SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Was er mee bezig, maar jij had hem al gemaakt.quote:
twitter:GissiSim twitterde op donderdag 10-11-2016 om 22:35:31Trump's Muslim ban statement is back up on his website after being taken down: https://t.co/ARps0i8iOZ reageer retweet
Ik ookquote:Op donderdag 10 november 2016 22:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nu valt voor mij ook het kwartje van FiveThirtyEight...Ik telkens maar denken aan die Nederlandse radiozender en er maar geen chocola van kunnen maken waarom dat zo heet
![]()
Ik hoop het ook, maar vrees hetzelfde iddquote:Op donderdag 10 november 2016 22:37 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij er nog steeds hetzelfde over denkt en in de loop van zijn termijn de discussie voor hervorming probeert aan te zwengelen. Maar het kan zijn eigen positie ondermijnen, dus ik vrees dat het bij een gemiste kans blijft.
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:38 schreef skysherrif het volgende:
oh als euri het niet meteen opviel, kan ik er ook openlijk voor uitkomen
Bestaat er eigenlijk een mogelijkheid dat Amerika zijn kiesmannen afschaft en gewoon zijn president kiest volgens het principe de meeste stemmen geldt?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:38 schreef Moira. het volgende:
Sowieso 538 mensen laten stemmen voor 325.000.000 mensen![]()
Ik zei het nog, hij gaat gewoon door met dit aangezien het nog gewoon in zijn 100 dagen plan zit.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was er mee bezig, maar jij had hem al gemaakt.
Rip TT, komt nog wel
Over gebroken beloftes trouwens;twitter:GissiSim twitterde op donderdag 10-11-2016 om 22:35:31Trump's Muslim ban statement is back up on his website after being taken down: https://t.co/ARps0i8iOZ reageer retweet
Mogen die polls inmiddels uit de OP? Vind ze beetje OP-verneukendquote:
Aangepast.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:37 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik hoop dat hij er nog steeds hetzelfde over denkt en in de loop van zijn termijn de discussie voor hervorming probeert aan te zwengelen. Maar het kan zijn eigen positie ondermijnen, dus ik vrees dat het bij een gemiste kans opportunistisch getroll uit een ver en onpresidentieel verleden blijft.
Het lijkt mij sowieso mogelijk te moeten zijn, maar ik denk dat dat over de loop van tientallen jaren zou moeten gaan gebeuren. En als ik de reacties hier lees van het afgelopen jaar, telkens als geopperd werd dat het huidige stelsel belachelijk is, dan denk ik dat dat nog heel lastig gemaakt gaat wordenquote:Op donderdag 10 november 2016 22:42 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Bestaat er eigenlijk een mogelijkheid dat Amerika zijn kiesmannen afschaft en gewoon zijn president kiest volgens het principe de meeste stemmen geldt?
Gaat niet gebeuren, beiden de democraten en republikeinen heb meer profijt aan dit soort systemen. Obama won in 2012 ook maar had minder stemmen dan Romney, de democraten willen vast wel meer van dit soort dingen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het lijkt mij sowieso mogelijk te moeten zijn, maar ik denk dat dat over de loop van tientallen jaren zou moeten gaan gebeuren. En als ik de reacties hier lees van het afgelopen jaar, telkens als geopperd werd dat het huidige stelsel belachelijk is, dan denk ik dat dat nog heel lastig gemaakt gaat worden![]()
Mja, hoe veel van die 'beloftes' in de 100-dagen-plannen van de afgelopen presidenten zijn nou daadwerkelijk de eerste 100 dagen van hun presidentschap (of überhaupt in/na/door/dankzij hun presidentschap) gebeurd?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:42 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik zei het nog, hij gaat gewoon door met dit aangezien het nog gewoon in zijn 100 dagen plan zit.
Trump vond het in 2012 ook een belachelijk systeem dus wellicht past hij het aanquote:Op donderdag 10 november 2016 22:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het lijkt mij sowieso mogelijk te moeten zijn, maar ik denk dat dat over de loop van tientallen jaren zou moeten gaan gebeuren. En als ik de reacties hier lees van het afgelopen jaar, telkens als geopperd werd dat het huidige stelsel belachelijk is, dan denk ik dat dat nog heel lastig gemaakt gaat worden![]()
linkje dan :Squote:Op donderdag 10 november 2016 22:45 schreef 6star6lord6 het volgende:
Edward snowden live bij Alex Jones over Trump.
Gewoon het idee al dat jouw stem in New York geen stuiver waard is, want de democraten winnen toch wel, in tegenstelling tot Florida, waar letterlijk elke stem telt. belachelijkquote:Op donderdag 10 november 2016 22:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat 65,915,795 minder zou zijn dan 60,933,504?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:45 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, beiden de democraten en republikeinen heb meer profijt aan dit soort systemen. Obama won in 2012 ook maar had minder stemmen dan Romney, de democraten willen vast wel meer van dit soort dingen.
Ja, omdat de verkeerde man (in zijn ogen) ervan profiteerde.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:46 schreef Chewie het volgende:
Trump vond het in 2012 ook een belachelijk systeem dus wellicht past hij het aan
Mja, gaat sowieso niet gebeuren op de korte termijn nee. Maar tegen de tijd dat wij in onze 80er jaren achter de geraniums zitten zou het er denk ik wel eens heel anders uit kunnen zien daar aan de andere kant van de Atlantic. En anders wel tegen de tijd dat onze (klein)kinderen in hun 80er jaren achter de geraniums zitten.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:45 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, beiden de democraten en republikeinen heb meer profijt aan dit soort systemen. Obama won in 2012 ook maar had minder stemmen dan Romney, de democraten willen vast wel meer van dit soort dingen.
https://en.wikipedia.org/(...)ntial_election,_2012quote:Op donderdag 10 november 2016 22:45 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Anders doe je ff linkje ofzo woops ben te traagquote:Op donderdag 10 november 2016 22:45 schreef 6star6lord6 het volgende:
Edward snowden live op YouTube over Trump.
Fingers crossedquote:Op donderdag 10 november 2016 22:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Trump vond het in 2012 ook een belachelijk systeem dus wellicht past hij het aan
Vigen98 heeft het gelinktquote:Op donderdag 10 november 2016 22:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Anders doe je ff linkje ofzo
[..]
Fingers crossed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |