Is wel zoquote:Op woensdag 9 november 2016 05:03 schreef Fylax het volgende:
Nogmaals: waarom staat Florida nog nog niet voor Trump @CNN? Dacht dat t al klaar was?
Omdat in NH nog maar 58 procent van de stemmen is geteld.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom duurt het zo lang voordat bijv NH wordt gecalled?
Wat maakt het uit joh.. CNN gaat deze verkiezingen echt niet vervalsen door Florida niet op donkerrood te zetten.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:03 schreef Fylax het volgende:
Nogmaals: waarom staat Florida nog nog niet voor Trump @CNN? Dacht dat t al klaar was?
Hier is het gewoon een win volgens de the Guardianquote:Op woensdag 9 november 2016 05:03 schreef Fylax het volgende:
Dat lijkt mij zeer sterk.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol Putin gaat in zn broekie kakken van onze Trump
Is idd belachelijk!quote:Op woensdag 9 november 2016 05:03 schreef Fylax het volgende:
De inkt liep zeker uit van de tranenquote:Op woensdag 9 november 2016 05:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
NYTimes is volgens mij gekapt met het invullen van de map
Slechts 1 site riep dat.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:03 schreef Fylax het volgende:
twitter:Nigel_Farage twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:54:09The @realDonaldTrump win in Florida feels just like the Sunderland moment. reageer retweet
quote:Op woensdag 9 november 2016 05:01 schreef Garfield1985 het volgende:
Ik wil die kop van Pechtold morgen wel eens zien in de 2e kamer.
Heeft iemand toevallig nog een linkje van hem met die jank ogen?
Ze zijn zga als bro's!quote:
edit: oops.. dubbelpostquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |