Ik snap al die zooi nietquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:24 schreef Trashcanman het volgende:
Ov fietsen zijn natuurlijk ook een optie.
Verste lopen is de schouwburg volgens mij. Dus dat valt allemaal wel mee ja. Tenzij je van de schouwburg naar achter het station moet...quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
Incubate is goed te doen. Alles is het centrum
Natuurtheater was niet te lopen, en die pendelbussen reden niet meer toen ik richting het natuurtheater wou gaan.quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
Incubate is goed te doen. Alles is het centrum
Ow ik bedoelde DB's. Maar Helling is volgens mij wel meer dan 20 minuten hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
20 minuten in wandel/sjok tempo denk ik. Oude gracht richting ledig erf aflopen en dan rechtsaf onder het spoor door.
Mja dat schiet ook niet op nee...quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:27 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Natuurtheater was niet te lopen, en die pendelbussen reden niet meer toen ik richting het natuurtheater wou gaan.
Oh dat valt wel mee dus. Op een groot zomerfestival moet je soms verder lopen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
20 minuten in wandel/sjok tempo denk ik. Oude gracht richting ledig erf aflopen en dan rechtsaf onder het spoor door.
Geen idee hoe lang mensen er gemiddeld over doen. Ik kan niet echt rustig wandelen, doe er iig een dik kwartier over als ik stevig doorloop. Ben ik wel helemaal bezweet enzoquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik bedoelde DB's. Maar Helling is volgens mij wel meer dan 20 minuten hoor.
Dat ligt ook niet in het centrum meer. Wel een toffe tent btw de DB'squote:Op zaterdag 12 november 2016 15:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang mensen er gemiddeld over doen. Ik kan niet echt rustig wandelen, doe er iig een dik kwartier over als ik stevig doorloop. Ben ik wel helemaal bezweet enzoDB's is te voet geen optie nee.
Ik loop ook stevig door, maar is echt geen kwartier. En dan kan je na het optreden weer terug naar Tivoli, en dan weer terug naar de Hellingquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang mensen er gemiddeld over doen. Ik kan niet echt rustig wandelen, doe er iig een dik kwartier over als ik stevig doorloop. Ben ik wel helemaal bezweet enzoDB's is te voet geen optie nee.
Of een fiets regelen dan is het nog wel te doen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik loop ook stevig door, maar is echt geen kwartier. En dan kan je na het optreden weer terug naar Tivoli, en dan weer terug naar de Helling![]()
Nah daar begin ik niet meer aanDan maar wat acts missen.
Ja hoe?quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of een fiets regelen dan is het nog wel te doen.
Je gaat toch met de auto? Fiets in de auto meenemen?quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja hoe?
Die OV shit heb ik geen zin in hoor.
Normaal ga ik met de RX8....veel plezier met proppenquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je gaat toch met de auto? Fiets in de auto meenemen?
Vouwfiets? Kan je meteen buiten het centrum parkeren waar het gratis is.quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Normaal ga ik met de RX8....veel plezier met proppen
Maar in de Move gaat m'n fiets ook niet passen gok ik....
Ja ik ga even een vouwfiets kopen voor 1 festival in het jaarquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vouwfiets? Kan je meteen buiten het centrum parkeren waar het gratis is.
Je kan die fiets toch ook voor andere dingen gebruikenquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik ga even een vouwfiets kopen voor 1 festival in het jaar![]()
Ik heb het best goed, maar ik schijt geen geld hoor
Ja voor wat dan?quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan die fiets toch ook voor andere dingen gebruiken
quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga vanavond ook maar weer eens richting Uutje.
Ow ik dacht dat je het centrum in ging ofzo....quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja daar woon ik he. :$
Moest gisteren helemaal naar Groningen komen.
Mwah, ik denk dat ik het daar te koud voor vind.quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je het centrum in ging ofzo....![]()
Zag de foto verschijnen jaWat was daar te doen dan?
(En ik zag de Gordon vergelijking hehehehe)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |