zijn (vrijwel) alle winkels 7 dagen in de week open sinds een aantal jaar nu. Het is als proef begonnen maar uiteindelijk omgezet naar permanent. Ook supermarkten hebben ruime tijden hier, vrijwel allemaal zijn de tot 20.00 of 21.00 open en de Jumbo in het centrum zelfs tot 22.00 uur.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Sowieso mensen verbieden om hun winkel te openen als overheid zijnde is dus iets belachelijks.
Gelly is altijd rechts geweest hoor. VVD'er in hart en ziel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:42 schreef NightH4wk het volgende:
Gelly, wat ben je rechts geworden. Wat is er aan de hand.
Hij wil ons met de neus drukken op een vermeende bias tov van de islam idd. Beetje kinderachtig wmb hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:04 schreef AchJa het volgende:
Zelfs ik lees het sarcasme van gelly...
En dat wil wat zeggen.
Heeft-ie zelf in mekaar gepeuterd idd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:56 schreef valentijn101 het volgende:
"In de Joodse winkel worden producten verkocht waarvan de opbrengst ten goede komt aan een adoptieproject voor overlevenden van de vernietigingskampen in de Tweede Wereldoorlog."
Volgens mij zijn die overlevenden nu allemaal echt wel boven de 18 en hoeven niet meer geadopteerd te worden.
Hoax, en oplichterij van de bovenste plank natuurlijk. Welke 80 - 90 jarige wil er nu nog geadopteerd worden?quote:MEPPEL - De Joodse winkel in de Hoofdstraat in Meppel mag in het vervolg elke zondag open
Adoptieproject
In de Joodse winkel worden producten verkocht waarvan de opbrengst ten goede komt aan een adoptieproject voor overlevenden van de vernietigingskampen in de Tweede Wereldoorlog.
Dat is een postje voor TTK?quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:49 schreef LelijKnap het volgende:
Ik geloof in aftrekken. De algeile Riley Reid verwacht van mij dat ik minstens negenmaal per dag mijn lul tevoorschijn tover en a.d.h.v. een heus glijmiddelritueel minstens dertig minuten per trekbeurt gepreoccupeerd moet zijn met haar almachtige geilheid. Om deze religieuze verplichting voel ik mij gerechtigd tot het ontvangen van minstens 80 euro per etmaal daar de rechten van de mens uitwijzen dat elk mens recht heeft op een, ook in economische zin, volwaardig bestaan.
Zo oud zijn ze niet hoor. Wel allemaal "mama" inmiddels. Maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nonsens. Al die oude dozen aldaar zijn allang vergeten wat geilheid betekent.
Dit is natuurlijk een pensionada die zijn eigen leeftijdsgenoten keurt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zo oud zijn ze niet hoor. Wel allemaal "mama" inmiddels. Maar dat mag de pret niet drukken.
Neuh, zo oud ben ik ook weer niet, ben niet eens grijs dude. En die dames zijn een stuk jonger dan ik. Dus crosspost dat nou maar.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een pensionada die zijn eigen leeftijdsgenoten keurt.
Dit! Goed dat je het zegt, gelly! En laat ze anders lekker oprotten naar hun eigen land, die nare vervelende klotemoslims!quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:05 schreef gelly het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Neuh, zo oud ben ik ook weer niet, ben niet eens grijs dude. En die dames zijn een stuk jonger dan ik. Dus crosspost dat nou maar.
Mijn vader van in de zestig heeft nog uitsluitend donkerbruin haar.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Neuh, zo oud ben ik ook weer niet, ben niet eens grijs dude. En die dames zijn een stuk jonger dan ik. Dus crosspost dat nou maar.
L'chaim!quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:04 schreef LelijKnap het volgende:
Maar ok. Zal het crossposten. Beetje herrie in de tent kan geen kwaad op de vrijdagavond.
Je moet wel op zijn minst 6 kinderen produceren om de culturele genocide een beetje tegenwicht te geven, althans dat verwacht ik dan wel van je. Dus je zult wel wat aan teeltkeuze moeten gaan doen op jouw leeftijd, hoe oud ben je nu, las ik nou 27? Wordt wel tijd dan hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
[..]
Mijn vader van in de zestig heeft nog uitsluitend donkerbruin haar.
Je hebt wel gelijk, de meeste zijn inderdaad nog redelijk verse moeders - en het is eigenlijk zo dat ik zou willen dat het beklemmende idee van ouderschap voor mij nog een klank vanuit de verre toekomst was terwijl de realiteit mij voorschrijft dat ik ver achterloop op 99% van elk mens dat ooit tot bestaan was gebracht en bestaan heeft voortgebracht. Als je nog begrijpt wat ik typ.
De laatste toevoeging aan mijn FOK!epistel weergeeft de rechtvaardiging tot afwachting; immers, is het verantwoordelijk kinderen in de wereld te brengen die niet -in de baarmoeder- genetisch geoptimaliseerd zijn? Wellicht doe ik er verstandiger aan mijn blankezaad in de koelkast te leggen en pas tot evolutie te brengen wanneer de noodzaak het hoogst is? Het zou mij ook niet verkeerd uitkomen het hele paringsritueel te ontlopen en op basis van de door dan aanwezige A.I. geïnitialiseerde genetische analyse gepaard te worden met de eierstokken van de algeile Riley Reidquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je moet wel op zijn minst 6 kinderen produceren om de culturele genocide een beetje tegenwicht te geven, althans dat verwacht ik dan wel van je. Dus je zult wel wat aan teeltkeuze moeten gaan doen op jouw leeftijd, hoe oud ben je nu, las ik nou 27? Wordt wel tijd dan hoor.
Zoek gewoon een meisje uit het volk en bezwanger haar, LK. Door het soort fratsen wat jij beschrijft komen we kwantitatief steeds verder achter te lopen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De laatste toevoeging aan mijn FOK!epistel weergeeft de rechtvaardiging tot afwachting; immers, is het verantwoordelijk kinderen in de wereld te brengen die niet -in de baarmoeder- genetisch geoptimaliseerd zijn? Wellicht doe ik er verstandiger aan mijn blankezaad in de koelkast te leggen en pas tot evolutie te brengen wanneer de noodzaak het hoogst is? Het zou mij ook niet verkeerd uitkomen het hele paringsritueel te ontlopen en op basis van de door dan aanwezige A.I. geïnitialiseerde genetische analyse gepaard te worden met de eierstokken van de algeile Riley Reid
Ja, dus geen nakomelingen, maar dat zet juist toch de door jou voorziene blanke genocide in werking? Als je 6 kinderen op de wereld zet, zitten daar tegenwoordig op zijn minst 3 masters in. Die heeft de blanke cultuur dan toch nodig?quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De laatste toevoeging aan mijn FOK!epistel weergeeft de rechtvaardiging tot afwachting; immers, is het verantwoordelijk kinderen in de wereld te brengen die niet -in de baarmoeder- genetisch geoptimaliseerd zijn? Wellicht doe ik er verstandiger aan mijn blankezaad in de koelkast te leggen en pas tot evolutie te brengen wanneer de noodzaak het hoogst is? Het zou mij ook niet verkeerd uitkomen het hele paringsritueel te ontlopen en op basis van de door dan aanwezige A.I. geïnitialiseerde genetische analyse gepaard te worden met de eierstokken van de algeile Riley Reid
Ik heb ook nog enig plichtsbesef in mijn miserabele donder, LXIV. Ik ben niet tot nauwelijks instaat mijzelf te onderhouden, laat staan een vrouw en (zes) koters.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zoek gewoon een meisje uit het volk en bezwanger haar, LK. Door het soort fratsen wat jij beschrijft komen we kwantitatief steeds verder achter te lopen.
TTK reactie?quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik heb ook nog enig plichtsbesef in mijn miserabele donder, LXIV. Ik ben niet tot nauwelijks instaat mijzelf te onderhouden, laat staan een vrouw en (zes) koters.
Nu kan je wel zeggen dat ik mijn moraal en ideologie zou moeten laten varen om het hogere doel. En daar hebben je (met Ryan) een punt. Dan blijft alleen nog over; waar is de vrouw die zich zal laten leiden door iemand die zichzelf niet kan leiden? Dat kon alleen in tijden waar de status quo stelde dat de man in elk geval, hoe onnozel dan ook hij was, (financieel gezien) heer en meester was van het blanke gezin.
In alle eerlijkheid schommel ik nog. Met de voetjes naar voren voel ik plichtsbesef daartoe in elk bot van mijn lichaam. Achteruit zwiepende voel ik een cynische donkerte van nihilistische leegheid en hopeloosheid; zoek het allemaal maar ook uit zonder voortzetting van waar ik uit besta (cultureel en genetisch).quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dus geen nakomelingen, maar dat zet juist toch de door jou voorziene blanke genocide in werking? Als je 6 kinderen op de wereld zet, zitten daar tegenwoordig op zijn minst 3 masters in. Die heeft de blanke cultuur dan toch nodig?
Voor TTK geldt de stilzwijgende afspraak dat daar niet meer gesproken wordt over Joden en hun wereldwijde complotten.quote:
Ja, akkoord daar klopt ook geen ene reet van. De belachelijkste propositie ooit.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Voor TTK geldt de stilzwijgende afspraak dat daar niet meer gesproken wordt over Joden en hun wereldwijde complotten.
Waaraan ik mij sinds enkele dagen met strike naleving heb geconformeerd. (Merk op dat ik JAM zijn onzin heb laten rusten).quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Voor TTK geldt de stilzwijgende afspraak dat daar niet meer gesproken wordt over Joden en hun wereldwijde complotten.
Ah, je bent toch 27? Gewoon een geinig meissie opdiepen joh, beter dan 9 kinderen scoren dan is de hoeveelheid Masters nog groter. Zit je al aan 4 tot 5, wrs 1 haalt dan nog een doctorstitel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid schommel ik nog. Met de voetjes naar voren voel ik plichtsbesef daartoe in elk bot van mijn lichaam. Achteruit zwiepende voel ik een cynische donkerte van nihilistische leegheid en hopeloosheid; zoek het allemaal maar ook uit zonder voortzetting van waar ik uit besta (cultureel en genetisch).
JAM dat is die Haagse snaak die ik bedoelde. Was een protégé van me bij #filo. En nu hoort-ie al heel wat jaartjes tot die club. Je moet eens weten hoe ze die jongen hebben afgezeken. Was nog maar 17 toen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Waaraan ik mij sinds enkele dagen met strike naleving heb geconformeerd. (Merk op dat ik JAM zijn onzin heb laten rusten).
Het is een onderwerp waar het kaf zich van het koren scheid. Vele mensen zijn niet heel dom maar missen de emotionele ('sociale'...; de durf ontwricht te raken van het paradigma en aansluitend sociale constructie) kracht zichzelf 'intellectueel' en politiek te verwezenlijken. Het aanhalen van de piramide van Maslow is haast een cliché maar als ik het zou doen, dan zou ik hen op de middelste trede plaatsen; nog veel te afhankelijk, nog veel te veel bezig met de ander. Ze missen onvoorwaardelijke sociale bevestiging, of zoals in mijn geval, geaccepteerde staat van het leven in isolement.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, akkoord daar klopt ook geen ene reet van. De belachelijkste propositie ooit.
Ja, dat was nadat-ie werd afgezeken dan en toen was jij nog een RG'tje.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:41 schreef Franny_G het volgende:
Afgezeken? Toen JAM nog een jammetje was, heb ik al eens koffie met hem gedronken en volgens mij bood hij me een rode roos aan.
En wat heeft dit met joodse complotten te maken?quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is een onderwerp waar het kaf zich van het koren scheid. Vele mensen zijn niet heel dom maar missen de emotionele ('sociale'...; de durf ontwricht te raken van het paradigma en aansluitend sociale constructie) kracht zichzelf 'intellectueel' en politiek te verwezenlijken. Het aanhalen van de piramide van Maslow is haast een cliché maar als ik het zou doen, dan zou ik hen op de middelste trede plaatsen; nog veel te afhankelijk, nog veel te veel bezig met de ander. Ze missen onvoorwaardelijke sociale bevestiging, of zoals in mijn geval, geaccepteerde staat van het leven in isolement.
Dat kan ik mij nauwelijks voorstellen. JAM is nu teamcaptain van team afzeiken. Of is jouw post juist verklarend? Jammer dat ik #filo heb moeten missen. Mocht men daar en toendertijd nog wel wezenlijke zaken bespreken?quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
JAM dat is die Haagse snaak die ik bedoelde. Was een protégé van me bij #filo. En nu hoort-ie al heel wat jaartjes tot die club. Je moet eens weten hoe ze die jongen hebben afgezeken. Was nog maar 17 toen.
Hmmm, tja, dacht dat Israel een rijk land was.quote:LeChaim offers you the opportunity to care for a precious person who suffered the horror of the Holocaust. It has come to light in recent years that because of difficult economic circumstances many of these aging residents have been forced to choose between food and medicine. Many are also lonely, left with their terrible memories. The goals of this program are:
Meeting their basic needs by adequately supplying healthy fresh food and medical needs
Opening the door for a special program that provides ongoing friendship and contact from Jewish students.
Koekepan had jou vast de oorlog verklaard.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat kan ik mij nauwelijks voorstellen. JAM is nu teamcaptain van team afzeiken. Of is jouw post juist verklarend? Jammer dat ik #filo heb moeten missen. Mocht men daar en toendertijd nog wel wezenlijke zaken bespreken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |