SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaan we doen?
In een zo centraal mogelijk gelegen gebied, bereikbaar met OV, te voet een stuk of 30 gyms verdelen onder de deelnemers.
- UPDATE - UPDATE - UPDATE - UPDATE -
De kaart op http://www.pokemongomap.info/ lijkt aardig te kloppen qua gyms. Maar dat sluit Gouda (vooralsnog het midden van alle aanmeldingen) wel uit met slechts 22 gyms en flinke afstanden.
Dan lijkt Rotterdam een betere optie. Ook daar is blauw dominant, maar met de gym update moet daar makkelijk verandering in te brengen zijn. Zoals op de kaart te zien is (en ik ook weet, want het is een van mijn werklocaties) stikt het daar van de gyms.
Meer voordelen: Alles bereikbaar met OV, goedkope transferia rondom voor de autorijders en genoeg pokestops voor de deelnemers met wat minder ruimte voor items.
Plan van aanpak: MEET OP ZONDAG 18 DECEMBER 14.00 uur - 18.00 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips & Tricks (aanvulling welkom)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatsapp groep (niet verplicht, wel makkelijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eventueel kunnen we de route ook omdraaien en in het centrum beginnen, input is welkom!
Gymplaatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Paraplu, geen watjes, of zoiets?quote:Op woensdag 9 november 2016 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is de hele dag al kutweer en beide gyms waren level 10.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Hier maar drie sightings en ik zit vlak bij een stop. De server van Niantic is ergens een regio vergeten. Dus TT geldt niet voor me.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Ja vastquote:
Ik geloof echt niet dat iemand met 4 graden op een klapstoeltje in de regen een uur bezig is geweest om een gym neer te halen, om er even later nog één te pakken.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Iedereen gilt dat het sneller zou gaan na die patch, dus dat is geen uurquote:Op woensdag 9 november 2016 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja vast
Ik geloof echt niet dat iemand met 4 graden op een klapstoeltje in de regen ruim een uur bezig is geweest om een gym neer te halen.
Waarschijnlijk met meer man en dan meteen in elkaars gym huppen.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Er was maar één speler die in beide gyms stond. En als level 21 haal je niet zo makkelijk een level 10 neer. Voor de patch kostte het me al een uur om een level 8 twee levels naar beneden te halen.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen geldt dat het sneller zou gaan na die patch, dus dat is geen uur
Waarschijnlijk met meer man en dan meteen in elkaars gym huppen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wat kost het je nu? Ik heb namelijk nog niemand gehoord die zegt dat het echt sneller gaat.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er was maar één speler die in beide gyms stond. En als level 21 haal je niet zo makkelijk een level 10 neer. Voor de patch kostte het me al een uur om een level 8 twee levels naar beneden te halen.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Eerst maar eens een level 8 vindenquote:Op woensdag 9 november 2016 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat kost het je nu? Ik heb namelijk nog niemand gehoord die zegt dat het echt sneller gaat.
En bij voorkeur naast een parkeerplaats.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Tot vrijdag, want daarna zou de werkende mens er van kunnen profiteren, dat kan natuurlijk niet. Dan heb ik eens tijd om naar een stad te gaanquote:Op woensdag 9 november 2016 19:54 schreef luckass het volgende:
Blijft dat Pokestop- en spawnfeest nog lang duren?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ik weet hier nog wel een blauwe level 6 (of inmiddels hoger) met parkeervakken ernaast, waar ik mezelf gisteren terug in getraind hebquote:Op woensdag 9 november 2016 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst maar eens een level 8 vinden
En bij voorkeur naast een parkeerplaats..
![]()
Stond vast in een gym, dat telt tegenwoordig mee.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ] GODVERDOMME![]()
![]()
Hoe kan ik deze niet gezien hebben??!???Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
gym?quote:Op woensdag 9 november 2016 19:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
![]()
Hoe kan ik deze niet gezien hebben??!???Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik ga nooit meer mn telefoon in mn zak doen tijdens het lopen voor de km's. Heb vandaag 3 Pokemon gemist die ik nog niet had. Zit nu op 124/132.
Protčge moi de mes désirs.![]()
sighting telt niet mee hoor.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:00 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik ga nooit meer mn telefoon in mn zak doen tijdens het lopen voor de km's. Heb vandaag 3 Pokemon gemist die ik nog niet had. Zit nu op 124/132.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Oh serieus? Waar slaat dat op.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stond vast in een gym, dat telt tegenwoordig mee.Een gym die je aanvalt of waar je langs komt?
Die anderen zaten niet in een gym, dat weet ik vrijwel zeker.Protčge moi de mes désirs.![]()
Die je aanvalt. Erg irritant ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:01 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Oh serieus? Waar slaat dat op.Een gym die je aanvalt of waar je langs komt?
Die anderen zaten niet in een gym, dat weet ik vrijwel zeker.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 9 november 2016 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sighting telt niet mee hoor.Protčge moi de mes désirs.![]()
In een gymquote:Op woensdag 9 november 2016 19:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
![]()
Hoe kan ik deze niet gezien hebben??!???![]()
![]()
Heb vandaag geen gym aangevallen waar een Char in stond, dus dat kan niet.quote:
Als ie op de radar verschijnt telt het niet, je moet het beest echt in het gevecht (gym) of vang-scherm zienquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Dan heb je het eerder gemist in een gym. Ik neem aan dat een gemiste vangst wel zou zijn blijven hangenquote:Op woensdag 9 november 2016 20:02 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Heb vandaag geen gym aangevallen waar een Char in stond, dus dat kan niet.
Voor zover ik weet telt hij ook als ergens spawnt, en jij dat ziet, maar hem niet vangt/er niet op klikt. Is dat niet zo?quote:Op woensdag 9 november 2016 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je het eerder gemist in een gym. Ik neem aan dat een gemiste vangst wel zou zijn blijven hangen
Ik kan mij verder ook niet herinneren dat ik een gym heb aangevallen waar een Charizard in zat. Sinds wanneer tellen die ook mee?Protčge moi de mes désirs.![]()
Nee, zo is het niet geweest. Misschien een bonus in de laatste patch?quote:Op woensdag 9 november 2016 20:06 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Voor zover ik weet telt hij ook als ergens spawnt, en jij dat ziet, maar hem niet vangt/er niet op klikt. Is dat niet zo?
Ik kan mij verder ook niet herinneren dat ik een gym heb aangevallen waar een Charizard in zat. Sinds wanneer tellen die ook mee?
Die gym-sighting is sinds een maand of wat denk ik.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Het gaat veul sneller.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat kost het je nu? Ik heb namelijk nog niemand gehoord die zegt dat het echt sneller gaat.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ja, met een Arcanine zekerquote:
Met alles gaat het sneller, of je moet tergend slecht zijn met dodgen en poeppokemon hebben en na 4 beesten al door je team heen zijn.quote:Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Je moet heel even geduld hebbenquote:Op woensdag 9 november 2016 20:18 schreef luckass het volgende:
CP niet meer in beeld bij het vangen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Yay voor het in de OP zetten van de meet-post
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Ook de pokémon in een gym die je bekijkt komen in je dex terechtSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
de diversiteit is wel mooi deze dagen. Heb nu een Gloom 2x mr mine en een wartorle op de radar met een straal van 300 meterIk het is alleen te koud buiten
![]()
![]()
Ik heb nu ruim 100 Eevee candy. De helft heb ik alvast voor gen. 2. Heb ook al twee amazing Eevee klaar, eentje voor attack en eentje voor defense.
Wat doe ik met de overige candy? Nog eentje uit de huidige generatie evolven? Candy pompen in m'n Flareon en Jolteon?The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Ik ga wel lachen als het candy collecten voor niets blijkt te zijn bij GEN 2Dat er dan opeens iets met Ditto moet gebeuren ofzo om een bepaalde pokemon te krijgen.
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Ik denk dat ik toch maar eens wat van mijn ruim 450k stardust moet gaan gebruiken... zelfs mijn Pokemon met een CP in de 1600 komen onderaan in de gym te staan... wel weer 2 gyms erbij trouwens... hopelijk blijf ik daar tot morgenochtend.
![]()
Speciale generatie 2 candy, ik riep het ook al, ze zouden het zomaar kunnen doenquote:Op woensdag 9 november 2016 22:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ga wel lachen als het candy collecten voor niets blijkt te zijn bij GEN 2Dat er dan opeens iets met Ditto moet gebeuren ofzo om een bepaalde pokemon te krijgen.
.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Beste troll-actie: Om een GEN 2 pokemon te krijgen heb je een ditto nodig, een hoeveelheid van een type candy, en....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Niantic kennende zou dat zomaar kunnenquote:Op woensdag 9 november 2016 22:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mijn moeder woont in een Rhydon nest in De Pijp, dus nee bedanktquote:Op woensdag 9 november 2016 20:04 schreef So_Surreal het volgende:
Zijn er nog mensen die een Rhydon nodig hebben ?
Bij de ArenA zitten er echt altijd gewoon 4 of 5_
![]()
![]()
Ik denk dat je Ditto kan transferren en dat er dan een item uit komt die je kan gebruiken om een andere moveset voor een Pokemon te rollen![]()
Wakker geworden en uit twee gyms gekickt. Nog maar 10 muntjes per dag nu. Vier weken geleden zat ik nog in vier gyms en heb sindsdien ook niet meer gebattled. Heb inmiddels wel een 2349CP Lapras, een 2350CP Snorlax, drie 2000CP+ Vaporeons, een 2200CP Flareon en een 2151CP Exceggutor.
Wanneer het wat minder regent, ga ik maar weer eens aan de slag in de buurt. I'll be back.
[ Bericht 1% gewijzigd door PicoMMP op 10-11-2016 05:51:09 ]![]()
First catchbonus weer gehaald vanuit bed vanmorgen. Straks ff een stopje erbij
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hier ook, dus binnenkort zien we alleen nog Flareons en Vaporeons in de gyms.quote:Op donderdag 10 november 2016 06:37 schreef DJKoster het volgende:
Eevee is the new Pidgey
[ afbeelding ]![]()
Ik ga hier niet posten hoeveel candy ik al heb.The best firms advertise the least...![]()
drie spawns tegelijk maar? ik had er vanochtend zes naast elkaar staanquote:Op donderdag 10 november 2016 06:37 schreef DJKoster het volgende:
Eevee is the new Pidgey
[ afbeelding ]![]()
Ik ga hier niet posten hoeveel candy ik al heb.![]()
![]()
Hier ook veel Eevee maar ook Bellsprout, Geodude, Ponyta, Doduo, Oddish en Rhyhorn. Die krijg ik normaal nooit. Er is dus genoeg variatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nog steeds niet meer dan 1eevee tegelijk gezien.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Er kwam een pikachu uit een 2-km ei! Bizar! Zeker welkom, kunnen we (io speel samen met mijn dochter) sneller evolueren naar Raichu
Trotse mama van 2 :)![]()
Dat ze nu zo strooien met items en Pokemon moet toch wel zijn zodat mensen hun dex kunnen vullen, omdat generation 2 er aan gaat komen, dat moet toch haast wel?
Vooral omdat het sinds de laatste update in de code zit.![]()
Van mij hoeft gen2 nog niet te komen, dan wordt het helemaal lastig om alles van gen1 bij elkaar te zoeken.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Nou, ik denk dat het vanaf overmorgen weer een stuk saaier wordt met de helft aan spawns en items, EN de speedlock op stops.quote:Op donderdag 10 november 2016 09:49 schreef Devv het volgende:
Ik ben ook nog lang niet klaar met gen1.
![]()
Ik moet er ook nog 16 van de hier te vangen Pokemon... alweer twee weken geleden of zo dat ik voor het laatst een nieuwe aan de pokedex heb kunnen toevoegenquote:Op donderdag 10 november 2016 09:49 schreef Devv het volgende:
Ik ben ook nog lang niet klaar met gen1.
.
![]()
Ik ben niet echt een fanatieke speler dus ik vind het zonder dit soort acties ook wel leuk. Je moet ook nog wat te wensen hebben. Het lijkt mij juist niet leuk om in een week alles te vangen en dan klaar te zijn.quote:Op donderdag 10 november 2016 09:53 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat het vanaf overmorgen weer een stuk saaier wordt met de helft aan spawns en items, EN de speedlock op stops.
[ Bericht 1% gewijzigd door Devv op 10-11-2016 10:28:11 (hihi) ]![]()
Die speedlock valt hartstikke mee. Je moet er niet met 50 langs rijden, dat is alles.quote:Op donderdag 10 november 2016 09:53 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat het vanaf overmorgen weer een stuk saaier wordt met de helft aan spawns en items, EN de speedlock op stops.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik vang veel Oddish, Eevee, Bellsprout, Psyduck, Poliwag, Venonat, Paras en Staryu deze dagen. Maar die heb ik allemaal al lang evolved een tijd terug al, dus dat helpt niet echt,
Deze moet ik nog :
Venusaur
Charizard
Blastioise
Clefable
Alakazam
Machamp
Arcanine
Muk
Lapras
Snorlax
Aerodactyl
Dragonite
Missen de mensen hier de zelfde pokemons ?![]()
Porygon in huis, maar heb hem al 10 keer gevangenI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
De dikgedrukte mis ik nog uit jouw lijstje.quote:Op donderdag 10 november 2016 10:25 schreef Momo... het volgende:
Ik vang veel Oddish, Eevee, Bellsprout, Psyduck, Poliwag, Venonat, Paras en Staryu deze dagen. Maar die heb ik allemaal al lang evolved een tijd terug al, dus dat helpt niet echt,
Deze moet ik nog :
Venusaur
Charizard
Blastioise
Clefable
Alakazam
Machamp
Arcanine
Muk
Lapras
Snorlax
Aerodactyl
Dragonite
Missen de mensen hier de zelfde pokemons ?
Verder nog:
Porygon
Tangela
ChanseyGott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Waar woont je huis haha, die moet ik nogquote:Op donderdag 10 november 2016 10:28 schreef Valerie. het volgende:
Porygon in huis, maar heb hem al 10 keer gevangen
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Ik moet nog
nidoking
charizard
machamp
alakazam
golem
omastar
muk
kabutops
rhydon
snorlax
hitmonlee
chanseyI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Wat ik nog mis:
Charizard
Clefable
Machamp
Farfetch'd*
Muk
Lickitung
Kangaskhan*
Tauros*
Ditto**
Porygon
Aerodactyl
Snorlax
Articuno**
Zapdos**
Moltres**
Mewtwo**
Mew**
* regio gebonden
** nog nooit waargenomen door spelersNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik mis deze nog steeds:
Venusaur
Charizard
Muk
Snorlax
Aerodactyl
Dragonite
Charmeleon
Porygon
Tangela
Dugtrio
Omastar
Vileplume
Primeape
Dodrio
Exeggutor
Kabutops![]()
Zit dankzij Halloween op 54 snoepjes voor Charizard, begon met 18 geloof ik... Heb voor een paar nog 19 snoepjes nodig dus ga maar even switchen.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Amsterdam, in huis gehad, in de tuin gehad, achter het huis gehad, bij het sierplein gehad.quote:Op donderdag 10 november 2016 10:29 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Waar woont je huis haha, die moet ik nogI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik zag hier onlangs een porygon op radar, maar niet kunnen vinden.![]()
Na 15 minuten ofzo zoeken was ie helemaal weg.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik heb er ooit eentje op de radar gezien toen ik in de trein zat... natuurlijk niet tegengekomen op het spoorquote:Op donderdag 10 november 2016 10:39 schreef Molurus het volgende:
Na 15 minuten ofzo zoeken was ie helemaal weg..
![]()
Hoe kan je hem na 15 minuten nog niet hebben gevonden?quote:Op donderdag 10 november 2016 10:39 schreef Molurus het volgende:
Na 15 minuten ofzo zoeken was ie helemaal weg.
Volgende keer mij een dm sturen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb al 8 porygons gevangen maar ik heb nog maar 1 growlithe en 1 grimer ooit gevangen. Bij die laatste 2 schiet het niet op met maar 3 uit 50 candy.![]()
![]()
Geen idee. Ik dacht dat ik hem wel aardig had gepinpoint, maar om de 1 of andere reden ben ik er net omheen gelopen ofzo. Hij is nooit gespawnd.quote:Op donderdag 10 november 2016 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan je hem na 15 minuten nog niet hebben gevonden?
Volgende keer mij een dm sturenNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik moet nog:
Charizard, Dugtrio, Alakazam, Porygon, Tangela, Aerodactyl, Dragonite, Vileplume, Machamp, Omastar en Muk
Met alle beestjes ben ik al aardig dichtbij, behalve Porygon, Tangela en Aerodactyl....heb toch niet echt geluk met de eitjes...."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Ik ving deze week dan eindelijk een Growlithequote:Op donderdag 10 november 2016 10:41 schreef Momo... het volgende:
Ik heb al 8 porygons gevangen maar ik heb nog maar 1 growlithe en 1 grimer ooit gevangen. Bij die laatste 2 schiet het niet op met maar 3 uit 50 candy.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb hem na een paar minuten doorgaans wel gevonden.quote:Op donderdag 10 november 2016 10:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Geen idee. Ik dacht dat ik hem wel aardig had gepinpoint, maar om de 1 of andere reden ben ik er net omheen gelopen ofzo. Hij is nooit gespawnd.
Al is dat fietsend
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het was ook wel een beetje een rotwijkje. Allemaal kleine straatjes, bruggetjes, doodlopende paadjes.quote:Op donderdag 10 november 2016 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hem na een paar minuten doorgaans wel gevonden.
Al is dat fietsend
'Even' aan de andere kant kijken was best wel stuk lopen.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik kreeg gisteren een Snorlax uit een ei
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Ik heb de handschoenmodus van mijn telefoon aangezet, ben benieuwd of dat met Pokémon Go goed werkt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dat is net even te ver voor het leukequote:Op donderdag 10 november 2016 10:37 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Amsterdam, in huis gehad, in de tuin gehad, achter het huis gehad, bij het sierplein gehad.
Geen idee wat dat is, maar gisteravond bijna alles met handschoenen aan gedaan. Ging top.quote:Op donderdag 10 november 2016 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb de handschoenmodus van mijn telefoon aangezet, ben benieuwd of dat met Pokémon Go goed werkt.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
"Hierdoor is interactie met het touchscreen mogelijk terwijl u handschoenen draagt."quote:Op donderdag 10 november 2016 10:57 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is, maar gisteravond bijna alles met handschoenen aan gedaan. Ging top.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Oh wat een gelukquote:Op donderdag 10 november 2016 10:49 schreef nikky het volgende:
Ik kreeg gisteren een Snorlax uit een eiHoe werkt dit waar zit dat wat is dit ik heb dit nodigquote:Op donderdag 10 november 2016 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"Hierdoor is interactie met het touchscreen mogelijk terwijl u handschoenen draagt."I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Niet beschikbaar op aaifoon geloof ik.
Ik heb inmiddels wel speciale handschoenen met 'TouchTec(c)'. Werkt, maar ideaal is anders.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik heb laatst wel handschoenen gekocht met de kerstcadeaubon van mijn vriendquote:Op donderdag 10 november 2016 11:13 schreef Molurus het volgende:
Niet beschikbaar op aaifoon geloof ik.
Ik heb inmiddels wel speciale handschoenen met 'TouchTec(c)'. Werkt, maar ideaal is anders.maar die dingen zijn hartstikke dun, kan nu nog net maar heb er straks geen flikker aan. Behalve dat ik op mijn telefoon kan drukken dan
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Kerstcadeaubon van je vriend?quote:Op donderdag 10 november 2016 11:15 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik heb laatst wel handschoenen gekocht met de kerstcadeaubon van mijn vriendmaar die dingen zijn hartstikke dun, kan nu nog net maar heb er straks geen flikker aan. Behalve dat ik op mijn telefoon kan drukken dan
Krijg je ook een envelopje met je verjaardag?
quote:Op donderdag 10 november 2016 11:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kerstcadeaubon van je vriend?Krijg je ook een envelopje met je verjaardag?
Die hij kreeg van zijn werk vorige kerst, code voor een site met crap waar je zelf meuk kan uitzoeken.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Op mijn telefoon staat dat onder instellingen en dan onder het kopje toestel staat scherm. En daar is het dan één van de opties.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:12 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Oh wat een geluk
[..]
Hoe werkt dit waar zit dat wat is dit ik heb dit nodigAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Jij geeft niet aan wat je wil hebben?quote:Op donderdag 10 november 2016 11:19 schreef Valerie. het volgende:
Van mijn vriend kreeg ik een citruspers of zo
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik wilde zo naar buiten en ik dacht dat het droog was. Zie ik allemaal kringen komen in het water.De regen zelf zag ik niet.
Fuck the EBU.![]()
Duidelijk, maar lees net dat het niet op een iphone zit.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"Hierdoor is interactie met het touchscreen mogelijk terwijl u handschoenen draagt."Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Dat zou goed kunnen, ik heb een Sony.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:41 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Duidelijk, maar lees net dat het niet op een iphone zit.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Internet zegt dat het bij mijn telefoon niet meer kan (S6) omdat het scherm al hella sensitive is.
Binnenkort maar weer even handschoenen kopen...I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Net een jynx tegen over een snorlax in beeld! Snorlax jammer genoeg ontsnapt na 1 bal. 2000+ CP![]()
kut jynx heeft hem verjaagd. De hoer
![]()
![]()
quote:
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Imo is dit juist tof voor de niet fanatieke speler omdat je best veel kan vangen binnen een uur waar je normaal een paar uur aan kwijt zou zijn door de spawns. Van mij mag het zo blijven. Misschien een tandje minder maar zeker niet zoals het oude gebeuren, gesproken door iemand uit een toch wel buitengebied waar in de normale situatie een handjevol Pokemons zitten, als ik nu zou gaan lopen dan heeft het tenminste nog nut en heb je het gevoel dat je het niet voor niks doet. Zeker met Nederlanders weer zoals het nu is is het wel fijn dat je geen uren buiten hoeft te vertoeven om iets nuttigs te vangen.quote:Op donderdag 10 november 2016 10:09 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een fanatieke speler dus ik vind het zonder dit soort acties ook wel leuk. Je moet ook nog wat te wensen hebben. Het lijkt mij juist niet leuk om in een week alles te vangen en dan klaar te zijn.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Gisteren een Jynx uit een ei. Had die nog niet maar dat was alleen maar omdat ik te lui was om naar een Mac te rijden waar er wel 1 zit eerder die dag.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ik zag net de zoveelste Eevee, maar 430 CP maar toen checkte ik de IV's..
Attack, Defense en HP even hoog en >80%. En ik ging het uitrekenen: 100%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De IV staat toch vast of veranderd dit weer na een evolutiequote:Op donderdag 10 november 2016 14:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Attack, Defense en HP even hoog en >80%. En ik ging het uitrekenen: 100%
[..]?
![]()
Waar zie je dit?quote:Op donderdag 10 november 2016 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie alleen de gebruikelijke jaargetijde-trend![]()
Ik heb even een paar dagen dit topic gemist. Afgelopen dinsdag kreeg ik ineens een miljoen ballen bij elke pokestop, hoe komt dat en hoe lang duurt het? Net moest ik ook al updaten voor ik op kon starten. Is er iets boeiends uitgebracht met die update?Spoilers!![]()
Eindelijk goede IV Squirtle gevangen en gelijk kunnen evolven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Die blijft hetzelfde na de evolutie, alleen de moves kunnen nog tegenvallen. Umbreon wordt denk ik best wel goed in gen 2 dus ik bewaar deze totdat gen 2 er is (en totdat bekend is hoe je die 2 nieuwe evoluties krijgt)quote:Op donderdag 10 november 2016 14:04 schreef Devv het volgende:
[..]
De IV staat toch vast of veranderd dit weer na een evolutie?
![]()
Heeft er iemand een Mr. Mime die ook daadwerkelijk goed is? Had er een handjevol maar allemaal was het niks.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Heb er een van 1024 CP gevangen met goede IV en moveset Zen Headbutt en Shadowball.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:16 schreef Catkiller het volgende:
Heeft er iemand een Mr. Mime die ook daadwerkelijk goed is? Had er een handjevol maar allemaal was het niks.![]()
Stond op acht gyms.. kwartier voor cashen raak ik er drie kwijt
Wat is goed? Ik heb een Mr. Mime IV 91%, 796 CP, Zen Headbutt en Shadow Ball gevangen.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:16 schreef Catkiller het volgende:
Heeft er iemand een Mr. Mime die ook daadwerkelijk goed is? Had er een handjevol maar allemaal was het niks.![]()
Iemand anders er ook last van dat je steeds vaker "Try again later" krijgt bij t draaien aan pokestops? Best wel irritant.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2016 14:11 schreef marp0 het volgende:
Eindelijk goede IV Squirtle gevangen en gelijk kunnen evolven
Ik heb t andersom. IV is bagger (41), maar wel hydropumpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Zuurquote:Op donderdag 10 november 2016 14:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Stond op acht gyms.. kwartier voor cashen raak ik er drie kwijt
Ja dan rij je te hard.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:55 schreef Ang3l het volgende:
Iemand anders er ook last van dat je steeds vaker "Try again later" krijgt bij t draaien aan pokestops? Best wel irritant.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Ja voornamelijk wanneer ik andere app even heb geopend. Nadat ik PG opnieuw heb opgestart is het weer in ordequote:Op donderdag 10 november 2016 14:55 schreef Ang3l het volgende:
Iemand anders er ook last van dat je steeds vaker "Try again later" krijgt bij t draaien aan pokestops? Best wel irritant.👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Veel dezelfde ja.quote:Op donderdag 10 november 2016 10:25 schreef Momo... het volgende:
Deze moet ik nog :
Venusaur
Charizard
Blastioise
Clefable
Alakazam
Machamp
Arcanine
Muk
Lapras
Snorlax
Aerodactyl
Dragonite
Missen de mensen hier de zelfde pokemons ?
Venusaur
Charizard
Dugtrio
Alakazam
Machamp
Farfetched
Muk
Lickitung
Kangaskan
Taurus
Lapras
Omastar
Kabutops
Aerodactyl
Snorlax
Dragonite
En natuurlijk
Ditto
de 3 vogelsL'Amour menaçant:
Trainen is echt verschrikkelijk geworden nu. Ik ga het niet eens meer proberen, gaat veel te traag.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik moet:
Charizard
Blastoise
Raichu
Ninetales
Machoke --> Machamp
Magneton
Farfetch'd
Dewgong
Muk
Hitmonlee --> Hitmonchan (liep laatst weg...)
Lickitung
Weezing
Chansey
Jynx
Lapras
Kabutops
Aerodactyl
Best een lijstje nog.+ degenen die (hier) niet te krijgen zijn natuurlijk.
Ik hoef alleen Mewtwo nog, gelukkig weet ik waar zijn spawnpunt zit.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
1200CP Slowbro
1700CP Snorlax
2200CP Nidoking
Gebruikte pokemons: 1399 Jolteon, 1799 Flareon.
Prestige: +- 500
Dat kan toch niet?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Versla de eerste twee eens met alleen pokies onder de 1200 in je team? dat ging bij mij vrij snelquote:Op donderdag 10 november 2016 15:31 schreef Nattekat het volgende:
1200CP Slowbro
1700CP Snorlax
2200CP Nidoking
Dat kan toch niet?![]()
Valt nog mee, ik had laatst voor 3 verslagen pokemons ca. 250 prestige. Ben gelijk naar huis gegaanquote:Op donderdag 10 november 2016 15:31 schreef Nattekat het volgende:
1200CP Slowbro
1700CP Snorlax
2200CP Nidoking
Dat kan toch niet?Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Vijandige gyms aanvallen daarentegen, gaat veel sneller.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:17 schreef Nattekat het volgende:
Trainen is echt verschrikkelijk geworden nu. Ik ga het niet eens meer proberen, gaat veel te traag.L'Amour menaçant:
Ik moet nog:
Venusaur
Charizard
Alakazam
Machamp
Farfetch'd
Muk
Aerodactyl
Kangaskan
Taurus
Omastar
SnorlaxSometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.![]()
O bitch please!quote:Op donderdag 10 november 2016 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoef alleen Mewtwo nog, gelukkig weet ik waar zijn spawnpunt zit.
*ultimaga op je hoofd*
L'Amour menaçant:
Jawel.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:31 schreef Nattekat het volgende:
1200CP Slowbro
1700CP Snorlax
2200CP Nidoking
Dat kan toch niet?
heb je naar de rest in je groep van 6 gekeken?
Als daar nog hele hoge in zitten krijg je maar weinig extra prestige.
Je moet ze ALLEMAAL laag zetten, niet alleen die 2 waarmee je traint.
Dan krijg je echt wel meer dan 500.L'Amour menaçant:
Serieus?quote:Op donderdag 10 november 2016 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel.
heb je naar de rest in je groep van 6 gekeken?
Als dara nog hele hoge in zitten krijg je maar weinig extra prestige.
Je moet ze ALLEMAAL laag zetten, niet alleen die 2 waarmee je traint.
Dan krijg je echt wel meer dan 500.
Nou, volgende keer 4 pidgeys.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Mijn Raticate leger is bijna klaar, 6 raticate's tussen de 800 en 900 die allemaal Bite/Hyperbeam hebben, ideale gym sloper
Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.![]()
Whut, wat is dit voor een tactiek dan haha.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:41 schreef mjh487 het volgende:
Mijn Raticate leger is bijna klaar, 6 raticate's tussen de 800 en 900 die allemaal Bite/Hyperbeam hebben, ideale gym sloperGott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Als je met jouw team aanvalt met de helft van de cp van de pokemon waar je in de gym tegen vecht krijg je per verslagen Pokemon 500 prestige erbij.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:31 schreef Nattekat het volgende:
1200CP Slowbro
1700CP Snorlax
2200CP Nidoking
Dat kan toch niet?
Zo heb ik gister een gym met 8k geupped naar lvl 8, door steeds met m'n (enige 100% IV) 900cp Butterfree een Exeggcutor van 2100cp te verslaan. En daarna gelijk stoppen, want een Lapras krijg ik nooit verslagen met een vuur Pokemon van 1000 cp. Op deze manier gaat het dan nog vrij snel, 90 sec * 16 keer verslaan voor 8k prestige = 24 minuten.
Valt mee, toch?
Moet je wel dodge skills trainen, timing is the key
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Hele dag thuis zitten is niets, dus maar even toen het droog was rondje gelopen, uiteindelijk bijna 2 uur gelopen.Nu valt het er weer heel goed uit.
Mijn first catch of the day was een Koffing.Bij mijn eerste stop van de dag 13!!
items gekregen.
Verder het volgende gevangen:
Zubat (2)
Horsea (2)
Pidgey (3)
Rattata (2)
Eevee (6)
Paras (6)
Parasect (1)
Vulpix (2)
Ponyta (1) van 802cp![]()
Venonat (4)
Psyduck (1)
Staryu (1)
Slowpoke (1)
Venomoth (1)
Magnemite (1)
Mr. Mime (2) (nieuw)
Shellder (1)
Caterpie (2)
Spearow (1)
Drowzee (1)
Rhyhorn (1)
Onderweg kwam mijn 5km ei, kwam er een Meowth uit.![]()
Bij thuiskomst kwam het ei uit dat ik daarna in de incubator had gestopt en daar kwam een Sandshrew uit. Naast 1 2km ei, 4 5km eieren, ook nog 1 10km ei gekregen.
Helaas geen Magikarp gevonden, mijn buddy heeft wel een aantal candy gevonden, moet nu nog 8,1 km lopen voor mijn eerste Gyarados.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ja, die was ik gewoon nog nooit tegen gekomen. Was zelfs bij de eerste die ik tegenkwam vandaag, dat ie vluchtte na mijn eerste bal. Gelukkig kwam ik er daarna nog 3 tegen, daarvan ik er dan 2 gevangen heb, de derde vond ik niet meer nodig om te vangen.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:06 schreef Nattekat het volgende:
Hoe kon je nog geen Mr Mime hebbenAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Lage CP, dus ALS je er dan mee wint, meer prestige van de gym af?quote:Op donderdag 10 november 2016 15:43 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Whut, wat is dit voor een tactiek dan haha.
Zoiets denk ik.L'Amour menaçant:
Eigenlijk zou ik een tweede account moeten gebruiken (heb nog een paar scanaccounts over die niet meer gebruikt gaan worden) om gyms te trainen. Bubble stat ftw.
Maar dat is niet eerlijk
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik vind dodgen lastiger geworden. Heb t idee dat eerst de tekst "X used hyperbeam" (bijvoorbeeld) al stond voordat ie kwam, en niet achteraf zoals nu vaak. Dus nu ben ik steeds te laat met dodgenquote:Op donderdag 10 november 2016 15:52 schreef marp0 het volgende:
Moet je wel dodge skills trainen, timing is the key
L'Amour menaçant:
Ja datquote:Op donderdag 10 november 2016 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lage CP, dus ALS je er dan mee wint, meer prestige van de gym af?
Zoiets denk ik.
En bij het trainen gaat de CP van de pokemon in de gym omlaag naar het team waar je mee aanvalt. En hyperbeam bij een raticate is (relatief) best chill.Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.![]()
nog 1 km nodig voor een paar eitjes.. dus had mij voorgenomen om nog een avondwandelingetje te doen... :S
Kutregen.
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Prestige erbij = 250 * (CP defender / CP aanvaller)
Hoe het werkt met meerdere pokemons... werkelijk geen flauw idee.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb mijn wandeling net voor de regen gedaanquote:Op donderdag 10 november 2016 16:32 schreef Molurus het volgende:
nog 1 km nodig voor een paar eitjes.. dus had mij voorgenomen om nog een avondwandelingetje te doen... :S
Kutregen.
Ik moest alleen nog 7km voor m'n ei. Nu teruggebracht tot 4,5. Meer dan ik had verwacht
In het proces 25 pokemons gevangen, geweldig
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nou ja... als ik buienradar mag geloven zou het over een paar uur weer droog moeten kunnen zijn hier.
ff geduld maar.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Aight, eens proberen dan.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:31 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Ja dat
En bij het trainen gaat de CP van de pokemon in de gym omlaag naar het team waar je mee aanvalt. En hyperbeam bij een raticate is (relatief) best chill.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Daar moet je niet op letten, het gaat om de witte flash dat je een milliesconde ziet voorbij komen alvorens de aanval je pokemon raakt. Dat is het moment wanneer je moet swipen om te dodgenquote:Op donderdag 10 november 2016 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dodgen lastiger geworden. Heb t idee dat eerst de tekst "X used hyperbeam" (bijvoorbeeld) al stond voordat ie kwam, en niet achteraf zoals nu vaak. Dus nu ben ik steeds te laat met dodgen.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Nee, dat werd niet gezegd. Aangezien t geen nut heft weedles te nemen. Je kan ook gewoon dingen kiezen net onder de CP van de pokemon in de gym.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:13 schreef Nattekat het volgende:
En net werd nog verteld dat ik beter 4 Weedles mee kan nemen. FEITEN!L'Amour menaçant:
Mja. Ik kan hyperbeams en solarbeams etc wel dodgen, maar die twisters zijn zo snelquote:Op donderdag 10 november 2016 16:40 schreef marp0 het volgende:
[..]
Daar moet je niet op letten, het gaat om de witte flash dat je een milliesconde ziet voorbij komen alvorens de aanval je pokemon raakt. Dat is het moment wanneer je moet swipen om te dodgen.
L'Amour menaçant:
Je wordt echt keihard kapotgemaakt als je het ook maar durft om een pokemon mee te nemen die hoger is dan degene waar je tegen vechtquote:Friendly gym prestige gain per battle: with R=CP_defender/CP_attacker: for R>=1: 250R (capped at 500); for R<1: 155R-27
Tegen 1000CP krijgt een 1000CP 250 prestige en een 1001CP krijgt maar 128.
Weten we dat ook weer.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Deze is speciaal voor Rabileuhquote:Gym lockout time after location drift: 3 minutes (was 10)100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb er ook al dankbaar gebruik van gemaakt.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze is speciaal voor RabileuhRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Oja, ik heb zojuist een Porygon gespot terwijl ik mijn scanner aan het verplaatsen was
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Eindelijk weer eens een Eevee van boven de 80%.
Alleen jammer dat de CP maar 269 is, maar met 345 candy is dat wel te fixen, denk ik.
![]()
Omg, Muk is weer thuis! Bijna 3 weken volgehouden in de gym. Nu kan ie uppeties krijgen.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Snorlax uit een ei! CP 1897. Lick & Earthquake. 123 in de pokedex en net level 25 gehaald. Wel weer leuk deze week, was een beetje ingekakt maar dit maakt pogo wel weer leuk!Alius aliud dicit![]()
Zoveel PokeStops?quote:Op donderdag 10 november 2016 17:21 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op verzoekEn die scanner ken ik nog niet.
![]()
![]()
![]()
Soms zie je dingen op de scanner die het wel waard zijn om de regen voor te trotseren
Ze bestaan dus toch, de geweldige Slowpokes
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
hooeeeee lekker man, dit zijn de juweeltjes.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Soms zie je dingen op de scanner die het wel waard zijn om de regen voor te trotseren
Ze bestaan dus toch, de geweldige SlowpokesRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
95% ook echtquote:Op donderdag 10 november 2016 19:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
hooeeeee lekker man, dit zijn de juweeltjes.
Zo maar eens kijken wat de evolutie brengt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb nog steeds een slowbro trauma.Perfect IV, en dan bagger moveset.
Ik ook... hopelijk kan ik er nu voor eens en altijd mee afrekenen.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:25 schreef Molurus het volgende:
Ik heb nog steeds een slowbro trauma.Perfect IV, en dan bagger moveset.
Zie nu ook een 88% Eevee... wil ik daar de regen wederom voor trotseren...100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Die feedback heb ik nog nooit gehadquote:Op donderdag 10 november 2016 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ze bestaan dus toch, de geweldige Slowpokes![]()
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
De kant en klare versie van de scanner heeft het niet. De source code heeft die mogelijkheid wel.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die feedback heb ik nog nooit gehad
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Mr Mime, dat is hier na die Eevees de meest gespawnde Pokie geworden buiten de duiven wormen en ratten.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die was ik gewoon nog nooit tegen gekomen. Was zelfs bij de eerste die ik tegenkwam vandaag, dat ie vluchtte na mijn eerste bal. Gelukkig kwam ik er daarna nog 3 tegen, daarvan ik er dan 2 gevangen heb, de derde vond ik niet meer nodig om te vangen.The best firms advertise the least...![]()
Oh, dus het zit niet in de game zelf.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De kant en klare versie van de scanner heeft het niet. De source code heeft die mogelijkheid wel.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Natte, scant jouw scanner echt alle Pokemon ?
Die van mij ziet niet alles, weet niet of dat door de extra spawns van deze week komt of omdat die desktop app te snel gaat en tegen een captcha op loopt.![]()
Yay, eindelijk op google maps kunnen vinden waar mijn Arcanine precies staat.
Nu nog iemand van een andere kleur zover krijgen dat ie ff meegaat en hem eruit schopt. Zeker niemand die in Wateringen woont hier?Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Candy is vaak het probleem niet, stardust des te meer...quote:Op donderdag 10 november 2016 18:07 schreef DaMart het volgende:
Eindelijk weer eens een Eevee van boven de 80%.
Alleen jammer dat de CP maar 269 is, maar met 345 candy is dat wel te fixen, denk ik.
![]()
Ik scan maar een heel klein bereik met één account momenteel. Als ie een captcha krijgt, merk ik dat direct.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:56 schreef So_Surreal het volgende:
Natte, scant jouw scanner echt alle Pokemon ?
Die van mij ziet niet alles, weet niet of dat door de extra spawns van deze week komt of omdat die desktop app te snel gaat en tegen een captcha op loopt.
Ik ga pas weer massaal scannen als er een soort captcha-check in zit en ik weer genoeg accounts heb. De 13 die ik eerst gebruikte doen het uiteraard niet meer zonder om de haverklap een captcha te krijgen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Google Maps?quote:Op donderdag 10 november 2016 19:58 schreef Molurus het volgende:
Yay, eindelijk op google maps kunnen vinden waar mijn Arcanine precies staat.
Nu nog iemand van een andere kleur zover krijgen dat ie ff meegaat en hem eruit schopt. Zeker niemand die in Wateringen woont hier?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wel paar keer op sighting gezien voorheen, maar nooit kunnen vinden.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:51 schreef edcetera het volgende:
[..]
Mr Mime, dat is hier na die Eevees de meest gespawnde Pokie geworden buiten de duiven wormen en ratten.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Mja, ik moest het somehow reconstrueren aan de hand van een fietsroute die ik nog wel heb van een tracker.quote:Ik had verder geen idee waar ie precies staat namelijk.
Maar het is dus Harry Hoekstraat, Wateringen. Mocht daar een gele of rode speler in de buurt wonen... kick dan ff die Arcanine eruit.
Een straat van een halve kilometer lang... hoe weet ik nou waar de gym is?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Mja, ik moest het somehow reconstrueren aan de hand van een fietsroute die ik nog wel heb van een tracker.Ik had verder geen idee waar ie precies staat namelijk.
Maar het is dus Harry Hoekstraat, Wateringen. Mocht daar een gele of rode speler in de buurt wonen... kick dan ff die Arcanine eruit.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb ruim 450k aan stardust, heb het nog niet gebruikt namelijkquote:Op donderdag 10 november 2016 19:59 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Candy is vaak het probleem niet, stardust des te meer....
Ga denk ik ook mijn Gyarados met Dragon Pulse upgraden binnenkort.![]()
Er zit volgens mij maar 1 gym, maar het is ongeveer ter hoogte van de Gaelstraat. (Kruising Harry Hoekstraat / Gaelstraat.)quote:Op donderdag 10 november 2016 20:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een straat van een halve kilometer lang... hoe weet ik nou waar de gym is?Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2016 20:14 schreef Molurus het volgende:
[..]
Er zit volgens mij maar 1 gym, maar het is ongeveer ter hoogte van de Gaelstraat. (Kruising Harry Hoekstraat / Gaelstraat.)
Tenzij je de onderste van het setje bent, vergeet het maar
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Confirmed. 2275, da's die van mij.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tenzij je de onderste van het setje bent, vergeet het maar
Makkie.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:18 schreef Molurus het volgende:
[..]
Confirmed. 2275, da's die van mij.
Nu nog iemand die niet blauw is
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wel gaaf dat je dat zo ff op kunt zoeken. Toen ik hem erin zette was ie zeker niet 10e. Stond toen 4e or 5e geloof ik.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tenzij je de onderste van het setje bent, vergeet het maarNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
Zou nog wel nice zijn als uitbreiding van de app: dat je van beestjes die je in gyms hebt kunt zien:
1) in welke gym ze staan
2) welk level de gym is en welke andere beestjes erin staan
Kortom: dat je de gyms waar je in staat kunt bekijken, ongeacht waar je bent.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ja, dat zou wel een prettige aanvulling zijn. Ik geef de gympokemon nu al telkens cryptische namen waar hun locatie in staat, zodat ik een idee heb welke gym ik uitgegooid benquote:Op donderdag 10 november 2016 20:29 schreef Molurus het volgende:
Zou nog wel nice zijn als uitbreiding van de app: dat je van beestjes die je in gyms hebt kunt zien:
1) in welke gym ze staan
2) welk level de gym is en welke andere beestjes erin staan
Kortom: dat je de gyms waar je in staat kunt bekijken, ongeacht waar je bent..
![]()
Dat probleem herken ik totaal niet.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel een prettige aanvulling zijn. Ik geef de gympokemon nu al telkens cryptische namen waar hun locatie in staat, zodat ik een idee heb welke gym ik uitgegooid ben.
Fuck the EBU.![]()
Niet maar 2 pokemons in gyms hebben staan die je allebie vanuit huis kan zien
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik kan maar 1 van die 4 gyms zien... hopelijk wordt het straks nog even droog, kan ik eventueel nog een rondje fietsen als ik nog zin hebquote:Op donderdag 10 november 2016 20:38 schreef Nattekat het volgende:
Niet maar 2 pokemons in gyms hebben staan die je allebie vanuit huis kan zien.
![]()
Ah. Ik ben erachter waarom ik zo veel captcha's kreeg eerst. Alle bots liepen rond met 400km/h. Wel een beetje raar dat ze daar moelijk over doen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Heb de mijne vanochtend in een gym gezet, over 11:30 uur kan ik weer muntjes claimen. Hij heeft het nooit zo lang volgehouden because yellow.
Heb jij die snelheid van de scans aangepast ?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik scan maar een heel klein bereik met één account momenteel. Als ie een captcha krijgt, merk ik dat direct.
Ik ga pas weer massaal scannen als er een soort captcha-check in zit en ik weer genoeg accounts heb. De 13 die ik eerst gebruikte doen het uiteraard niet meer zonder om de haverklap een captcha te krijgen.
Ik heb nu die .exe van die van McChristopher, maar daar kan je dat soort dingen niet in aanpassen.
Wel in die Python versie, maar dat heb ik nog nooit gebruikt, dus geen idee hoe ik die aan de praat kan krijgen.![]()
Daarmee kan je hooguit de extra scansnelheid van meerdere accounts om zeep helpen. Er bestaat wel een fork (iemand anders die ermee aan de slag is gegaan) die het wel goed doet. Die ga ik waarschijnlijk gebruiken.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:52 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Heb jij die snelheid van de scans aangepast ?
Ik heb nu die .exe van die van McChristopher, maar daar kan je dat soort dingen niet in aanpassen.
Wel in die Python versie, maar dat heb ik nog nooit gebruikt, dus geen idee hoe ik die aan de praat kan krijgen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Iemand?quote:Op donderdag 10 november 2016 14:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb even een paar dagen dit topic gemist. Afgelopen dinsdag kreeg ik ineens een miljoen ballen bij elke pokestop, hoe komt dat en hoe lang duurt het? Net moest ik ook al updaten voor ik op kon starten. Is er iets boeiends uitgebracht met die update?Spoilers!![]()
Kwam precies op het goede moment. Ik had serieus weinig ballen, vooral great was op het dieptepunt nog maar 3.quote:Spoilers!![]()
Ze doen 't.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:28 schreef Rabieluh het volgende:
Ik ga m'n nieuwe touchgloves van de Groenrijk eens proberen.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: