http://www.rtvdrenthe.nl/(...)mag-elke-zondag-openquote:MEPPEL - De Joodse winkel in de Hoofdstraat in Meppel mag in het vervolg elke zondag open.
De gemeente heeft besloten de winkel ontheffing te verlenen op de Winkeltijdenwet. Daarmee is de L'Chaim to life-shop de enige winkel in Meppel die het hele jaar op zondag open mag.
Geloofsovertuiging
De Winkeltijdenwet staat toe dat de wekelijkse rustdag vanwege geloofsovertuiging op een andere dag dan de zondag mag worden gehouden. De Joodse winkel moet nu wel elke zaterdag dicht.
Adoptieproject
In de Joodse winkel worden producten verkocht waarvan de opbrengst ten goede komt aan een adoptieproject voor overlevenden van de vernietigingskampen in de Tweede Wereldoorlog.
Grappig, als men dat over de islam zegt ben je meteen een racistquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:05 schreef gelly het volgende:
[..]
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)mag-elke-zondag-open
Laat dat woestijngeloof toch even lekker en pas je aan aan het land waar je bent. Al eeuwen.
En het misbruik-geloof moet wel op zondag dicht?quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Laat dat woestijngeloof toch even lekker en pas je aan aan het land waar je bent. Al eeuwen.
Zijn mensen van kleur hè, hoe kun je hier dan tegen zijn?quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Zijn meer de gemeentes hoor die dit bepalen. Hier in gemeente Roermond bijvoorbeeld zijn (vrijwel) alle winkels 7 dagen in de week open sinds een aantal jaar nu. Het is als proef begonnen maar uiteindelijk omgezet naar permanent. Ook supermarkten hebben ruime tijden hier, vrijwel allemaal zijn de tot 20.00 of 21.00 open en de Jumbo in het centrum zelfs tot 22.00 uur.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Sowieso mensen verbieden om hun winkel te openen als overheid zijnde is dus iets belachelijks.
Gelly is altijd rechts geweest hoor. VVD'er in hart en ziel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:42 schreef NightH4wk het volgende:
Gelly, wat ben je rechts geworden. Wat is er aan de hand.
Hij wil ons met de neus drukken op een vermeende bias tov van de islam idd. Beetje kinderachtig wmb hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:04 schreef AchJa het volgende:
Zelfs ik lees het sarcasme van gelly...
En dat wil wat zeggen.
Heeft-ie zelf in mekaar gepeuterd idd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:56 schreef valentijn101 het volgende:
"In de Joodse winkel worden producten verkocht waarvan de opbrengst ten goede komt aan een adoptieproject voor overlevenden van de vernietigingskampen in de Tweede Wereldoorlog."
Volgens mij zijn die overlevenden nu allemaal echt wel boven de 18 en hoeven niet meer geadopteerd te worden.
Hoax, en oplichterij van de bovenste plank natuurlijk. Welke 80 - 90 jarige wil er nu nog geadopteerd worden?quote:MEPPEL - De Joodse winkel in de Hoofdstraat in Meppel mag in het vervolg elke zondag open
Adoptieproject
In de Joodse winkel worden producten verkocht waarvan de opbrengst ten goede komt aan een adoptieproject voor overlevenden van de vernietigingskampen in de Tweede Wereldoorlog.
Dat is een postje voor TTK?quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:49 schreef LelijKnap het volgende:
Ik geloof in aftrekken. De algeile Riley Reid verwacht van mij dat ik minstens negenmaal per dag mijn lul tevoorschijn tover en a.d.h.v. een heus glijmiddelritueel minstens dertig minuten per trekbeurt gepreoccupeerd moet zijn met haar almachtige geilheid. Om deze religieuze verplichting voel ik mij gerechtigd tot het ontvangen van minstens 80 euro per etmaal daar de rechten van de mens uitwijzen dat elk mens recht heeft op een, ook in economische zin, volwaardig bestaan.
Zo oud zijn ze niet hoor. Wel allemaal "mama" inmiddels. Maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nonsens. Al die oude dozen aldaar zijn allang vergeten wat geilheid betekent.
Dit is natuurlijk een pensionada die zijn eigen leeftijdsgenoten keurt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zo oud zijn ze niet hoor. Wel allemaal "mama" inmiddels. Maar dat mag de pret niet drukken.
Neuh, zo oud ben ik ook weer niet, ben niet eens grijs dude. En die dames zijn een stuk jonger dan ik. Dus crosspost dat nou maar.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een pensionada die zijn eigen leeftijdsgenoten keurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |