Het is nog geen decemberquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik neem wel een chocoladeletter mee naar Utrecht vanavond
Nee, denk het niet. Ik ben gewoon een blij ei, wat de rest heeft weet ik nietquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ah, is dat het? Iedereen bang om in het stoute-mensen-boek te komen natuurlijk. Wantziet en leest alles natuurlijk.
Link trickquote:
Eten is de snelste weg naar iemands puni.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Of dat. Ik dat geval is Hosti goed bezig met z'n muffins en Allures met haar cheescake
Kom smullen danquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het is nog geen december![]()
Al had ik gisteren op werk ook een paar pepernoten op die over waren.
Tegen mijn eigen beleid in
Gewoon zo'n linkje dat je bij je eigen profiel uitkomtquote:
Nah, één misstapje hoeft niet gelijk totale chaos te worden natuurlijkquote:
Bij mij werkt de link iig niet.quote:
Faxie wil graag zo'n misstapje zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nah, één misstapje hoeft niet gelijk totale chaos te worden natuurlijk
Vanavond leuke dingen op het programma?
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Bij mij werkt de link iig niet.
Huehuequote:Op zaterdag 12 november 2016 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie wil graag zo'n misstapje zijn.
Ow. Net geklikt maar kreeg een foutmeldingquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon zo'n linkje dat je bij je eigen profiel uitkomt
Bij mij ook niet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Bij mij werkt de link iig niet.
Ufomammut en The Comet is Coming clashen vandaag...quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoop hetDe planning:
Federico Albanese
Delphine Dora
Tashi Wada
Lucrecia Dalt
Goat
Laraaji
Laurel Halo
Horse Lords
Uffomammut
Nevoa
Maar zit wat overlap tussen, dus sommige zal ik overslaan wellicht. Sowieso verandert de planning toch altijd wel een beetje als ik daar eenmaal ben.
Flinke lijstquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoop hetDe planning:
Federico Albanese
Delphine Dora
Tashi Wada
Lucrecia Dalt
Goat
Laraaji
Laurel Halo
Horse Lords
Uffomammut
Nevoa
Maar zit wat overlap tussen, dus sommige zal ik overslaan wellicht. Sowieso verandert de planning toch altijd wel een beetje als ik daar eenmaal ben.
lolquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie wil graag zo'n misstapje zijn.
Comet hoef ik niet perse te zien. Vond het nummer op de LGW site wel leuk, maar na verder YT'en konden ze me niet zo boeien.quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:15 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ufomammut en The Comet is Coming clashen vandaag...
Ben wel benieuwd ja. Heb deze allemaal nog niet eerder gezien.quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Flinke lijst
Hopelijk zit er wat verrassends tussen
[..]
lol
Hoe ver is dat dan?quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Comet hoef ik niet perse te zien. Vond het nummer op de LGW site wel leuk, maar na verder YT'en konden ze me niet zo boeien.
Zelfde geldt voor de eerste 2 optredens in de Janskerk, dus die sla ik lekker over.
Wat ik wel erg kut vind van LGW is de afstand tussen de venue's....![]()
Had gisteren wel bij de Consouling sounds avond willen zijn, maar da's een behoorlijk eind vanaf Tivoli. Op zich niet zo heel erg, want heb ze toch allemaal al wel eens of meerdere keren gezien, maar bv Barst vind ik erg tof![]()
Maar ook bv Helling en LE:EN enzo zijn echt een teringeind. Vorige jaren nog gek genoeg geweest om te lopen, maar daar begin ik niet meer aan. Dus vanavond redelijk in de buurt blijven, en dan aan het eind ga ik met de auto naar de Helling. (mits ik dan nog zin heb)
En DB's als je 't mij vraagt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind het ook raar dat ze als service tijdens het festival geen pendelbussen inzetten heen en weer tussen Vredenburg en de helling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |