Warme jas aanquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat ik het daar te koud voor vind.
Zusje kreeg haar propedeuse. Dus we zijn daar even met de hele familie naartoe gegaan.
Ja ik wist niet eens dat daar uitreikingen voor bestonden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Warme jas aan![]()
Voor een P al ja?Dus ze mag nog een aantal jaar...en dan mag je weer die kant op
Je kunt naar de Sneek week gaan.quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:47 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet echt nog een keer een rondje noordelijke provincies doen. Net iets uit de richting. Maar eens een leuk rondje plannen
Naar andere dingen fietsenquote:
Dat is toch allemaal jong gut en zeilen?quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt naar de Sneek week gaan.
Ja klopt wel.quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal jong gut en zeilen?
Wel gelijk een dagje uit van gemaakt toch?quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik wist niet eens dat daar uitreikingen voor bestonden.
Maar je hebt er wat voor over he.
Na 3 uur ov was er weinig dag meer over.quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel gelijk een dagje uit van gemaakt toch?
Ow met het OV geweest? Tja....quote:Op zaterdag 12 november 2016 16:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na 3 uur ov was er weinig dag meer over.
Maar wel lekker uit eten geweest. Als varkentjes gegeten.
Welke richting?quote:Op zaterdag 12 november 2016 16:05 schreef Trashcanman het volgende:
Yay, aanmelding voor deeltijd opleiding de deur uit gedaan
Moeilijk klagen als het gratis is he.quote:Op zaterdag 12 november 2016 16:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow met het OV geweest? Tja....![]()
Ik ga zo als een biggetje frietjes eten[ afbeelding ]
Oriëntatiejaar beeldende kunst. Het is puur voor de zelfontplooiing, want het heeft helemaal niets met mijn werk te maken.quote:
Hoor je niet vaak. Bijzondere stap. Hopelijk bevalt het en kan je eruit halen wat je ervan verwachtquote:Op zaterdag 12 november 2016 16:08 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Oriëntatiejaar beeldende kunst. Het is puur voor de zelfontplooiing, want het heeft helemaal niets met mijn werk te maken.
Beeldende kunst? Wat is het idee daarachter?quote:Op zaterdag 12 november 2016 16:08 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Oriëntatiejaar beeldende kunst. Het is puur voor de zelfontplooiing, want het heeft helemaal niets met mijn werk te maken.
Ben wel weer iets aangekomenquote:Op zaterdag 12 november 2016 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moeilijk klagen als het gratis is he.
Fatty.
Jij speelt rugby?quote:Op zaterdag 12 november 2016 16:32 schreef DjRex89 het volgende:
![]()
Om 17.00 F1 kwalificatie tot 18.00 dan tot 18.30 om te koken/eten en dan rugbyLekker avondje
Nee, is op TVquote:
Eten en tv kijken gaat niet samenquote:Op zaterdag 12 november 2016 16:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee, is op TVAustralie - Schotland
Ah okay. Vond het al niet zo passen. WK ofzo?quote:Op zaterdag 12 november 2016 16:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee, is op TVAustralie - Schotland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |