Dit dus, Trump supporters werden hier structureel weggezet als rare bnw'ers en mono vergeleek Trumpsupporters met Rand Paul 2012 supporters die niet realistisch zijn , uiteraard onderbouwd met fivethirteight polls. Eerst zou Trump vroeg uit the race stappen en zou Bush of Rubio republican candidat worden, toen ie de nominatie binnen had zou Clinton zogenaamd met een landslide winnen, toen bepaalde personen Brexit aanhaalde argument dt trump kan winnen zou dat zogenaamd niet te vergelijken zijn. Geen goede verliezer die Clinton-adept.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:09 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nee, je zit er gewoon hartstikke naast, en het staat allemaal zwart op wit wie de juiste voorspellingen gedaan heeft.
Mwa, gebeurde in Oekraine toch ook? Al was die jonger dan Clinton...quote:Op woensdag 9 november 2016 16:13 schreef vigen98 het volgende:
Meh, ik zou een oud dametje niet in een cel stoppen. Vind het maar een raar idee
Qftquote:Op woensdag 9 november 2016 16:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dit dus, Trump supporters werden hier structureel weggezet als rare bnw'ers en mono vergeleek Trumpsupporters met Rand Paul 2012 supporters die niet realistisch zijn , uiteraard onderbouwd met fivethirteight polls. Eerst zou Trump vroeg uit the race stappen en zou Bush of Dubio republican candidat worden, toen ie de nominatie binnen had zou Clinton zogenaamd met een landslide winnen, toen bepaalde personen Brexit aanhaalde argument dt trump kan winnen zou dat zogenaamd niet te vergelijken zijn. Geen goede verliezer die Clinton-adept.
Het was erg gezellig totdat Monolith weer hoogdravend kwam doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:02 schreef Parafernalia het volgende:
Weer een topic vol met de woorden huilen, zuur en mad
Heb van 1 uur tot 9 uur alles gelezen, ging toen slapenquote:Op woensdag 9 november 2016 16:16 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je kunt toch wel een beetje de moeite nemen om dit topic te lezen toch?
toont zich geen goede verliezer maar goed wat wil je van iemand die Clinton support en alle schandalen goedpraat en trumps schandalen zogenaamd niet president waardig zijn.quote:
twitter:mattklewis twitterde op woensdag 09-11-2016 om 16:16:35Remember that college professor who is always right and predicted Trump would win? reageer retweet
Hoe dan ook, als je iemand 72% kans op de overwinning geeft, en de ander wint, en alles valt prima binnen de foutmarge, en je hebt Staten verkeerd die je nog zekerder wist, dan kan je misschien een heel dun vraagtekentje zetten bij de relevantie.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk en die was hier grotendeels in orde. Zoals ik al aangaf was de uitslag prima binnen de foutmarge. De onzekerheid van third party candidates zoals FiveThirtyEight die modelleerde bleek terecht, want het verschil zit hem met name in Johnson vs Trump.
De electoral college nekt Clinton gewoon, net als het staatje dat ik gisteren aanhaalde over de impact van demografische kiezersgroepen.
Mensen die eerst als halve gekken worden weggezet en dan toch winnen mogen dat er best even inwrijven.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:19 schreef Chewie het volgende:
Naast zure verliezers bestaan er dus ook nog zure winnaars
Het was gezellig? Het is één grote flamewar hier. Ik reageer ook slechts op wat me voor de voeten wordt geworpen. Alleen heb ik iets meer incasseringsvermogen dan de meeste mensen hier.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het was erg gezellig totdat Monolith weer hoogdravend kwam doen.
Steun voor Trump maakt ze niet minder gek omdat hij heeft gewonnenquote:Op woensdag 9 november 2016 16:20 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Mensen die eerst als halve gekken worden weggezet en dan toch winnen mogen dat er best even inwrijven.
Nou ja, tja... Degene die het over satanistische pedo kindoffers hadden mag je best wegzetten als halve gekken....quote:Op woensdag 9 november 2016 16:20 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Mensen die eerst als halve gekken worden weggezet en dan toch winnen mogen dat er best even inwrijven.
Ik roep hier al praktisch vanaf het begin dat het niet zozeer de platgeslagen kansen in de modellen zijn die interessant zijn, maar de betrouwbaarheidsintervallen. Maar goed, dat scoort niet lekker natuurlijk dus richten media zich voornamelijk op de platgeslagen cijfertjes.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoe dan ook, als je iemand 72% kans op de overwinning geeft, en de ander wint, en alles valt prima binnen de foutmarge, en je hebt Staten verkeerd die je nog zekerder wist, dan kan je misschien een heel dun vraagtekentje zetten bij de relevantie.
Misschien deed 538 dat wel goed hoor, maar wat ik miste in veel polls was dat de foutmarge geïntegreerd werd in de voorspelling, en dan bedoel ik de dominant gepresenteerde statistiek - niet na doorklikken. Hillary 200-350 versus Trump 150-300. Zoiets.
Mensen niet serieus nemen is precies de reden waarom Trump heeft gewonnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Steun voor Trump maakt ze niet minder gek omdat hij heeft gewonnen
Dan kan die speech van vanochtend direct weer de prullenbak in, blijkbaarquote:Op woensdag 9 november 2016 16:11 schreef Refragmental het volgende:
Gaan nu al geluiden dat Trump snel een special prosecutor gaat aanwijzen om achter de Clinton Foundation aan te gaan.
Hopen dat het waar is. Wat een mooie dag dit![]()
Dat kan hij toch pas als hij president is?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:11 schreef Refragmental het volgende:
Gaan nu al geluiden dat Trump snel een special prosecutor gaat aanwijzen om achter de Clinton Foundation aan te gaan.
Hopen dat het waar is. Wat een mooie dag dit![]()
Build a wall, en de Amerikanen gaan ervoor betalen.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:22 schreef Onnoman het volgende:
wtf
http://www.leavetrumpforholland.com/
Zelfs dan niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan hij toch pas als hij president is?
quote:Op woensdag 9 november 2016 16:22 schreef Onnoman het volgende:
wtf
http://www.leavetrumpforholland.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |