SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Donald Trump's supporters expect him to deliver on
- The wall
- 'Lock her up'
- Muslim ban
- Obamacare
- NAFTA & TPP
twitter:CNN twitterde op woensdag 09-11-2016 om 14:05:05Donald Trump's supporters expect him to deliver on- The wall- 'Lock her up'- Muslim ban- Obamacare- NAFTA & TP… https://t.co/vXPPTEzRP5 reageer retweet
Deze is hier vast al voorbij gekomen, maar toch.twitter:RubinReport twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:54:12Media which got everything wrong will now tell you all the things that will happen as a result of the thing they said wouldn't happen. reageer retweet
Moslim ban zou echt schandalig zijn. Gaat ook niet gebeuren.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:06 schreef vigen98 het volgende:
Belangrijkste dingen wat er verwacht gaat worden van Trump door zijn aanhang.
[..]twitter:CNN twitterde op woensdag 09-11-2016 om 14:05:05Donald Trump's supporters expect him to deliver on- The wall- 'Lock her up'- Muslim ban- Obamacare- NAFTA & TP… https://t.co/vXPPTEzRP5 reageer retweet
Jij niet, meerdere mensen hier hebben aangegeven dat zij het wel meemaakten. Laten we ervan uitgaan dat dit enigszins representatief is...quote:Op donderdag 10 november 2016 18:03 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens heb ik weinig meegekregen van stemadviezen en sterk gekleurde meningen van docenten toen ik nog op school had.
Het is wel tijdelijk volgens Trump totdat de dreiging afneemt qua terrorisme aldus Trumpquote:Op donderdag 10 november 2016 18:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moslim ban zou echt schandalig zijn.
https://www.bloomberg.com(...)arch-of-clean-energyquote:Op donderdag 10 november 2016 18:07 schreef Molurus het volgende:
Trump heeft ook beloofd om het net gesloten klimaatverdrag op te zeggen. Wel benieuwd of hij die belofte houdt.
Zou hij kunnen proberen maar het probleem is dat het al van kracht is en het weer ongedaan maken gaat erg moeilijk worden.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:07 schreef Molurus het volgende:
Trump heeft ook beloofd om het net gesloten klimaatverdrag op te zeggen. Wel benieuwd of hij die belofte houdt.
Docent.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Door de docent? Of je medeleerlingen?
Hoe durft ze?quote:Op donderdag 10 november 2016 18:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Godzijdank niets van meegekregen. Wel was onze school druk met duurzaamheid. Beetje leerlingen wijsmaken dat we met z'n allen moeten werken aan een beter milieu. Om te kotsen.
In Amerika zijn ze het wat dat betreft toch niet met je eens.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hoe durft ze?-sarcasme-
Als er iets niet partijpolitiek is dan is het werken aan een beter milieu, dat mag een juf nu juist wel doen!
Jammer joh.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:09 schreef Typisch het volgende:
Sinds Euribob er eventjes niet is kan ik dit hier ook wel even melden:
https://www.reddit.com/r/(...)ivcl8xzt&sh=a01a641f
Assange heeft nog geen internet, hier een IAMA met een deel van zijn staff.
Ben ik ook geen fan van.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:10 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens voordeel van het zitten op een Rooms Katholieke school waren toch wel de lerarenMaar oke we gaan nu wel wat offtopic
Ah ja, dat wordt dan een "sorry jongens, dat wilde ik wel doen.. echt waar. Maar het bleek dus niet te kunnen."quote:Op donderdag 10 november 2016 18:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zou hij kunnen proberen maar het probleem is dat het al van kracht is en het weer ongedaan maken gaat erg moeilijk worden.
Donald Trump vond hetzelfde van het kiessysteem, de avond voordat Obama won. Hij wist namelijk al dat Romney zou verliezen.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Het is alleen maar kut als het slecht uitpakt voor de democraten
Beetje butthurt zijn ze.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Even iets anders, zijn er wat hoogtepuntjes van de vaderlandse media (kranten, NPO, RTL Late Night...) van de afgelopen 2 dagen over de verkiezingen die ik moet zien/lezen? Ik zie weinig Nederlandse televisie, vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |