is wel t lekkerste te neuken van al die slopersquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:58 schreef Nielsch het volgende:
Angelika, dikke prop met commentaar op het uiterlijk van anderen...
dik?quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:58 schreef Nielsch het volgende:
Angelika, dikke prop met commentaar op het uiterlijk van anderen...
Ik vind haar niet dik.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
da zie jij toch ook wel hopelijk
Of hoop jij dat wij dat figuur niet dik vinden?
ik zou ook niet meegaan met 4 camera's op mijn bol en 5 kilometer uit t centrum achteraf in de heuvels.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Als ze wat dikkere tieten zou hebben zou dat niet erg zijn. Nu is ze een beetje uit verhouding, kleine tietjes en wel een te dikke reet. Lijkt me wel een geile stoeipoes voor een keer, maar vind het wel vreemd dat ze op de Uni zit (later dus een behoorlijke baan heeft) en zich dan toch zo sletterig gedraagt en wanhopig op zoek is naar een vent, terwijl meerdere gasten niet echt op haar avances ingaan. Zal ook wel een reden hebben.
Nee, maar ff zoenen in de kroeg of zo doen er toch veel wel. En zelfs dat lukt haar niet. Behalve met die Shadyquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik zou ook niet meegaan met 4 camera's op mijn bol en 5 kilometer uit t centrum achteraf in de heuvels.
Vrouwen scoren eigenlijk zelden in van die programma's à la Geordie Shore. Mannen hebben geen interesse in vrouwen die zich als slet gedragen op TV.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee, maar ff zoenen in de kroeg of zo doen er toch veel wel. En zelfs dat lukt haar niet. Behalve met die Shady
Nee beetje gek hoofd maar zou haar wel doen. Wel vlotte babbel.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vind je?
Lichaam wel, maar haar hoofd. Klopt niet helemaal
echt hequote:Op dinsdag 20 december 2016 21:25 schreef Belgosome het volgende:
Hier komt geen 2de seizoen van denk ik
Ze hebben slecht gecast.
Wellicht dat Den Haag te klein is. De helft is sowieso al allochtoon, dus die doen minder snel mee.quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
echt he
Ongelooflijk
Hoe moeilijk is t???
maar een groepje van 2 weken volgen em niet meer dan 5 uur filmmateriaal???quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:40 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Wellicht dat Den Haag te klein is. De helft is sowieso al allochtoon, dus die doen minder snel mee.
Een versie met deelnemers uit het hele land lijkt me ook weer niet zo leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |