Zijn vgm poll numbers van election florida.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:26 schreef Monolith het volgende:
Je zou toch zeggen dat buik 55/39 in Florida wel een bullshitdetector af zou gaan.
Geen rancune! Als ze doorgaan zoals ze bezig zijn dan blijven de Democraten gegijzeld worden door de neoliberalen (zoals jouw partij: D66). Als ze zich de tyfus schrikken dan gaan ze misschien eens luisteren naar de heflt van de partij die wel bij die partij thuishoort: de liberals en de progressieven.quote:
Is niet eens de echte CNN account. Exit polls mogen zulke informatie niet gevenquote:Op dinsdag 8 november 2016 23:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zijn vgm poll numbers van election florida.
Ze willen het gewoon graag geloven. De types die dit volgen weigeren toch al zelfstandig na te denken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:26 schreef Monolith het volgende:
Je zou toch zeggen dat bij 55/39 in Florida wel een bullshitdetector af zou gaan.
Vergeet het, 9 wordt als oud-moderator altijd in bescherming genomen, zelfs na een permaban. Vriendjespolitiek en zo.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kunnen die persoonlijke aanvallen van Koos en 9999 gewoon eens verwijderd worden?
Het is echt te sneu voor woorden, en dan mag het ook nog eens blijven staan
Fake account maar alsnog waar!quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:23 schreef Ryan3 het volgende:
Florida wrs Trump toch.twitter:CNN_PoIitics twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 23:00:11BREAKING: The first Florida exit poll numbers have been released.Trump 55%Clinton 39%Johnson 6% reageer retweet
nee weet ik, maar uit eerdere polls over mensen die op election day stemmen. Die marge was ook zo iets. Dus als exit polls niet de early vote meenemen zou ik niet eens verbaasd zijn over die getallen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:27 schreef L3gend het volgende:
[..]
Is niet eens de echte CNN account. Exit polls mogen zulke informatie niet geven
Ja, als dat zo doorgaat dan slaap ik over vijf minuutjes.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:27 schreef Drolflap het volgende:
lekker variėrende gasten bij de ned 1
Nou ik hoop niet dat Trump president wordt en geloof ook niet dat-ie het wordt. Dus ik weet niet waarom je dit soort onzin debiteert hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze willen het gewoon graag geloven. De types die dit volgen weigeren toch al zelfstandig na te denken.
Het had meer effect gehad als het 51%, 48%, 3% geweest was!quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:23 schreef Ryan3 het volgende:
Florida wrs Trump toch.twitter:CNN_PoIitics twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 23:00:11BREAKING: The first Florida exit poll numbers have been released.Trump 55%Clinton 39%Johnson 6% reageer retweet
Volgens mij is er so far nog weinig zinnigs bekend dat daar verandering in heeft gebrachtquote:Op dinsdag 8 november 2016 23:29 schreef Frank_Underwood het volgende:
Nog veranderingen in kansen voor Trump/Clinton?
twitter:SteveKornacki twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 23:20:24Early national exit:Whites
college degreeTrump +12012: Romney +14Whites
out college degreeTrump +362012: Romney +26 reageer retweet
Het is wel een poll van CNNquote:Op dinsdag 8 november 2016 23:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze willen het gewoon graag geloven. De types die dit volgen weigeren toch al zelfstandig na te denken.
Nee, dan leg ik een flinke voorraad aan zelfverdediging aan.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:21 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ga je ook verhuizen naar Canada als Trump wint?
Het zou kielekiele moeten zijn idd.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het had meer effect gehad als het 51%, 48%, 3% geweest was!
Waarom plaats je dit soort bagger dan?quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ik hoop niet dat Trump president wordt en geloof ook niet dat-ie het wordt. Dus ikw eet niet waarom je dit soort onzin debiteert hoor.
Je wenst Amerikanen gewoon Trump en zijn beleid toe omday jouw vriend niet gewonnen heeft. Dat is rancuneus.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Geen rancune! Als ze doorgaan zoals ze bezig zijn dan blijven de Democraten gegijzeld worden door de neoliberalen (zoals jouw partij: D66). Als ze zich de tyfus schrikken dan gaan ze misschien eens luisteren naar de heflt van de partij die wel bij die partij thuishoort: de liberals en de progressieven.
Laat de Democraten maar de benoeming van de volgende rechter(s) tegenhouden zoals de Republikeinen onder Obama deden.
Dat maakte de Brexit ook spannend. Ik denk dat deze race wel gelopen is.quote:
Account is al suspended lol.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:23 schreef Ryan3 het volgende:
Dachten we met Brexit ook HAHAHquote:Op dinsdag 8 november 2016 23:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat maakte de Brexit ook spannend. Ik denk dat deze race wel gelopen is.
Omdat ik het voorbij zag komen toevallig en wist dat Florida nog een battleground was.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom plaats je dit soort bagger dan?
Daar kan je toch niet even over hebben nagedacht, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |