Het verschil is dat de verkiezingen over zijn, en nu dit soort randfiguren meer en meer hun daadwerkelijke ideeën verkondigen op wat voor manier dan ook.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:29 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Dude, dit soort dingen gebeuren bij elke verkiezing. Ook na Obama's herverkiezing. Is niet specifiek aan Trump te wijten. Mensen raken verhit door de verkiezingen.
Nog niet, maar die briefjes zien er wel heel echt uit en zijn vele malen erger dan mensen die hun baan verliezen, in groepen aangevallen worden, etc.quote:Op vrijdag 11 november 2016 02:51 schreef KNAK het volgende:
[..]
Op cnn die gold star vader een heel verhaal dat de trump supporters moeten stoppen met aanvallen van moskeeën, trekken aan hoofddoeken etc. Zijn er ook groepen Trumps op beeld vastgelegd dat ze zich misdragen ?
Wel slim van je dat je niet reageert op geweld van de andere kant.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:30 schreef OMG het volgende:
[..]
Het verschil is dat de verkiezingen over zijn, en nu dit soort randfiguren meer en meer hun daadwerkelijke ideeën verkondigen op wat voor manier dan ook.
Behalve dat Trump Homo's heeft neergezet als minderwaardige mensen, hij hun rechten wil afnemen en Roe vs Wade will terug draaien.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:29 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Dude, dit soort dingen gebeuren bij elke verkiezing. Ook na Obama's herverkiezing. Is niet specifiek aan Trump te wijten. Mensen raken verhit door de verkiezingen.
We worden betaald door Clinton. Nou goed?quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat jij, Omg en Stewie allemaal dezelfde persoon zijn
Hoe heeft hij eigenlijk homos neergezet als minderwaardige mensen. Zou zeer ernstig zijn namelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:31 schreef Tweek het volgende:
[..]
Behalve dat Trump Homo's heeft neergezet als minderwaardige mensen, hij hun rechten wil afnemen en Roe vs Wade will terug draaien.
Of is het af nemen van mensen hun rechten het niet minderwaardig neer zetten van die mensen?
Ok... als jij het zegt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
We worden betaald door Clinton. Nou goed?
Die gasten in je filmpje waren gewoon die man aan het feliciteren. Schouderklopjes. Stel je niet aan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel slim van je dat je niet reageert op geweld van de andere kant.
Word eens wakker, jongens. Trump is niet de monster zoals door de media gerapporteerd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:31 schreef Tweek het volgende:
[..]
Behalve dat Trump Homo's heeft neergezet als minderwaardige mensen, hij hun rechten wil afnemen en Roe vs Wade will terug draaien.
Je kunt tegen het homohuwelijk zijn en homo's niet als minderwaardig zien.quote:Of is het af nemen van mensen hun rechten het niet minderwaardig neer zetten van die mensen?
Hebben niet het recht om te trouwen en onder zijn beleid wordt het terug gedraaid dat zij kunnen trouwen. Daarmee zijn ze minderwaardig volgens de constitution. Want ze hebben minder rechten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe heeft hij eigenlijk homos neergezet als minderwaardige mensen. Zou zeer ernstig zijn namelijk.
Als Homo's minder rechten hebben, dan zie je ze als minderwaardig.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:34 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Word eens wakker, jongens. Trump is niet de monster zoals door de media gerapporteerd.
[ afbeelding ]
Heb je een Republikein dit ooit zien doen?
[..]
Je kunt tegen het homohuwelijk zijn en homo's niet als minderwaardig zien.
Grappig.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:33 schreef OMG het volgende:
[..]
Die gasten in je filmpje waren gewoon die man aan het feliciteren. Schouderklopjes. Stel je niet aan.
Pence denkt dat je homo's in hetero's kan veranderen door therapie.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:35 schreef Ulx het volgende:
President Pence maakt wel een eind aan dat gedweep met homo's door Trump.
Precies hetzelfde als na Obama's herverkiezingen. Jouw voorbeelden zijn super standaard na een verhitte verkiezingsstrijd in tegenstelling tot de groepsmishandelingen en baanverliezen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:30 schreef OMG het volgende:
[..]
Het verschil is dat de verkiezingen over zijn, en nu dit soort randfiguren meer en meer hun daadwerkelijke ideeën verkondigen op wat voor manier dan ook.
Heeft gezegd dat dat aa nde staten wordt over gelaten. Heeft verder nooit ook maar iets minderwaardigs gezegd over homos naar mijn weten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:34 schreef Tweek het volgende:
[..]
Hebben niet het recht om te trouwen en onder zijn beleid wordt het terug gedraaid dat zij kunnen trouwen. Daarmee zijn ze minderwaardig volgens de constitution. Want ze hebben minder rechten.
Die moeten ze dan zeker wel zelf betalen?quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:36 schreef Tweek het volgende:
[..]
Pence denkt dat je homo's in hetero's kan veranderen door therapie.
Ik kan me de hakenkruizen van Obama supporters na hij was verkozen niet herinneren. Sorry.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:36 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als na Obama's herverkiezingen. Jouw voorbeelden zijn super standaard na een verhitte verkiezingsstrijd in tegenstelling tot de groepsmishandelingen en baanverliezen.
Behalve dat hij heeft aangegeven dat hij pro life mensen zou benoemen voor de SC. De zelfde mensen die het homohuwelijk weer zouden tegen houden. Dus ja hij heeft gezegd dat hij tegen het homo huwelijk is.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heeft gezegd dat dat aa nde staten wordt over gelaten. Heeft verder nooit ook maar iets minderwaardigs gezegd over homos naar mijn weten.
Ze hebben dezelfde rechten: homokoppels komen in aanmerking voor precies dezelfde belastingvoordelen, mensenrechten, enzovoort. Ze worden niet toegelaten door de Republikeinen tot een traditie die van oorsprong man/vrouw is, klopt. Betekent dit dat een vereniging als Mensa mij ook als minderwaardig behandelt omdat ik niet toegelaten word?quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:35 schreef Tweek het volgende:
[..]
Als Homo's minder rechten hebben, dan zie je ze als minderwaardig.
Waarom zou je nog op iemand reageren die denkt dat het in elkaar slaan van een bejaarde man goed te keuren is.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:36 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als na Obama's herverkiezingen. Jouw voorbeelden zijn super standaard na een verhitte verkiezingsstrijd in tegenstelling tot de groepsmishandelingen en baanverliezen.
Homohuwelijk is een traditie in Amerika als we kijken naar de echte inwoners. Wat je zegt is dat jou geloof het beste geloof is en dat alles daar op gebaseerd zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:39 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ze hebben dezelfde rechten: homokoppels komen in aanmerking voor precies dezelfde belastingvoordelen, mensenrechten, enzovoort. Ze worden niet toegelaten door de Republikeinen tot een traditie die van oorsprong man/vrouw is, klopt. Betekent dit dat een vereniging als Mensa mij ook als minderwaardig behandelt omdat ik niet toegelaten word?
OMG is nooit geïnteresseerd geweest in een serieuze discussie dus je ziet hem bijna altijd oneerlijk discussiëren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom zou je nog op iemand reageren die denkt dat het in elkaar slaan van een bejaarde man goed te keuren is.
Alhoewel ik overigens totaal niet eens ben je mening over het homohuwelijk![]()
Dat zeg ik echt nergens, flapdrol.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom zou je nog op iemand reageren die denkt dat het in elkaar slaan van een bejaarde man goed te keuren is.
Alhoewel ik overigens totaal niet eens ben je mening over het homohuwelijk![]()
Leg uit?quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:41 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
OMG is nooit geïnteresseerd geweest in een serieuze discussie dus je ziet hem bijna altijd oneerlijk discussiëren.
Ik ben pro-homohuwelijk maar ben door deze verkiezingen de andere kant wel beter gaan begrijpen.
Ach je rukt net zo makkelijk alles uit de context van trump supporters die volgens jou allemaal racisten, homofoben en sexisten zijn.quote:
Oneerlijk discussiërenquote:Op vrijdag 11 november 2016 03:41 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
OMG is nooit geïnteresseerd geweest in een serieuze discussie dus je ziet hem bijna altijd oneerlijk discussiëren.
Ik ben pro-homohuwelijk maar ben door deze verkiezingen de andere kant wel beter gaan begrijpen.
Ben je het trouwens met me eens dus dat Trump nooit minderwaardige dingen heeft gezegd over homos.quote:
Het komt er in essentie op neer dat het soms goed is om tradities die het land succesvol hebben gemaakt te beschermen en verdedigen tegen grote wijzigingen.quote:
Trump heeft nooit gezegd dat ze minderwaardig zijn, zijn voornemens hebben wel laten zien dat hij ze minder waardig vind.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben je het trouwens met me eens dus dat Trump nooit minderwaardige dingen heeft gezegd over homos.
In tegenstelling tot Pence trouwens, dat is een hele enge nare conservatieve man.
Was je ook tegen de gigantische zwarte lobby? Is dat ook door je strot gedrukt?quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:44 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Het komt er in essentie op neer dat het soms goed is om tradities die het land succesvol hebben gemaakt te beschermen en verdedigen tegen grote wijzigingen.
Daarnaast valt er ook wel wat te zeggen voor het feit dat de gigantische gay lobby 'homorechten' een beetje door de strot van mensen probeert te douwen. Het is te betwijfelen of je dat moet belonen.
Mwuah, denk meer dat het een helaas bijkomende verplichting is als republikein.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:44 schreef Tweek het volgende:
[..]
Trump heeft nooit gezegd dat ze minderwaardig zijn, zijn voornemens hebben wel laten zien dat hij ze minder waardig vind.
Pence heeft al aangegeven dat hij er alles aan gaat doen om er voor te zorgen dat zij geen funding meer krijgen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah, denk meer dat het een helaas bijkomende verplichting is als republikein.
Weet vrijwel zeker dat hij niets tegen homos heeft.
Niet voor niets de enige die in de bres sprong voor planned parenthood iets waar hij nog mee weg kwam ook bij de republikeinen
Heb er nog erg weinig tegen racistische Trump tokkies zien of horen uitspreken. Waar is Trump? Republikeinen? Bekende supporters? Dus blijkbaar is het niet zo'n probleem onder de supporters / republikeinen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ach je rukt net zo makkelijk alles uit de context van trump supporters die volgens jou allemaal racisten, homofoben en sexisten zijn.
Wellicht eerst eens naar je eigen domme uitspraken kijken net
Dan luister je niet goed, hoor ongeveer iedereen zeggen dat geweld tegen die groepen niet goed is en natuurlijk is het wel een probleem, maar nogmaals blijf doorgaan met die retorieken en trump wordt ook president in 2020.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:48 schreef OMG het volgende:
[..]
Heb er nog erg weinig tegen racistische Trump tokkies zien of horen uitspreken. Waar is Trump? Republikeinen? Bekende supporters? Dus blijkbaar is het niet zo'n probleem onder de supporters / republikeinen.
Nog een mooie; http://usuncut.com/news/t(...)k-gay-man-california
Zal wel allemaal bedacht zijn, volgens KrappeAuto. Trump is immers love en life en zo.
Oh, wijs me even een bron waar Trump zelf, een surrogate of ander bekende supporter sinds z'n winst bekend heeft gemaakt aan het stemvee dat hakenkruizen, homo's in elkaar slaan en minderheden pesten niet tof zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan luister je niet goed, hoor ongeveer iedereen zeggen dat geweld tegen die groepen niet goed is en natuurlijk is het wel een probleem, maar nogmaals blijf doorgaan met die retorieken en trump wordt ook president in 2020.
Na de verkiezingen nog niet gezien eigenlijk, maar toen dat meisje door die man o pde trump rally ywerd geslagen was er ook onder de trump supporters massale outrage.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:53 schreef OMG het volgende:
[..]
Oh, wijs me even een bron waar Trump zelf, een surrogate of ander bekende supporter sinds z'n winst bekend heeft gemaakt aan het stemvee dat hakenkruizen, homo's in elkaar slaan en minderheden pesten niet tof zijn.
Ja maar de witte man mag niet klagen want privilegequote:Op vrijdag 11 november 2016 03:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geweld tegen alles en iedereen is nooit goed, maar men negeert de witte man continu, want wij zijn nazi's en satanisten enzo
Welk privilege.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja maar de witte man mag niet klagen want privilege
Zwarte man die klaagt is lui en klootzak. Witte man die klaagt moet dan zelf ook niet gaan jammeren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja maar de witte man mag niet klagen want privilege
Ulx denkt nog steeds dat alle 55 miljoen trump stemmers zo denkenquote:Op vrijdag 11 november 2016 04:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zwarte man die klaagt is lui en klootzak. Witte man die klaagt moet dan zelf ook niet gaan jammeren.
Ik hoor ze er geen afstand van nemen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 04:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ulx denkt nog steeds dat alle 55 miljoen trump stemmers zo denken
Hoorde ook niemand afstand nemen van alle filmpjes waar trump supporters in elkaar werden geslagen, iig niet van de posters hier.quote:Op vrijdag 11 november 2016 04:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik hoor ze er geen afstand van nemen.
over homos trouwenstwitter:uhsalt twitterde op woensdag 09-11-2016 om 17:47:01Everybody needs to watch this before saying anything more. https://t.co/LdjhvOH6Do reageer retweet
welke verkiezingsbelofte?quote:Op vrijdag 11 november 2016 04:10 schreef Ulx het volgende:
Verder boeit deze reeks me niet veel meer. De verkiezingen zijn voorbij. Trump heeft gewonnen. De man kiest neocons en bankiers in zijn kabinet en zijn eerste verkiezingsbeloften zijn al gesneuveld. Oude azijn in nieuwe zakken dus. Deal with it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |