Hahaquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik wist allang dat Piet een loper had.
Een prima sint naar mijn meningquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:31 schreef Strani het volgende:
Stefan de Walle wordt trouwens wel wat overtuigender in z'n rol, merk ik.
Ik moest erg aan 'm wennen maar hij wordt al een stuk gedistingeerderquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Een prima sint naar mijn mening
wtfquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ondertussen een man met hakbijl aangehouden.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Het betreft een niet-Nederlands sprekende man
dat soort nieuws zou eigenlijk pas achteraf in de media moeten komen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is met alle focus niet te doen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:34 schreef just me het volgende:
[..]
dat soort nieuws zou eigenlijk pas achteraf in de media moeten komen.
is ook weer waarquote:
Alsof hij kans zou maken tegen de Sint mat zijn staf.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
zoals de ene piet tegen de ander zei, wat ben je bleek om je neusquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:35 schreef Specularium het volgende:
Ik vind het wel gezellig die huidziektepieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |