Zou je haar geliked hebben?quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
34 Dacht ik. Zo oud ben jij toch nog niet?
Als Faxie dat niet zou doen dan doe zou ik dat wel doenquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je haar geliked hebben?
Zou likenquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee nog niet inderdaad. In dat geval wel raar ja.
Haha lees dit nu pasquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je haar geliked hebben?
Nah dat kan niet johquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent overal geweest en je wordt oud
Als je op cs bent kan ik je wel een chocolade muffins meenemen jaquote:
Misschien moet je een meer hipster platform vinden voor je evenementenquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah dat kan niet johZoveel te ontdekken nog
Heb er een paar, maar daar komen ook niet veel evenementen opquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je een meer hipster platform vinden voor je evenementen
Ik moet misschien eens naar een meet komen, dan.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als Faxie dat niet zou doen dan doe zou ik dat wel doen
Oh, I like herquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Ben vorige week nog naar Maria Mena geweest in Tivoli. Was erg goed, werd er alleen beetje emo van. Iets te veel gevoelige liedjes achter elkaar, kwam wel even binnen.
Wel lekker dat het zo om de hoek isquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Ben vorige week nog naar Maria Mena geweest in Tivoli. Was erg goed, werd er alleen beetje emo van. Iets te veel gevoelige liedjes achter elkaar, kwam wel even binnen.
En verder ben ik niet zo van die underground hipster dingenquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb er een paar, maar daar komen ook niet veel evenementen op
En da's niet underground wil je zeggen?quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En verder ben ik niet zo van die underground hipster dingenIk ga wel naar Anathema, Myrath en Orphanened Land
Anathema nietquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
En da's niet underground wil je zeggen?
Klinkt lekker, maar heel erg zoet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:42 schreef Allures het volgende:
Pepernoten caramel cheesecake in de oven
Komt omdat Sinterklaas weer in t land isquote:
ah, is dat het? Iedereen bang om in het stoute-mensen-boek te komen natuurlijk. Wantquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt omdat Sinterklaas weer in t land is.
Of in elkaars broekje te komen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ah, is dat het? Iedereen bang om in het stoute-mensen-boek te komen natuurlijk. Wantziet en leest alles natuurlijk.
Of dat. Ik dat geval is Hosti goed bezig met z'n muffins en Allures met haar cheescakequote:Op zaterdag 12 november 2016 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of in elkaars broekje te komen.
Ik neem wel een chocoladeletter mee naar Utrecht vanavondquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Of dat. Ik dat geval is Hosti goed bezig met z'n muffins en Allures met haar cheescake
?quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:46 schreef Kaas- het volgende:
http://facebook.com/profile.php?=73322363
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |