SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 09-11-2016 01:02:19 ]
De VS is van nature een immigratieland. Men is daar nog trots op achtergrond en voegen zich daarom ook makkelijker samen bij elkaar in de buurt. Zo heb je dus hele gemeenschappen. Zie het als een buurt zoals bijvoorbeeld Laakkwartier in Den Haag. Veel Turks en Marokkaanse mensen. Als een soort van gemeenschap.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:56 schreef Fylax het volgende:
ik blijf het raar vinden dat ze in USA dus peilen hoeveel voters white black enzo zijn
Ik ben een traditionele man. Vroeger hadden we maar één zender.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet inderdaad. RTLZ is de laatste maanden veel beter met dit soort berichtgeving plus buitenlandse zenders.
Krijgen we ook direct de 1e vrouw die een wereldoorlog start.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:54 schreef MacDeMarco het volgende:
Jezus, er zijn dus echt mensen die op Hillary stemmen, puur alleen omdat ze dan de eerste vrouwelijke president is.
Ik vermoed dat het wat mentaal uitgedaagde mensen zijn die de NOS nodig hebben voor een beetje duidingquote:
Leuk voor de speelfilmsquote:Op woensdag 9 november 2016 00:59 schreef CrashO het volgende:
[..]
Krijgen we ook direct de 1e vrouw die een wereldoorlog start.
twitter:RalstonReports twitterde op woensdag 09-11-2016 om 00:58:09No update from Clark yet, but as of 3PM, 154,000 voters had turned out. Total turnout
o big Clark # posted is 63%. Was 81% overall in '12. reageer retweet
Kom maar niet op de Frontpage. Dan wil je al helemaal dood.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:59 schreef Gezicht het volgende:
Ik was even vergeten dat Fok! een rechts bolwerk is![]()
Mwah.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:59 schreef Gezicht het volgende:
Ik was even vergeten dat Fok! een rechts bolwerk is![]()
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:59 schreef richolio het volgende:
Oh, ik heb wel BBC op mijn tv. Kijken of dat wat is. RTV Rijnmond wordt 'm niet.
Duurde dat 5 minuten ja?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De VS is van nature een immigratieland. Men is daar nog trots op achtergrond en voegen zich daarom ook makkelijker samen bij elkaar in de buurt. Zo heb je dus hele gemeenschappen. Zie het als een buurt zoals bijvoorbeeld Laakkwartier in Den Haag. Veel Turks en Marokkaanse mensen. Als een soort van gemeenschap.
Heb je meer van dat soort gemeenschappen dan beinvloeden ze elkaar ook qua stemgedrag. Dan heb je het uiteindelijk dus over groepen van duizenden mensen, dan wordt het qua stemgedrag en dus ook stembeinvloeding vanuit de campagne een interessante doelgroep. Dus daarom kijken ze naar ras en achtergrond.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |