Vanaf dinsdag 8 november, 21:30 uur op RTL5quote:Oh oh! De Oh Oh-formule is back! Damian, Shady, Wesley, Nicky, Amanda Genievieve, Angelica & Simone verlaten Den Haag voor een vakantie op Mallorca. Als dat maar goed gaat...
Wat is er dom aan dan?quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:14 schreef zoem het volgende:
[..]
Bang om toe te geven dat klemzuipen dom is?
Als je kunt kiezen tussen een halfvol pilsjes + los gaan + lichte kater of een krat leegzuipen + kotsen + hondsberoerd. Dan weet ik het welquote:
wat zijn halfvol pilsjes ben je bezopen?quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:16 schreef zoem het volgende:
[..]
Als je kunt kiezen tussen een halfvol pilsjes + los gaan + lichte kater of een krat leegzuipen + kotsen + hondsberoerd. Dan weet ik het wel
Nee, maar wel aangeschoten genoeg dat je losser bent dan zonder drank. Je hoeft niet per se >10 pils op te hebben om plezier te kunnen hebben. Dat is het punt dat ik probeer te maken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:16 schreef MCH het volgende:
[..]
wat zijn halfvol pilsjes ben je bezopen?
quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bazenprogramma dat foute vrienden
Oh, daar ga ik helemaal stuk op.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
haha homo. Wel man.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:17 schreef zoem het volgende:
[..]
Nee, maar wel aangeschoten genoeg dat je losser bent dan zonder drank. Je hoeft niet per se >10 pils op te hebben om plezier te kunnen hebben. Dat is het punt dat ik probeer te maken.
dat heb ik met gasten bij Pauwquote:Op dinsdag 8 november 2016 21:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een treurige mensen, ik haak denk ik af na aflevering 1![]()
met bagijn en de clan. Liep laatst op Antwerpen centraal. Daar werd die met die taart gedaan.quote:
Dit vervolg had ook niet gehoeven nee.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:19 schreef jatochneetoch het volgende:
Vind het tot nu toe toch wel wat minder dan oh oh cherso hoor.
quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die was wel mooi inderdaad.quote:
hij had beet. 3 seconden.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet oppassen met die beugel want ik heb een magneet![]()
VInd hem ook wel grappig ja.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:29 schreef PiraatPiet het volgende:
Carpe diem is wel de man daar. Geinig mannetje
Het is 2016 dus zo gek is dat toch niet?quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:32 schreef amaranta het volgende:
Zie ik nou goed dat deze lui niet roken?
Ik heb al weet ik veel hoeveel peuken gezien deze aflevering.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:32 schreef amaranta het volgende:
Ik heb er zeker twee zien roken, maar ze zullen het wel bewust een beetje buiten de camera houdenquote:Op dinsdag 8 november 2016 21:32 schreef amaranta het volgende:
Hoeren zijn het,ook de mannen.quote:
Te simpelquote:Op dinsdag 8 november 2016 21:34 schreef MissJ het volgende:
om joppiesaus vragen in een Spaanse supermarkt![]()
![]()
met joppiesaus op t eind jaquote:Op dinsdag 8 november 2016 21:34 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Was dat écht neuken of deggeren de volgende aflevering?
Echt hequote:Op dinsdag 8 november 2016 21:34 schreef MissJ het volgende:
om joppiesaus vragen in een Spaanse supermarkt![]()
![]()
dat proberen ze zo min mogelijk op camera vast te leggen, net als bij Geordie Shore, daar rookt ook de helft. Je ziet het alleen niet op tvquote:Op dinsdag 8 november 2016 21:32 schreef amaranta het volgende:
nee manquote:Op dinsdag 8 november 2016 21:43 schreef tralalala het volgende:
Dit programma wat er nu op is, is eigenlijk veel leuker.
nou nou als je maar rustig aan doet Corriequote:Op dinsdag 15 november 2016 20:44 schreef Karina het volgende:
Wel altijd sterke drank te koop in Spaanse supermarkten
Lekker mixen met colaquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nou nou als je maar rustig aan doet Corrie
het is ook allemaal zo nep als ik weet niet wat. Zal de oude reeks ook zijn geweest maar hier ligt het er wel heel dik bovenop. dat gedrag in de supermarkt, maakt mij niet wijs dat ze dat echt zo zouden doen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:47 schreef Enowapi het volgende:
Die vorige generatie cherso mensen is nog universitair volk vergeleken met deze idioten.
Ook een stuk sympathieker bij nader inzien, dit zijn gewoon domme debielen en totaal geen uitstraling / niet sympathiek. Totaal niet leuk om naar te kijken.
En toch kijk jequote:Op dinsdag 15 november 2016 20:47 schreef Enowapi het volgende:
Die vorige generatie cherso mensen is nog universitair volk vergeleken met deze idioten.
Ook een stuk sympathieker bij nader inzien, dit zijn gewoon domme debielen en totaal geen uitstraling / niet sympathiek. Totaal niet leuk om naar te kijken.
Nee ik ben na de eerste 10 min achter mijn laptop gekropen, daarom zit ik ook op fok nu zoals je kunt lezen..quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:49 schreef Coco98 het volgende:
Ik zie een aantal kwaliteitsusers in dit topic dus ik kijk ook eens mee.
Wat is [ afbeelding ] voor een onzin trouwens?
Dat. En het zijn ook geen persoonlijkheden. Vorige groep was die Sniper nog echt zo'n wannabe, Joker was aandoenlijk, die Little Princess had een vermakelijk misplaatst zelfbeeld, Matsoe Matsoe was een toffe gozer en die Sterretje was een lompe domme boer...quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
het is ook allemaal zo nep als ik weet niet wat. Zal de oude reeks ook zijn geweest maar hier ligt het er wel heel dik bovenop. dat gedrag in de supermarkt, maakt mij niet wijs dat ze dat echt zo zouden doen.
Ja dat ken ik, er staat me nog een scene bij waar de mannen (allemaal zwaar gespierd) tatoeages hadden, op 1 persoon na. En die werd gelijk omschreven door de vrouwen als een mietje.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:51 schreef Karina het volgende:
Keek iemand vroeger The villa? Was zoiets als dit maar beter.
Ik weet vooral nog dat ze altijd straalbezopen warenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:54 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ja dat ken ik, er staat me nog een scene bij waar de mannen (allemaal zwaar gespierd) tatoeages hadden, op 1 persoon na. En die werd gelijk omschreven door de vrouwen als een mietje.
Hoe lang ben jij met make-up bezig?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet vooral nog dat ze altijd straalbezopen waren
5 minuten of zo? Hooguit 10. Als ik ergens naar toe ga, anders 1 minuutquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:56 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij met make-up bezig?
Niet als het van die verwarmbare zijn, anders wel idd.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:56 schreef Paxcon het volgende:
Moet je die krulspelden niet wat eerder zetten?
Zie BUG / Danny, gaat t goed, of heb je hulp nodig?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:49 schreef Coco98 het volgende:
Ik zie een aantal kwaliteitsusers in dit topic dus ik kijk ook eens mee.
Wat is [ afbeelding ] voor een onzin trouwens?
Hoe weet jij dit?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:56 schreef Paxcon het volgende:
Moet je die krulspelden niet wat eerder zetten?
Die bolle? Vind ik nog de leukste van het stel. De normaalste iig.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:01 schreef SilentChaos het volgende:
Wesley is trouwens wel een relaxte kerel ook in het echt
Ja incl censuurquote:
Is dat die gast die zo raar danste?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:06 schreef SilentChaos het volgende:
Weet die stemloze gast al dat hij gay is trouwens?
fixedquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:12 schreef Donder het volgende:
Wesley denkt te kunnen sauzen.. Die meid komt natuurlijk alleen maar omdat de redaktie haar heeft ingehuurd
Wedden??
Dat was alleen leuk op het EK.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:15 schreef DKUp het volgende:
Doe maar even nananananananananananananananananananana
Tuurlijk maar soms is het bijna TE ergquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:20 schreef zoem het volgende:
[..]
Daar kijken we toch ook een beetje voor?
Dat heb ik met Foute Vrienden. Dan denk ik echt gast, wtf!quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk maar soms is het bijna TE erg
Woont toevallig ook hier iddquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:22 schreef Karina het volgende:
Die met dat hoedje doet me aan Jody Bernal denken
Is sws geregeld door redactie idd.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Hoe gescript, alsof je zomaar bij de DJ kan komen
Neuh ik zette het op omdat er niks wasquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:29 schreef Coco98 het volgende:
Ik vind er eigenlijk helemaal niks aan.
Gewoon een uurtje hersenloze tv, niets mis mee.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:29 schreef Coco98 het volgende:
Ik vind er eigenlijk helemaal niks aan.
Klopt maar The Villa was leuker zoals Karina al zei.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Gewoon een uurtje hersenloze tv, niets mis mee.
De spoilerige teasers zijn wel irritant inderdaad.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:30 schreef Inca het volgende:
[..]
Lieten ze vorige week ook stukje van zien was er nu mooi uitgeknipt
Ja dit dus.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:30 schreef Inca het volgende:
[..]
Lieten ze vorige week ook stukje van zien was er nu mooi uitgeknipt
Dit, maar schijnbaar bangt hij toch volgende aflevering een chick.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:06 schreef SilentChaos het volgende:
Weet die stemloze gast al dat hij gay is trouwens?
Ja, dat was te zien in het voorstukje maar niet in de uitzending inderdaad.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:56 schreef alki het volgende:
Ze hebben wel flink lopen knippen in de uitzending jammer..
Die blonde werd toch echt vol geneukt door een van die gasten voordat ze van t bed viel.
RTL past 'Oh Oh' aan na kritiekquote:Op woensdag 16 november 2016 12:56 schreef alki het volgende:
Ze hebben wel flink lopen knippen in de uitzending jammer..
Die blonde werd toch echt vol geneukt door een van die gasten voordat ze van t bed viel.
Daarom kijken we toch voor die jetsers van die chicksquote:Op woensdag 16 november 2016 14:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
da gaat over zuipen
Wij hebben het over sauzen en vochtig houden
Zelfde ontwikkeling zag je bij Temptation Island. De eerste series hadden ze vooral spontane stellen die geen idee hadden wat ze precies deden, in de laatste serie vooral mensen die geilden op de reality tv aandacht en een mooi scriptje afwerkten...quote:Op donderdag 17 november 2016 08:49 schreef HarveySpecter het volgende:
Wat is dit slechte tv zeg. De eerste keer Oh Oh Cherso was nog wel leuk. Vooral omdat ook de mensen die er in mee deden geen idee hadden wat ze te verwachten stond.
Nu is het allemaal enorm gespeeld. Het moet alsmaar gekker en gekker.
Heb vorige week 5 minuten gekeken en vanaf nu kijk ik nooit meer.
Precies. En die hopen dat ze er een leuke tv-carrière aan overhouden.quote:Op donderdag 17 november 2016 09:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zelfde ontwikkeling zag je bij Temptation Island. De eerste series hadden ze vooral spontane stellen die geen idee hadden wat ze precies deden, in de laatste serie vooral mensen die geilden op de reality tv aandacht en een mooi scriptje afwerkten...
Daarom haak ik ook snel af van dit soort programma's.quote:Op donderdag 17 november 2016 09:04 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Precies. En die hopen dat ze er een leuke tv-carrière aan overhouden.
Die is volgens mij echt retedom. Zijn vriendin ook. Ze praten zo sloom, kijken ook zo glazig uit de ogen allebei.quote:
Klopt idd. Eentje wil doorbreken als zanger, een andere als DJ, weer een andere heeft al in een paar reality programma's gezeten, en die Genevieve was al webcamgirl en doet ook fotoshoots etc. In tegenstelling tot het eerste seizoen: 8 mensen die we op voorhand nog niet kenden. Helaas wordt er dan nu ook meer gescript en gebeurt er minder spontaan.quote:Op donderdag 17 november 2016 09:04 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Precies. En die hopen dat ze er een leuke tv-carrière aan overhouden.
Sow, die Nicky is echt geen helder licht. Die ruzie over die pasta ookquote:Op donderdag 17 november 2016 10:09 schreef Uitgezonderd het volgende:
[..]
Die is volgens mij echt retedom. Zijn vriendin ook. Ze praten zo sloom, kijken ook zo glazig uit de ogen allebei.
Tony Sterretje zat eerder ook al in Take me Out.quote:Op donderdag 17 november 2016 10:23 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Klopt idd. Eentje wil doorbreken als zanger, een andere als DJ, weer een andere heeft al in een paar reality programma's gezeten, en die Genevieve was al webcamgirl en doet ook fotoshoots etc. In tegenstelling tot het eerste seizoen: 8 mensen die we op voorhand nog niet kenden. Helaas wordt er dan nu ook meer gescript en gebeurt er minder spontaan.
Oh ja klopt idd, heb je gelijk in. Maar ik bedoel meer: nu is bekendheid vooraf meer regel dan uitzondering, i.t.t. het eerste seizoen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:26 schreef Staaf het volgende:
[..]
Tony Sterretje zat eerder ook al in Take me Out.
hoezo dat nu weer? Hij wil gewoon witte en volkoren pasta strikt gescheiden hebben.quote:Op zondag 20 november 2016 01:41 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik heb een beetje medelijden met die Nicky.
Die is niet helemaal goed.
De anderen zijn tokkies maar bij Nicky vind ik het zielig op de een of andere manier.
Truequote:Op dinsdag 22 november 2016 20:47 schreef SLP_ het volgende:
Shady is volgens mij helemaal niet zo'n mongool als de rest, alleen een beetje gek
Spreekt ook zo traag als wat.quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:47 schreef MissJ het volgende:
Die gast met die Carpe Diem tattoo he, is hij verstandelijk beperkt ofzo? Hij heeft echt zo'n soort blik namelijk. Niet dat de rest erg slim overkomt, maar hij komt wel het minst slim over zeg maar.
Nicky is nog bezig met de volkoren en de normale pastaquote:Op dinsdag 22 november 2016 20:47 schreef MissJ het volgende:
Die gast met die Carpe Diem tattoo he, is hij verstandelijk beperkt ofzo? Hij heeft echt zo'n soort blik namelijk. Niet dat de rest erg slim overkomt, maar hij komt wel het minst slim over zeg maar.
Bij de originele Oh Oh Cherso had je er ook 2 bij die wel redelijk normaal warenquote:Op dinsdag 22 november 2016 20:47 schreef SLP_ het volgende:
Shady is volgens mij helemaal niet zo'n mongool als de rest, alleen een beetje gek
dat je je zoiets moet afvragen zegt ook wel iets.quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:47 schreef MissJ het volgende:
BIBIquote:Op dinsdag 22 november 2016 20:49 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Bij de originele Oh Oh Cherso had je er ook 2 bij die wel redelijk normaal waren
Ja klopt welquote:Op dinsdag 22 november 2016 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die laatste was wel beetje buitenbeentje in de 1e serie.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:53 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja klopt wel
Haha ik lees net dit:
"België
In 2011 werd door Eyeworks ook een Vlaamse versie van het programma opgenomen op Kreta met acht jongeren uit (Belgisch) Limburg. Gepland was dat de eerste aflevering op 5 maart 2012 op televisiezender 2BE te zien zou zijn, dat ook de Nederlandse serie uitzond. Negatieve reacties op de – kennelijk te vroeg – uitgelekte castingtapes noopten de zender echter de lancering ervan uit te stellen. Uiteindelijk besloot 2BE de reeks niet uit te zenden."
ja, ik doe niets anders joh de hele dag. Woon ook nog eens in DH en heb neptieten en zit onder de tattoosquote:Op dinsdag 22 november 2016 20:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
dat je je zoiets moet afvragen zegt ook wel iets.
Doe jij veel schoonmaken en met je uiterlijk bezig zijn ?
dan zou ik jou doenquote:Op dinsdag 22 november 2016 20:57 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja, ik doe niets anders joh de hele dag. Woon ook nog eens in DH en heb neptieten en zit onder de tattoos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |