hij kan weerquote:Op woensdag 9 november 2016 19:26 schreef MadMaster het volgende:
Als ik weer kan inschakelen, dan lees ik het graag...
quote:Op woensdag 9 november 2016 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is echt zo'n nummer dat ik "dankzij" Radio 49 ken
Sol is met Unni Wilhelmsen en Hanne Mari Karlsen een triootje begonnen (a dirty mind is a joy forever).quote:Op woensdag 9 november 2016 19:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben benieuwd of ze nog wat gaan doen.
Sinds het vertrek van Marianne hoor je niet veel meer...
fijne avondquote:Op woensdag 9 november 2016 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet helaas weg naar een afspraak nu.
Dit is een uitspraak uit de succesvolle serie Elfletterig veinst een leven.
Veel succes en plezier met de rest van show en met Tailfox straks.
En dat Tetris-nummer, en het complete oeuvre van VNV Nationquote:Op woensdag 9 november 2016 19:28 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
En dan heb je nog Knight Baggy
En die drie enge meiskes waar ik de naam heb weggestopt
Ja ho effe, iedereen hoort VNV Nation te kennen natuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2016 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dat Tetris-nummer, en het complete oeuvre van VNV Nation
* Elfletterig moet echt gaan nu
grab themquote:Op woensdag 9 november 2016 19:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zing lekker mee met Kim, zing ik "We're the tits of America"![]()
Ik verTrump
staat klaarquote:Op woensdag 9 november 2016 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Bowie met Pat Metheny - This is not America
I know, I know.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sol is met Unni Wilhelmsen en Hanne Mari Karlsen een triootje begonnen (a dirty mind is a joy forever).
Marianne maakt eigen muziek en van Anne Marit en Turid hoor ik niks.
Ohja, dat heb ik ook nog voorbij zien komen. Maar da's iets anders iddquote:Op woensdag 9 november 2016 19:36 schreef MadMaster het volgende:
I know, I know.
Ze hebben nog wel gezamenlijk een soundtrack voor een kinderfilm gemaakt, maar dat is andere koek...
en terecht, ik heb nog nooit zo'n debiel idee gehoordquote:Op woensdag 9 november 2016 19:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Vannacht nog een Amerikaanse border patrol man gezien die werkt bij de grens met Mexico: "Trump wants to build a 50 ft high wall. Sooner or later someone will build a 51 ft ladder."
Rake opmerking.
Maar de Mexicanen gaan hem bouwen!quote:Op woensdag 9 november 2016 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en terecht, ik heb nog nooit zo'n debiel idee gehoord
die komt zeker goedquote:Op woensdag 9 november 2016 19:56 schreef MadMaster het volgende:
Wel toepasselijk, met Mickey Mouse en Tarzan als ministers...
Which reminds me:
Rammstein - America
La Chucaracha?quote:Op woensdag 9 november 2016 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan niet stil blijven zitten
Ik ook niet maar ik plassen!quote:Op woensdag 9 november 2016 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan niet stil blijven zitten
quote:Op woensdag 9 november 2016 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Kijk, dat zong ik nou gisteravond
fijne avond nogquote:Op woensdag 9 november 2016 20:29 schreef Karzai het volgende:
dank voor de muziekjes symph, ik ga ervandoor
dit swingt welquote:Op woensdag 9 november 2016 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Gaat de muziek vandaag ook al dood?
Zit ik de hele tijd met oordoppen in mee te luisteren, ondertussen iets te veel bezig met andere dingen dan...quote:
ik draaide ze om 20:12quote:Op woensdag 9 november 2016 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit ik de hele tijd met oordoppen in mee te luisteren, ondertussen iets te veel bezig met andere dingen dan...
De broertjes Mael hebben zulke leuke songs gemaakt, met hele grappige teksten.quote:
ik ga eens kijken en eens kijken of daar een show van te maken isquote:Op woensdag 9 november 2016 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De broertjes Mael hebben zulke leuke songs gemaakt, met hele grappige teksten.
Moet je eens voor gaan zitten...
Ik heb een playlist van ze op Spotify met al hun werk er in.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga eens kijken en eens kijken of daar een show van te maken is
Bedankt voor het stukje dat ik heb kunnen luisterenquote:
OK, ik begin er vast mee...quote:Op woensdag 9 november 2016 22:15 schreef tailfox het volgende:
Jongens mijn show moet een half uur opgeschoten worden
* just me zoekt dekkingquote:
druk aan het werkquote:Op donderdag 10 november 2016 09:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Best wel!Kon niet meer slapen.
Hoestie daar?
maak me maar jaloersquote:Op donderdag 10 november 2016 10:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben weer heerlijk aan het genieten van de evergreens
ai. Ik geloof dat ik eindelijk niet meer ziek ben.quote:Op donderdag 10 november 2016 10:57 schreef just me het volgende:
[..]
maak me maar jaloers![]()
ik moest mijn oren druppelen en ik hoor niets
quote:Op donderdag 10 november 2016 11:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ai. Ik geloof dat ik eindelijk niet meer ziek ben.
quote:Op donderdag 10 november 2016 10:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben weer heerlijk aan het genieten van de evergreens
Kaarsje aan.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:41 schreef just me het volgende:
Donker, regen, kopje thee, speculaasje erbij, gordijnen dicht, best wel gezellig
Zeiknat thuis komen is niet gezellig...quote:Op donderdag 10 november 2016 16:41 schreef just me het volgende:
Donker, regen, kopje thee, speculaasje erbij, gordijnen dicht, best wel gezellig
Een lekker warme douche, dan gemakkelijke kleren aan, en dan wat just me zei.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:38 schreef MadMaster het volgende:
Zeiknat thuis komen is niet gezellig...
Nee, ik moet zo weer op pad...quote:Op donderdag 10 november 2016 17:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een lekker warme douche, dan gemakkelijke kleren aan, en dan wat just me zei.
Ow, ja, dat zuigtquote:Op donderdag 10 november 2016 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik moet zo weer op pad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |