SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaan we doen?
In een zo centraal mogelijk gelegen gebied, bereikbaar met OV, te voet een stuk of 30 gyms verdelen onder de deelnemers.
- UPDATE - UPDATE - UPDATE - UPDATE -
De kaart op http://www.pokemongomap.info/ lijkt aardig te kloppen qua gyms. Maar dat sluit Gouda (vooralsnog het midden van alle aanmeldingen) wel uit met slechts 22 gyms en flinke afstanden.
Dan lijkt Rotterdam een betere optie. Ook daar is blauw dominant, maar met de gym update moet daar makkelijk verandering in te brengen zijn. Zoals op de kaart te zien is (en ik ook weet, want het is een van mijn werklocaties) stikt het daar van de gyms.
Meer voordelen: Alles bereikbaar met OV, goedkope transferia rondom voor de autorijders en genoeg pokestops voor de deelnemers met wat minder ruimte voor items.
Plan van aanpak: MEET OP ZONDAG 18 DECEMBER 14.00 uur - 18.00 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips & Tricks (aanvulling welkom)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatsapp groep (niet verplicht, wel makkelijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eventueel kunnen we de route ook omdraaien en in het centrum beginnen, input is welkom!
Gymplaatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Paraplu, geen watjes, of zoiets?quote:Op woensdag 9 november 2016 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is de hele dag al kutweer en beide gyms waren level 10.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Hier maar drie sightings en ik zit vlak bij een stop. De server van Niantic is ergens een regio vergeten. Dus TT geldt niet voor me.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Ja vastquote:
Ik geloof echt niet dat iemand met 4 graden op een klapstoeltje in de regen een uur bezig is geweest om een gym neer te halen, om er even later nog één te pakken.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Iedereen gilt dat het sneller zou gaan na die patch, dus dat is geen uurquote:Op woensdag 9 november 2016 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja vast
Ik geloof echt niet dat iemand met 4 graden op een klapstoeltje in de regen ruim een uur bezig is geweest om een gym neer te halen.
Waarschijnlijk met meer man en dan meteen in elkaars gym huppen.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Er was maar één speler die in beide gyms stond. En als level 21 haal je niet zo makkelijk een level 10 neer. Voor de patch kostte het me al een uur om een level 8 twee levels naar beneden te halen.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen geldt dat het sneller zou gaan na die patch, dus dat is geen uur
Waarschijnlijk met meer man en dan meteen in elkaars gym huppen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wat kost het je nu? Ik heb namelijk nog niemand gehoord die zegt dat het echt sneller gaat.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er was maar één speler die in beide gyms stond. En als level 21 haal je niet zo makkelijk een level 10 neer. Voor de patch kostte het me al een uur om een level 8 twee levels naar beneden te halen.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Eerst maar eens een level 8 vindenquote:Op woensdag 9 november 2016 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat kost het je nu? Ik heb namelijk nog niemand gehoord die zegt dat het echt sneller gaat.
En bij voorkeur naast een parkeerplaats.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Tot vrijdag, want daarna zou de werkende mens er van kunnen profiteren, dat kan natuurlijk niet. Dan heb ik eens tijd om naar een stad te gaanquote:Op woensdag 9 november 2016 19:54 schreef luckass het volgende:
Blijft dat Pokestop- en spawnfeest nog lang duren?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ik weet hier nog wel een blauwe level 6 (of inmiddels hoger) met parkeervakken ernaast, waar ik mezelf gisteren terug in getraind hebquote:Op woensdag 9 november 2016 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst maar eens een level 8 vinden
En bij voorkeur naast een parkeerplaats..
![]()
Stond vast in een gym, dat telt tegenwoordig mee.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ] GODVERDOMME![]()
![]()
Hoe kan ik deze niet gezien hebben??!???Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
gym?quote:Op woensdag 9 november 2016 19:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
![]()
Hoe kan ik deze niet gezien hebben??!???Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik ga nooit meer mn telefoon in mn zak doen tijdens het lopen voor de km's. Heb vandaag 3 Pokemon gemist die ik nog niet had. Zit nu op 124/132.
Protège moi de mes désirs.![]()
sighting telt niet mee hoor.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:00 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik ga nooit meer mn telefoon in mn zak doen tijdens het lopen voor de km's. Heb vandaag 3 Pokemon gemist die ik nog niet had. Zit nu op 124/132.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Oh serieus? Waar slaat dat op.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stond vast in een gym, dat telt tegenwoordig mee.Een gym die je aanvalt of waar je langs komt?
Die anderen zaten niet in een gym, dat weet ik vrijwel zeker.Protège moi de mes désirs.![]()
Die je aanvalt. Erg irritant ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:01 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Oh serieus? Waar slaat dat op.Een gym die je aanvalt of waar je langs komt?
Die anderen zaten niet in een gym, dat weet ik vrijwel zeker.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 9 november 2016 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sighting telt niet mee hoor.Protège moi de mes désirs.![]()
In een gymquote:Op woensdag 9 november 2016 19:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
![]()
Hoe kan ik deze niet gezien hebben??!???![]()
![]()
Heb vandaag geen gym aangevallen waar een Char in stond, dus dat kan niet.quote:
Protège moi de mes désirs.![]()
Als ie op de radar verschijnt telt het niet, je moet het beest echt in het gevecht (gym) of vang-scherm zienquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Dan heb je het eerder gemist in een gym. Ik neem aan dat een gemiste vangst wel zou zijn blijven hangenquote:Op woensdag 9 november 2016 20:02 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Heb vandaag geen gym aangevallen waar een Char in stond, dus dat kan niet.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Voor zover ik weet telt hij ook als ergens spawnt, en jij dat ziet, maar hem niet vangt/er niet op klikt. Is dat niet zo?quote:Op woensdag 9 november 2016 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je het eerder gemist in een gym. Ik neem aan dat een gemiste vangst wel zou zijn blijven hangen
Ik kan mij verder ook niet herinneren dat ik een gym heb aangevallen waar een Charizard in zat. Sinds wanneer tellen die ook mee?Protège moi de mes désirs.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: