Maar heb je wel merkkleding?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:24 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
ik heb het aardig voor elkaar meneertje, baan, vrienden, vriendin. Wat heb jij van die 3?
Kun je mij vertellen wat er nou voor zorgt dat je zelf (blijkbaar) niet inziet dat kleding een groot impact heeft op je uitstraling en eerste indruk?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:11 schreef 0906 het volgende:
Kleding maken de man zeggen ze ook wel, helaas heb ik door geldgebrek geen geld om nieuwe kleding te kopen. Daardoor zit ik nog met kleding dat ik al bijna 10 jaar heb, zelfs ook nog veel toen ik op de middelbare school zat.
Nu zijn dit allemaal we casual kleding, relatief simpel. Maar als ik op straat kijk zie ik dat de meesten van mijn leeftijd er meer sexy bijlopen, met dure pakken, of casual met dure merkkleding, dure schoenen etc.
Hoe denken vrouwen hierover, speelt kleding een rol in hoeverre vrouwen je sexy en aantrekkelijk vinden?
Kleding zegt wel wat over jezelf. Status, of je goed verzorgt uitziet, aantrekkelijkheid. Ik krijg het idee dat je met simpele kleding je gewoon een streepje achterstaat.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je mij vertellen wat er nou voor zorgt dat je zelf (blijkbaar) niet inziet dat kleding een groot impact heeft op je uitstraling en eerste indruk?
Simpele kleding maakt niet zoveel uit. Heel erg slecht gekozen, onverzorgde of zelf viezige kleding wel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:30 schreef 0906 het volgende:
[..]
Kleding zegt wel wat over jezelf. Status, of je goed verzorgt uitziet, aantrekkelijkheid. Ik krijg het idee dat je met simpele kleding je gewoon een streepje achterstaat.
Ja, en dat besef je nu?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:30 schreef 0906 het volgende:
[..]
Kleding zegt wel wat over jezelf. Status, of je goed verzorgt uitziet, aantrekkelijkheid. Ik krijg het idee dat je met simpele kleding je gewoon een streepje achterstaat.
Wat wil je nu dan?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:30 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik wil vrouwen gaan versieren maar ik heb geen geld om nieuwe kleding te kopen, laat staan hippe en dure. Merk dat ik ervan onzeker wordt, wel anderen zie in dure kleding, daar kan ik niet tegenop concurreren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat wil je nu dan?
Dat wij nieuwe kleding voor je kopen?
Misschien moet je eens gaan werken en minder drugs kopen.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:35 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik wil vrouwen gaan versieren maar ik heb geen geld om nieuwe kleding te kopen, laat staan hippe en dure. Merk dat ik ervan onzeker wordt, wel anderen zie in dure kleding, daar kan ik niet tegenop concurreren.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat wil je nu dan?
Dat wij nieuwe kleding voor je kopen?
Misschien moet je eens gaan werken en minder drugs kopen.
Bij jou is er zoveel mis; jij moet het fundament eerst op orde krijgen voordat je er iets op gaat bouwen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:35 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik wil vrouwen gaan versieren maar ik heb geen geld om nieuwe kleding te kopen, laat staan hippe en dure. Merk dat ik ervan onzeker wordt, wel anderen zie in dure kleding, daar kan ik niet tegenop concurreren.
De kop en de ogen maken de man.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:11 schreef 0906 het volgende:
Kleding maken de man zeggen ze ook wel, helaas heb ik door geldgebrek geen geld om nieuwe kleding te kopen. Daardoor zit ik nog met kleding dat ik al bijna 10 jaar heb, zelfs ook nog veel toen ik op de middelbare school zat.
Nu zijn dit allemaal we casual kleding, relatief simpel. Maar als ik op straat kijk zie ik dat de meesten van mijn leeftijd er meer sexy bijlopen, met dure pakken, of casual met dure merkkleding, dure schoenen etc.
Hoe denken vrouwen hierover, speelt kleding een rol in hoeverre vrouwen je sexy en aantrekkelijk vinden?
TS is 'syndroom', misschien dat die username je al wat meer zegt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:43 schreef Kittekop het volgende:
Ik word een beetje treurig van de reacties naar ts toe. Blijkbaar heeft ts een verleden hier maar waarom moeten jullie zo gemeen optreden? Die jongen heeft duidelijk een probleem.
Alsof goed gekleed zijn de enige eis is bij vrouwen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:53 schreef 0906 het volgende:
Vrouwen houden toch van goedgeklede mannen...
Waarom doe jij nou alsof dat 'raar' is. Iedereen is vrij om te reizen in Nederland.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:11 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Bedankt voor het erkennen van je ongelooflijke krankzinnige manier van handelen.
Gaat niet om de kleding maar om je uitstraling.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:30 schreef 0906 het volgende:
[..]
Definieer uitstraling? Hoe meet je dat?quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gaat niet om de kleding maar om je uitstraling.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:18 schreef 0906 het volgende:
[..]
Definieer uitstraling? Hoe meet je dat?
Wat is er mis met die mentaliteit? Donald Trump is met die gedachte ook rijk geworden. En kijk hoeveel vrouwen hij wel niet gehad heeft.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je bent veel te geforceerd bezig jij en wilt gelijk de jackpot winnen.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:21 schreef 0906 het volgende:
[..]
Wat is er mis met die mentaliteit? Donald Trump is met die gedachte ook rijk geworden. En kijk hoeveel vrouwen hij wel niet gehad heeft.
Meten? Als je zo'n vraag stelt lijkt het me in ieder geval duidelijk dat je het niet hebtquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:18 schreef 0906 het volgende:
[..]
Heb jij ook al een 'kleine' lening van 1 miljoen dollar gehad dan? Trump namelijk wel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:21 schreef 0906 het volgende:
[..]
Wat is er mis met die mentaliteit? Donald Trump is met die gedachte ook rijk geworden. En kijk hoeveel vrouwen hij wel niet gehad heeft.
Trump heeft een rijke pappie gehad. Ik moet het hebben van de overheid. Hou nog geen ¤100 per maand over.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb jij ook al een 'kleine' lening van 1 miljoen dollar gehad dan? Trump namelijk wel.
Of gewoon veel tijd steken in op internet naar kleding zoeken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:44 schreef DoubleDip het volgende:
Hou toch op man. Als je zou kappen met Thuisbezorgd zou je zo bij de kringloopwinkel goedkope kleding kunnen halen. Of bij Primark ofzo.
Ik doe mijn best om te minderen, waar ik voorheen wekelijks bestelde doe ik het nu nog maar 1 keer per maand!quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:44 schreef DoubleDip het volgende:
Hou toch op man. Als je zou kappen met Thuisbezorgd zou je zo bij de kringloopwinkel goedkope kleding kunnen halen. Of bij Primark ofzo.
Kleding is niet het enige wat telt. Dure kleding ook niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:53 schreef 0906 het volgende:
Wat is het probleem dan? Vrouwen houden toch van goedgeklede mannen... maar wat is de definitie van goedgekleed?
Klopt wel, inderdaad. Een verzorgde en zelfverzekerde uitstraling is vooral belangrijk, denk ik. En de juiste kleding kan er ook voor zorgen dat je misschien net wat lekkerder in je vel zit.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:30 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ja, hippe en dure merken, daar gaat het absoluut niet om en maakt geen reet uit. Doe wat aan je uitstraling.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:35 schreef 0906 het volgende:
[..]
Wat vrouwen sexy vinden....quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:47 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om te minderen, waar ik voorheen wekelijks bestelde doe ik het nu nog maar 1 keer per maand!
Nu nog een winkel zoeken en iemand die mij kan helpen met keuzes maken, want ik weet niet welke kleding bij mij past en wat vrouwen sexy vinden.
Dat, of een simpele trui. Al dat geneuzel over sexy en dure merken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:50 schreef HarveySpecter het volgende:
Blousje, spijkerbroek en een paar schoenen. Zo moeilijk is het toch niet om er enigzins fatsoenlijk en netjes bij te lopen? Hoeft absoluut niet duur te zijn.
Kleding representeert je innerlijk, dus zelf weet je het het beste.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:47 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om te minderen, waar ik voorheen wekelijks bestelde doe ik het nu nog maar 1 keer per maand!
Nu nog een winkel zoeken en iemand die mij kan helpen met keuzes maken, want ik weet niet welke kleding bij mij past en wat vrouwen sexy vinden.
Nee, ik denk echt nooit 'goh, wat is die man sexy gekleed'. Ah, hij ziet er goed uit, goed gekleed, verzorgd. Dat idee meer.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:52 schreef richolio het volgende:
Denk niet dat vrouwen veel geven om "sexy kleding". Maar goed, ik ben geen vrouw, dus kan aan mij liggen.
Waarom meteen een pak gaan kopen?quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:52 schreef 0906 het volgende:
Zo goedkoop is dat niet. Een pak kost al gauw ¤600
Flikker toch op man.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:52 schreef 0906 het volgende:
Ik heb gister een mooie pantalon gekocht bij de H&M voor 50 eu. Zwarte gympjes eronder, een zwart truitje erop, en dan ben je écht niet duur uitquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:52 schreef 0906 het volgende:
Trolololquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:04 schreef 0906 het volgende:
Met zo'n goedkoop pak maakt je ook geen goede indruk, daar wordt op neergekeken. Als je een pak koopt moet het wel op maat gesneden zijn.
Ik ben serieus. Ik lees op sommige blogs dat die pakken echt zichtbaar minder zijn dan van een pak op maat.quote:
Maar waarom wil je een pak aan?quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:06 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Ik lees op sommige blogs dat die pakken echt zichtbaar minder zijn dan van een pak op maat.
Omdat vrouwen dat mooi en aantrekkelijk vinden. Hoop daarmee meer kans te maken dan de simpele verouderde kleding die ik nu heb. Ben overigens ook helemaal geen pakkenmens, nooit gedragen zelfs maar als ik van die zakenmannen soms zie lijkt het me wel gaaf zo'n duur pak.quote:
Wat moeten vrouwen dan wel niet van je denken. Geen baan maar wel een duur pak.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:04 schreef 0906 het volgende:
Met zo'n goedkoop pak maakt je ook geen goede indruk, daar wordt op neergekeken. Als je een pak koopt moet het wel op maat gesneden zijn.
Pak kan mooi zijn als het past bij de gelegenheid, anders niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:07 schreef 0906 het volgende:
[..]
Omdat vrouwen dat mooi en aantrekkelijk vinden. Hoop daarmee meer kans te maken dan de simpele verouderde kleding die ik nu heb. Ben overigens ook helemaal geen pakkenmens, nooit gedragen zelfs maar als ik van die zakenmannen soms zie lijkt het me wel gaaf zo'n duur pak.
Niks zo suf als iemand die een pak draagt als de omstandigheden er niet naar zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:07 schreef 0906 het volgende:
[..]
Omdat vrouwen dat mooi en aantrekkelijk vinden. Hoop daarmee meer kans te maken dan de simpele verouderde kleding die ik nu heb. Ben overigens ook helemaal geen pakkenmens, nooit gedragen zelfs maar als ik van die zakenmannen soms zie lijkt het me wel gaaf zo'n duur pak.
En degene die serieus pakken dragen hebben er nooit maar 1 hangen, dat gaat ook zo lekker opvallen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Niks zo suf als iemand die een pak draagt als de omstandigheden er niet naar zijn.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Niks zo suf als iemand die een pak draagt als de omstandigheden er niet naar zijn.
Schat, ook al heb je het duurste pak op aarde aan, als je daarna nog steeds eerst uren achter iemand aanloopt om een "rustig" plekje te vinden om haar heel bewust van een bepaalde kant te benaderen vindt ze je nog steeds een creep.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:07 schreef 0906 het volgende:
[..]
Een pak doe je aan vanwege je werk of een speciale gelegenheid zoals een congres.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Denk dat hij eerst wel eens wat kledingadvies kan gebruiken. Iemand die met hem meegaat. Anders koopt hij vast de verkeerde dingen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:23 schreef Droopie het volgende:
Iedere maand een set kopen bij de Primark twv 40 euro en je bent over 6 maanden een kledingkast rijker.
Maar met een pak naar Aldi is echt kansloos.
Ik zie trouwens nooit iemand in pak lopen 😂
Primark heeft ook goedkope normale kleding vind ik.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat hij eerst wel eens wat kledingadvies kan gebruiken. Iemand die met hem meegaat. Anders koopt hij vast de verkeerde dingen.
En primark
Heb wel eens wat bij primark gehaald. Leuk, maar de kwaliteit blijft wel om te huilen. Zou niet in een hele primark outfit lopen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Primark heeft ook goedkope normale kleding vind ik.
Ook Bristol pas geleden kleding gekocht.
Je was me net voor.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:15 schreef Bananenpap het volgende:
Al draagt een aap een gouden ring....
als ik 10 jaar oude kleding zou dragen, zou ik voor 3 euro een 'nette' pantalon kopen bij de kringloop winkelquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb wel eens wat bij primark gehaald. Leuk, maar de kwaliteit blijft wel om te huilen. Zou niet in een hele primark outfit lopen.
Wel knap ja.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:33 schreef DoubleDip het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe TS nog in zijn kleding van 10 jaar geleden past. Of hij is een scharminkel of hij liep destijds in te grote kleding.
Nee idd, qua gewicht ben ik ook heel anders, maar vooral qua lengte in 10 jaar ;pquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:36 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Zelfs mij lukt dat niet meer en ik ben qua gewicht echt niet zoveel meer dan 10 jaar geleden
vergeet de sigarenlook niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:46 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
De kop en de ogen maken de man.
De kleren zijn alleen een indicatie hoe je je verzorgt.
Maar de basis is je hoofd. En daar kunnen twee dingen mis mee zijn: of je ziet er uit als een debiel of als een gestoorde. Beiden maken geen kans.
heb je te veel banenen gegeten ofzo?quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:19 schreef Bananenpap het volgende:
Bij mij komen er trouwens al na een jaar 'gebruikerssporen' in mijn kleding zoals gaatjes en verkleuring. Hoe moet dat met TS dan wel niet na 10 jaar zijn?Dat je je dat nu ook pas beseft.
Dat je ook van die sloeberkleren meteen over wil gaan tot een pak.
Dat je in je huidige situatie zo'n pak ziet dragen, ga je dan hele dagen slapen met dat pak aan?
Ik zie TS ook echt al helemaal van Den Haag naar Nijmegen een meisje stalken in zo'n pak.
Of door een studentenstad slenteren.
Manmanmanmanman
Woon je wel in Nederland? Zie dat echt zelden hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:11 schreef 0906 het volgende:
Maar als ik op straat kijk zie ik dat de meesten van mijn leeftijd er meer sexy bijlopen, met dure pakken, of casual met dure merkkleding, dure schoenen etc.
Ik denk dat je wel de blits maakt, op de sociale werkplaats.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:04 schreef 0906 het volgende:
Met sexy kledingquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:18 schreef 0906 het volgende:
[..]
Wibra en zeeman vind ik dan wel weer best ver gaan... Maar h&m en c&a enzo kan best.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:30 schreef LPFAN het volgende:
Ga naar een kledingbank bij je in de buurt als je geen geld hebt om nieuwe kleding te kopen, en waarom moet dat gelijk merk zijn? Je hebt hele leuke nette kleding bij de Wibra en Zeeman bijvoorbeeld. Niemand die ziet dat het daar vandaan komt. En kringloopwinkels hangen ook vol.
Ik heb er echt totaal geen moeite mee waar kleding vandaan komt, als het er maar leuk uit ziet en goed zit. Zo zit ik dus ook bij een kledingbank voor mensen zonder geld. Kan je elke week gratis kleding weghalen. Erg leuke dingen vandaan gehaald.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Wibra en zeeman vind ik dan wel weer best ver gaan... Maar h&m en c&a enzo kan best.
En ook wat "luxere" kleding kan je wel goedkoper aankomen, beetje de actie's in de gaten houden, aan het eind van dat modeseizoen zaken kopen e.d.. Zo kan je voor een redelijke prijs toch aan "spiffy" kleding komen zonder de hoofdprijs te betalen.
Kleding van de zeeman en de wibra is vaak wat mwaw, laten we het daarop houden. Maar de andere tip die je hier geeft, kledingbank/kringloopwinkel vind ik dan wel weer een hele goede. Daar zit soms echt heel erg leuk spul tussen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:16 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik heb er echt totaal geen moeite mee waar kleding vandaan komt, als het er maar leuk uit ziet en goed zit. Zo zit ik dus ook bij een kledingbank voor mensen zonder geld. Kan je elke week gratis kleding weghalen. Erg leuke dingen vandaan gehaald.
Maar zie bij kringloopwinkels ook vaak genoeg wel merk dingen hangen. Je moet alleen ff goed zoeken.
Nee idd. Je moet er wel een beetje netjes uit zien vind ik ook.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Kleding van de zeeman en de wibra is vaak wat mwaw, laten we het daarop houden. Maar de andere tip die je hier geeft, kledingbank/kringloopwinkel vind ik dan wel weer een hele goede. Daar zit soms echt heel erg leuk spul tussen.
Al met al, ook bij zeeman/wibra kleding zou ik iemand er niet op aankijken. Zolang het gewoon leuk bij elkaar past, niet vies is en niet stuk is is het al snel geen probleem.
Niets, maar ik voel mij daar persoonlijk niet lekker in.quote:
Om te sporten.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Joggingbroek kan ook wel buitenhuis
Ik loop eigenlijk altijd in joggingbroek, zit gewoon het allerlekkerst. Ik voel me er fijn in en heb buiten op straat of in de winkel leuke en spontane gesprekken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Joggingbroek kan ook wel buitenhuis, maar dan wel een duurder exemplaar met goede fit.
In principe niet.
quote:Op zondag 13 november 2016 04:29 schreef vannelle het volgende:
Dus TS: Blijf wmb gewoon lekker jezelf, geloof in jezelf en koop alleen andere kleding omdat je dat voor jezelf wil, niet voor iemand anders.
Jij bent zo'n modetrutje die nu in t-shirts loopt met hardrock prints die vroeger alleen voor alternatievelingen waren maar nu helemaal "in" zijn?quote:
Ik ben een suffe ouwe uitgelubberde moeder inmiddels.quote:Op zondag 13 november 2016 04:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij bent zo'n modetrutje die nu in t-shirts loopt met hardrock prints die vroeger alleen voor alternatievelingen waren maar nu helemaal "in" zijn?
Ben wel onder de indruk van de vele goede argumenten die je geeft trouwens, hulde!
Oh, zit dat zo!quote:Op zondag 13 november 2016 04:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben een suffe ouwe uitgelubberde moeder inmiddels.
Maar jij kent TS denk ik niet, hem adviseren zichzelf te blijven is het ergste wat ik ooit op fok gelezen heb man
Skaters hebben meestal wél zelfvertrouwen.quote:Op zondag 13 november 2016 04:42 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wilde zeggen dat ik een beetje skater look wel leuk vind bij mannen. En ik wilde het onderbouwen met een plaatje maar skaterlook is ook niet meer wat het geweest is zeg.
Als je drie uur doet over het aanklikken van een pohi is dat geen aanrader nee, mijn excusesquote:Op zondag 13 november 2016 04:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oh, zit dat zo!
Ik lees alleen een vraag van iemand die ik niet ken en reageer zo neutraal mogelijk om vervolgens uitgelachen te worden.
Zal voortaan 3 uur onderzoek doen naar iemand voor ik iets goedbedoelds typ.
Dat is toch de bedoeling?
Dus de pohi checken is een must voor je reageert ook al kan het zijn dat je een algemene mening post?quote:Op zondag 13 november 2016 04:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je drie uur doet over het aanklikken van een pohi is dat geen aanrader nee, mijn excuses
quote:Op zondag 13 november 2016 04:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben een suffe ouwe uitgelubberde moeder inmiddels.
Omdat de Fok! Elitist Gang roept dat dat niet goed genoeg is.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Flikker toch op man.
Haal een spijkerbroek bij H&M, 30 euro, simpele trui, nog eens 20, een paar All Stars ofzo, en klaar ben je.
Waarom zou jij in godsnaam in een pak moeten lopen.
TS kan alle beetjes gebruiken, want hoewel hoe je je profileert het belangrijkst is en je met zelfvertrouwen met veel weg kunt komen, is dat niet iets wat TS kan. Dus dan kan hij beter er normaler bijlopen, zodat hij niet nog meer factoren tegen zich heeft werken.quote:Op zondag 13 november 2016 04:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik loop eigenlijk altijd in joggingbroek, zit gewoon het allerlekkerst. Ik voel me er fijn in en heb buiten op straat of in de winkel leuke en spontane gesprekken.
Loop ik daarbij ook nog eens op klompen of sloffen.![]()
En daarmee komen we direct op het achterliggende idee: TS wil kleding gebruiken om (een positieve) indruk te maken op anderen.
Op zich niks mis mee natuurlijk, maar hoe je je profileert is vele malen belangrijker dan wat je draagt.
Andere kleding is voor TS volgens mij niks anders dan een probeersel om zich zelfverzekerder te voelen terwijl dat ook anders kan.
Het is gewoon beter om jezelf prettig te voelen ongeacht wat je draagt.
Serieus, in mijn "kostuum" kan ik echt met iedereen een ontspannen praatje maken, zijn vaak hele leuke gesprekken.
Omdat ik gewoon mezelf ben, ongeacht hoe ik gekleed ben.
Meeste mensen kunnen snel het karakter van iemand inschatten.
Dus TS: Blijf wmb gewoon lekker jezelf, geloof in jezelf en koop alleen andere kleding omdat je dat voor jezelf wil, niet voor iemand anders.
Kleding die je zelf leuk vindt, vinden vrouwen ook het meest sexy. Je kan wel met philip plein lopen, maar als je je daar oncomfortabel in voelt zien vrouwen dat. Voel je je goed in c&a kleding, dan zien vrouwen dat ook. Zorg wel dat je een goede maat hebt dus niet veel te grootquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:47 schreef 0906 het volgende:
[..]
Alle drie fucking lelijk hahahahaahahaquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:49 schreef Scuidward het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat een plaatje meer zegt dan duizend woorden.
Zie die linker dude shinen. Best makkelijk samen te stellen toch?
Ik heb een c&a pak hangen met schoenen ook bij c&a, honderd euro en het is een mooi pak. Al die mensen die zeggen van dat zie je dat het van c&a is, dikke middelvingerquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:52 schreef 0906 het volgende:
Tis dat ik niet heel grof ben, anders had ik gezegd opkenkeren kneusquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:04 schreef 0906 het volgende:
Als je geen pakkenmens bent straal je dat uit bezem. Nog onaantrekkelijker dan je nu al bent.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:07 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een pak van de C&A liggen. Je ziet het heus wel dat het geen bespoke is, maar als hij goed zit valt dit allemaal wel mee.quote:Op zondag 13 november 2016 12:57 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik heb een c&a pak hangen met schoenen ook bij c&a, honderd euro en het is een mooi pak. Al die mensen die zeggen van dat zie je dat het van c&a is, dikke middelvinger
Bananenpapquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:19 schreef Bananenpap het volgende:
Bij mij komen er trouwens al na een jaar 'gebruikerssporen' in mijn kleding zoals gaatjes en verkleuring. Hoe moet dat met TS dan wel niet na 10 jaar zijn?Dat je je dat nu ook pas beseft.
Dat je ook van die sloeberkleren meteen over wil gaan tot een pak.
Dat je in je huidige situatie zo'n pak ziet dragen, ga je dan hele dagen slapen met dat pak aan?
Ik zie TS ook echt al helemaal van Den Haag naar Nijmegen een meisje stalken in zo'n pak.
Of door een studentenstad slenteren.
Manmanmanmanman
Ja precies. Tuurlijk zie je het een beetje, maar het is niet dat je zegt van wat is dat lelijk en veel te groot. Zijn opzich gewoon prima pakken.quote:Op zondag 13 november 2016 13:01 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een pak van de C&A liggen. Je ziet het heus wel dat het geen bespoke is, maar als hij goed zit valt dit allemaal wel mee.
Oh en TS, ik zou Polo overhemden en/of poli's halen. Worden chicks wet van.
Die rechter is wel een beetje mwoa ja.quote:Op zondag 13 november 2016 12:54 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Alle drie fucking lelijk hahahahaahaha
Hij kan beter niet zelf kleding kopen. Iemand die 10 jaar niks heeft gekocht kan denk ik onmogelijk weten wat leuk staat en leuk is.quote:Op maandag 14 november 2016 00:38 schreef LaLaura het volgende:
Ga gewoon langs bij de Primark. Daar is veel 'hippe' kleding te vinden en je betaalt er weinig voor.
Voor de meeste vrouwen doet het er niet toe of het merkkleding is of niet.
Daarom kun jij beter met hem mee gaan.quote:Op maandag 14 november 2016 08:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij kan beter niet zelf kleding kopen. Iemand die 10 jaar niks heeft gekocht kan denk ik onmogelijk weten wat leuk staat en leuk is.
Omg.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
TS is 'syndroom', misschien dat die username je al wat meer zegt.
En dat verleden is dus de reden.
Hier word ik niet nat van.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:49 schreef Scuidward het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat een plaatje meer zegt dan duizend woorden.
Zie die linker dude shinen. Best makkelijk samen te stellen toch?
Is lelijk. Echt.quote:Op maandag 14 november 2016 10:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Maar je loopt ook niet gillend weg.
Skaterlookquote:Op zondag 13 november 2016 04:42 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wilde zeggen dat ik een beetje skater look wel leuk vind bij mannen. En ik wilde het onderbouwen met een plaatje maar skaterlook is ook niet meer wat het geweest is zeg.
Is al duizenden keren gedaan, maar hij doet er gewoon helemaal niets meequote:Op maandag 14 november 2016 08:40 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Daarom kun jij beter met hem mee gaan.![]()
(Ik weet het: daar heb je slechte ervaringen mee en dat doe je niet meer, maar je vraagt erom).
Wat ik overigens lees is dat iedereen inziet dat TS niet lekker in zijn vel zit en daarom de aandacht verschuift naar kleding in plaats van de onderliggende problemen. Misschien moeten we het daar eens over hebben in plaats van de TS uitlachen.
Hmm, wel een goede vergelijking. Probleem is dat er vaak nik geprobeerd wordt, maar gewoon een passieve houding wordt aangenomen waarin ze langzaam afwachten tot het mis gaat of er spontaan een oplossing uit de lucht komt vallen. Als je obesitas hebt en wilt afvallen kun je niet verwachten dat je binnen een korte tijd op je streefgewicht zit. Dat is een lang proces met pieken en dalen. Precies zoals 0906 zijn situatie.quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:28 schreef Drieklank het volgende:
Of het feit dat ontzettend veel mensen overgewicht hebben en tot het einde der tijden proberen af te vallen. Blijkbaar zijn omstandigheden toch sterker dan de zogenaamde 'vrije wil'.
Precies. Er wordt vaak niet ingezien dat werken aan jezelf bergen tijd kost. Ik ben ecto en probeer breder te worden. Dat gaat echt niet binnen drie maanden (iig niet zonder anabolen). Op diezelfde manier heeft ts een sociaal probleem. Hij moet naar de psych, maar kan ook niet verwachten dat hij in drie maanden een casanova isquote:Op dinsdag 15 november 2016 14:41 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Hmm, wel een goede vergelijking. Probleem is dat er vaak nik geprobeerd wordt, maar gewoon een passieve houding wordt aangenomen waarin ze langzaam afwachten tot het mis gaat of er spontaan een oplossing uit de lucht komt vallen. Als je obesitas hebt en wilt afvallen kun je niet verwachten dat je binnen een korte tijd op je streefgewicht zit. Dat is een lang proces met pieken en dalen. Precies zoals 0906 zijn situatie.
Kost ook veel tijd idd. Helaas is TS een voorbeeld van hoe je wordt als je alle hulp blijft weigeren. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd, die hulp zou hem echt enorm kunnen helpen, jammer dat hij dat niet in ziet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 16:22 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Precies. Er wordt vaak niet ingezien dat werken aan jezelf bergen tijd kost. Ik ben ecto en probeer breder te worden. Dat gaat echt niet binnen drie maanden (iig niet zonder anabolen). Op diezelfde manier heeft ts een sociaal probleem. Hij moet naar de psych, maar kan ook niet verwachten dat hij in drie maanden een casanova is
Inderdaad. Maar ik denk dat ts zichzelf alleen maar met een fluwelen handschoen wilt behandelen. Zelfmedelijden is lekker veilig. Maar als je iets wilt moet je uit je comfortzone met een plan van aanpak. Ach ja, hij zoekt het maar uit. Ben wel een beetje klaar met deze koppige tsquote:Op dinsdag 15 november 2016 17:44 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Kost ook veel tijd idd. Helaas is TS een voorbeeld van hoe je wordt als je alle hulp blijft weigeren. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd, die hulp zou hem echt enorm kunnen helpen, jammer dat hij dat niet in ziet.
Het is natuurlijk wel zo TS in een oneindige spiraal zit op dit moment. Geen vriendenkring, geen werk, geen vast ritme, weinig geld, geen opleiding. Ik snap op zich wel dat het dan een beetje uitzichtloos wordt en je je maar gewoon gaat opsluiten.quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:07 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik denk dat ts zichzelf alleen maar met een fluwelen handschoen wilt behandelen. Zelfmedelijden is lekker veilig. Maar als je iets wilt moet je uit je comfortzone met een plan van aanpak. Ach ja, hij zoekt het maar uit. Ben wel een beetje klaar met deze koppige ts
Nee, ik snap het opzich wel. Maar het is wel gewoon zo dat als je hier om hulp vraagt en je blijkt telkens niks met de tips te doen, dat het medelijden of de behulpzaamheid van mensen dan wel ophoudt. TS is gewoon een bodemloze put in dat opzicht die alleen weer terug kan keren in de maatschappij als hij een psycholoog opzoekt.quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:16 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo TS in een oneindige spiraal zit op dit moment. Geen vriendenkring, geen werk, geen vast ritme, weinig geld, geen opleiding. Ik snap op zich wel dat het dan een beetje uitzichtloos wordt en je je maar gewoon gaat opsluiten.
Je slaat hiermee de spijker op z'n kop.quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:16 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo TS in een oneindige spiraal zit op dit moment.Geen vriendenkring, geen werk, geen vast ritme, weinig geld, geen opleiding. Ik snap op zich wel dat het dan een beetje uitzichtloos wordt en je je maar gewoon gaat opsluiten.
Maar wat doe je momenteel om ook maar één van die zaken te doen veranderen?quote:Op woensdag 16 november 2016 11:56 schreef 0906 het volgende:
[..]
Je slaat hiermee de spijker op z'n kop.
Ik doe mijn best, alles wat in mijn vermogen ligt grijp ik aan. Alleen kan ik erg weinig omdat ik beperkt ben door het chronisch gebrek aan geld en de beperkte mogelijkheden om te werken. Daarnaast is het voor mij geen optie om nog naar school te gaan of te studeren. Kortom, de mogelijkheden zijn op dit moment erg beperkt.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:59 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar wat doe je momenteel om ook maar één van die zaken te doen veranderen?
Geef daar eens voorbeelden vanquote:Op woensdag 16 november 2016 12:03 schreef 0906 het volgende:
Ik doe mijn best, alles wat in mijn vermogen ligt grijp ik aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vimbavimba op 16-11-2016 12:23:14 ]FOK! is net een groot tijdschrift
Bij hoeveel uitzendbureaus sta je ingeschreven dan?quote:Op woensdag 16 november 2016 12:03 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, alles wat in mijn vermogen ligt grijp ik aan. Alleen kan ik erg weinig omdat ik beperkt ben door het chronisch gebrek aan geld en de beperkte mogelijkheden om te werken. Daarnaast is het voor mij geen optie om nog naar school te gaan of te studeren. Kortom, de mogelijkheden zijn op dit moment erg beperkt.
Niks geen optie. Er zijn genoeg mensen die ouder zijn dan jij die ook een opleiding volgenquote:Op woensdag 16 november 2016 12:03 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, alles wat in mijn vermogen ligt grijp ik aan. Alleen kan ik erg weinig omdat ik beperkt ben door het chronisch gebrek aan geld en de beperkte mogelijkheden om te werken. Daarnaast is het voor mij geen optie om nog naar school te gaan of te studeren. Kortom, de mogelijkheden zijn op dit moment erg beperkt.
0quote:Op woensdag 16 november 2016 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij hoeveel uitzendbureaus sta je ingeschreven dan?
Maar is dat zo?quote:Op woensdag 16 november 2016 12:23 schreef 0906 het volgende:
[..]
vooral omdat ik financieel ook beperkt ben
Wat is er mis met ¤10 per week ergens wat bestellen?quote:Op woensdag 16 november 2016 12:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar is dat zo?
Je kan wekelijks ThuisBezorgd laten komen, dat is toch echt een duur grapje wat mensen met een gewone baan zelfs vaak niet kunnen.
Volgens mij moet je dan ook wel wat geld over hebben om normale kleding te kunnen kopen (en nee niet een pak van honderden euro's).
Niets, maar dat zijn ook 4 drankjes om op mee te daten.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:27 schreef 0906 het volgende:
[..]
Wat is er mis met ¤10 per week ergens wat bestellen?
Doe dat eens 2 maanden niet en je kan veel leuke kleding kopen. Zeker als je bij de kringloop gaat kijken.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:27 schreef 0906 het volgende:
[..]
Wat is er mis met ¤10 per week ergens wat bestellen?
Of datquote:Op woensdag 16 november 2016 12:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niets, maar dat zijn ook 4 drankjes om op mee te daten.
Of 8, als je twee weken niets besteld. Dus geld om te daten heb je wel.
Stop de wajong en ga uitzendwerk doen dan. Dan verdien je sws meerquote:Op woensdag 16 november 2016 12:23 schreef 0906 het volgende:
[..]
0
Ik mag niet werken vanwege de regels omtrent Wajong, wil de uitkering ook niet kwijtraken. Sowieso is het moeilijk om werk te vinden met een leuk salaris als je geen opleiding afgerond hebt.
Het gaat mij op dit moment om succes met vrouwen, helaas wil de aansluiting maar niet lukken. Pogingen om dit te verbeteren leveren weinig om, vooral omdat ik financieel ook beperkt ben in de mogelijkheden om activiteiten te ondernemen.
Nee, minimumloon en fulltime werken is het niet waard tegen een volledige wajong en hele dagen vrije tijd. Daarnaast heb ik ook nog een andere lichamelijke aandoening dat mij beperkt in het vinden van werk, mede om die reden had ik de wajong toegewezen gekregen.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:30 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Stop de wajong en ga uitzendwerk doen dan. Dan verdien je sws meer
Ik denk dat deze instelling een groter probleem is bij de vrouwen dan je kledingkeuze....quote:Op woensdag 16 november 2016 12:32 schreef 0906 het volgende:
[..]
Nee, minimumloon en fulltime werken is het niet waard tegen een volledige wajong en hele dagen vrije tijd.
Waar kan ik dan vrouwen tegenkomen van mijn leeftijd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doel is makkelijk: escort.quote:
Sorry alle vrouwen haten dit soort lamlullen als jij. Je zal voor altijd seks en vriendinloos zijn.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:32 schreef 0906 het volgende:
[..]
Nee, minimumloon en fulltime werken is het niet waard tegen een volledige wajong en hele dagen vrije tijd.
Ik wil geen escort of (raam)prostituee. Waarom zou een gezonde jongeman zich moeten wenden tot een vorm van prostitutie, bovendien heb ik daar helemaal geen geld voor.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doel is makkelijk: escort.
Maar dat wil je ook niet, dus moet je je doel een stuk lager leggen.
Dronken grietje ind e kroeg: wil je vast ook niet. Want kost teveel.
Dus je doel nog lager zetten.
Je bent toch niet gezond? Daarom heb je toch zoveel recht op die Wajong?quote:Op woensdag 16 november 2016 12:35 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik wil geen escort of (raam)prostituee. Waarom zou een gezonde jongeman zich moeten wenden tot een vorm van prostitutie, bovendien heb ik daar helemaal geen geld voor.
Dus doelen bijstellen.. dus wat is dan het laagste doel wat je voor jezelf kan stellen.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:35 schreef 0906 het volgende:
Ik wil geen escort of (raam)prostituee. Waarom zou een gezonde jongeman zich moeten wenden tot een vorm van prostitutie, bovendien heb ik daar helemaal geen geld voor.
En dit idd.. Al vraag ik me af of het enkel lichamelijk isquote:Op woensdag 16 november 2016 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent toch niet gezond? Daarom heb je toch zoveel recht op die Wajong?
Nou dat dusquote:Op woensdag 16 november 2016 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent toch niet gezond? Daarom heb je toch zoveel recht op die Wajong?
Voor dat geld kook je zelf een lekkere maaltijd voor 4 dagen. Tijd heb je toch genoeg.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:30 schreef 0906 het volgende:
Wetende dat ik ¤60 kwijt ben als ik voor een dagje naar een grote stad wil is die ¤10 niks als ik in het weekend een lekkere maaltijd bestel.
Misschien verhuizen?quote:Op woensdag 16 november 2016 12:40 schreef 0906 het volgende:
Wat maakt het nou uit of je wajon hebt of niet. Het gaat om hoe ik succes met versieren kan krijgen en welke kleding ervoor nodig is om een goede indruk op vrouwen te maken. Ik zal dan wel maanden moeten sparen en geld opzij moeten zetten om kleding aan te schaffen en daarna een poging wagen om wat vrouwen aan te spreken in de grote stad, hopelijk komt er dan een leuke date uit.
Hier in de buurt zijn geen leeftijdsgenoten, dan zal ik toch een dagje op reis moeten, dan ben ik al gauw ¤60 euro kwijt. Omdat ik dan een halve dag moet reizen blijf ik liever een nachtje slapen, kost ook veel geld. Dan ben je al gauw honderden euro's kwijt in een weekendje, vooral als je ook nog allerlei dates moet bekostigen, drankjes betalen e.d. Daten is een dure aangelegenheid en helemaal geen garantie op seks.
Vrouwen vinden werken en minimumloon aantrekkelijker dan een uitkeringstrekker. Misschien krijg je nog een keer seks als je gaat werken jongen. Als je wajong blijft trekken wordt het een hoertje of een meisje verkrachten in de metro. Zo zit het en niet anders, dus ik zou voor het werken gaan met kans op pussy. Maar het blijkt maar weer dat jij te lui bent om aan jezelf te werken. Je werkt niet, sport niet, komt niet buiten. Eeuwige maagd is obviousquote:Op woensdag 16 november 2016 12:32 schreef 0906 het volgende:
[..]
Nee, minimumloon en fulltime werken is het niet waard tegen een volledige wajong en hele dagen vrije tijd. Daarnaast heb ik ook nog een andere lichamelijke aandoening dat mij beperkt in het vinden van werk, mede om die reden had ik de wajong toegewezen gekregen.
Ik wil ook verbetering in mijn situatie weet ik ben al zo diep in de put beland dat ik gewoon niet weet waar ik moet beginnen. Doelstelling is seks kunnen krijgen maar als je al 26 jaar nog nooit een vrouw aangeraakt hebt blijf je er alleen maar van dromen.
Oftewel, vraag in LIF welke kleding hip is, vraag foto'squote:Op woensdag 16 november 2016 12:40 schreef 0906 het volgende:
Wat maakt het nou uit of je wajon hebt of niet. Het gaat om hoe ik succes met versieren kan krijgen en welke kleding ervoor nodig is om een goede indruk op vrouwen te maken. Ik zal dan wel maanden moeten sparen en geld opzij moeten zetten om kleding aan te schaffen en daarna een poging wagen om wat vrouwen aan te spreken in de grote stad, hopelijk komt er dan een leuke date uit.
Hier in de buurt zijn geen leeftijdsgenoten, dan zal ik toch een dagje op reis moeten, dan ben ik al gauw ¤60 euro kwijt. Omdat ik dan een halve dag moet reizen blijf ik liever een nachtje slapen, kost ook veel geld. Dan ben je al gauw honderden euro's kwijt in een weekendje, vooral als je ook nog allerlei dates moet bekostigen, drankjes betalen e.d. Daten is een dure aangelegenheid en helemaal geen garantie op seks.
Dit. Maar dat wilt ie niet inzienquote:Op woensdag 16 november 2016 12:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik denk dat deze instelling een groter probleem is bij de vrouwen dan je kledingkeuze....
Voorlopig niet mogelijk, sta nog maar pas ingeschreven. Ook verhuizen kost geld, dus dan zal ik ook daarvoor maandenlang moeten sparen. Ook verhuizen is geen garantie dat je ineens succesvol bent in versieren, want wat heeft het voor zin als je ook nog zonder geld zit.quote:
Daar geef ik je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:44 schreef Chai het volgende:
Selectief lezen en luisteren zijn trouwens ook de norm voor vrouwen.
Doe je ook iets met de tips of blijf je zielepoten.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:48 schreef 0906 het volgende:
Het is meer het totaalplaatje:
Geen geld
Geen opleiding
=
Geen geld om naar de kapper te gaan.
Geen leuke of goede kleding
Geen vrienden
Vrouwen laten me links liggen
Geen seks
Geen relatie
Dus doe je er niets mee, blijf je hier zielig aangeven waarom zaken allemaal niet kunnen.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:51 schreef 0906 het volgende:
Waarom trekken jullie nu al de voorbarige conclusie dat ik niks met de tips doe?! Ik doe zeker wel wat met de tips, althans dat WIL ik maar ik kan het gewoon niet toepassen omdat ik teveel problemen heb.
Smoesjes. Je zei net dat je lang moet sparen. Waarom niet naar een kringloop gaan? daar heb je kleding voor een paar euro.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:51 schreef 0906 het volgende:
Waarom trekken jullie nu al de voorbarige conclusie dat ik niks met de tips doe?! Ik doe zeker wel wat met de tips, althans dat WIL ik maar ik kan het gewoon niet toepassen omdat ik teveel problemen heb.
Ik ben toch al een paar keer naar buiten gegaan, dat vind ik al een dikke verbetering na jaren isolement. Alleen ben ik nu weliswaar meer onder de mensen maar eigenlijk ook weer niet omdat ik met niemand sociaal contact leg. Best moeilijk na jaren thuiszitten om dan weer buiten te komen.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus doe je er niets mee, blijf je hier zielig aangeven waarom zaken allemaal niet kunnen.
Maar geef je nergens aan wat je nu wel probeert te doen.
vrijwilligerswerk.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:55 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik ben toch al een paar keer naar buiten gegaan, dat vind ik al een dikke verbetering na jaren isolement. Alleen ben ik nu weliswaar meer onder de mensen maar eigenlijk ook weer niet omdat ik met niemand sociaal contact leg. Best moeilijk na jaren thuiszitten om dan weer buiten te komen.
Dat is ook zeker moeilijk, dus kwestie van veel doen.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:55 schreef 0906 het volgende:
Ik ben toch al een paar keer naar buiten gegaan, dat vind ik al een dikke verbetering na jaren isolement. Alleen ben ik nu weliswaar meer onder de mensen maar eigenlijk ook weer niet omdat ik met niemand sociaal contact leg. Best moeilijk na jaren thuiszitten om dan weer buiten te komen.
Wat houd je tegen om een maaltijd te koken en van de 5 euro die je overhoud een leuke trui bij de kringloop te kopen? En als je het echt zo slecht hebt, is er ook nog zoiets als de kledingbank. Mag je aan het begin van de herfst/winter en aan het begin van de lente/zomer een kledingpakket uit gaan zoeken. Zo heb ik een winterjas waar het prijskaartje van 110 euro nog aanging gescoord die ik echt niet in de winkel had kunnen kopen. Ook wel eens een jurkje prijskaartje van 60 euro, 3,50 afrekenen.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:51 schreef 0906 het volgende:
En aangezien dit al ruim 100x gezegd is kunnen we concluderen dat TS niks met adviezen doet.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is ook zeker moeilijk, dus kwestie van veel doen.
Leg dan je huidige lat bij "mensen aanspreken" dus man/vrouw van alle leeftijden. Gewoon puur het gesprek aangaan.
Jij moet nog niet eens denken aan meisjes/versieren/etc
Idd kledingbank FTWquote:Op woensdag 16 november 2016 12:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wat houd je tegen om een maaltijd te koken en van de 5 euro die je overhoud een leuke trui bij de kringloop te kopen? En als je het echt zo slecht hebt, is er ook nog zoiets als de kledingbank. Mag je aan het begin van de herfst/winter en aan het begin van de lente/zomer een kledingpakket uit gaan zoeken. Zo heb ik een winterjas waar het prijskaartje van 110 euro nog aanging gescoord die ik echt niet in de winkel had kunnen kopen. Ook wel eens een jurkje prijskaartje van 60 euro, 3,50 afrekenen.
Heb je ook wel gelijk in. Heb echt 0 sociaal contact, geen vrienden en weet ook niet hoe je contact moet leggen. Dan is het denken aan versieren en relaties wel een paar stappen te ver. Ben wel bang dat ik tegen die tijd alweer 30 ben, en nog steeds als maagd door het leven moet.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij moet nog niet eens denken aan meisjes/versieren/etc
Voor de miljoenste keer. Vrouwen vallen op iemand met zelfvertrouwen, humor enige status en het is een enorme afknapper als een man niet eens voor zichzelf kan zorgen.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:40 schreef 0906 het volgende:
Misschien helpt het als je de wereld eens bekijkt zonder vooroordelen. Die laatste zin slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:03 schreef 0906 het volgende:
[..]
Heb je ook wel gelijk in. Heb echt 0 sociaal contact, geen vrienden en weet ook niet hoe je contact moet leggen. Dan is het denken aan versieren en relaties wel een paar stappen te ver. Ben wel bang dat ik tegen die tijd alweer 30 ben, en nog steeds als maagd door het leven moet.
Ik ben wel trots op het kleine beetje vooruitgang dat ik geboekt heb, na jaren isolement nu steeds vaker naar buiten gaan, onder de mensen zijn. Ik wil echt verder, nu moet ik wel zien te leren hoe ik contact kan leggen met mensen , aansluiting vinden en vriendschappen ontwikkelen. Ik vind het gewoon erg moeilijk omdat ik ontzettend veel jaar achterloop op leeftijdsgenoten.
Op oudere leeftijd is het maken van nieuwe vrienden wel een stuk moeilijker dan als je 16 bent. Vooral als je niet succesvol en hulpbehoevend bent willen ze meeste mensen niks met je te maken hebben.
Net was minimumloon nog niet beter dan wajong. Ik zie genoeg mensen die minimumloon verdienen of minder alles dat je hier opnoemt doen..quote:Op woensdag 16 november 2016 12:48 schreef 0906 het volgende:
Geen geld
Geen opleiding
=
Geen vrienden
Geen seks
Geen relatie
Hoe kom je toch op dit soort achterlijke ideetjes?quote:Op woensdag 16 november 2016 13:11 schreef 0906 het volgende:
En opleidingsniveau? Als ze horen dat ik nergens een opleiding voltooid heb is dat voor de meeste vrouwen al een afknapper. Sowieso hebben vrouwen geen zin in een man die niet of nauwelijks rond kan komen, voor jou 10 anderen die succesvoller zijn.
Tegenwoordig moet je minimaal over hbo of wo beschikken om genoeg status te hebben om interessant te zijn.
Er zijn ook altijd 10 anderen te vinden met minder zelfmedelijden.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:11 schreef 0906 het volgende:
En opleidingsniveau? Als ze horen dat ik nergens een opleiding voltooid heb is dat voor de meeste vrouwen al een afknapper. Sowieso hebben vrouwen geen zin in een man die niet of nauwelijks rond kan komen, voor jou 10 anderen die succesvoller zijn.
Tegenwoordig moet je minimaal over hbo of wo beschikken om genoeg status te hebben om interessant te zijn.
Dude, stop.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:13 schreef 0906 het volgende:
https://vorige.nrc.nl/bin(...)winnaar_in_de_liefde
Ik zal je meteen uit de droom helpen: ik ben hoogopgeleid en er is geen vrouw die mij ziet staan.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:13 schreef 0906 het volgende:
https://vorige.nrc.nl/bin(...)winnaar_in_de_liefde
Ga coke verhandelen en ben een miljonairquote:Op woensdag 16 november 2016 12:48 schreef 0906 het volgende:
Geen geld
Geen opleiding
=
Geen vrienden
Geen seks
Geen relatie
Wow, wat moet jij je dan ongelofelijk slecht kleden, met een goed pak had je de vrouwen van je af moeten slaan.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:18 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ik zal je meteen uit de droom helpen: ik ben hoogopgeleid en er is geen vrouw die mij ziet staan.
Je gebrek aan opleiding is het zoveelste excuus dat je denkt te hebben.
Die conclusie trekken wij omdat je al jaren aan het huilen bentquote:Op woensdag 16 november 2016 12:51 schreef 0906 het volgende:
Zeg, jij bent zelf ook geen haar beter, toch? Je bent 17 en komt net kijken.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:21 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Die conclusie trekken wij omdat je al jaren aan het huilen bent
Ik heb alleen oog voor premium girls.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow, wat moet jij je dan ongelofelijk slecht kleden, met een goed pak had je de vrouwen van je af moeten slaan.
Neequote:Op woensdag 16 november 2016 13:11 schreef 0906 het volgende:
Ik werk keihard aan mezelf. Ben begonnen met hbo wat goed gaat en doe drie keer per week aan fitness. Heb ook zelfbeeld problemen gehad en soms nog een beetje. Daarom ben ik ook begonnen met krachtsport waar ik echt zoveel voldoening uit haal. Ik had bergen met zelfmedelijden. Dat heb ik allemaal achter me gelaten. Dus wat nou geen haar beterquote:Op woensdag 16 november 2016 13:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zeg, jij bent zelf ook geen haar beter, toch? Je bent 17 en komt net kijken.
Kost geldquote:Op woensdag 16 november 2016 13:32 schreef octoberfirst het volgende:
Ts, heb je eigenlijk psychologische hulp? Lijkt mij wel erg verstandig als je je negatieve denkpatroon wil doorbreken!
Leuk en aardig, maar heb je al door dat het advies om naar de sportschool te gaan vaak gegeven wordt door anderen die ook problemen hebben met hun zelfbeeld en dat op die manier denken op te lossen? Dat in de sportschool ook allemaal onzekere mannetjes lopen die hopen een vrouw te kunnen aantrekken?quote:Op woensdag 16 november 2016 13:33 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik werk keihard aan mezelf. Ben begonnen met hbo wat goed gaat en doe drie keer per week aan fitness. Heb ook zelfbeeld problemen gehad en soms nog een beetje. Daarom ben ik ook begonnen met krachtsport waar ik echt zoveel voldoening uit haal. Ik had bergen met zelfmedelijden. Dat heb ik allemaal achter me gelaten. Dus wat nou geen haar beter![]()
En ja, ik heb wel wat gedaan met tips uit r&p die eigenlijk voor deze ts bedoeld waren
Nja, ik heb thuis een fitness apparaat waar ik het mee kan doen, dus hoef niet naar de sportschool. Maar woon nog thuis, dus als ik op mezelf ga neem ik wel een sportschool abbo. Maar inderdaad, zou kut zijn als ik ziek wordt. Ik hoop iig dat ik breed ben voordat ik evt een keertje ziek wordt. Tis ook niet zozeer dat ik het voor de vrouwen doe, wel deels, maar ik vind het ook een stuk mooier om breed te worden.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:38 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar heb je al door dat het advies om naar de sportschool te gaan vaak gegeven wordt door anderen die ook problemen hebben met hun zelfbeeld en dat op die manier denken op te lossen? Dat in de sportschool ook allemaal onzekere mannetjes lopen die hopen een vrouw te kunnen aantrekken?
Vroeg of laat wordt je ziek of gebeurt er wat in je leven waardoor je even niet naar de sportschool kan en dan heb je niets meer. Been there, done that.
Ik zou daarom aanraden om duurzamere hobby's te cultiveren, zoals een teamsport, muziekles of wat voor vereniging dan ook.
quote:Op woensdag 16 november 2016 13:38 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar heb je al door dat het advies om naar de sportschool te gaan vaak gegeven wordt door anderen die ook problemen hebben met hun zelfbeeld en dat op die manier denken op te lossen? Dat in de sportschool ook allemaal onzekere mannetjes lopen die hopen een vrouw te kunnen aantrekken?
Vroeg of laat wordt je ziek of gebeurt er wat in je leven waardoor je even niet naar de sportschool kan en dan heb je niets meer. Been there, done that.
Ik zou daarom aanraden om duurzamere hobby's te cultiveren, zoals een teamsport, muziekles of wat voor vereniging dan ook.
Wat is dit nou voor iets geks? Iets laten omdat je eventueel ziek kunt worden in de toekomst? Met die gedachte kun je inderdaad beter binnen blijven kniezen en nooit iets ondernemen.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:38 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Waarom dan wel en nu niet?quote:Op woensdag 16 november 2016 13:46 schreef Fatoeman het volgende:
dus als ik op mezelf ga neem ik wel een sportschool abbo.
Zou jij een vrouw die geen diploma's heeft, net kan rondkomen, al 10 jaar in dezelfde kleding rondloopt, geen aandacht besteedt aan haar figuur, jaloers en negatief is op alles en iedereen, slecht zelfbeeld heeft en eigenlijk alleen maar negatief kan doen, interessant vinden?quote:Op woensdag 16 november 2016 13:11 schreef 0906 het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2016 14:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou jij een vrouw die geen diploma's heeft, net kan rondkomen, al 10 jaa in dezelfde kleding rondloopt, geen aandacht besteedt aan haar figuur, jaloers en negatief is op alles en iedereen, slecht zelfbeeld heeft en eigenlijk alleen maar negatief kan doen interessant vinden?
Jij zit ook te geilen op 'premium girls' en niet op een vrouwelijke versie van jezelf.
quote:Op woensdag 16 november 2016 14:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou jij een vrouw die geen diploma's heeft, net kan rondkomen, al 10 jaa in dezelfde kleding rondloopt, geen aandacht besteedt aan haar figuur, jaloers en negatief is op alles en iedereen, slecht zelfbeeld heeft en eigenlijk alleen maar negatief kan doen interessant vinden?
Jij zit ook te geilen op 'premium girls' en niet op een vrouwelijke versie van jezelf.
Nou ja, ik heb de middelen thuis en anders moet ik drie keer per week 10km en 10km terug fietsen. Vind het zo wel makkelijk en kom sws wel onder de mensenquote:
Dit is zo'n beetje alles wat gezegd kan en moet worden. TS, ga aan jezelf werken en zoek hulp. Of stel je eisen bij en ga hoeren neuken. Geen ene vrouw, hoe matig ze ook zijn, heeft zin in een sloeber die 10 jaar dezelfde kleren heeft en die loopt te janken om alles. En ja, we kunnen er omheen draaien, opleidingsniveau maakt uit jah. Dat is normaal. Maar in plaats van erom janken kan je er ook het beste van maken. En dat is niet op een forum zitten janken.quote:Op woensdag 16 november 2016 14:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sportschool is veel sneller resultaat. Zag een reactie van je in dit topic dat het bergen tijd kost en dat je niks kan behalen in 3 maanden. Dat kan wel degelijk met een echt schema, helemaal als droge ecto die meteen massa kan pakken. Als je daarbij goed op je voeding let natuurlijk. Maargoed, dit is off-topic.quote:Op woensdag 16 november 2016 14:07 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb de middelen thuis en anders moet ik drie keer per week 10km en 10km terug fietsen. Vind het zo wel makkelijk en kom sws wel onder de mensen
Ja klopt. Ik begin het nu na 1.5 maand al een beetje te zien. Maar hetis niet dat je dan al op vin diesel lijkt. En verder goed eten. Maar inderdaad een beetje off topicquote:Op woensdag 16 november 2016 14:11 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Sportschool is veel sneller resultaat. Zag een reactie van je in dit topic dat het bergen tijd kost en dat je niks kan behalen in 3 maanden. Dat kan wel degelijk met een echt schema, helemaal als droge ecto die meteen massa kan pakken. Als je daarbij goed op je voeding let natuurlijk. Maargoed, dit is off-topic.
Sociale vaardigheden zijn het belangrijkste, punt. Simple as that. Niet en en en..quote:Op woensdag 16 november 2016 14:21 schreef 0906 het volgende:
Zijn sociale vaardigheden en het hebben van een hoge opleiding en geld niet belangrijker dan alleen uiterlijk?
Ik heb steeds meer het idee dat je dit soort vragen maar blijft opgooien om de discussie gaande te houden.quote:Op woensdag 16 november 2016 14:21 schreef 0906 het volgende:
Zijn sociale vaardigheden en het hebben van een hoge opleiding en geld niet belangrijker dan alleen uiterlijk?
Je bent echt vervelend, ik zou NOOIT op iets als jij vallen. Ik denk om eerlijk te zijn weinig vrouwen. Vrouwen vallen op zekere mannen en niet op onzeker.quote:Op woensdag 16 november 2016 14:21 schreef 0906 het volgende:
Dat kan verklaren.quote:Op woensdag 16 november 2016 14:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent echt vervelend, ik zou NOOIT op iets als jij vallen. Ik denk om eerlijk te zijn weinig vrouwen. Vrouwen vallen op zekere mannen en niet op onzeker.
Je beseft echter niet dat je één ding in overvloed hebt.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:48 schreef 0906 het volgende:
Geen geld
Geen opleiding
=
Geen vrienden
Geen seks
Geen relatie
Jij hebt geen sociale vaardigheden, geen hoge opleiding en geen geld...quote:Op woensdag 16 november 2016 14:21 schreef 0906 het volgende:
Het gaat erom dat de sportschool niet zo'n sociale hobby is en en vaak gebruikt wordt als een excuus om de werkelijke oorzaak van de problemen te ontwijken.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:48 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor iets geks? Iets laten omdat je eventueel ziek kunt worden in de toekomst? Met die gedachte kun je inderdaad beter binnen blijven kniezen en nooit iets ondernemen.Stel je voor dat je aan iets verknocht raakt.
Je kan ook gewoon lekker naar de sportschool en ernaast vwerk doen.quote:Op woensdag 16 november 2016 14:45 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de sportschool niet zo'n sociale hobby is en en vaak gebruikt wordt als een excuus om de werkelijke oorzaak van de problemen te ontwijken.
Als je naar de sportschool gaat, dan kun je namelijk net doen alsof je je best doet om "buiten" te komen. Vervolgens kun je een vrouw aanspreken die haar oordopjes in heeft en druk bezig is met haar workout, die op dat moment natuurlijk zoiets heeft van 'rot op', zodat je op FOK! kunt zeggen van: 'Zie je nou wel, ik heb het geprobeerd, maar geen succes, boehoe zielig blabla.'
En dan kom je iedere zaterdag een of andere Jan tegen waar je weleens een praatje mee maakt. Je spreekt af met Jan en wordt vrienden met Jan, hartstikke leuk en aardig, maar grote kans dat Jan ook een eenzame loser is zonder vrienden en een laag zelfbeeld heeft met dezelfde negatieve gedachtegang. Zo kom je geen stap verder in je leven.
Daarom zeg ik dat je beter iets in verenigingsverband kunt doen, omdat je dan automatisch samen moet werken en communiceren met een verscheidenheid aan mensen die waarschijnlijk allemaal wat positiever in het leven staan en een sociale kring hebben waar je mee om kunt gaan.
En als je een oude eenzame lul wordt met verrotte gewrichten dan kun je op je 50ste tenminste nog steeds een band vinden om wat ouwe lullen muziek mee te maken. En je muziekinstrument spelen op sociale gelegenheden als smeermiddel om makkelijker in contact te komen met mensen als je te verlegen aangelegd bent. Je krijgt op je 50ste geen praatje over je verschrompelde biceps.
Dat mag je een belachelijk standpunt vinden. Dan verschillen we gewoon van mening.
Dit vind ik dan wel weer onzin. Heel veel mensen gaan fitnessen omdat ze het of leuk vinden. Of het helpt ze van hun onzekerheid af of je wilt sterker/breder worden. Niet zozeer voor de sociale contacten.quote:Op woensdag 16 november 2016 14:45 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de sportschool niet zo'n sociale hobby is en en vaak gebruikt wordt als een excuus om de werkelijke oorzaak van de problemen te ontwijken.
Als je naar de sportschool gaat, dan kun je namelijk net doen alsof je je best doet om "buiten" te komen. Vervolgens kun je een vrouw aanspreken die haar oordopjes in heeft en druk bezig is met haar workout, die op dat moment natuurlijk zoiets heeft van 'rot op', zodat je op FOK! kunt zeggen van: 'Zie je nou wel, ik heb het geprobeerd, maar geen succes, boehoe zielig blabla.'
En dan kom je iedere zaterdag een of andere Jan tegen waar je weleens een praatje mee maakt. Je spreekt af met Jan en wordt vrienden met Jan, hartstikke leuk en aardig, maar grote kans dat Jan ook een eenzame loser is zonder vrienden en een laag zelfbeeld heeft met dezelfde negatieve gedachtegang. Zo kom je geen stap verder in je leven.
Daarom zeg ik dat je beter iets in verenigingsverband kunt doen, omdat je dan automatisch samen moet werken en communiceren met een verscheidenheid aan mensen die waarschijnlijk allemaal wat positiever in het leven staan en een sociale kring hebben waar je mee om kunt gaan.
En als je een oude eenzame lul wordt met verrotte gewrichten dan kun je op je 50ste tenminste nog steeds een band vinden om wat ouwe lullen muziek mee te maken. En je muziekinstrument spelen op sociale gelegenheden als smeermiddel om makkelijker in contact te komen met mensen als je te verlegen aangelegd bent. Je krijgt op je 50ste geen praatje over je verschrompelde biceps.
Dat mag je een belachelijk standpunt vinden. Dan verschillen we gewoon van mening.
Ik ga niet voor de sociale contacten. Ja, soms maak je een praatje met iemand, maar je gaat er niet heen om de contacten lijkt mij.quote:Op woensdag 16 november 2016 14:51 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel weer onzin. Heel veel mensen gaan fitnessen omdat ze het of leuk vinden. Of het helpt ze van hun onzekerheid af of je wilt sterker/breder worden. Niet zozeer voor de sociale contacten.
Is weleens geopperd aan ts. Kon niet. Toen zeiden ze ga hardlopen je hebt vast wel een paar schoenen en een t shirt. Kon allemaal niet want geen geld. Oké doei, zoek het lekker uitquote:Op woensdag 16 november 2016 14:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga niet voor de sociale contacten. Ja, soms maak je een praatje met iemand, maar je gaat er niet heen om de contacten lijkt mij.
Sporten geeft je zelfvertrouwen, dat kan TS wel goed doen lijkt mij.
Dan heb ik nieuws voor jou.quote:Op woensdag 16 november 2016 14:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou jij een vrouw die geen diploma's heeft, net kan rondkomen, al 10 jaar in dezelfde kleding rondloopt, geen aandacht besteedt aan haar figuur, jaloers en negatief is op alles en iedereen, slecht zelfbeeld heeft en eigenlijk alleen maar negatief kan doen, interessant vinden?
Ow pls, dan stopt hij met thuisbezorgd.nl. Is 40 euro per maand, dat kosten een sportschool niet eens.quote:Op woensdag 16 november 2016 14:55 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Is weleens geopperd aan ts. Kon niet. Toen zeiden ze ga hardlopen je hebt vast wel een paar schoenen en een t shirt. Kon allemaal niet want geen geld. Oké doei, zoek het lekker uit![]()
Deze ts is echt niet te gloven![]()
Inderdaad. Als ie daarmee stopt kan ie makkelijk een sportschool abbo betalenquote:Op woensdag 16 november 2016 14:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow pls, dan stopt hij met thuisbezorgd.nl. Is 40 euro per maand, dat kosten een sportschool niet eens.
De sportschool wordt hier als advies gegeven voor zijn onzekerheid, niet zijn sociale probleem. Als je zelfverzekerder wilt worden helpt een sportschool wel degelijk. Trots zijn op je lichaam wordt vaak als oppervlakkig gezien maar speelt wel mee in 'lekker in je vel zitten'.quote:
Had dat meisje ook geen diploma's, kwam ze ook net rond, had ze ook geen baan en liep ze ook in 10 jaar oude kleding? Beetje de hele dag thuis aan het nietsen?quote:Op woensdag 16 november 2016 14:56 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Dan heb ik nieuws voor jou.
Ik vond het heel fijn om te daten met een meisje dat depressief en negatief ingesteld was. Zo konden we zonder schaamte open zijn over onze gedachte en gevoelens. Dat had voor beiden een therapeutisch effect.
Een dergelijke relatie is heel open en eerlijk. Geen van beiden hoefde de schijn op te houden de ideale partner te zijn of bang te zijn om afgerekend te worden op bepaalde persoonlijke tekortkomingen.
En hoe liep dat af?quote:Op woensdag 16 november 2016 14:56 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ik vond het heel fijn om te daten met een meisje dat depressief en negatief ingesteld was. Zo konden we zonder schaamte open zijn over onze gedachte en gevoelens. Dat had voor beiden een therapeutisch effect.
Een dergelijke relatie is heel open en eerlijk. Geen van beiden hoefde de schijn op te houden de ideale partner te zijn of bang te zijn om afgerekend te worden op bepaalde persoonlijke tekortkomingen.
Maar uiteindelijk niks geworden?quote:Op woensdag 16 november 2016 14:56 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ze volgde wel een opleiding, maar anders zou ik het niet eens erg gevonden hebben. Ik heb geen eisenlijst die afgevinkt moet worden. Ik bereken ook geen toekomstige scenario's. Het gaat mij om de 'klik': je komt iemand tegen, je kunt er leuk mee praten en ze heeft ook nog eens een knap koppie. Kan mij het dan schelen dat ze een 10 jaar oud shirt van de H&M aanheeft. Als ze zo erg aan de grond zit koop ik zelf wel wat mooie kleding voor haar en geef ik haar een schop onder haar reet om te gaan studeren.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Had dat meisje ook geen diploma's, kwam ze ook net rond, had ze ook geen baan en liep ze ook in 10 jaar oude kleding? Beetje de hele dag thuis aan het nietsen?
Bij deze TS is het en en en, dus al zijn minpunten worden versterkt.
Bijdehand.quote:
Was dat niet sarcastisch? Oké, serieus antwoord: in een slechte bui schoot ik uit mijn slof over iets stoms en vervolgens hebben we elkaar genegeerd, omdat ik te trots en te kinderachtig was om even te zeggen dat ik fout zat. En hoe langer het duurde, hoe moeilijker het voor mijn gevoel werd om even contact op te nemen. Dus is het er nooit meer van gekomen.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:26 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk niks geworden?
Wat voor opleiding heb je nu.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:33 schreef 0906 het volgende:
Natuurlijk wil ik wel studeren, liefst zou ik Geneeskunde of Nederlands recht willen studeren maar als je niet intelligent genoeg bent om een wo studie te volgen dan kun je nog wel studeren tot je een ons weegt maar dan maak je gewoon geen enkele kans.
Het hoeft toch ook niet meteen een wo studie te zijn.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:33 schreef 0906 het volgende:
Natuurlijk wil ik wel studeren, liefst zou ik Geneeskunde of Nederlands recht willen studeren maar als je niet intelligent genoeg bent om een wo studie te volgen dan kun je nog wel studeren tot je een ons weegt maar dan maak je gewoon geen enkele kans.
Nee, niet sarcastisch. Maar soms kan er iets gebeuren zoals je schreef en is er dan geen contact meer. Was nieuwsgierig.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:26 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ze volgde wel een opleiding, maar anders zou ik het niet eens erg gevonden hebben. Ik heb geen eisenlijst die afgevinkt moet worden. Ik bereken ook geen toekomstige scenario's. Het gaat mij om de 'klik': je komt iemand tegen, je kunt er leuk mee praten en ze heeft ook nog eens een knap koppie. Kan mij het dan schelen dat ze een 10 jaar oud shirt van de H&M aanheeft. Als ze zo erg aan de grond zit koop ik zelf wel wat mooie kleding voor haar en geef ik haar een schop onder haar reet om te gaan studeren.
Studeren is voor TS sowieso een goede stap om te zetten. Ik heb TS al aangeboden om een actiegericht topic te maken en hem bij de hand te nemen om de stappen te zetten die nodig zijn, maar TS wil daar blijkbaar niets van weten.
[..]
Bijdehand.
[..]
Was dat niet sarcastisch? Oké, serieus antwoord: in een slechte bui schoot ik uit mijn slof over iets stoms en vervolgens hebben we elkaar genegeerd, omdat ik te trots en te kinderachtig was om even te zeggen dat ik fout zat. En hoe langer het duurde, hoe moeilijker het voor mijn gevoel werd om even contact op te nemen. Dus is het er nooit meer van gekomen.
Gebrek aan volwassen sociale vaardigheden dus. Dat is inmiddels alweer een aantal jaar geleden trouwens.
Kan ook mbo of hbo?quote:Op woensdag 16 november 2016 15:33 schreef 0906 het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2016 15:33 schreef 0906 het volgende:
Maar is dat omdat je dat echt niet kan schelen of omdat je het stiekem wel prettig vindt dat diegene nog dieper in de put zit zodat jezelf de betere lijkt. Als ik zou daten en ik kom er achter dat mijn date niks in haar heeft en ook niks onderneemt zou ik er meteen klaar mee zijn.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:26 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ze volgde wel een opleiding, maar anders zou ik het niet eens erg gevonden hebben. Ik heb geen eisenlijst die afgevinkt moet worden. Ik bereken ook geen toekomstige scenario's. Het gaat mij om de 'klik': je komt iemand tegen, je kunt er leuk mee praten en ze heeft ook nog eens een knap koppie. Kan mij het dan schelen dat ze een 10 jaar oud shirt van de H&M aanheeft. Als ze zo erg aan de grond zit koop ik zelf wel wat mooie kleding voor haar en geef ik haar een schop onder haar reet om te gaan studeren.
Ah, per definitie is die ene meid dus niet vergelijkbaar met deze TS. (En ze had blijkbaar een knap koppie. C'mon man...)quote:Op woensdag 16 november 2016 15:26 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ze volgde wel een opleiding, maar anders zou ik het niet eens erg gevonden hebben.
En dat is dus niet alleen zo wat betreft studie.quote:Studeren is voor TS sowieso een goede stap om te zetten. Ik heb TS al aangeboden om een actiegericht topic te maken en hem bij de hand te nemen om de stappen te zetten die nodig zijn, maar TS wil daar blijkbaar niets van weten.
Jawel, want anders willen de meiden je nietquote:Op woensdag 16 november 2016 15:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het hoeft toch ook niet meteen een wo studie te zijn.
Vergeet niet dat TS ook een vorm van autisme heeft.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:45 schreef zarGon het volgende:
Zie je al waar ik heen wil gaan? Met deze TS valt niets te doen of te maken, wel met die meid van jou; daar is nog vooruitgang in de boeken.
Zou hem niet graag hebben als chirurg als ik op de operatietafel ligquote:Op woensdag 16 november 2016 15:40 schreef Bananenpap het volgende:
Geneeskunde.Deze troll wordt wel steeds slechter hoor.
Vrouwen onder narcose.. say no more. wink wink, nudge nudgequote:Op woensdag 16 november 2016 15:52 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Zou hem niet graag hebben als chirurg als ik op de operatietafel lig
Goed punt. Ik kan niet ontkennen dat ik mezelf een vergelijking beter zou kunnen voelen. Aan de andere kant: als je beide gelukkig kunt zijn in een dergelijke relatie, maakt dat ook niet uit.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:43 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar is dat omdat je dat echt niet kan schelen of omdat je het stiekem wel prettig vindt dat diegene nog dieper in de put zit zodat jezelf de betere lijkt. Als ik zou daten en ik kom er achter dat mijn date niks in haar heeft en ook niks onderneemt zou ik er meteen klaar mee zijn.
Nou wordt het echt te engquote:Op woensdag 16 november 2016 15:54 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Vrouwen onder narcose.. say no more. wink wink, nudge nudge
Maar dat wil deze TS niet.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:54 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Goed punt. Ik kan niet ontkennen dat ik mezelf een vergelijking beter zou kunnen voelen. Aan de andere kant: als je beide gelukkig kunt zijn in een dergelijke relatie, maakt dat ook niet uit.
Het is goed TS een doelstelling heeft. Hij wil Rechten of Geneeskunde studeren. Mooi. Laten we dan de route plannen om de doelstelling te bereiken. Stap 1 zou kunnen zijn om via volwassen onderwijs een diploma te halen. Misschien eerst een vmbo of havo te diploma. Daarna kun je kijken of het mogelijk is om een vwo-diploma te halen, of eerst een mbo of hbo-opleiding te volgen en vervolgens door te stromen naar de universiteit.
Een middelbare school diploma kan een hele mooie eerste stap, omdat het laagdrempelig is: de stof is relatief eenvoudig, je hoeft er geen stage bij te lopen of met andere studenten samen te werken. Een mbo-opleiding kan daarom toch ook een goede eerste stap zijn: dan kun je misschien snel sociale contacten opdoen en geld verdienen.
Stap 0 zou kunnen zijn om met een studieadviseur een plan te maken om je doelstelling te bereiken.
Op lange termijn maakt dat wel zeker uit, zeker als je van plan bent om die negatieve spiraal te doorbreken. Maar goed, het gaat om TS.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:54 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Goed punt. Ik kan niet ontkennen dat ik mezelf een vergelijking beter zou kunnen voelen. Aan de andere kant: als je beide gelukkig kunt zijn in een dergelijke relatie, maakt dat ook niet uit.
Ik hou van deze topics om de reden die jij schreef. De lompheid van de ts is prachtig. Heerlijk stukje leedvermaak met een greintje ergernis er doorheenquote:Op woensdag 16 november 2016 16:11 schreef zarGon het volgende:
Hij heeft geen werkervaring, geen diploma's, maar zijn baantje mag geen minimumloonbaantje zijn. Hij moet ook meteen goed verdienen, anders is het het niet waard.
Hij kan niet normaal met vrouwen praten, maar hij wil wel de 'premium girls'. Hij is sociaal onhandig, maar wil wel de meiden waar hij niets aan te bieden heeft. Eisen bijstellen doet hij niet aan.
Hij wil wel studeren, maar alleen op het hoogste niveau. Een lagere niveau heeft geen nut, want dan ben je kansloos in deze maatschappij (let wel: dit komt van iemand die geen diploma's heeft).
Hij wil dat de meiden hem zien staan, maar aan zijn lichaam werken (MET ZOVEEL GODDOMME TIJD), ho maar.
Echt, elke klein beetje sympathie die ik had, is verdwenen. Gewoon één brok ellende dat zichzelf in stand houdt.
Ook de reden dat ik TS volg. Alsof je naar een gebouw kijkt wat elk moment kan instorten.quote:Op woensdag 16 november 2016 16:21 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik hou van deze topics om de reden die jij schreef. De lompheid van de ts is prachtig. Heerlijk stukje leedvermaak met een greintje ergernis er doorheen![]()
Same here. Ik check alle subfora voor zijn topics, behalve die over eten bestellen, die viel een beetje tegen vond ik.quote:Op woensdag 16 november 2016 16:26 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ook de reden dat ik TS volg. Alsof je naar een gebouw kijkt wat elk moment kan instorten.
Dat laatste ja. Als hij depressief was kan zo'n test ook lager uitvallen.quote:Op woensdag 16 november 2016 16:05 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Op lange termijn maakt dat wel zeker uit, zeker als je van plan bent om die negatieve spiraal te doorbreken. Maar goed, het gaat om TS.
Geneeskunde is natuurlijk onhaalbaar he, dat weten we allemaal.
Overigens schat ik TS zijn IQ niet heel erg laag in, want ik vind wel dat hij fatsoenlijk kan schrijven.
Ik kijk altijd even in zijn pohi wat voor gekke hersenspinsels hij die nacht nu weer heeft geuit. Maar nu post hij ook weer overdag.quote:Op woensdag 16 november 2016 16:28 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Same here. Ik check alle subfora voor zijn topics, behalve die over eten bestellen, die viel een beetje tegen vond ik.
Misschien maar eens een bundel uitbrengen: the best of syndroom
Hij leefde ook een beetje als een uil toch. Overdag slapen, 's nachts wakkerquote:Op woensdag 16 november 2016 16:33 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik kijk altijd even in zijn pohi wat voor gekke hersenspinsels hij die nacht nu weer heeft geuit. Maar nu post hij ook weer overdag.
Dat probleem heeft hij al opgelost. Misschien gaat hij in 2017 net zoveel stappen zetten als Deezer.quote:Op woensdag 16 november 2016 16:34 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Hij leefde ook een beetje als een uil toch. Overdag slapen, 's nachts wakker![]()
Denk het nietquote:Op woensdag 16 november 2016 16:35 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dat probleem heeft hij al opgelost. Misschien gaat hij in 2017 net zoveel stappen zetten als Deezer.
Deezer zag er ook hopeloos uit begin dit jaar en heeft inmiddels redelijk goede stappen gezet. Iets moet TS zien te triggeren.quote:Op woensdag 16 november 2016 16:37 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Denk het nietMaar je weet het nooit natuurlijk. Zo komt ie er iig niet
Dat is het punt. Deezer ging na een tijdje toch overstag, maar deze ts heeft dat na 1001 motovaties nog steeds niet. Lastig wel...quote:Op woensdag 16 november 2016 16:40 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Deezer zag er ook hopeloos uit begin dit jaar en heeft inmiddels redelijk goede stappen gezet. Iets moet TS zien te triggeren.
Bij TS zijn het vooral seksuele frustraties, misschien toch maar eens naar een prostituee om stoom af te blazen...quote:Op woensdag 16 november 2016 16:43 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dat is het punt. Deezer ging na een tijdje toch overstag, maar deze ts heeft dat na 1001 motovaties nog steeds niet. Lastig wel...
Dat krenkt zijn "trots" voor zover hij dat nog heeftquote:Op woensdag 16 november 2016 16:44 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Bij TS zijn het vooral seksuele frustraties, misschien toch maar eens naar een prostituee om stoom af te blazen...
Hij wil het alleen met een premium girl.quote:Op woensdag 16 november 2016 16:44 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Bij TS zijn het vooral seksuele frustraties, misschien toch maar eens naar een prostituee om stoom af te blazen...
Geneeskunde is een studie die minimaal 10 jaar duurt (inc. specialisatie). En daar tel ik de toelatingseisen nog niet eens bij.quote:Op woensdag 16 november 2016 17:36 schreef Drieklank het volgende:
Ik geloof dat Geneeskunde wel haalbaar is. Het is een studie waarbij je feiten uit je hoofd moet leren die getoetst worden met meerkeuze vragen. Daar heb je geen bijzondere intelligentie voor nodig. Wat het sociale aspect van Geneeskunde betreft kun je ook achter de schermen werken als bijvoorbeeld onderzoeker.
Zes jaar. De andere zes jaar ben je al aan het werk. Ik ging er wel even van uit dat het doorzettingsvermogen afgedwongen wordt door dagelijks colleges te moeten volgen met aanwezigheidsplicht, door studiegenoten en door deadlines.quote:Op woensdag 16 november 2016 17:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geneeskunde is een studie die minimaal 10 jaar duurt (inc. specialisatie). En daar tel ik de toelatingseisen nog niet eens bij.
Het is een studie dat o.a. doorzettingsvermogen vereist.
Wees realistisch.
Hou eens op joh over dat Geneeskunde. Is niet haalbaar, nu niet en nooit niet. Punt uit.quote:Op woensdag 16 november 2016 18:05 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Zes jaar. De andere zes jaar ben je al aan het werk. Ik ging er wel even van uit dat het doorzettingsvermogen afgedwongen wordt door dagelijks colleges te moeten volgen met aanwezigheidsplicht, door studiegenoten en door deadlines.
Maar misschien moeten we TS eerst eens vragen waarom het niet lukte om de middelbare school af te maken. Blijkbaar heeft hij dan ook geen enkele steun gekregen of motivatie gevoeld. Waar zijn de ouders en familie in dit verhaal? En de leerplichtambtenaar? Überhaupt geen docent die bij zijn huis is langsgegaan en hem zijn kamer uitgetrokken heeft naar school? Niemand?
En als TS nu een uitkering ontvangt, wordt hij dan niet onder druk gezet door het UWV?
Deze postquote:Op woensdag 16 november 2016 17:49 schreef Droopie het volgende:
Beste TS, ik hoop dat je een zwaar auto-ongeluk of iets dergelijks krijgt (uiteraard wel helemaal herstelt).
Momenteel zit je zo vastgeroest in je leven, dat ik het je gun dat het leven je uit je comfortzone schopt dat je geen andere keus hebt om aan je problemen te werken.
Ik ga niet zeggen dat mijn problemen erger waren als jou.
Maar ik ben ook pas veranderd toen ik niet dieper kon zinken.
Fulltime werken is zoveel meer waard dan een Wajong uitkering, omdat de waarde niet in geld uit te drukken is maar om voldoening, meedoen aan de maatschappij, werken aan sociale capaciteiten, persoonlijke en geestelijke groei, omgaan met dingen, problemen en lachen op de werkvloer.
En dan kan je met wat geluk ook je eigen talenten ontdekken en als de wind dan mee zit nog beste kans ook dat iemand dat talent herkent en investeert in je zodat je een marktconform salaris kan verdienen.
Nederlands recht lijkt me ook wel interessant. Maar helaas is WO voor mij te hoog gegrepen.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:00 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Hou eens op joh over dat Geneeskunde. Is niet haalbaar, nu niet en nooit niet. Punt uit.
Zo, weer een mythe de wereld uit.
Ts wil alleen dingen die onbereikbaar zijn. Anders zou hij nog eens van de bank af moeten komen...quote:Op woensdag 16 november 2016 17:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geneeskunde is een studie die minimaal 10 jaar duurt (inc. specialisatie). En daar tel ik de toelatingseisen nog niet eens bij.
Het is een studie dat o.a. doorzettingsvermogen vereist.
Wees realistisch.
Precies, en daarom kun je je beter op dingen richten die geen illusie zijn.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:14 schreef 0906 het volgende:
[..]
Nederlands recht lijkt me ook wel interessant. Maar helaas is WO voor mij te hoog gegrepen.
Uit ervaring: je wil niet weten wat voor ezels dat diploma binnen weten te slepenquote:Op woensdag 16 november 2016 19:14 schreef 0906 het volgende:
[..]
Nederlands recht lijkt me ook wel interessant. Maar helaas is WO voor mij te hoog gegrepen.
Tenzij je goed bent met rechten, anders ben je 13 in een dozijnquote:Op donderdag 17 november 2016 08:19 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Uit ervaring: je wil niet weten wat voor ezels dat diploma binnen weten te slepenDaarna werk vinden is het moeilijke..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |