SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 november 2016 14:41 schreef Ooku het volgende:
Gracias!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten zij weten
Het ging over niet met de Mercedessen vechten. En Max zei dat hij nog steeds met beide in discussie was wie het meest wilde betalenquote:
Hij vindt zichzelf heel erg het mannetje. Moet je maar eens kijken hoe hij er bij zou zitten als hij bijvoorbeeld op de positie van Massa stond.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dit is dus precies waarom ik die Lewis zo'n zak hooi vind; die desgeintresseerde en laconieke houding. Je krijgt godverdomme miljoenen per jaar en kan dan niet een uurtje per raceweekend even wat vraagjes beantwoorden
Ja dat vond ik echt jammer. Had gewoon je fout geownd en klaar er mee.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:54 schreef Caland het volgende:
VET: "I don't agree with the decision [in Mexico]. I moved over once to defend and then I gave RIC enough room. It looks worse than it was"
Huilhuil
Biasedquote:Op donderdag 10 november 2016 14:54 schreef Caland het volgende:
VET: "I don't agree with the decision [in Mexico]. I moved over once to defend and then I gave RIC enough room. It looks worse than it was"
Huilhuil
Ja precies. Maar ook iedere keer bij de les geroepen moeten worden. Want dan zit ie gewoon niet op te letten. Als ik van Mercedes PR zou zijn zou ik hem een flinke schop onder zijn hol gevenquote:Op donderdag 10 november 2016 14:53 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf heel erg het mannetje. Moet je maar eens kijken hoe hij er bij zou zitten als hij bijvoorbeeld op de positie van Massa stond.
Hij komt uit Emmerich, 2 km van de grens.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:19 schreef Spooky4u het volgende:
Soooo, Hulkenberg praat gewoon keigoed Nederlands. Nooit geweten.
Shit zeg, wat een verrassing.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:19 schreef Spooky4u het volgende:
Soooo, Hulkenberg praat gewoon keigoed Nederlands. Nooit geweten.
Hij heeft ook in 2015 Le Mans gewonnenquote:Op donderdag 10 november 2016 16:10 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Hij komt uit Emmerich, 2 km van de grens.
Meen je nietquote:Op donderdag 10 november 2016 17:04 schreef matig het volgende:
[..]
Hij heeft ook in 2015 Le Mans gewonnen
Wist je al dat hij dit jaar niet mee kon doen omdat de FIA niet kan plannen? Well done Bakuquote:Op donderdag 10 november 2016 17:04 schreef matig het volgende:
[..]
Hij heeft ook in 2015 Le Mans gewonnen
Over die vraag op 34.30 is hier eindeloos discussie gevoerd. Lewis heeft dus tussen bocht 3 en 4 gas terug genomen (op 80% gereden) en hij is uiteindelijk niet gestraft omdat de SC naar buiten kwam en zijn voordeel hierdoor compleet verdween. Was de SC niet naar buiten gekomen dan hadden de stewards hem wel straf opgelegd.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:08 schreef S95Sedan het volgende:
Voor degene die het gemist hebben;
ja klopt, want de situatie moet gewoon als losstaand worden bekeken, los van wat er daarna gebeurd (SC)..quote:Op donderdag 10 november 2016 19:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Over die vraag op 34.30 is hier eindeloos discussie gevoerd. Lewis heeft dus tussen bocht 3 en 4 gas terug genomen (op 80% gereden) en hij is uiteindelijk niet gestraft omdat de SC naar buiten kwam en zijn voordeel hierdoor compleet verdween. Was de SC niet naar buiten gekomen dan hadden de stewards hem wel straf opgelegd.
Ik wil de discussie hierover niet opnieuw starten, maar ik vind de redenatie van Charlie Whiting eerlijk gezegd nogal krom.
quote:Op donderdag 10 november 2016 19:59 schreef Klummie het volgende:
http://www.nu.nl/formule-(...)el-in-gp-mexico.html
Dus wat Max inderdaad zei. Van de baan gaan = straf. En niet misschien wel of misschien niet.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:14 schreef franklop het volgende:
[..]
ja klopt, want de situatie moet gewoon als losstaand worden bekeken, los van wat er daarna gebeurd (SC)..
Maximaal dezelfde afstand, dacht kleinere afstand.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:01 schreef marcodej het volgende:
Zonder safety car hadden ze Lewis gevraagd om vaart te minderen, zodanig dat hij dezelfde afstand had als voor het in gaan van de bocht...
Had Max na de bocht ook niet dezelfde afstand tot Vettel als voor de bocht, of zelfs kleiner?
Nou ja, wie weet wat er komt met Trump aan het roer.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:27 schreef Zorro het volgende:
Als er een muur had gestaan in Mexico had Hamilton harder moeten remmen om de bocht te halen en was hij nooit voorop gebleven. Dat is naar mijn idee waarop de straf gebaseerd hoort te zijn, niet op winst of geen winst in de uitloopstrook/gras. En in dat geval, als Hamilton zo bestraft zou zijn, zou dat ook voor Max gelden.
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, wie weet wat er komt met Trump aan het roer.
Ergerniswekkend, maar ja...quote:Op donderdag 10 november 2016 20:22 schreef marcodej het volgende:
Die uitleg van Whiting over het niet bestraffen van Lewis.
Vettel zat toch ook te miepen dat Max niet doorreedquote:Op vrijdag 11 november 2016 01:40 schreef opreis het volgende:
Whiting was wel wat krom is recht aan het lullen. Volgens mij is dat nog nooit gebeurd, vragen een coureur gas te minderen en dan terug laten zakken tot net voor de groep. Hoe wil je dat in godsnaam toepassen? Wanneer heeft hij zich genoeg laten zakken? Tot op de 10de nauwkeurig ofzo? Wat als nico was ingehaald door max, had hij dan tot nico terug moeten zakken? Er zitten daar zo veel haken en ogen aan dat het complete onzin is
Scherpquote:Op donderdag 10 november 2016 21:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ghehehequote:Op donderdag 10 november 2016 21:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah, daar is 'ie.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:05 schreef Jane het volgende:
Is Rick Winkelman ziek vandaag ofzo? (Ziggo)
Droog iig.quote:
Of gewoon Max zijn manier: zorg ervoor dat de baan je straft.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:27 schreef Zorro het volgende:
Als er een muur had gestaan in Mexico had Hamilton harder moeten remmen om de bocht te halen en was hij nooit voorop gebleven. Dat is naar mijn idee waarop de straf gebaseerd hoort te zijn, niet op winst of geen winst in de uitloopstrook/gras. En in dat geval, als Hamilton zo bestraft zou zijn, zou dat ook voor Max gelden.
burgerlijke ventquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:23 schreef Blik het volgende:
17:00 start, moet ik mn vriendin gaan overhalen om met de kids voor de TV te gaan eten
Wel van te voren de hond uitlaten he!quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:28 schreef Blik het volgende:
[..]
Tja, vriendin en 2 kinderen. burgerlijker dan dat wordt het bijna niet nee
En de vuilniszakken buiten zetten anders geen seks.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:31 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Wel van te voren de hond uitlaten he!
op zondag ?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:31 schreef Beach het volgende:
[..]
En de vuilniszakken buiten zetten anders geen seks.
we hebben wel 2 poezenquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:31 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Wel van te voren de hond uitlaten he!
19.00 aan tafel is toch een nette tijd in een restaurant?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:33 schreef De-Hamster het volgende:
Ik mag met schoonmoeder en familie gaan uiteten ter ere van haar verjaardag. Schoonvader is ook nog F1 fan. Slecht gepland, maar we nemen het maar op dan.
Wat gaat het worden
Voor mij wel, helaas zijn zij liever van het vroeggaan-vroegthuisquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:34 schreef Coelho het volgende:
[..]
19.00 aan tafel is toch een nette tijd in een restaurant?
15.15 uur aan het hoofdgerechtquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:38 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Voor mij wel, helaas zijn zij liever van het vroeggaan-vroegthuis
quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:35 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Als het zondag echt echt gaat regenen, dan denk ik dat Sainz het gaat winnen.
Maar dan was t stokpaardje van Trump iets anders geweestquote:Op donderdag 10 november 2016 21:27 schreef Zorro het volgende:
Alleen het getrouwd zijn nog...quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:28 schreef Blik het volgende:
[..]
Tja, vriendin en 2 kinderen. burgerlijker dan dat wordt het bijna niet nee
In de planningquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:05 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Alleen het getrouwd zijn nog...
"Schat, we eten chinees, op de bank, zondag"quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:23 schreef Blik het volgende:
17:00 start, moet ik mn vriendin gaan overhalen om met de kids voor de TV te gaan eten
Voor de normale mensch wel jaquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Behalve dat eten op de bank makkelijk kan is het pas etenstijd als de race voorbij is.
ik denk dat ik gewoon om 14 uur kijkquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Voor de normale mensch wel jaHier is ie rond 6 uur afgelopen, dan ga ik pas ergens in de verte aan eten denken rond die tijd
![]()
Hier rond 19.00 uur, volgens mij is dat gewoon etenstijd. Zeker op zondag. Of zijn er echt niet-bejaarden in Nederland die al om 17.00 uur het eten aanzwengelen?quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Voor de normale mensch wel jaHier is ie rond 6 uur afgelopen, dan ga ik pas ergens in de verte aan eten denken rond die tijd
![]()
Je moet wat met twee jonge kinderen die om 18.00u instorten. Om 17.00 krijg ik nog iets van het avondeten bij ze naar binnenquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hier rond 19.00 uur, volgens mij is dat gewoon etenstijd. Zeker op zondag. Of zijn er echt niet-bejaarden in Nederland die al om 17.00 uur het eten aanzwengelen?
Die eten wat anders dan een broodje kaas bij de lunchquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom Italiaanse kinderen dan wel gewoon om 20.00 uur kunnen eten. Maar ja, dat is weer een ander onderwerp/topic.
Laatst iets gezien op tv, dat Nederlanders gewoontedieren zijn en perse om 6 uur willen eten. Het is helemaal niet slechter om later te eten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom Italiaanse kinderen dan wel gewoon om 20.00 uur kunnen eten. Maar ja, dat is weer een ander onderwerp/topic.
Sint Maarten Sint Maarten de pannetjes worden rete nat.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:12 schreef F1gamer het volgende:
O god, Een draaiorgel door mijn straat en daarachter lopen de kindjes met hun lampionnetjes
Nu acestream opstarten voor fp2
Wat gebeurde er?quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:28 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Kimi & Carlos under investigation
Ze reden elkaar steeds in de weg voor een bocht of 5. Stukje boven die post staat ook een gif, dat was een paar bochten eerder.quote:
Precies dit, kindjes van 1 en 4. Die gaan om 19:00 echt niet meer eten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:38 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Je moet wat met twee jonge kinderen die om 18.00u instorten. Om 17.00 krijg ik nog iets van het avondeten bij ze naar binnen
Heeft ook niet mijn voorkeur, maarja. Zondag dus lekker op de bank eten
Van 1 jaar klopt, maar van 4 jaar eten wel hoor. Althans de mijne wel. Sta nu bij zijn zwemles, en die duwt zometeen gewoon een happy meal naar binnen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Precies dit, kindjes van 1 en 4. Die gaan om 19:00 echt niet meer eten.
Wel als je iets actiefs gaat doen, maar die van mij wordt strontvervelend als je hem niks te eten geeft. Anderhalf uur op de bank zitten gaat daar niet bij helpen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Van 1 jaar klopt, maar van 4 jaar eten wel hoor. Althans de mijne wel. Sta nu bij zijn zwemles, en die duwt zometeen gewoon een happy meal naar binnen.
Kan nou niemand hem even een klapstoeltje brengen?quote:
Zo voeg ik altijd uit op de snelweg!quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:28 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Alo grappig.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:44 schreef Montov het volgende:
De gif heeft niet het camerawerk van Alonso dat daadwerkelijk is uitgezonden.
Kimi start achteraan?quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:28 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, David Coulthard kwam in Brazilië in zijn laatste race niet echt ver ...quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:01 schreef franklop het volgende:
Jammer dat Brazilië niet de laatste wedstrijd van Massa is eigenlijk. Veel mooier qua sfeer had het niet gekend
Hardop gelachenquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:47 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://streamable.com/ppb2
Als Max de Mercedessen van de baan rijd in turn 1, groot. Anders vrij klein helaas. Al kun je er weinig van zeggen als het straks echt met bakken uit de lucht gaat vallen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:53 schreef Beach het volgende:
Hoe groot is de kans op een Massa afscheidspodium?
dan is de kans groter dat Jarno Trulli nog op het podium komt dit weekend dan Massa....quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:58 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Als Max de Mercedessen van de baan rijd in turn 1, groot. Anders vrij klein helaas. Al kun je er weinig van zeggen als het straks echt met bakken uit de lucht gaat vallen.
ja lekker, je kinderen junkfood laten eten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Van 1 jaar klopt, maar van 4 jaar eten wel hoor. Althans de mijne wel. Sta nu bij zijn zwemles, en die duwt zometeen gewoon een happy meal naar binnen.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dan is de kans groter dat Jarno Trulli nog op het podium komt dit weekend dan Massa....
Hamilton niet. Die krijgt dan een rondje cadeau en wint dan met twee vingers in de neusquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:15 schreef franklop het volgende:
Als het met bakken uit de hemel komt dan rijden we hele tijd achter SC
Ros gaat hem dit weekend pakken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hamilton niet. Die krijgt dan een rondje cadeau en wint dan met twee vingers in de neus
Rosberg en regen? Die heeft al zijwieltjes nodig als het ook maar dreigt te regenenquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ros gaat hem dit weekend pakken.
Ik denk dat jij het goed samenvat.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat over 2 kinderen
Aan de ene kant een kind dat af en toe de geneugden des levens mag ondervinden en daardoor later een meer weloverwogen beslissing kan nemen en aan de andere kant een kind dat zo obsessief wordt opgevoed dat hij/zij later de verkeerde kant opslaat.
Dat is zo ongeveer mijn samenvatting.
Ah ik heb niks gezegd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Rosberg en regen? Die heeft al zijwieltjes nodig als het ook maar dreigt te regenen
ik overdrijf natuurlijk een beetje, maar dat Max Rosberg op Silverstone inhaalde is niet voor niets.quote:
jij gaat wel vaak, he dikkequote:
Sommige vinden roken ook een geneugten den levens. Toch vinden we als maatschappij het inmiddels not done om in de nabijheid van kinderen te roken. Langzaam gaan we het geven van rotzooi-voedsel aan kinderen ook veroordelen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat over 2 kinderen
Aan de ene kant een kind dat af en toe de geneugden des levens mag ondervinden en daardoor later een meer weloverwogen beslissing kan nemen en aan de andere kant een kind dat zo obsessief wordt opgevoed dat hij/zij later de verkeerde kant opslaat.
Dat is zo ongeveer mijn samenvatting.
Nee, nooit eigenlijkquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij gaat wel vaak, he dikke![]()
ik vind rosberg echt een zwabber in de regen, zo'n voorzichtige clown
Nee, zowel ik als mijn zoon zijn niet dik.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je gezond voedsel ridiculiseert.
Jij bent zeker een van die dikke ouders die ook dikke kinderen krijgt omdat dit "genetisch bepaald" is.
Ja want de verslaving van roken is hetzelfde als een keer naar de Mac gaanquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Sommige vinden roken ook een geneugten den levens. Toch vinden we als maatschappij het inmiddels not done om in de nabijheid van kinderen te roken. Langzaam gaan we het geven van rotzooi-voedsel aan kinderen ook veroordelen.
nee hoor, ik zeg er lekker wat van, hij typt het tenslotte zelf in dit topic.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, nooit eigenlijk. Maar als die man naar de Mac wil met z'n zoontje, moet ie lekker naar de Mac gaan met z'n zoontje. Jij moet gewoon je grote mond houden tegen iemand die je niet kent.
Prima hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee hoor, ik zeg er lekker wat van, hij typt het tenslotte zelf in dit topic.
Nou en.quote:max gaat het goed doen dit weekend, heeft de regen genen van zijn vader.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!
Ik ga nu mijn zoon wakker maken, en mijn vinger in zijn keel steken. Misschien is het nog niet te laat, en kan ik hem nog redden!
Hamiltonquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage. Wie gaat wk worden?
this mijn stalker, die moest zich er weer even mee bemoeien, geeft echt geen reet om f1, want vbl-erquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage. Wie gaat wk worden?
Ja godver, dat vrees ik ook.quote:
ik denk zijn vriendin, ff ontstressen voor de kwali morgen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:19 schreef Zorro het volgende:
Kom kom, nu weer over F1.
Wat zal Max vanavond eten?
twitter:Olav_Mol twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 23:15:00Ferrari’s vraag tot herziening straf Vettel in Mexico afgewezen. Nwe ferrari data geen reden tot herziening na conference call stewards reageer retweet
Oh ze zijn nog steeds aan het huilen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:20 schreef lord_bono het volgende:
twitter:Olav_Mol twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 23:15:00Ferrari’s vraag tot herziening straf Vettel in Mexico afgewezen. Nwe ferrari data geen reden tot herziening na conference call stewards reageer retweet
Ferrari stopt er veel geld in, maar de resultaten zijn niet om over naar huis te schrijvenquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Opzich is die Vettel wel een positief persoon. Raar dat ie dan zo aan het zeuren is de hele tijd.
Adrenaline tijdens/kort na de race?quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Opzich is die Vettel wel een positief persoon. Raar dat ie dan zo aan het zeuren is de hele tijd.
Das natuurlijk ook frustrerend. Denk wel dat je meer verwacht als je voor Ferrari rijdt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari stopt er veel geld in, maar de resultaten zijn niet om over naar huis te schrijven
Als je dan dit leest: http://www.grandprix247.c(...)throw-at-that-thing/quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari stopt er veel geld in, maar de resultaten zijn niet om over naar huis te schrijven
McLaren is geen gigantische bende. Ze missen alleen de goede mensen om een auto te maken, maar zijn wel goed op weg.quote:Op zaterdag 12 november 2016 03:39 schreef opreis het volgende:
Wel grappig dat iedereen altijd zo negatief is ove ferarri terwijl mclaren nog 3x erger is maar daar hoor je niemand meer over
Welneej, het ging echt niet over Max, aldus Toto...quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:09 schreef Abdus18 het volgende:
Heeft Wolf nu echt met Jos gebeld om um te zeggen dat het zonde zou zijn als Max door een onbezonnen actie het kampioenschap zou beslissen...
Damn, wordt steeds erger die mentale oorlogsvoering :x
Hij was toen hij startte in de F1 toch ook de jongste rijder ooit.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Das natuurlijk ook frustrerend. Denk wel dat je meer verwacht als je voor Ferrari rijdt.
Ik zie nu dat die kerel van 87 is, wtf ik ben zelf van 86, ik vind hem zo oud over komen![]()
Hij doelt denk ik meer op het klagen en zeuren van McLaren, vooral in de (eerste) tijd van Ron Dennis.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
McLaren is geen gigantische bende. Ze missen alleen de goede mensen om een auto te maken, maar zijn wel goed op weg.
Ferrari is al jaren een bende en loopt al jaren achter de feiten aan.
Ja, Toto heeft dit bevestigd.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:09 schreef Abdus18 het volgende:
Heeft Wolf nu echt met Jos gebeld om um te zeggen dat het zonde zou zijn als Max door een onbezonnen actie het kampioenschap zou beslissen...
Damn, wordt steeds erger die mentale oorlogsvoering :x
McLaren = stijgende lijnquote:Op zaterdag 12 november 2016 03:39 schreef opreis het volgende:
Wel grappig dat iedereen altijd zo negatief is ove ferarri terwijl mclaren nog 3x erger is maar daar hoor je niemand meer over
Nee. Dat was Mike Thackwell toen Vettel startte in de F1. Daarna Jaime Alguersuari en nu Max Verstappen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hij was toen hij startte in de F1 toch ook de jongste rijder ooit.
Dat heeft toch weinig met nu te maken?quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hij doelt denk ik meer op het klagen en zeuren van McLaren, vooral in de (eerste) tijd van Ron Dennis.
Nee, helemaal niks.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat heeft toch weinig met nu te maken?
Ik heb helemaal niks met die Frijns.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:08 schreef Nattekat het volgende:
Help Robin Frijns naar de overwinning in de Formule E
Ik blijf dit spammen tot iedereen die dit topic bezoekt gestemd heeft
Zelfs dan kan je stemmenquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met die Frijns.
ik heb geen fb account, hahaahquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:08 schreef Nattekat het volgende:
jawel, ik heb het geprobeerd en er wordt gevraagd om een login. staat ook in de beschrijving van jouw linkquote:
Je kan je ook registreren.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jawel, ik heb het geprobeerd en er wordt gevraagd om een login. staat ook in de beschrijving van jouw link
Blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat doet niemand voor alleen een vote.
Vind het een debiel systeem. Maar goed, heb even op Robin gestemd. Schiet alleen nog niet echt op Frijns heeft nu 1% van de stemmen zie ikquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:08 schreef Nattekat het volgende:
Kan ook via twitter. Een tweet met de tags #FanBoost #RobinFrijns is genoeg.quote:
Dat is nieuw.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kan ook via twitter. Een tweet met de tags #FanBoost #RobinFrijns is genoeg.
Dat was voor de oproep. Wordt maar één keer per dag veranderd.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:47 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Vind het een debiel systeem. Maar goed, heb even op Robin gestemd. Schiet alleen nog niet echt op Frijns heeft nu 1% van de stemmen zie ik
Werkt dit ook voor de F1? Dat ik zeg maar #EngineFailure #Hamilton tweet?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kan ook via twitter. Een tweet met de tags #FanBoost #RobinFrijns is genoeg.
Nou ja het is wel zo dat ik het idee heb dat ferrari veel kritischer benaderd wordt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
McLaren = stijgende lijn
Ferrari = dalende lijn
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Werkt dit ook voor de F1? Dat ik zeg maar #EngineFailure #Hamilton tweet?
Hopen op geen regen tijdens de race, want als het regenrace is dan rijdt Rosberg rond als een natte dweil.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus.... zet de sluizen maar open. Spectaculairder zal het niet worden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:22 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Hopen op geen regen tijdens de race, want als het regenrace is dan rijdt Rosberg rond als een natte dweil.
Ah oke, nou hopen dat hij er wat aan heeft dan.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was voor de oproep. Wordt maar één keer per dag veranderd.
Lewis zou geen enkele race aan de finish komen denk ikquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
Dat zou toch wat zijn he, jongens!
Gestemd!quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap hem niet? Dan moeten we juist toch hopen dat het gaat regenen. Ik wil dat het spannend blijft tot aan Abu Dhabiquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:22 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Hopen op geen regen tijdens de race, want als het regenrace is dan rijdt Rosberg rond als een natte dweil.
Prima toch.. hij ontkent alles trouwens.quote:
Ditquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik snap hem niet? Dan moeten we juist toch hopen dat het gaat regenen. Ik wil dat het spannend blijft tot aan Abu Dhabi
Was vorig jaar ook.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:52 schreef Beach het volgende:
[..]
wat dan?quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:50 schreef ZaZoe het volgende:
Het is een en al gepraat over Max wat de klok slaat op Sky
Max zit in de hoofden van iedereen. Dan sta je als coureur al met 1-0 voor op de restquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:50 schreef ZaZoe het volgende:
Het is een en al gepraat over Max wat de klok slaat op Sky
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Aan Sky te zien is het droog.quote:Op zaterdag 12 november 2016 16:42 schreef Fopje het volgende:
Wat doet het weer op het moment in brazilie?
Alweer?quote:Op zaterdag 12 november 2016 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Whehe, Alonso die probeert te filmen
yup, huisgenoot regelt dat of ze zit te prutsen met het punt waar signaal binnenkomtquote:
Als het droog blijft moet dat wel lukken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 16:59 schreef zoem het volgende:
Eens zien of ze dit jaar onder de 1.11 duiken. Pole was 1.11.282 vorig jaar.
Ja.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:04 schreef Sjemmert het volgende:
Horen jullie ook zon vervelende brom bij ziggo ?
Nee, of bedoel je de motoren?quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:04 schreef Sjemmert het volgende:
nope, prov limburgquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:05 schreef YokiKater het volgende:
Het lijkt alsof Olav bij een generator zit of zo.
Nee op de achtergrond zit een constante lage brom. Dacht even dat het mijn ps4 was maar als ik de tv mute is het weg.quote:
Lol ik dacht dat het de vaatwasser was, maar inderdaadquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:04 schreef Sjemmert het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:04 schreef Sjemmert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |