abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166590602
quote:
MEPPEL - De Joodse winkel in de Hoofdstraat in Meppel mag in het vervolg elke zondag open.

De gemeente heeft besloten de winkel ontheffing te verlenen op de Winkeltijdenwet. Daarmee is de L'Chaim to life-shop de enige winkel in Meppel die het hele jaar op zondag open mag.

Geloofsovertuiging
De Winkeltijdenwet staat toe dat de wekelijkse rustdag vanwege geloofsovertuiging op een andere dag dan de zondag mag worden gehouden. De Joodse winkel moet nu wel elke zaterdag dicht.

Adoptieproject
In de Joodse winkel worden producten verkocht waarvan de opbrengst ten goede komt aan een adoptieproject voor overlevenden van de vernietigingskampen in de Tweede Wereldoorlog.
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)mag-elke-zondag-open

Laat dat woestijngeloof toch even lekker en pas je aan aan het land waar je bent. Al eeuwen.
pi_166590688
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:05 schreef gelly het volgende:

[..]

Laat dat woestijngeloof toch even lekker en pas je aan aan het land waar je bent. Al eeuwen.
Grappig, als men dat over de islam zegt ben je meteen een racist :9
pi_166590712
quote:

[..]

En het misbruik-geloof moet wel op zondag dicht?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_166590762
quote:

[..]

Zijn mensen van kleur hè, hoe kun je hier dan tegen zijn?
I´m back.
pi_166590871
Gelly, haat jou nou blanken of joden of wat? Ik zie niet echt een logisch verband.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_166591433
Sowieso mensen verbieden om hun winkel te openen als overheid zijnde is dus iets belachelijks.
pi_166591941
Gelly, wat ben je rechts geworden. Wat is er aan de hand.
pi_166592461
"In de Joodse winkel worden producten verkocht waarvan de opbrengst ten goede komt aan een adoptieproject voor overlevenden van de vernietigingskampen in de Tweede Wereldoorlog."

Volgens mij zijn die overlevenden nu allemaal echt wel boven de 18 en hoeven niet meer geadopteerd te worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door valentijn101 op 11-11-2016 22:05:36 ]
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_166593096
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Sowieso mensen verbieden om hun winkel te openen als overheid zijnde is dus iets belachelijks.
Zijn meer de gemeentes hoor die dit bepalen. Hier in gemeente Roermond bijvoorbeeld zijn (vrijwel) alle winkels 7 dagen in de week open sinds een aantal jaar nu. Het is als proef begonnen maar uiteindelijk omgezet naar permanent. Ook supermarkten hebben ruime tijden hier, vrijwel allemaal zijn de tot 20.00 of 21.00 open en de Jumbo in het centrum zelfs tot 22.00 uur.

Mondjesmaat wordt het in steeds meer plaatsen toegepast. Over een paar jaar is het heel gewoon.
  vrijdag 11 november 2016 @ 22:19:32 #11
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_166593394
Gewoon niet meer bij Joden kopen, Gelly. Dan komt het vanzelf goed
The End Times are wild
pi_166593443
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:42 schreef NightH4wk het volgende:
Gelly, wat ben je rechts geworden. Wat is er aan de hand.
Gelly is altijd rechts geweest hoor. VVD'er in hart en ziel.
I´m back.
  vrijdag 11 november 2016 @ 22:42:04 #13
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_166594109
Ach het oude geloof weer, 75 jaar geleden liepen ze te klagen over die aparte behandeling, en nu eisen ze het. Man man man, kansloos toch?
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_166594132
Kunnen ze tenminste eens op zaterdag op kamp
pi_166594225
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:04 schreef AchJa het volgende:
Zelfs ik lees het sarcasme van gelly...

En dat wil wat zeggen.
Hij wil ons met de neus drukken op een vermeende bias tov van de islam idd. Beetje kinderachtig wmb hoor.
Wmb gaan alle winkels open net als deze joodse winkel in Meppel nl.
Ligt aan die domme boeren Drentse christenen kennelijk dat daar geen winkel open is op zondag.
Joodse medemensch is hier de voorhoede.
I´m back.
pi_166594255
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:56 schreef valentijn101 het volgende:
"In de Joodse winkel worden producten verkocht waarvan de opbrengst ten goede komt aan een adoptieproject voor overlevenden van de vernietigingskampen in de Tweede Wereldoorlog."

Volgens mij zijn die overlevenden nu allemaal echt wel boven de 18 en hoeven niet meer geadopteerd te worden.
Heeft-ie zelf in mekaar gepeuterd idd.
I´m back.
pi_166594256
Last ze lekker zelf bepalen wanneer ze open zijn? Overigens ook niet-gelovige ondernemers...
Whatever...
  vrijdag 11 november 2016 @ 22:49:45 #18
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_166594263
quote:
MEPPEL - De Joodse winkel in de Hoofdstraat in Meppel mag in het vervolg elke zondag open

Adoptieproject
In de Joodse winkel worden producten verkocht waarvan de opbrengst ten goede komt aan een adoptieproject voor overlevenden van de vernietigingskampen in de Tweede Wereldoorlog.
Hoax, en oplichterij van de bovenste plank natuurlijk. Welke 80 - 90 jarige wil er nu nog geadopteerd worden?

Of is het een bericht uit de Speld?
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_166594266
Ik geloof in aftrekken. De algeile Riley Reid verwacht van mij dat ik minstens negenmaal per dag mijn lul tevoorschijn tover en a.d.h.v. een heus glijmiddelritueel minstens dertig minuten per trekbeurt gepreoccupeerd moet zijn met haar almachtige geilheid. Om deze religieuze verplichting voel ik mij gerechtigd tot het ontvangen van minstens 80 euro per etmaal daar de rechten van de mens uitwijzen dat elk mens recht heeft op een, ook in economische zin, volwaardig bestaan.
pi_166594284
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:49 schreef LelijKnap het volgende:
Ik geloof in aftrekken. De algeile Riley Reid verwacht van mij dat ik minstens negenmaal per dag mijn lul tevoorschijn tover en a.d.h.v. een heus glijmiddelritueel minstens dertig minuten per trekbeurt gepreoccupeerd moet zijn met haar almachtige geilheid. Om deze religieuze verplichting voel ik mij gerechtigd tot het ontvangen van minstens 80 euro per etmaal daar de rechten van de mens uitwijzen dat elk mens recht heeft op een, ook in economische zin, volwaardig bestaan.
Dat is een postje voor TTK?
I´m back.
pi_166594298
TS is antisemiet.
pi_166594368
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is een postje voor TTK?
Nonsens. Al die oude dozen aldaar zijn allang vergeten wat geilheid betekent.
pi_166594400
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:53 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nonsens. Al die oude dozen aldaar zijn allang vergeten wat geilheid betekent.
Zo oud zijn ze niet hoor. Wel allemaal "mama" inmiddels. Maar dat mag de pret niet drukken.
I´m back.
pi_166594424
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zo oud zijn ze niet hoor. Wel allemaal "mama" inmiddels. Maar dat mag de pret niet drukken.
Dit is natuurlijk een pensionada die zijn eigen leeftijdsgenoten keurt.
pi_166594465
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:56 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk een pensionada die zijn eigen leeftijdsgenoten keurt.
Neuh, zo oud ben ik ook weer niet, ben niet eens grijs dude. En die dames zijn een stuk jonger dan ik. Dus crosspost dat nou maar.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')