Ook in theorie vind ik het anders echt heel naar klinkenquote:Op vrijdag 11 november 2016 08:44 schreef silliegirl het volgende:
Ik zei dat van geen contact, maar dat is wel anders bedoeld dan nu opgevat: ik aai W. ook over zijn bolletje en praat tegen hem; maar ik vermijd vooral oogcontact. Als ze je aankijken hebben ze je (en ik kan dus no way consequent blijven als 'ie me recht en verdrietig aankijkt).
Maar goed het klinkt in theorie allemaal leuk, maar in de praktijk werkt het voor iedereen anders.
Ja, nahjah, weet je, iedereen is daar anders in.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:43 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Ook in theorie vind ik het anders echt heel naar klinken![]()
Maar ik wil juist mijn kinderen mee geven dat ze mij hebben, altijd, onvoorwaardelijk.
Uuh. Nou, zoals ik het bedoelde komt het nergens in de buurt daarvan, poging tot uitleg:quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:31 schreef twist02 het volgende:
Sara: Ik denk dat het stukje 'dan hebben ze je' een beetje verkeerd overkomt.
Ik schat dat sillie het niet zo verkeerd bedoelt, maar bij mij roept dat ook nogal wat vervelende associaties op. Het klinkt een beetje alsof je kind er op uit is om je te manipuleren ofzo.
Ik hoor het m'n schoonzus en zwager nog zeggen over m'n toen 3 maanden oude neefje: "Jahaa, maar die kleintjes zijn slim hoor; net zo lang huilen totdat je naar ze toe gaat en dan opeens gaan lachen. Nou, daar trappen wij dus mooi niet in!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:04 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Uuh. Nou, zoals ik het bedoelde komt het nergens in de buurt daarvan, poging tot uitleg:
Oogcontact is een van de meest "basale" manieren om iemands aandacht te trekken. Denk er maar maar over na; als je met iemand in gesprek wil zoek je eerst oogcontact. Wil je een kindje iets uitleggen doe je dat ook, enz. Oogcontact maken schept een, onbewuste, verwachting van verdere uitnodiging tot contact maken. En die verwachting van meer contact wil je liever niet scheppen 's nachts, je wil immers dat je kleine slaapt.
Vergeef me als het niet duidelijk is.Dat dacht ik ook al niet, dat je het zo bedoeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En je hoeft ook echt geen excuses te maken omdat iets wat je typt toevallig verkeerd opgevat kán worden hoor!Ik merkte alleen dat bij dat ene zinnetje bij mij wat associaties op kwamen, vandaar dat ik dat benoemde
En qua oogcontact heb je absoluut gelijk; ik herinner me nog de keren dat ik met mijn ogen dicht boven de wieg hing en op de tast de speen probeerde te vindenvoor je spoiler! Hopelijk niets al te ernstigs?
Ik vind jouw opmerking dan weer nogal naar. Er worden gewoon normale tips uitgewisseld over slaapproblemen en hoe je daarmee omgaat. Nu doe je het voorkomen dat iemand die zo'n methode hanteert bezig is z'n kind mee te geven dat je er als ouder niet onvoorwaardelijk bent. Dat slaat nergens op.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:43 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Ook in theorie vind ik het anders echt heel naar klinken![]()
Maar ik wil juist mijn kinderen mee geven dat ze mij hebben, altijd, onvoorwaardelijk.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:16 schreef Selvaria het volgende:
Haha ingee.![]()
Hier vandaag iets soortgelijks (ok, not really though). N. is helemaal verzot op haar kleine houten IKEA stoeltje dat ze aan de salontafel kan schuiven. Vandaag toen ze naar boven ging om te slapen zei ik "zeg maar daag tegen je stoeltje", vervolgens zwaaide ze, zei ze doedoei en draaide ze zich om om haar stoeltje nog een kusje te geven.![]()
quote:Op zondag 13 november 2016 07:42 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Hier worden nog geen schoentjes gezet. Volgens jaar als ze er iets meer van meekrijgen. We vieren het ook niet dit jaar.
Ze hebben gisteren bij vrienden allebei een chocoladeletter gekregen. Ik vind ze daar nog zo klein voor. Of ben ik dan een zeurpiet?
Ik behoor ook tot de 'nieuwe' pieten. Naast witte pieten en gekleurde pieten zijn er ook zeurpietenquote:Op zondag 13 november 2016 08:05 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Yes, een lopende N van Saskiawat tof!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |