Miami is Clinton tochquote:Op woensdag 9 november 2016 02:45 schreef martijnde3de het volgende:
Te spannend dit, maar miami moet nog komen.
Dat is een goede blik!quote:Op woensdag 9 november 2016 02:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, daarmee wordt het moeilijker voor HClinton idd.
Waar ben je tegen?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:44 schreef KingRoland het volgende:
Geen meerderheid voor de democraten in het huis, senaat en congres
GENOT![]()
![]()
Geeft alleen maar meer puinhoop dus geen genot.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:44 schreef KingRoland het volgende:
GENOT![]()
![]()
En dan moet trump het witte huis winnen....quote:Op woensdag 9 november 2016 02:44 schreef KingRoland het volgende:
GENOT![]()
![]()
Maar zijn nog steeds watjes voor niet een nachtje live kijken.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mensen die hun wekker op 4:00 uur gezet hebben krijgen nog gelijk.
Ja fuck ik ga niet om 00:00 thuis komen van mn werk dan alles missen en de wekker om 4 zetten en niet meer naar bed kunnen voor ik moet werken. Ik blijf gewoon op. Beetje biertjes en nootjes erbijquote:Op woensdag 9 november 2016 02:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mensen die hun wekker op 4:00 uur gezet hebben krijgen nog gelijk.
twitter:ForecasterEnten twitterde op woensdag 09-11-2016 om 02:44:54Again, the AP count is behind the NC BOE. Trump leads in NC by a little over 50k in the state. https://t.co/zpUdRh4NFL reageer retweet
Nou ja, zo werkt het vaak natuurlijk. Wrs dus een democratische president en een republikeins congres.quote:
Bernie had het moeten worden.quote:
Daar waren de Amerikanen al in beland Johannes. Wie niet horen wilt moet maar voelen.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geeft alleen maar meer puinhoop dus geen genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |