SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat dachten we een paar uur geleden nog jaquote:Op woensdag 9 november 2016 07:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Theoretisch kán ze AZ ook nog pakken.
Het rare/trieste is ook dat de Trump-geilers denken dat je zelf helemaal dol bent op Clinton als je zegt dat je tegen Trump bentquote:Op woensdag 9 november 2016 07:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je mag me best in enkelvoud aanspreken.![]()
Ik snap de afkeer van Clinton en de Washington-kliek wel.
Die deel ik zelfs.
Ik begrijp alleen niks van het enthousiasme voor het alternatief..
Staan op verlies.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zoden de europese beurzen gaan doen?
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:21 schreef Moira. het volgende:
Ook nog eens in dit topic dan, de eindscore:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het rare/trieste is ook dat de Trump-geilers denken dat je zelf helemaal dol bent op Clinton als je zegt dat je tegen Trump bent
Madquote:Op woensdag 9 november 2016 07:22 schreef Ingolstadt het volgende:
Als je blij blij met deze winst van Trump moet je toch wel een hele hekel aan Amerikanen hebben.
Kan je dat ook uitleggen?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:22 schreef Ingolstadt het volgende:
Als je blij blij met deze winst van Trump moet je toch wel een hele hekel aan Amerikanen hebben.
memberberriesquote:Op woensdag 9 november 2016 07:22 schreef schommelstoel het volgende:
Member when all the polls said clinton would win?
[ afbeelding ]
Huilen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Voters hun magere argumenten horen spuien zo tijdens een verkiezing als deze laat je toch twijfelen aan het hele principe van democratie.
Geef dat ene district in Maine aan Trump en je hebt het eindresultaatquote:Op woensdag 9 november 2016 07:21 schreef Moira. het volgende:
Ook nog eens in dit topic dan, de eindscore:
[ afbeelding ]
Mani je leeft nogquote:Op woensdag 9 november 2016 07:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Het volk krijgt de leider die het verdient.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:22 schreef Ingolstadt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |