Maar heb je wel merkkleding?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:24 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
ik heb het aardig voor elkaar meneertje, baan, vrienden, vriendin. Wat heb jij van die 3?
Kun je mij vertellen wat er nou voor zorgt dat je zelf (blijkbaar) niet inziet dat kleding een groot impact heeft op je uitstraling en eerste indruk?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:11 schreef 0906 het volgende:
Kleding maken de man zeggen ze ook wel, helaas heb ik door geldgebrek geen geld om nieuwe kleding te kopen. Daardoor zit ik nog met kleding dat ik al bijna 10 jaar heb, zelfs ook nog veel toen ik op de middelbare school zat.
Nu zijn dit allemaal we casual kleding, relatief simpel. Maar als ik op straat kijk zie ik dat de meesten van mijn leeftijd er meer sexy bijlopen, met dure pakken, of casual met dure merkkleding, dure schoenen etc.
Hoe denken vrouwen hierover, speelt kleding een rol in hoeverre vrouwen je sexy en aantrekkelijk vinden?
Kleding zegt wel wat over jezelf. Status, of je goed verzorgt uitziet, aantrekkelijkheid. Ik krijg het idee dat je met simpele kleding je gewoon een streepje achterstaat.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je mij vertellen wat er nou voor zorgt dat je zelf (blijkbaar) niet inziet dat kleding een groot impact heeft op je uitstraling en eerste indruk?
Simpele kleding maakt niet zoveel uit. Heel erg slecht gekozen, onverzorgde of zelf viezige kleding wel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:30 schreef 0906 het volgende:
[..]
Kleding zegt wel wat over jezelf. Status, of je goed verzorgt uitziet, aantrekkelijkheid. Ik krijg het idee dat je met simpele kleding je gewoon een streepje achterstaat.
Ja, en dat besef je nu?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:30 schreef 0906 het volgende:
[..]
Kleding zegt wel wat over jezelf. Status, of je goed verzorgt uitziet, aantrekkelijkheid. Ik krijg het idee dat je met simpele kleding je gewoon een streepje achterstaat.
Wat wil je nu dan?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:30 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik wil vrouwen gaan versieren maar ik heb geen geld om nieuwe kleding te kopen, laat staan hippe en dure. Merk dat ik ervan onzeker wordt, wel anderen zie in dure kleding, daar kan ik niet tegenop concurreren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat wil je nu dan?
Dat wij nieuwe kleding voor je kopen?
Misschien moet je eens gaan werken en minder drugs kopen.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:35 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik wil vrouwen gaan versieren maar ik heb geen geld om nieuwe kleding te kopen, laat staan hippe en dure. Merk dat ik ervan onzeker wordt, wel anderen zie in dure kleding, daar kan ik niet tegenop concurreren.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat wil je nu dan?
Dat wij nieuwe kleding voor je kopen?
Misschien moet je eens gaan werken en minder drugs kopen.
Bij jou is er zoveel mis; jij moet het fundament eerst op orde krijgen voordat je er iets op gaat bouwen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:35 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik wil vrouwen gaan versieren maar ik heb geen geld om nieuwe kleding te kopen, laat staan hippe en dure. Merk dat ik ervan onzeker wordt, wel anderen zie in dure kleding, daar kan ik niet tegenop concurreren.
De kop en de ogen maken de man.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:11 schreef 0906 het volgende:
Kleding maken de man zeggen ze ook wel, helaas heb ik door geldgebrek geen geld om nieuwe kleding te kopen. Daardoor zit ik nog met kleding dat ik al bijna 10 jaar heb, zelfs ook nog veel toen ik op de middelbare school zat.
Nu zijn dit allemaal we casual kleding, relatief simpel. Maar als ik op straat kijk zie ik dat de meesten van mijn leeftijd er meer sexy bijlopen, met dure pakken, of casual met dure merkkleding, dure schoenen etc.
Hoe denken vrouwen hierover, speelt kleding een rol in hoeverre vrouwen je sexy en aantrekkelijk vinden?
TS is 'syndroom', misschien dat die username je al wat meer zegt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:43 schreef Kittekop het volgende:
Ik word een beetje treurig van de reacties naar ts toe. Blijkbaar heeft ts een verleden hier maar waarom moeten jullie zo gemeen optreden? Die jongen heeft duidelijk een probleem.
Alsof goed gekleed zijn de enige eis is bij vrouwen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:53 schreef 0906 het volgende:
Vrouwen houden toch van goedgeklede mannen...
Waarom doe jij nou alsof dat 'raar' is. Iedereen is vrij om te reizen in Nederland.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:11 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Bedankt voor het erkennen van je ongelooflijke krankzinnige manier van handelen.
Gaat niet om de kleding maar om je uitstraling.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:30 schreef 0906 het volgende:
[..]
Definieer uitstraling? Hoe meet je dat?quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gaat niet om de kleding maar om je uitstraling.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:18 schreef 0906 het volgende:
[..]
Definieer uitstraling? Hoe meet je dat?
Wat is er mis met die mentaliteit? Donald Trump is met die gedachte ook rijk geworden. En kijk hoeveel vrouwen hij wel niet gehad heeft.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je bent veel te geforceerd bezig jij en wilt gelijk de jackpot winnen.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:21 schreef 0906 het volgende:
[..]
Wat is er mis met die mentaliteit? Donald Trump is met die gedachte ook rijk geworden. En kijk hoeveel vrouwen hij wel niet gehad heeft.
Meten? Als je zo'n vraag stelt lijkt het me in ieder geval duidelijk dat je het niet hebtquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:18 schreef 0906 het volgende:
[..]
Heb jij ook al een 'kleine' lening van 1 miljoen dollar gehad dan? Trump namelijk wel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:21 schreef 0906 het volgende:
[..]
Wat is er mis met die mentaliteit? Donald Trump is met die gedachte ook rijk geworden. En kijk hoeveel vrouwen hij wel niet gehad heeft.
Trump heeft een rijke pappie gehad. Ik moet het hebben van de overheid. Hou nog geen ¤100 per maand over.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb jij ook al een 'kleine' lening van 1 miljoen dollar gehad dan? Trump namelijk wel.
Of gewoon veel tijd steken in op internet naar kleding zoeken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:44 schreef DoubleDip het volgende:
Hou toch op man. Als je zou kappen met Thuisbezorgd zou je zo bij de kringloopwinkel goedkope kleding kunnen halen. Of bij Primark ofzo.
Ik doe mijn best om te minderen, waar ik voorheen wekelijks bestelde doe ik het nu nog maar 1 keer per maand!quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:44 schreef DoubleDip het volgende:
Hou toch op man. Als je zou kappen met Thuisbezorgd zou je zo bij de kringloopwinkel goedkope kleding kunnen halen. Of bij Primark ofzo.
Kleding is niet het enige wat telt. Dure kleding ook niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:53 schreef 0906 het volgende:
Wat is het probleem dan? Vrouwen houden toch van goedgeklede mannen... maar wat is de definitie van goedgekleed?
Klopt wel, inderdaad. Een verzorgde en zelfverzekerde uitstraling is vooral belangrijk, denk ik. En de juiste kleding kan er ook voor zorgen dat je misschien net wat lekkerder in je vel zit.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:30 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ja, hippe en dure merken, daar gaat het absoluut niet om en maakt geen reet uit. Doe wat aan je uitstraling.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:35 schreef 0906 het volgende:
[..]
Wat vrouwen sexy vinden....quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:47 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om te minderen, waar ik voorheen wekelijks bestelde doe ik het nu nog maar 1 keer per maand!
Nu nog een winkel zoeken en iemand die mij kan helpen met keuzes maken, want ik weet niet welke kleding bij mij past en wat vrouwen sexy vinden.
Dat, of een simpele trui. Al dat geneuzel over sexy en dure merken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:50 schreef HarveySpecter het volgende:
Blousje, spijkerbroek en een paar schoenen. Zo moeilijk is het toch niet om er enigzins fatsoenlijk en netjes bij te lopen? Hoeft absoluut niet duur te zijn.
Kleding representeert je innerlijk, dus zelf weet je het het beste.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:47 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om te minderen, waar ik voorheen wekelijks bestelde doe ik het nu nog maar 1 keer per maand!
Nu nog een winkel zoeken en iemand die mij kan helpen met keuzes maken, want ik weet niet welke kleding bij mij past en wat vrouwen sexy vinden.
Nee, ik denk echt nooit 'goh, wat is die man sexy gekleed'. Ah, hij ziet er goed uit, goed gekleed, verzorgd. Dat idee meer.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:52 schreef richolio het volgende:
Denk niet dat vrouwen veel geven om "sexy kleding". Maar goed, ik ben geen vrouw, dus kan aan mij liggen.
Waarom meteen een pak gaan kopen?quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:52 schreef 0906 het volgende:
Zo goedkoop is dat niet. Een pak kost al gauw ¤600
Flikker toch op man.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:52 schreef 0906 het volgende:
Ik heb gister een mooie pantalon gekocht bij de H&M voor 50 eu. Zwarte gympjes eronder, een zwart truitje erop, en dan ben je écht niet duur uitquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:52 schreef 0906 het volgende:
Trolololquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:04 schreef 0906 het volgende:
Met zo'n goedkoop pak maakt je ook geen goede indruk, daar wordt op neergekeken. Als je een pak koopt moet het wel op maat gesneden zijn.
Ik ben serieus. Ik lees op sommige blogs dat die pakken echt zichtbaar minder zijn dan van een pak op maat.quote:
Maar waarom wil je een pak aan?quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:06 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Ik lees op sommige blogs dat die pakken echt zichtbaar minder zijn dan van een pak op maat.
Omdat vrouwen dat mooi en aantrekkelijk vinden. Hoop daarmee meer kans te maken dan de simpele verouderde kleding die ik nu heb. Ben overigens ook helemaal geen pakkenmens, nooit gedragen zelfs maar als ik van die zakenmannen soms zie lijkt het me wel gaaf zo'n duur pak.quote:
Wat moeten vrouwen dan wel niet van je denken. Geen baan maar wel een duur pak.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:04 schreef 0906 het volgende:
Met zo'n goedkoop pak maakt je ook geen goede indruk, daar wordt op neergekeken. Als je een pak koopt moet het wel op maat gesneden zijn.
Pak kan mooi zijn als het past bij de gelegenheid, anders niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:07 schreef 0906 het volgende:
[..]
Omdat vrouwen dat mooi en aantrekkelijk vinden. Hoop daarmee meer kans te maken dan de simpele verouderde kleding die ik nu heb. Ben overigens ook helemaal geen pakkenmens, nooit gedragen zelfs maar als ik van die zakenmannen soms zie lijkt het me wel gaaf zo'n duur pak.
Niks zo suf als iemand die een pak draagt als de omstandigheden er niet naar zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:07 schreef 0906 het volgende:
[..]
Omdat vrouwen dat mooi en aantrekkelijk vinden. Hoop daarmee meer kans te maken dan de simpele verouderde kleding die ik nu heb. Ben overigens ook helemaal geen pakkenmens, nooit gedragen zelfs maar als ik van die zakenmannen soms zie lijkt het me wel gaaf zo'n duur pak.
En degene die serieus pakken dragen hebben er nooit maar 1 hangen, dat gaat ook zo lekker opvallen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Niks zo suf als iemand die een pak draagt als de omstandigheden er niet naar zijn.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Niks zo suf als iemand die een pak draagt als de omstandigheden er niet naar zijn.
Schat, ook al heb je het duurste pak op aarde aan, als je daarna nog steeds eerst uren achter iemand aanloopt om een "rustig" plekje te vinden om haar heel bewust van een bepaalde kant te benaderen vindt ze je nog steeds een creep.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:07 schreef 0906 het volgende:
[..]
Een pak doe je aan vanwege je werk of een speciale gelegenheid zoals een congres.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Denk dat hij eerst wel eens wat kledingadvies kan gebruiken. Iemand die met hem meegaat. Anders koopt hij vast de verkeerde dingen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:23 schreef Droopie het volgende:
Iedere maand een set kopen bij de Primark twv 40 euro en je bent over 6 maanden een kledingkast rijker.
Maar met een pak naar Aldi is echt kansloos.
Ik zie trouwens nooit iemand in pak lopen 😂
Primark heeft ook goedkope normale kleding vind ik.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat hij eerst wel eens wat kledingadvies kan gebruiken. Iemand die met hem meegaat. Anders koopt hij vast de verkeerde dingen.
En primark
Heb wel eens wat bij primark gehaald. Leuk, maar de kwaliteit blijft wel om te huilen. Zou niet in een hele primark outfit lopen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Primark heeft ook goedkope normale kleding vind ik.
Ook Bristol pas geleden kleding gekocht.
Je was me net voor.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:15 schreef Bananenpap het volgende:
Al draagt een aap een gouden ring....
als ik 10 jaar oude kleding zou dragen, zou ik voor 3 euro een 'nette' pantalon kopen bij de kringloop winkelquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb wel eens wat bij primark gehaald. Leuk, maar de kwaliteit blijft wel om te huilen. Zou niet in een hele primark outfit lopen.
Wel knap ja.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:33 schreef DoubleDip het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe TS nog in zijn kleding van 10 jaar geleden past. Of hij is een scharminkel of hij liep destijds in te grote kleding.
Nee idd, qua gewicht ben ik ook heel anders, maar vooral qua lengte in 10 jaar ;pquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:36 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Zelfs mij lukt dat niet meer en ik ben qua gewicht echt niet zoveel meer dan 10 jaar geleden
vergeet de sigarenlook niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:46 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
De kop en de ogen maken de man.
De kleren zijn alleen een indicatie hoe je je verzorgt.
Maar de basis is je hoofd. En daar kunnen twee dingen mis mee zijn: of je ziet er uit als een debiel of als een gestoorde. Beiden maken geen kans.
heb je te veel banenen gegeten ofzo?quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:19 schreef Bananenpap het volgende:
Bij mij komen er trouwens al na een jaar 'gebruikerssporen' in mijn kleding zoals gaatjes en verkleuring. Hoe moet dat met TS dan wel niet na 10 jaar zijn?Dat je je dat nu ook pas beseft.
Dat je ook van die sloeberkleren meteen over wil gaan tot een pak.
Dat je in je huidige situatie zo'n pak ziet dragen, ga je dan hele dagen slapen met dat pak aan?
Ik zie TS ook echt al helemaal van Den Haag naar Nijmegen een meisje stalken in zo'n pak.
Of door een studentenstad slenteren.
Manmanmanmanman
Woon je wel in Nederland? Zie dat echt zelden hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:11 schreef 0906 het volgende:
Maar als ik op straat kijk zie ik dat de meesten van mijn leeftijd er meer sexy bijlopen, met dure pakken, of casual met dure merkkleding, dure schoenen etc.
Ik denk dat je wel de blits maakt, op de sociale werkplaats.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:04 schreef 0906 het volgende:
Met sexy kledingquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:18 schreef 0906 het volgende:
[..]
Wibra en zeeman vind ik dan wel weer best ver gaan... Maar h&m en c&a enzo kan best.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:30 schreef LPFAN het volgende:
Ga naar een kledingbank bij je in de buurt als je geen geld hebt om nieuwe kleding te kopen, en waarom moet dat gelijk merk zijn? Je hebt hele leuke nette kleding bij de Wibra en Zeeman bijvoorbeeld. Niemand die ziet dat het daar vandaan komt. En kringloopwinkels hangen ook vol.
Ik heb er echt totaal geen moeite mee waar kleding vandaan komt, als het er maar leuk uit ziet en goed zit. Zo zit ik dus ook bij een kledingbank voor mensen zonder geld. Kan je elke week gratis kleding weghalen. Erg leuke dingen vandaan gehaald.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Wibra en zeeman vind ik dan wel weer best ver gaan... Maar h&m en c&a enzo kan best.
En ook wat "luxere" kleding kan je wel goedkoper aankomen, beetje de actie's in de gaten houden, aan het eind van dat modeseizoen zaken kopen e.d.. Zo kan je voor een redelijke prijs toch aan "spiffy" kleding komen zonder de hoofdprijs te betalen.
Kleding van de zeeman en de wibra is vaak wat mwaw, laten we het daarop houden. Maar de andere tip die je hier geeft, kledingbank/kringloopwinkel vind ik dan wel weer een hele goede. Daar zit soms echt heel erg leuk spul tussen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:16 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik heb er echt totaal geen moeite mee waar kleding vandaan komt, als het er maar leuk uit ziet en goed zit. Zo zit ik dus ook bij een kledingbank voor mensen zonder geld. Kan je elke week gratis kleding weghalen. Erg leuke dingen vandaan gehaald.
Maar zie bij kringloopwinkels ook vaak genoeg wel merk dingen hangen. Je moet alleen ff goed zoeken.
Nee idd. Je moet er wel een beetje netjes uit zien vind ik ook.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Kleding van de zeeman en de wibra is vaak wat mwaw, laten we het daarop houden. Maar de andere tip die je hier geeft, kledingbank/kringloopwinkel vind ik dan wel weer een hele goede. Daar zit soms echt heel erg leuk spul tussen.
Al met al, ook bij zeeman/wibra kleding zou ik iemand er niet op aankijken. Zolang het gewoon leuk bij elkaar past, niet vies is en niet stuk is is het al snel geen probleem.
Niets, maar ik voel mij daar persoonlijk niet lekker in.quote:
Om te sporten.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Joggingbroek kan ook wel buitenhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |