Ik had "iedereen mad"quote:Op woensdag 9 november 2016 07:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bij de poes moest er nog achter, maar dat paste nietmeer.
https://www.rt.com/on-air/rt-america-air/quote:Op woensdag 9 november 2016 07:55 schreef Frank_Underwood het volgende:
WELKE KANAAL MOET IK KIJKEN MY GOD!!! IK WERD NET WAKKER!
Goede bron ook, Russische staatstelevisie voor Amerikaanse politiek.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:55 schreef NothingHappened het volgende:
Wisconsin is ook binnen voor Trump volgens RT
Ho ho! Adolf kon tenminste fatsoenlijke toespraken schrijven en geven.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:52 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk om adolf de tweede als wereldleider te hebben?
dat komt wel goed. Dat regelt Trump wel!quote:Op woensdag 9 november 2016 07:55 schreef leolinedance het volgende:
Wat een baas die Trump. Wel een beetje jammer van de beurs
Nee, vier keer. Wel lang geleden.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Sowieso pas 1 keer gebeurd toch dat winnaar van verkiezingen absoluut minder stemmen had? (Gore vs Bush)
Beter kijk je Amerikaanse televisie inderdaad. Stuk betrouwbaarder over de verkiezingen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Goede bron ook, Russische staatstelevisie voor Amerikaanse politiek.
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er waren trouwens een hoop fokkers die geld op Trump hadden gezet. En eentje die gisteren 800 dollar op Hillary had gezet, met odds van 1.18 ofzo
Voor buitenlandse politiek best wel ja, enorm snel en nog feitelijk ook.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Goede bron ook, Russische staatstelevisie voor Amerikaanse politiek.
Shiitquote:Op woensdag 9 november 2016 07:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er waren trouwens een hoop fokkers die geld op Trump hadden gezet. En eentje die gisteren 800 dollar op Hillary had gezet, met odds van 1.18 ofzo
Neuj, maar die zullen wel eerder met echte uitslagen komen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:57 schreef CrashO het volgende:
[..]
Beter kijk je Amerikaanse televisie inderdaad. Stuk betrouwbaarder over de verkiezingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |