Ja, dat is wel te begrijpen, toch? Het is uniek.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:54 schreef MacDeMarco het volgende:
Jezus, er zijn dus echt mensen die op Hillary stemmen, puur alleen omdat ze dan de eerste vrouwelijke president is.
4 minuutjesquote:
Toen had je zaaltjes met televisie.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:52 schreef Geralt het volgende:
Dit soort nachten waren er vroeger ook wel eens, maar in het pre-internet tijdperk zagen die er wel heel anders uit
uhh...quote:Op woensdag 9 november 2016 00:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Omdat ze ook maandelijks bloedt.
Dat stadium is ze al lang voorbijquote:Op woensdag 9 november 2016 00:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Yep. Kansloos.
Het zou juist heel goed zijnquote:Op woensdag 9 november 2016 00:54 schreef CrashO het volgende:
[..]
Piemelbeweging die meer rechten voor vrouwen wilt zou een beetje raar zijn eh
Ik hoop dat gewoon de helft van alle voters met een write-in voor Sanders komenquote:Op woensdag 9 november 2016 00:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel mensen in Vermont met een write-in voor Sanders komen
Zij waarschijnlijk niet meerquote:Op woensdag 9 november 2016 00:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Yep. Kansloos.
Doe ze dat hier ook niet?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:56 schreef Fylax het volgende:
ik blijf het raar vinden dat ze in USA dus peilen hoeveel voters white black enzo zijn
In Amerika vinden ze dat heel normaalquote:Op woensdag 9 november 2016 00:56 schreef Fylax het volgende:
ik blijf het raar vinden dat ze in USA dus peilen hoeveel voters white black enzo zijn
Bij CNN zouden ze nooit zeggen dat het historisch is omdat Clinton de eerste vrouwelijke president kan worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Afgehaakt. Een of ander lame filmpje met een AA die zevert over "eerste vrouwelijke president".![]()
Lekker belangrijk dat ze twee X-chromosomen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |