abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166501366
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 15:10 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Arizona gaat naar Trump, ze zijn daar naar ik vernomen heb niet zo blij met immigranten. Florida zou ik niets over durven zeggen.
Daar is volgens mij al niet eens meer de helft blank. Alleen qua stemgerechtigden loopt dat nog iets anders. Pakweg 21% van de stemgerechtigde bevolking hispanic, dus als die echt in grote getale komen opdagen, dan kan dat nog wel spannend worden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 8 november 2016 @ 15:16:55 #228
44906 merino
World of Sleepers
pi_166501394
Voor de fans van electorial elections raad ik overigens sterk dit spel aan:

I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 8 november 2016 @ 15:22:08 #229
426493 crew  PippenScottie
pi_166501502
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 15:15 schreef skysherrif het volgende:
http://www.breitbart.com/(...)wing-state-virginia/

Even eerlijk, ik vind dit best raar.
Ik ook, al vind ik het nog raarder dat mensen met een strafblad niet mogen stemmen.
My friends all drive horses
pi_166501523
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 15:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Daar is volgens mij al niet eens meer de helft blank.
Dus alleen blanken kunnen tegen immigratie zijn? Dat lijkt mij een nogal racistische stelling.
quote:
. Pakweg 21% van de stemgerechtigde bevolking hispanic, dus als die echt in grote getale komen opdagen, dan kan dat nog wel spannend worden.
Onder die groep heeft hij zich inderdaad niet zo populair gemaakt. Her en der heb ik wel gelezen dat onder deze groep meer mensen gaan stemmen dan ze voorheen deden. Kan inderdaad relevant zijn.
pi_166501534
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 15:22 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Ik ook, al vind ik het nog raarder dat mensen met een strafblad niet mogen stemmen.
Vind dat wel goed. Ligt er natuurlijk wel aan wat je hebt gedaan.
pi_166501552
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 15:22 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Dat in de eerste plaats al helemaal ja.

Maar om die wet dan weer in te trekken op een politiek strategisch moment, achja :{ murica
pi_166501574
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 15:23 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Vind dat wel goed. Ligt er natuurlijk wel aan wat je hebt gedaan.
Het belangrijkste dat we leren is dat iedereen er van uitgaat dat veroordeelde criminelen voor Clinton stemmen. Misschien een stukje herkenning?
pi_166501644
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 15:23 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Dus alleen blanken kunnen tegen immigratie zijn? Dat lijkt mij een nogal racistische stelling.

[..]

Onder die groep heeft hij zich inderdaad niet zo populair gemaakt. Her en der heb ik wel gelezen dat onder deze groep meer mensen gaan stemmen dan ze voorheen deden. Kan inderdaad relevant zijn.
Het heeft weinig met racisme te maken, meer met demografische analyse. Het is niet voor niets dat Trump onder niet-blanke Amerikanen hondsberoerd scoort. Antimigratie-sentiment is daar bovendien vaak ook verkapt anti-hispanic sentiment. Dat zijn bovendien vaak recentelijk geïmmigreerde mensen die zichzelf dus ook eerder zullen associëren met migranten dan de blanke groepen die er een paar generaties eerder naartoe zijn gemigreerd.
pi_166501673
Duurt wel lang hoor.
pi_166501681
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 15:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het heeft weinig met racisme te maken, meer met demografische analyse. Het is niet voor niets dat Trump onder niet-blanke Amerikanen hondsberoerd scoort. Antimigratie-sentiment is daar bovendien vaak ook verkapt anti-hispanic sentiment. Dat zijn bovendien vaak recentelijk geïmmigreerde mensen die zichzelf dus ook eerder zullen associëren met migranten dan de blanke groepen die er een paar generaties eerder naartoe zijn gemigreerd.
Denk jij dat er nog een groep Hispanics is die wellicht om trump stemmen, omdat ze het niet kunnen verkroppen dat zij legaal naar Amerika gekomen zijn en die mensen illegaal?
  dinsdag 8 november 2016 @ 15:33:35 #238
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_166501715
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 15:31 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Denk jij dat er nog een groep Hispanics is die wellicht om trump stemmen, omdat ze het niet kunnen verkroppen dat zij legaal naar Amerika gekomen zijn en die mensen illegaal?
Ik heb een paar van zulke mensen op TV gezien, maar volgens mij is dat geen grote groep.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166501726
quote:

[..]

Ik denk niet dat het er veel zullen zijn. Ik denk dat het eerder diegenen met in een grijs verleden Afrikaanse roots zullen zijn. Die zie je ook vaker opduiken bij Trump rallies.
pi_166501741
quote:

[..]

Die zal zeer marginaal zijn. Al zijn Hispanics ook niet bepaald een homogene groep. Met name de Cubanen zijn de Republikeinen wat gunstiger gezind, maar die krijgen hun Amerikaanse paspoort ook zo ongeveer gelijk in hun handen gedrukt als ze Amerikaans grondgebied bereiken.
pi_166501749
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 15:10 schreef Armageddon het volgende:

[..]

*cd's raam uit gooit*
Nu pas?
pi_166501772
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 15:34 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het er veel zullen zijn. Ik denk dat het eerder diegenen met in een grijs verleden Afrikaanse roots zullen zijn. Die zie je ook vaker opduiken bij Trump rallies.
Dergelijk anekdotisch bewijs zegt niet zoveel. Het lijkt er vooralsnog weer op dat de GOP voornamelijk de GWP zal zijn deze verkiezingen.
pi_166501782
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 15:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die zal zeer marginaal zijn. Al zijn Hispanics ook niet bepaald een homogene groep. Met name de Cubanen zijn de Republikeinen wat gunstiger gezind, maar die krijgen hun Amerikaanse paspoort ook zo ongeveer gelijk in hun handen gedrukt als ze Amerikaans grondgebied bereiken.
Is er wat bekend of cubanen nog massaal van gedachte zijn verandert na trumps opmerkingen over hispanics in het algemeen en die zaak met het cuba embargo?

Volgens mij schijnen de cubanen ook iig veel te stemmen nu in florida
pi_166501801
quote:

[..]

Groep is erg klein, die stemmen al republikeins. Enige groep die nog beetje republikeins stemt is de Cubaanse gemeenschap. De Puerto Rico gemeenschap stemt hevig op democraten, ondanks dat ze niet veel hoeven te vrezen voor Trump. Wat je ziet dat niet alleen Hispanics zich tegen Trump keren, maar dat andere migrantengroepen dat ook doen zoals de Asian Vote. Dat komt niet omdat hij tegen illegale immigratie is, maar dat de toon erg op anti buitenland is.
pi_166501850
Ik ging om half 8 vanmorgen naar bed. Net wakker nu :')
Heb ik nog wat belangrijks gemist, behalve dat Hillary, Biden, Eric Trump en Trump Jr al hebben gestemd?
pi_166501852

mijn final map iig
  dinsdag 8 november 2016 @ 15:39:18 #247
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_166501858
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 15:34 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nu pas?
Ja :D :D

Hoe is het? Das lang geleden!
pi_166501883
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 15:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Maar in Florida zijn ee juist meer Puertoricanen. Die zijn eerder voor HRC.
pi_166501885
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 15:39 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

mijn final map iig
ow florida moest blauw zijn :{
pi_166501897
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 15:37 schreef L3gend het volgende:

[..]

Groep is erg klein, die stemmen al republikeins. Enige groep die nog beetje republikeins stemt is de Cubaanse gemeenschap. De Puerto Rico gemeenschap stemt hevig op democraten, ondanks dat ze niet veel hoeven te vrezen voor Trump. Wat je ziet dat niet alleen Hispanics zich tegen Trump keren, maar dat andere migrantengroepen dat ook doen zoals de Asian Vote. Dat komt niet omdat hij tegen illegale immigratie is, maar dat de toon erg op anti buitenland is.
Zijn imago in de media helpt natuurlijk ook niet erg mee.

Maar asians worden toch gerekend als blanken in oa statistieken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')