abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166474852

Downloads

Linkjes

Officiële Pokémon GO website
Pokémon GO op Reddit
Pokémon GO Snap op Reddit
Nederlandse Pokémon GO Facebook groep
IV calculator dmv inloggen (let op: inloggen met account is tegen ToS dus op eigen risico)
IV calculator dmv handmatig invoeren
CP na evolutie
Attack moveset vergelijken
Hoe moet je dodgen?

Server status

Team Leaders:

FAQ
POK / Pokémon Go FAQ

TAKE ALL THE GYMS - MEET!

Naam - Team - Woonplaats

VALOOOOOOR

KapiteinG - Rood - Utrecht
Rabieluh - Rood - Oost-Souburg (das bij Vlissingen en Middelburg enzo)
Highlighter - team rood - Rotterdam
Schanulleke - rood - omgeving Haarlem
miffy1 - Rood - Leiden
DarkY.NL - Rood - Groningen

MYSTIC
Murmeli - Blauw - Rotterdam
Debsterr - Blauw - Eindhoven
Vanyel - Blauw - Utrecht
Mevrouw_voor_jou - Blauw - Onbekend
Nattekat - Blauw - Leiden
Molurus - Blauw - Delft
DaMart - blauw - Zandvoort
banaantjeEE - Blauw - Brussel (of Sluis)

instinct
PicoMMP - Geel - Amsterdam
Momo - Geel - Wageningen
Luctor - Geel - Middelburg

Wat gaan we doen?

In een zo centraal mogelijk gelegen gebied, bereikbaar met OV, te voet een stuk of 30 gyms verdelen onder de deelnemers.

Wanneer gaan we dat doen?

Een maand nadat we een leuk groepje bij elkaar hebben. Geef je dus op!

[ Bericht 11% gewijzigd door DaMart op 07-11-2016 17:04:05 ]
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_166474865
Ik ga even mijn handschoenen zoeken en de trein op wat pokestops spinnen.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_166474992
Als er dus om de hoek een aerodactyl zit volgens pokemonradargo is het niet waard om die te proberen?
Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 13:31:58 #4
42184 crew  DaMart
pi_166475024
Pokemonradargo is toch die radar die gevuld wordt met info door mensen die doorgeven als ze wat hebben gezien ergens?
pi_166475035
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:30 schreef mjh487 het volgende:
Als er dus om de hoek een aerodactyl zit volgens pokemonradargo is het niet waard om die te proberen?
Je kan proberen, maar ik heb mijn Lickytung, Arcanine en Charizard niet gevonden.
pi_166475051
Naja ik geef het een kans, omdat ik die nog niet heb. Ik laat het zo wel weten :P
Ben overigens wel benieuws wat de groene en rode lijntjes om een pokemon op pokemonradargo betekent.
Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.
pi_166475102
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:33 schreef mjh487 het volgende:
Naja ik geef het een kans, omdat ik die nog niet heb. Ik laat het zo wel weten :P
Ben overigens wel benieuws wat de groene en rode lijntjes om een pokemon op pokemonradargo betekent.
Ok, laat maar weten. Geen idee over die rode en blauwe lijntjes. Ik merk ze nu ook pas op.
pi_166475196
Kutzooi. Vanuit de bus nagenoeg geen enkele stop meer kunnen pakken. :r

Dus om enkele bestuurders van auto's aan te pakken moeten alle passagiers in auto's, trein, bus, metro, tram er ook onder lijden. :')
  maandag 7 november 2016 @ 13:43:44 #9
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_166475267
Matige actie van die snelheidsbegrenzing, miljoenen mensen halen op deze manier pokeballen binnen.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_166475316
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:43 schreef Rabieluh het volgende:
Matige actie van die snelheidsbegrenzing, miljoenen mensen halen op deze manier pokeballen binnen.
Matige actie vind ik nog te positief. Dichtstbijzijnde stop is hier 1 km vandaan. Dus om ballen te halen doen we altijd een rondje met de auto. Vriendin rijdt, ik zit met 2 telefoons in de hand de stops te draaien. Dat kunnen we nu wel vergeten. -O-
  maandag 7 november 2016 @ 13:46:55 #11
12172 Rabieluh
pi_166475324
Die max snelheid ligt ergens rond de 41 kilometer per uur, heel matig dit. Maar op de fiets merk ik er in ieder geval niks van, dat is iets.
  maandag 7 november 2016 @ 13:48:11 #12
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166475353
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:46 schreef Rabieluh het volgende:
Die max snelheid ligt ergens rond de 41 kilometer per uur, heel matig dit. Maar op de fiets merk ik er in ieder geval niks van, dat is iets.
Ik neem aan dat jij ook geen 41 km/u fietst. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 7 november 2016 @ 13:49:58 #13
12172 Rabieluh
pi_166475387
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij ook geen 41 km/u fietst. :D
Dat komt niet zo vaak voor nee, mocht ik die snelheid halen dan ga ik al helemaal niet met 1 hand proberen pokestops te spinnen :D.
pi_166475407
Mmmm toevallig vanmorgen had ik mijn Pokemon in de tram niet aan, maar denk er niet veel last van te hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 7 november 2016 @ 13:51:36 #15
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166475427
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:49 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Dat komt niet zo vaak voor nee, mocht ik die snelheid halen dan ga ik al helemaal niet met 1 hand proberen pokestops te spinnen :D.
Lijkt me inderdaad niet echt verstandig op de fiets.
Fuck the EBU.
pi_166475438
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:31 schreef DaMart het volgende:
Pokemonradargo is toch die radar die gevuld wordt met info door mensen die doorgeven als ze wat hebben gezien ergens?
Dat klinkt vrij kansloos als je niet in de stad woont :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 7 november 2016 @ 13:55:39 #17
12172 Rabieluh
pi_166475509
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:50 schreef raptorix het volgende:
Mmmm toevallig vanmorgen had ik mijn Pokemon in de tram niet aan, maar denk er niet veel last van te hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasda?!
pi_166475610
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:35 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Ok, laat maar weten. Geen idee over die rode en blauwe lijntjes. Ik merk ze nu ook pas op.
Er zat volgens pokemonradargo ook een poliwag en nog iets drnaast, en alledrie zaten ze er niet :(
Niet eens in de nearby.

Lijntjes zijn denk ik diezelfde kleuren die je ziet als je ze probeert te vangen

quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:46 schreef Rabieluh het volgende:
Mijn vriendin reed gisteren langzamer dan dat, en toch kreeg ik een Try again later
pi_166475723
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:40 schreef Blobje het volgende:
Kutzooi. Vanuit de bus nagenoeg geen enkele stop meer kunnen pakken. :r

Dus om enkele bestuurders van auto's aan te pakken moeten alle passagiers in auto's, trein, bus, metro, tram er ook onder lijden. :')
Want, dat was de bedoeling van het spel? dat je alles vanuit de auto moet doen en zo? :N :N
Misschien zuur voor de dorpsbewoners zonder pokestops, maar ik vind het wel een eerlijke update.... Dat gezeik omdat Niantic de dingen uitschakelt die niet zo bedoeld waren toen ze het spel bedachten :r :r

Stop eens met zeiken en ga het spel eens spelen. Pak de fiets, ga lopen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_166475735
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 13:55 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Wasda?!
https://www.microsoft.com/microsoft-hololens/en-us
Niet van mij hoor ;)
  maandag 7 november 2016 @ 14:16:06 #21
12172 Rabieluh
pi_166475935
quote:
Aaahhh dat ding, leuk stukje techniek :9.
pi_166476105
Ik wil me trouwens ook aanmelden voor de meet, wel onder voorbehoud van datum, mijn woonplaats is Amsterdam. Overigens komt merendeel van mensen uit de West kant, kortom ergens rond Rotterdam/Den Haag/Leiden lijkt handig.
pi_166476155
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2016 14:06 schreef Norrage het volgende:

[..]

Want, dat was de bedoeling van het spel? dat je alles vanuit de auto moet doen en zo? :N :N
Misschien zuur voor de dorpsbewoners zonder pokestops, maar ik vind het wel een eerlijke update.... Dat gezeik omdat Niantic de dingen uitschakelt die niet zo bedoeld waren toen ze het spel bedachten :r :r

Stop eens met zeiken en ga het spel eens spelen. Pak de fiets, ga lopen.
Lekker kortzichtig weer. :')

Ik wandel wat af deze maanden. Zeker 30 a 40 km per week. Ik rijd ergens heen met de auto en ga daar spelen. Het tekort aan stops op vele plekken zorgt ervoor dat veel spelers eerst met de auto of ander vervoersmiddel ballen gaan halen en vervolgens gewoon wandelen om te spelen. En ja, het draaien van de stops gebeurd gewoon als passagier. ^O^

Kan ik wel gaan alleen gaan wandelen om stops te draaien, maar zelfs in een stad als Groningen zijn er op de meeste plekken te weinig stops. Uur wandelen door het Stadspark en je hebt nog geen 10 stops te pakken met een veelvoud aan spawnende Pokemon. Volgens mij draait het om "Gotta catch 'em all". Niet om "Sorry, ik kan je niet vangen want ik heb (alweer) geen ballen meer".

Ik snap je punt wel, maar het spel is er niet klaar voor om enkel lopend gespeeld te worden. Ik vind het prima dat er geen Pokemon spawnen als je boven een bepaalde snelheid rijdt, maar nu met de stops is dat gewoon onzin. Dan moeten er gewoon veel meer stops bij. Of schakel de optie dat gebruikers nieuwe stops kunnen aanmelden weer in. Even een boodschapje doen en ondertussen enkele stops draaien en ik kan er thuis weer een dag of 2 tegenaan. Nu kunnen veel spelers dat wel vergeten.
pi_166476344
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 14:27 schreef Blobje het volgende:

[..]

Lekker kortzichtig weer. :')

Ik wandel wat af deze maanden. Zeker 30 a 40 km per week. Ik rijd ergens heen met de auto en ga daar spelen. Het tekort aan stops op vele plekken zorgt ervoor dat veel spelers eerst met de auto of ander vervoersmiddel ballen gaan halen en vervolgens gewoon wandelen om te spelen. En ja, het draaien van de stops gebeurd gewoon als passagier. ^O^

Kan ik wel gaan alleen gaan wandelen om stops te draaien, maar zelfs in een stad als Groningen zijn er op de meeste plekken te weinig stops. Uur wandelen door het Stadspark en je hebt nog geen 10 stops te pakken met een veelvoud aan spawnende Pokemon. Volgens mij draait het om "Gotta catch 'em all". Niet om "Sorry, ik kan je niet vangen want ik heb (alweer) geen ballen meer".

Ik snap je punt wel, maar het spel is er niet klaar voor om enkel lopend gespeeld te worden. Ik vind het prima dat er geen Pokemon spawnen als je boven een bepaalde snelheid rijdt, maar nu met de stops is dat gewoon onzin. Dan moeten er gewoon veel meer stops bij. Of schakel de optie dat gebruikers nieuwe stops kunnen aanmelden weer in. Even een boodschapje doen en ondertussen enkele stops draaien en ik kan er thuis weer een dag of 2 tegenaan. Nu kunnen veel spelers dat wel vergeten.
Ik begrijp je punt wel, en ik reageer ook niet alleen op jou maar ook op alle andere klagende users die maar zitten te zeiken dat het "cheaten",want dat is het in principe, terecht aan banden wordt gelegd door Niantic. Maar volgens deze argumentatie zou Niantic gewoon iedereen ongelimiteerd ballen moeten geven? Lijkt me ook een beetje onlogisch. Een deel van het spel is ballen verzamelen, lopend. Desnoods fietsend. In het oorspronkelijke gameboy spel zat je ook vaak zonder ballen etc. Part of the challenge. Waarom moet alles zo makkelijk gemaakt worden??

Wellicht zouden de flee rates iets moeten aanpassen en dat soort dingen, want daar ben ik het over eens dat dat nergens op slaat, maar dat ze mensen behoeden als een zombie in bussen te gaan zitten en zo pokestops te spinnen lijkt mij een goede stap.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 7 november 2016 @ 14:40:28 #25
12172 Rabieluh
pi_166476364
Vergeet niet dat er ook andere meuk uit pokestops komt naast ballen, er komt nog meer druk op je potions en revives te staan door het moeilijkere trainen en veel mensen krijgen deze items nu minder.
pi_166476422
Het probleem met de ballen is vrij simpel op te lossen.
Geef gewoon een multiplier op het aantal items wanneer er minder dan X pokestops per km2 zijn.
Echt dit zou een developer in 2 uur kunnen implementeren.
pi_166476465
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 14:43 schreef raptorix het volgende:
Geef gewoon een multiplier op het aantal items wanneer er minder dan X pokestops per km2 zijn.
Zoveel simpele oplossingen :( :(
En Niantic zoekt steeds de moeilijke weg.
pi_166476509
quote:
of inventory-based; onder (x) ballen geven de eerste pokestops gegarandeerd 3 ballen per spin ofzo.
dan kun je ook in drukke gebieden weer redelijke vlot wat doen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166476535
quote:
Dat lijkt me een uitstekend plan.

Niantic is op een aantal punten goed bezig de laatste tijd. Ik heb meer spawns in mijn dorp met een grotere verscheidenheid aan Pokemon. Halloween event was leuk, heb wel 60 km lopend afgelegd toen. De daily bonussen zijn ook een vooruitgang door meer xp, stardust en items te krijgen.

Alleen nu met die speed limit op de stops ben ik er even helemaal klaar mee. Kan ook gewoon een commerciële instelling van Niantic zijn natuurlijk, zodat spelers meer ballen kopen in de shop onder het mom van de "veiligheid". Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het zit met de Pokemon Go Plus. Heb je met dat ding ook nog steeds de speed limit?
pi_166476592
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 14:49 schreef Blobje het volgende:

[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het zit met de Pokemon Go Plus. Heb je met dat ding ook nog steeds de speed limit?
Nope. :')

Zelf getest vanochtend. waarschijnlijk door de vertraging waarmee die plus e.e.a. afhandeld.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166476614
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 14:51 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nope. :')

Zelf getest vanochtend. waarschijnlijk door de vertraging waarmee die plus e.e.a. afhandeld.
Daar gaat dus direct de meerwaarde (voor zowel die dat überhaupt al had) van de Pokemon Go Plus. _O-
pi_166476660
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 14:52 schreef Blobje het volgende:

[..]

Daar gaat dus direct de meerwaarde (voor zowel die dat überhaupt al had) van de Pokemon Go Plus. _O-
Nope als in; hij heeft geen last van de speedlimit. dus ik kan nog steeds stops spinnen met de plus vanuit de auto. op ~50 Km/u

Alleen mis ik dan de helft door de refresh-rate van de plus, maar dat is niets nieuws.

(de ' :') ' was dan ook meer bedoeld als 'lekker consequent Niantic')
pi_166476835
Mijn vriendin heeft de Porygon wel ;(
En is hard op weg om mij in het halen. :D
  maandag 7 november 2016 @ 15:05:44 #34
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166476936
Ze willen natuurlijk ook dat we ballen kopen he
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_166476967
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 14:54 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nope als in; hij heeft geen last van de speedlimit. dus ik kan nog steeds stops spinnen met de plus vanuit de auto. op ~50 Km/u

Alleen mis ik dan de helft door de refresh-rate van de plus, maar dat is niets nieuws.

(de ' :') ' was dan ook meer bedoeld als 'lekker consequent Niantic')
Ah vandaar. :P Moet ik straks dus ook de PoGo Plus. Dat Niantic dus puur aan de centen denkt kun je ze ook niet kwalijk nemen natuurlijk. Heb het er best voor over om zo'n ding te kopen, speel het dagelijks. Beetje meer aan de gebruiker denken mag echter ook wel. Wie weet wat voor rare updates er volgende week weer komen.
pi_166477017
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 15:06 schreef Blobje het volgende:

[..]

Ah vandaar. :P Moet ik straks dus ook de PoGo Plus. Dat Niantic dus puur aan de centen denkt kun je ze ook niet kwalijk nemen natuurlijk.
Vind het sleepnet van die plus wel relaxed, ding in m'n zak en wandelen en aan het eind van de rit kijk ik wel wat ik heb gevangen.
In de auto gooi ik hem op 'stops' only en daar heb ik er dan 2 of 3 van onderweg en da's eigenlijk alleen het rustige gebied, op de snelweg kun je het vergeten.
pi_166477028
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 15:05 schreef Murmeli het volgende:
Ze willen natuurlijk ook dat we ballen kopen he
Uiteraard. Het is een free-to-play game en de centen moeten ergens vandaan komen. Koop regelmatig egg incubators, maar 100 munten voor slechts 20 ballen is een beetje uit verhouding.
pi_166477412
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 15:06 schreef Blobje het volgende:

[..]

Ah vandaar. :P Moet ik straks dus ook de PoGo Plus. Dat Niantic dus puur aan de centen denkt kun je ze ook niet kwalijk nemen natuurlijk. Heb het er best voor over om zo'n ding te kopen, speel het dagelijks. Beetje meer aan de gebruiker denken mag echter ook wel. Wie weet wat voor rare updates er volgende week weer komen.
Moet zeggen dat de nieuwe Gyminstellingen ook nogal rigoureus zijn. Gisteren een Gym verovert. Wil ik hem verder optrainen naar lvl 2/3/4 dan mag je wel een stoel meenemen als je in je 1tje bent. Je krijgt nog maar 200 Prestige erbij per battle. En dan heb ik het nog niet eens over de potions en revives die je dan nodig hebt.

PS: Lees al ff mee hier maar nog niet eerder gepost
Speel onder de naam Gurian en woon in Deventer. Zit in Team Valor, gestart op 10-7-2016 en momenteel level 25.

PS2: Arghh terwijl ik typ komt er een eitje uit....Gastly...really na de Halloween-actie
pi_166477419
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2016 15:01 schreef DJKoster het volgende:
Mijn vriendin heeft de Porygon wel ;(
En is hard op weg om mij in het halen. :D
Ik heb 3 porygons gevangen, ruilen voor een lapras of snorrelax?
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 november 2016 @ 15:31:58 #40
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166477463
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:31 schreef DaMart het volgende:
Gast... :N
Niet eens naar kijken.

Ik heb Pokemongo-Map werkend gekregen :7
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_166477520
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 15:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Niet eens naar kijken.

Omzeilt de jouwe dan ook de captchas met meerdere accounts ?

https://github.com/mchristopher/PokemonGo-DesktopMap/releases

Deze werkt namelijk ook weer, maar laat niet alles zien.
Ik denk dat dat komt doordat die oude accounts al geflagd zijn als bot.
Misschien werkt het weer als ik nieuwe accounts aanmaak.
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 15:36:44 #42
42184 crew  DaMart
pi_166477542
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 15:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Niet eens naar kijken.

Ik gebruik die site ook niet, maar zag hem hier meerdere keren voorbijkomen :P.
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 15:39:17 #43
42184 crew  DaMart
pi_166477593
Kwam net mijn 2 km-ei uit... ik helemaal blij dat het geen rat of duif meer kon zijn... is het een weedle... :'(.
  maandag 7 november 2016 @ 15:43:39 #44
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166477661
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 15:39 schreef DaMart het volgende:
Kwam net mijn 2 km-ei uit... ik helemaal blij dat het geen rat of duif meer kon zijn... is het een weedle... :'(.
:') Ja, die kan nog wel.

Waarschijnlijk hebben ze de kanspercentages van de Rattata en Pidgey bij de Weedle erbij gedaan.
Fuck the EBU.
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 15:46:49 #45
42184 crew  DaMart
pi_166477736
quote:
99s.gif Op maandag 7 november 2016 15:35 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Omzeilt de jouwe dan ook de captchas met meerdere accounts ?

https://github.com/mchristopher/PokemonGo-DesktopMap/releases

Deze werkt namelijk ook weer, maar laat niet alles zien.
Ik denk dat dat komt doordat die oude accounts al geflagd zijn als bot.
Misschien werkt het weer als ik nieuwe accounts aanmaak.
Dat ding vindt bij mij helemaal niets... -O-.
pi_166477910
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 15:46 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat ding vindt bij mij helemaal niets... -O-.
Je moet een nieuwe account toevoegen, en met dat account die terms accepteren en die starter pokemon vangen.
pi_166477918
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 15:28 schreef Gurian het volgende:

[..]

Moet zeggen dat de nieuwe Gyminstellingen ook nogal rigoureus zijn. Gisteren een Gym verovert. Wil ik hem verder optrainen naar lvl 2/3/4 dan mag je wel een stoel meenemen als je in je 1tje bent. Je krijgt nog maar 200 Prestige erbij per battle. En dan heb ik het nog niet eens over de potions en revives die je dan nodig hebt.

PS: Lees al ff mee hier maar nog niet eerder gepost
Speel onder de naam Gurian en woon in Deventer. Zit in Team Valor, gestart op 10-7-2016 en momenteel level 25.

PS2: Arghh terwijl ik typ komt er een eitje uit....Gastly...really na de Halloween-actie
200 prestige maar? Of had je gewoon te hoge pokemon?
pi_166477966
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2016 15:53 schreef Norrage het volgende:

[..]

Hmm gisteren met mijn gym trainen ging ik tegen mijn 2850 Dragonite met 2.300 Lapras en kreeg iets van 610 prestige per battle van 25 seconde.
pi_166478006
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2016 15:53 schreef Norrage het volgende:

[..]

Flareon van 1426 in de Gym, aanval met Horsea van 962. Moet net goed genoeg zijn volgens mij
  maandag 7 november 2016 @ 15:58:14 #50
12172 Rabieluh
pi_166478041
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 15:56 schreef Gurian het volgende:

[..]

Flareon van 1426 in de Gym, aanval met Horsea van 962. Moet net goed genoeg zijn volgens mij
En de rest van je lineup aan pokemon zat ook onder de 962 cp?
pi_166478439
Tering gyms levelen is onmogelijk geworden :')

Gisteren nog netjes 1000xp per verslagen defender, nu 338 :')

Wel afgelopen met de statische gyms nu dus, maar die vond ik eerlijk gezegd wel prettig :@
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_166478457
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 15:39 schreef DaMart het volgende:
Is er wat veranderd aan de 2km eieren?
pi_166478469
MAG DIT IN DE OP LIEVE MODJES? O+

Naam - Team - Woonplaats

VALOOOOOOR

miffy1 - Rood - Leiden

MYSTIC
Vanyel - Blauw - Utrecht
Molurus - Blauw - Delft

instinct
Momo - Geel - Wageningen

Wat gaan we doen?

In een zo centraal mogelijk gelegen gebied, bereikbaar met OV, te voet een stuk of 30 gyms verdelen onder de deelnemers.

Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 16:15:06 #54
42184 crew  DaMart
pi_166478504
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2016 16:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tering gyms levelen is onmogelijk geworden :')

Gisteren nog netjes 1000xp per verslagen defender, nu 338 :')

Wel afgelopen met de statische gyms nu dus, maar die vond ik eerlijk gezegd wel prettig :@
ja, die zekerheid van dagelijkse muntjes is wel fijn :@.

quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2016 16:13 schreef Norrage het volgende:

[..]

Is er wat veranderd aan de 2km eieren?
Ja, er komen geen ratten en duiven meer uit... wel ironisch uiteraard dat Pidgeys niet meer uit eieren komen _O-.
pi_166478863
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 14:00 schreef mjh487 het volgende:

[..]

Er zat volgens pokemonradargo ook een poliwag en nog iets drnaast, en alledrie zaten ze er niet :(
Niet eens in de nearby.

Lijntjes zijn denk ik diezelfde kleuren die je ziet als je ze probeert te vangen

[..]

Mijn vriendin reed gisteren langzamer dan dat, en toch kreeg ik een Try again later
Klopt, heb de radar in de prullenmand gekiept
pi_166479004
Hoeveel muntjes cashen jullie ongeveer per dag?
  maandag 7 november 2016 @ 16:43:28 #57
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166479135
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 16:38 schreef banaantjeEE het volgende:
0,0

;(
Fuck the EBU.
pi_166479185
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

0,0

;(
Oei, echt? ;(
pi_166479221
quote:
4-6 gemiddeld
  maandag 7 november 2016 @ 16:49:03 #60
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166479243
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 16:45 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Oei, echt? ;(
Ja, met een beetje mazzel haal ik er 10 in de week en als ik echt geluk heb kom ik op 20 coins, maar dan ben ik vrij snel na het innen er weeral uit.
Fuck the EBU.
pi_166479289
Ik sta momenteel op 9. Normaal telkens rond de 4-5/dag.
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 16:51:54 #62
42184 crew  DaMart
pi_166479299
quote:
Dat varieert van 0 tot 40... nu al een week dagelijks minimaal 30, maar als het weer verbetert, zal dat vast wel minder worden :P.
pi_166479341
quote:
20 muntjes per week ofzo denk ik. Ging eerst wel harder, maar, ja, alle gyms om mij heen zijn level 10 van dezelfde kleur.
pi_166479348
0-20. Maar nadat ik vanmorgen voelde wat voor vrieskist het is, denk ik dat het voorlopig 0 blijft.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 7 november 2016 @ 16:57:29 #65
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_166479400
Ik wil ook wel in wat extra gyms, Rood Groningen hier.
Teveel blauw hier :D en geen communicatie met andere rode medespelers
pi_166479430

Naam - Team - Woonplaats

VALOOOOOOR

miffy1 - Rood - Leiden

MYSTIC
Vanyel - Blauw - Utrecht
Molurus - Blauw - Delft

instinct
Momo - Geel - Wageningen

Wat gaan we doen?

pi_166479455
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 16:51 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat varieert van 0 tot 40... nu al een week dagelijks minimaal 30, maar als het weer verbetert, zal dat vast wel minder worden :P.
Dagelijks minimaal 30? Muntjes zijn toch gelimiteerd tot 10?
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 17:03:40 #68
42184 crew  DaMart
pi_166479535
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 17:00 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Dagelijks minimaal 30? Muntjes zijn toch gelimiteerd tot 10?
Tot 10 gyms, dat zijn dan 100 muntjes ;). Ik sta momenteel nog in 3 gyms, dus kan, als dit zo blijft, 30 muntjes claimen.
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 17:04:44 #69
42184 crew  DaMart
pi_166479558
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2016 16:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:

Vooruit, omdat jij het bent :Y.
pi_166479673
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 17:03 schreef DaMart het volgende:

[..]

Tot 10 gyms, dat zijn dan 100 muntjes ;). Ik sta momenteel nog in 3 gyms, dus kan, als dit zo blijft, 30 muntjes claimen.
Ja, sorry ik was even in gyms aan het tellen :').
pi_166480296
quote:
12s.gif Op maandag 7 november 2016 17:04 schreef DaMart het volgende:

[..]

Vooruit, omdat jij het bent :Y.
*O* ^) *O*
Mod jij nu ook al in GAM ja? :P
pi_166480368
Groot voordeel van de meet: door de massa gaat gyms optrainen nog werkbaar zijn :P
pi_166480401
Ik zie dat voor de meet mijn locatie op onbekend staat, kan iemand daar Eindhoven van maken?
pi_166480436

Naam - Team - Woonplaats

VALOOOOOOR

KapiteinG - Rood - Utrecht (waarschijnlijk +2 Rood, vriendinnen)
miffy1 - Rood - Leiden

MYSTIC
Vanyel - Blauw - Utrecht
Mevrouw_voor_jou - Blauw - Eindhoven
Molurus - Blauw - Delft

instinct
Momo - Geel - Wageningen

Wat gaan we doen?

Het midden op dit moment: http://www.geomidpoint.co(...)&x=1&c=0&p=1&r=1&w=0

Aan de hand van eventuele latere afmeldingen kunnen we de locatie natuurlijk altijd nog aanpassen.

[ Bericht 14% gewijzigd door KapiteinGasthof op 07-11-2016 18:23:00 ]
pi_166480457
Ik kom wel bij een trading Fok! PoGo meet. Deze met gyms sla ik even over. :P
pi_166480520
Volgens google zou het ideale "midden" voor de meet in omgeving Gouda zijn:

http://www.geomidpoint.co(...)&x=1&c=0&p=1&r=1&w=0
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 18:02:01 #77
42184 crew  DaMart
pi_166480572
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2016 17:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

*O* ^) *O*
Mod jij nu ook al in GAM ja? :P
Ik ben gewend om een simpele ingreep in de OP te doen als ik meepost in een reeks :@.
pi_166480597
Foei :7
  maandag 7 november 2016 @ 18:03:30 #79
12172 Rabieluh
pi_166480603
Heb die nieuwe prestigegetallen eens getest, een level 10 gym gaat wel heel erg rap neer nu :o.

Verder is het vies koud.

Tevens squirtle en dratini gevonden tijdens mijn enkele rondje en een bulba + bellsprout uit een ei, lekkaaaaaaaaaaaaaaaah.
  maandag 7 november 2016 @ 18:04:21 #80
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166480621
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 17:51 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik zie dat voor de meet mijn locatie op onbekend staat, kan iemand daar Eindhoven van maken?
Gezellig, kunnen we samen reizen eventueel :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 7 november 2016 @ 18:08:25 #81
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166480687
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 18:03 schreef Rabieluh het volgende:
Heb die nieuwe prestigegetallen eens getest, een level 10 gym gaat wel heel erg rap neer nu :o.

Verder is het vies koud.

Tevens squirtle en dratini gevonden tijdens mijn enkele rondje en een bulba + bellsprout uit een ei, lekkaaaaaaaaaaaaaaaah.
Dat is wel fijn. Ik ga zo eens een poging wagen om naar buiten te gaan.
Fuck the EBU.
  maandag 7 november 2016 @ 18:09:23 #82
12172 Rabieluh
pi_166480703
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Dat is wel fijn. Ik ga zo eens een poging wagen om naar buiten te gaan.
M'n vingers werden wel wat stram van de kou na een tijd, zo op de fiets zonder handschoenen is flink pittig en het vriest nog niet eens.
  maandag 7 november 2016 @ 18:10:59 #83
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166480743
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 18:09 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

M'n vingers werden wel wat stram van de kou na een tijd, zo op de fiets zonder handschoenen is flink pittig en het vriest nog niet eens.
Ik ga zo mijn handschoenen maar eens zoeken, voordat ik naar buiten ga. Was net al even buiten zonder jas om mijn fiets buiten te zetten. :X brrrrr
Fuck the EBU.
pi_166480853

Pokemon #123 :)

Jammer van Petal Blizzard ipv solar beam maar ben er toch wel blij mee. Gelukkig geen sludge bomb.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 18:18:41 #85
42184 crew  DaMart
pi_166480915
Gelukkig werken de stops nog wel als je op de fiets zit. Onderweg naar het dorp en terug in totaal 27 keer een draai aan een stop kunnen geven... dat vulde de rugzak al weer aardig *O*.
pi_166480927
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 18:16 schreef marp0 het volgende:
[ afbeelding ]

Pokemon #123 :)

Jammer van Petal Blizzard ipv solar beam maar ben er toch wel blij mee. Gelukkig geen sludge bomb.
Die wil ik oooook! Ben nu aan het sparen, ervan uitgaand dat ik voor die tijd geen hitmonchan ga vinden gaat het voor mij nummer 141 zijn.
pi_166480951
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 18:18 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig werken de stops nog wel als je op de fiets zit. Onderweg naar het dorp en terug in totaal 27 keer een draai aan een stop kunnen geven... dat vulde de rugzak al weer aardig *O*.
Bus en tram werkt wat mij betreft ook nog redelijk genoeg, krijg denk ik 1 op de 6 een foutmelding. Op 40 stops per rit is dat wel te doen.
  maandag 7 november 2016 @ 18:29:32 #88
12172 Rabieluh
pi_166481185
Typisch trouwens, die gym die ik had gesloopt stond al 3 weken level 10 blauw, zodra ik hem had geclaimd en weg fietste passeerde een wat oudere vent me die richting de gym liep, die plaatste er meteen een pokemon op, speler die ik nog nooit eerder heb gezien.

Luiwammes! :P.
  maandag 7 november 2016 @ 18:30:59 #89
12172 Rabieluh
pi_166481237
Overigens, ik kreeg nog een gym error en hoefde nu maar 3 minuten te wachten ipv 10 voor ik weer wat met die gym kon doen.
  maandag 7 november 2016 @ 18:31:00 #90
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166481238
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 18:29 schreef Rabieluh het volgende:
Typisch trouwens, die gym die ik had gesloopt stond al 3 weken level 10 blauw, zodra ik hem had geclaimd en weg fietste passeerde een wat oudere vent me die richting de gym liep, die plaatste er meteen een pokemon op, speler die ik nog nooit eerder heb gezien.

Luiwammes! :P.
hehe. Doe ik ook vaak genoeg hoor, enkel iets erbij zetten en muntjes claimen.
Fuck the EBU.
  maandag 7 november 2016 @ 18:40:10 #91
12172 Rabieluh
pi_166481494
En toen was m'n pokemon alweer terug :+. Nog geen uur!
  maandag 7 november 2016 @ 18:42:50 #92
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166481565
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 18:40 schreef Rabieluh het volgende:
En toen was m'n pokemon alweer terug :+. Nog geen uur!
Hij had het ook koud.
Fuck the EBU.
  maandag 7 november 2016 @ 18:44:37 #93
12172 Rabieluh
pi_166481610
quote:
12s.gif Op maandag 7 november 2016 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Hij had het ook koud.
En dat voor een Slowbro met Ice Beam.
  maandag 7 november 2016 @ 18:47:24 #94
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166481659
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 18:44 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

En dat voor een Slowbro met Ice Beam.
Die heeft toch ook geen vacht of iets ter bescherming tegen de kou?
Fuck the EBU.
  maandag 7 november 2016 @ 18:53:45 #95
12172 Rabieluh
pi_166481820
quote:
11s.gif Op maandag 7 november 2016 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Die heeft toch ook geen vacht of iets ter bescherming tegen de kou?
Daar zal deze geen last van hebben:

Dit is de enige reden waarom ik nu generatie 2 wil, kijk nou wat een stom beest :D.
  maandag 7 november 2016 @ 18:55:37 #96
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166481868
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 18:53 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Daar zal deze geen last van hebben:

[ afbeelding ]

Dit is de enige reden waarom ik nu generatie 2 wil, kijk nou wat een stom beest :D.
Die ziet toch niets.

Enige uit Gen2 die ik wil, is Togepi O+
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 november 2016 @ 18:57:05 #97
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166481908
Ik pleur mijn pokemon in een lvl2 gym, word als enige eruit getyft (level 4 toen), en als ik terug ben om te trainen is die gym level 6 net 3000 punten te gaan :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_166481919
Steelix juist *O* Dat gaat vast een monster a la gyrados worden :P
  maandag 7 november 2016 @ 18:57:42 #99
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166481929
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 18:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik pleur mijn pokemon in een lvl2 gym, word als enige eruit getyft, en als ik terug ben om te trainen is die gym level 6 net 3000 punten te gaan :')
Dat is best lullig. :X
Fuck the EBU.
  maandag 7 november 2016 @ 18:58:13 #100
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_166481943
Werkt de nieuwe prestige nu al dan? Zo even proberen, al heb ik geen level 10 gym in de buurt.

Vandaag een dratini gevangen en daarmee kon ik een nieuwe dragonite maken. Steel wing en dragon claw.... Ach, flink boosten, dan kan ik hem hoog in een gym kwijt.
Life is what you make it.
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 november 2016 @ 18:58:50 #101
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166481958
quote:
11s.gif Op maandag 7 november 2016 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Dat is best lullig. :X
Gebeurt heel vaak in die gym :N
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_166482056
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 18:58 schreef Schanulleke het volgende:
al heb ik geen level 10 gym in de buurt.

Zeg wat? :D
  maandag 7 november 2016 @ 19:05:42 #103
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_166482140
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik ga zo mijn handschoenen maar eens zoeken, voordat ik naar buiten ga. Was net al even buiten zonder jas om mijn fiets buiten te zetten. :X brrrrr
Ik vind mijn handschoenen niet meer... zullen nieuwe kopen worden....
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 november 2016 @ 19:06:15 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166482153
Geen auto met verwarming hebben om gyms te veroveren :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_166482210
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 19:06 schreef Nattekat het volgende:
Met lege accu komen te staan om gyms te veroveren :')

SPOILER
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 november 2016 @ 19:09:06 #106
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166482236
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 19:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

Met lege accu komen te staan om gyms te veroveren :')

SPOILER
Had het contact niet ver genoeg teruggedraaid :@
En de lichten aangelaten.

Verwarming wel uit.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 7 november 2016 @ 19:09:25 #107
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_166482240
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 19:06 schreef Nattekat het volgende:
Heb ik anders deze morgen gedaan. Geen idee hoe Niantic het wist, maar ik ben 3x moeten uitstappen om ff te wandelen. Kreeg namelijk een Error...
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 november 2016 @ 19:11:20 #108
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166482286
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 19:09 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Heb ik anders deze morgen gedaan. Geen idee hoe Niantic het wist, maar ik ben 3x moeten uitstappen om ff te wandelen. Kreeg namelijk een Error...
Ik kon net aan een pokestop draaien die 5km verderop ligt :)
Niantic negeert mensen in auto's gewoon, dus ook de afstand die ze afleggen :7
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_166482352
Joepie, een horsea *O*
  maandag 7 november 2016 @ 19:15:50 #110
12172 Rabieluh
pi_166482409
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2016 18:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
En Crobat kan blijkbaar ook nuttig worden, ben benieuwd, vleermuisjes zijn tof _O_.

En Kingdra ziet er ook vet uit naast dat hij bruut wordt.
  maandag 7 november 2016 @ 19:16:24 #111
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_166482425
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 19:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

Zeg wat? :D
Nou ja, geen vijandige. Daar moet ik 3 km voor fietsen. Heb ik nu geen zin in.
  maandag 7 november 2016 @ 19:16:41 #112
12172 Rabieluh
pi_166482439
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 18:03 schreef Rabieluh het volgende:

Verder is het vies koud.

quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 18:58 schreef Schanulleke het volgende:
Werkt de nieuwe prestige nu al dan? Zo even proberen, al heb ik geen level 10 gym in de buurt.

Vandaag een dratini gevangen en daarmee kon ik een nieuwe dragonite maken. Steel wing en dragon claw.... Ach, flink boosten, dan kan ik hem hoog in een gym kwijt.
:Y.
  maandag 7 november 2016 @ 19:20:10 #113
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_166482556
Teruggevallen van 9 naar 8 gyms ;(
pi_166482608
Zal er tijdens kerst ook weer een event zijn net zoals Halloween?
Oi!
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 november 2016 @ 19:21:54 #115
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166482613
Teruggevallen van 2 naar 1 ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 november 2016 @ 19:22:14 #116
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166482618
quote:
5s.gif Op maandag 7 november 2016 19:21 schreef iRemco het volgende:
Heel veel stardust.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 7 november 2016 @ 19:23:15 #117
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_166482644
quote:
IJspokémon *O*
Ik denk het wel.

Halloween was een groot succes.
  maandag 7 november 2016 @ 19:23:20 #118
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_166482647
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 19:16 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

[..]

:Y.
Hoe lang deed je er over?
Welk verschil is er, gewoon meer punten per verslagen Pokémon?
  maandag 7 november 2016 @ 19:23:59 #119
12172 Rabieluh
pi_166482664
quote:
De kans is enorm groot.
  maandag 7 november 2016 @ 19:24:31 #120
12172 Rabieluh
pi_166482677
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 19:23 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Hoe lang deed je er over?
Welk verschil is er, gewoon meer punten per verslagen Pokémon?
Ik vloog erdoorheen, meer punten per verslagen pokemon inderdaad.

Eigenlijk niet bijgehouden hoe lang ik erover deed maar in ieder geval niet precies een uur als vorige keer, ook kreeg ik van de keer nog een gym error waardoor ik 3 minuten lang iets anders moest doen :+.
pi_166482929
Ben de fun een beetje kwijt in Pokemon Go. Te weinig battles in de gyms hier. Er staan hier al 4 weken dezelfde spelers in. 3 gyms lvl10.
Denk dat ik rond kerst maar weer eens ga kijken.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 november 2016 @ 19:34:51 #122
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166482982
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 19:33 schreef Albert86 het volgende:
Ben de fun een beetje kwijt in Pokemon Go. Te weinig battles in de gyms hier. Er staan hier al 4 weken dezelfde spelers in. 3 gyms lvl10.
Denk dat ik rond kerst maar weer eens ga kijken.
Komt nu verandering in.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_166483309
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 19:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Komt nu verandering in.
Want? De kloof tussen de kleuren blijft te groot lijkt me :)
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 november 2016 @ 19:44:49 #124
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166483320
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 19:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het wordt één grote disco.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_166483360
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 19:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het wordt één grote disco.
Zal wel meevallen.
  maandag 7 november 2016 @ 20:03:19 #126
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_166483875
Vandaag zag ik een rode gym die was teruggevallen van 10 naar 3, met een plekje vrij voor mijn Pokémon. Daar denk ik overigens nu pas aan, dus mijn Pokémon heb ik er niet bij gezet.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_166484150
Hier is alles nog blauwer dan de Caribische zee. En met beesten van 2700cp voor mij onmogelijk om er wat aan te doen zonder 50 revives en potions erin te flikkeren :')

Maar hoe bepaal ik welke moveset voor Cubone/Marowak nu het beste is? Die heb ik door het event nogal veel candy voor natuurlijk, dus misschien is dat een optie. Of Ghastly, for that matter?
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 20:15:18 #128
42184 crew  DaMart
pi_166484276
Gestegen naar level 26 *O*.
  maandag 7 november 2016 @ 20:23:16 #129
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_166484566
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 20:11 schreef Pheno het volgende:
Hier is alles nog blauwer dan de Caribische zee. En met beesten van 2700cp voor mij onmogelijk om er wat aan te doen zonder 50 revives en potions erin te flikkeren :')

Maar hoe bepaal ik welke moveset voor Cubone/Marowak nu het beste is? Die heb ik door het event nogal veel candy voor natuurlijk, dus misschien is dat een optie. Of Ghastly, for that matter?
Volgens mij wordt Marowak niet zo heel sterk uiteindelijk, lage max. cp. Ghastly is dan beter denk ik omdat je dan twee evoluties hebt. Pak je hoogste cp Ghastly die Amazing is, evolueer twee keer en gooi er al je candy en dust tegenaan. Dan kan het wel wat worden denk ik :Y

Overigens lijkt Gen 2 dichterbij dan (ik) verwacht:

https://thesilphroad.com/(...)and-ditto-code-found
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  maandag 7 november 2016 @ 20:37:53 #130
12172 Rabieluh
pi_166485064
Podver een grimer binnen, das de 3e of 4e :D.
pi_166485076
Ditto gaat vast gebruikt worden als breeding. Om een betere moveset te kunnen krijgen bv
pi_166485112
Vandaag gewoon met 80kmh een hoop pokestops gepakt in de auto. Nergens last van als passagier.

Meer last er van dat dratinis bijna onvindbaar zijn. Moet nog altijd een dragonite en loop regelmatig langs watertjes. Nu maar als buddy maar moet nog 78 candy. Nog veel lopen
The Real Life Begins With Sex
  maandag 7 november 2016 @ 20:42:00 #133
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_166485254
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 19:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

Prestigen is vanaf vandaag zwaarder gemaakt en een gym afbreken makkelijker!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_166485863
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 20:38 schreef Remco-TXL het volgende:
Vandaag gewoon met 80kmh een hoop pokestops gepakt in de auto. Nergens last van als passagier.

Meer last er van dat dratinis bijna onvindbaar zijn. Moet nog altijd een dragonite en loop regelmatig langs watertjes. Nu maar als buddy maar moet nog 78 candy. Nog veel lopen
Ik zag er hier eerst best veel, maar opeens is er niks meer :(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_166485958
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 20:38 schreef Remco-TXL het volgende:

Dratini's zouden toch juist latsig moeten zijn? Of wil straks iedereen ook nog een Moltres op de hoek van elk kruispunt?
  maandag 7 november 2016 @ 20:58:54 #136
12172 Rabieluh
pi_166486007
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2016 20:57 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dratini's zouden toch juist latsig moeten zijn? Of wil straks iedereen ook nog een Moltres op de hoek van elk kruispunt?
Ik verwacht met de spawnhoeveelheden in huis straks wel 3 keer per week een legendary vogel op de bank ja.
pi_166486034
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 20:42 schreef eleusis het volgende:

[..]

Prestigen is vanaf vandaag zwaarder gemaakt en een gym afbreken makkelijker!
De kleurbalans is nog steeds zoek, daarom. Grote kans dat je dus weer snel eruit geflikkerd wordt als je non-blauw bent. Blauwen kunnen dus makkelijker meer gyms bezetten, want minder potentiele aanvallers :P

Hoe lang duurt het nu dan om een 10 neer te halen? Eerder gaf ik het al op na een kwartier, ik kan mijn baas moeilijk aangeven dat ik echt een uur niet aan het werk ben omdat er een gym blauw is :')

Overigens kwam ik nu een stuk of vier gyms tegen waar eenzelfde persoon elke keer een 3000+cp Dragonite in heeft. Dat is toch gewoon bij elkaar gecheat of ben ik nu gek :')
  maandag 7 november 2016 @ 21:01:38 #138
12172 Rabieluh
pi_166486093
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2016 20:59 schreef Pheno het volgende:

[..]

De kleurbalans is nog steeds zoek, daarom. Grote kans dat je dus weer snel eruit geflikkerd wordt als je non-blauw bent. Blauwen kunnen dus makkelijker meer gyms bezetten, want minder potentiele aanvallers :P

Hoe lang duurt het nu dan om een 10 neer te halen? Eerder gaf ik het al op na een kwartier, ik kan mijn baas moeilijk aangeven dat ik echt een uur niet aan het werk ben omdat er een gym blauw is :')
Daar valt ook gewoon niks aan te doen, wie in de meerderheid is heeft het voordeel, of die spelers zouden per regio minder prestige moeten kunnen bijtrainen in vergelijking met teams die minder leden hebben, maar dat gaat niet werken natuurlijk.
  maandag 7 november 2016 @ 21:03:12 #139
12172 Rabieluh
pi_166486143
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2016 20:59 schreef Pheno het volgende:

[..]

Overigens kwam ik nu een stuk of vier gyms tegen waar eenzelfde persoon elke keer een 3000+cp Dragonite in heeft. Dat is toch gewoon bij elkaar gecheat of ben ik nu gek :')
Dit kwam ik dus tegen toen het spel net een maand oud was, 2 spelers, level 30 en 31, overal dragonites verspreid over minimaal 10 gyms (kunnen ook 30 gyms zijn heb ik later gehoord van andere spelers). Plots verdwenen beide spelers...tot 5 weken later er een bijna gelijknamige speler als level 30 weer op onzichtbare wijze overal dragonites ging plaatsen _O- Die was diezelfde week opnieuw verdwenen.
pi_166486159
Ik trek nu iig een pokestop leeg, want ik kom weer veel pidgeys tegen. Ik kan bijna weer aan een lucky egg om eens te kijken of ik op 25,5 kan komen.

#pidgeypower :D
  maandag 7 november 2016 @ 21:03:54 #141
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166486181
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 20:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik zag er hier eerst best veel, maar opeens is er niks meer :(
En alle pidgeys vliegen weg.
Als ze nou nog ff snel wat van zulke kutveranderingen doorvoeren kan ik weer een verslaving van mijn lijstje strepen *O*
  maandag 7 november 2016 @ 21:07:28 #142
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_166486315
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2016 18:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ja, die moet er zeker komen. Kan ik die 144 waardeloze candy eindelijk eens gebruiken }:|
The best firms advertise the least...
  maandag 7 november 2016 @ 21:16:53 #143
12172 Rabieluh
pi_166486636
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 21:07 schreef edcetera het volgende:

[..]

Ja, die moet er zeker komen. Kan ik die 144 waardeloze candy eindelijk eens gebruiken }:|
Heb er ook 138.

En ben dus ook aan het sparen voor Eevee - Zubat - Horsea candy.
Eevee - 506
Zubat - 573
Horsea - 362

Tegen de tijd dat gen 2 er is heb ik van ieder vast 1500 candy :+.
  maandag 7 november 2016 @ 21:24:51 #144
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_166486953
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 21:16 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Heb er ook 138.

En ben dus ook aan het sparen voor Eevee - Zubat - Horsea candy.
Eevee - 506
Zubat - 573
Horsea - 362

Tegen de tijd dat gen 2 er is heb ik van ieder vast 1500 candy :+.
Dan mag je ook alvast flink wat stardust gaan sparen ;)
  maandag 7 november 2016 @ 21:28:43 #145
12172 Rabieluh
pi_166487130
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 21:24 schreef edcetera het volgende:

[..]

Dan mag je ook alvast flink wat stardust gaan sparen ;)
En daar heb ik al een chronisch tekort van, het is dat mijn Muk en Nidoqueen gevangen zitten in gyms anders was het nog erger.
pi_166487726
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2016 19:13 schreef Pheno het volgende:
Joepie, een horsea *O*
Yeaaah *O*
pi_166487946
Ik krijg opeens 6 of 7 items uit de pokestops :?

Al 4x na elkaar.
  maandag 7 november 2016 @ 21:49:55 #148
12172 Rabieluh
pi_166487986
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 21:49 schreef Vanyel het volgende:

Al 4x na elkaar.
Dan zou ik nog even door blijven gaan :D.
pi_166488006
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 21:43 schreef Unites het volgende:

[..]

Yeaaah *O*
wie het kleine niet eert.... oké, gehucht en geen plas in de buurt :')
pi_166488025
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 20:15 schreef DaMart het volgende:
Gestegen naar level 26 *O*.
Goed bezig! *O*

:D
pi_166488044
quote:

Al 4x na elkaar.
hier ook.mooi de potions wegdoen en pokeballen inslaan *O*
pi_166488045
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 21:50 schreef Pheno het volgende:

[..]

wie het kleine niet eert.... oké, gehucht en geen plas in de buurt :')
Hahaha :P

Herkenbaar :')
pi_166488199
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2016 21:51 schreef Pheno het volgende:

[..]

hier ook.mooi de potions wegdoen en pokeballen inslaan *O*
Morgen naar Kijkduin, dus goed plan.
  maandag 7 november 2016 @ 21:55:59 #154
12172 Rabieluh
pi_166488238
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 21:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Morgen naar Kijkduin, dus goed plan.
Kiekduun! Ff goed vastleggen wat je allemaal vangt he :P.

En kleed je warm aan want ik zie nu dat het maar een paar graden wordt met waarschijnlijk best wat wind op die plek.
pi_166488256
Helaas, pas zaterdag weer weekend, en die weer vol met die andere Pokémon-game :X
  maandag 7 november 2016 @ 21:58:28 #156
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_166488341
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 21:56 schreef Pheno het volgende:
Helaas, pas zaterdag weer weekend, en die weer vol met die andere Pokémon-game :X
#hardknocklife #reviewstruggles
pi_166488412
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 21:55 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Kiekduun! Ff goed vastleggen wat je allemaal vangt he :P.

En kleed je warm aan want ik zie nu dat het maar een paar graden wordt met waarschijnlijk best wat wind op die plek.
Ja mijn eerste keer. Ga ik in een vrieskist zitten....

Maar bijhouden kan ik niet hoor! Dan kan ik niks weggooien.
  maandag 7 november 2016 @ 22:00:56 #158
12172 Rabieluh
pi_166488443
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 22:00 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Het is droog, dat is al heel wat, het had ook al 3 weken lang kunnen gieren van de wind met bakken van regen, zoals herfst "hoort" te zijn :P.
pi_166488510
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 22:00 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Maar bijhouden kan ik niet hoor! Dan kan ik niks weggooien.
kijkt in lijst: blauw. je hebt muntjes zat, verhoog je pokestorage :{w
pi_166488565
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 21:58 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

#hardknocklife #reviewstruggles
En daarna FFXV.... daar gaat de GO tijd.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 november 2016 @ 22:07:16 #161
426493 crew  PippenScottie
pi_166488675
Extra items uit Pokestops!!!

Hoop dat dat een blijvertje is!
My friends all drive horses
pi_166488689
quote:
6s.gif Op maandag 7 november 2016 22:02 schreef Pheno het volgende:

[..]

kijkt in lijst: blauw. je hebt muntjes zat, verhoog je pokestorage :{w
Das inderdaad supermakkelijk hier in yellowville...
pi_166488863
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 22:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Das inderdaad supermakkelijk hier in yellowville...
kom hier even langs, kun je in twintig gyms bijzetten. :P
  maandag 7 november 2016 @ 22:15:03 #164
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166488945
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 22:07 schreef PippenScottie het volgende:

Is hier niet hoor :(
pi_166488951
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 22:12 schreef Pheno het volgende:

[..]

kom hier even langs, kun je in twintig gyms bijzetten. :P
In je eentje van 9 naar 10 is een hele uitdaging geworden :P Ik wilde een poging wagen, maar kwam erachter dat ik dan 35 keer een pokemon moest verslagen met mijn lage wegwerppokemon :') Dat duurt me te lang, wacht wel tot vriendinnen weer mee kunnen.
pi_166488962
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 22:07 schreef PippenScottie het volgende:

Is wel tof, jah! :)
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 november 2016 @ 22:15:58 #167
pi_166488975
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 22:15 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Is hier niet hoor :(
Vanmiddag was het nog 'normaal'.
Net een half uurtje gelopen. Eén groot feest qua Pokestops.
  maandag 7 november 2016 @ 22:18:38 #168
12172 Rabieluh
pi_166489070
https://www.reddit.com/r/(...)_giving_extra_items/

Inderdaad hopen dat dit een blijvertje is.
pi_166489091
Mijn rugzak zit al vol :') ze weten ook echt niet wat ze willen daar :')
  maandag 7 november 2016 @ 22:20:19 #170
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166489128
Ik heb 85 Mr Mime candy :')
En 96 eevee
173 magikarp
  maandag 7 november 2016 @ 22:21:53 #171
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166489188
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 22:15 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Handig!!! Goeie compensatie voor het niet meer draaien vanuit de metro :)
pi_166489268
Goed verhaaltje over gyms na de update

https://www.reddit.com/r/(...)impact_on_your_meta/
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 november 2016 @ 22:41:45 #173
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166489715
Mijn eerste Growlithe *O*

Wel 49CP en bagger IV :')
Was wel even zoeken, ik had ook geen idee wat het was.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 7 november 2016 @ 22:46:47 #174
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166489839
Een horsea gevangen. 500xp bonus voor de eerste vangst van de dag is wel lekker.

En de stops geven nu meer items. Dat is ook wel lekker.

Tevens nog drie 5km eieren die uitkwamen. In de eerste een Goldeen :{ daarna een Nidoran *O* en tenslotte nog een Meowth :{
Fuck the EBU.
  maandag 7 november 2016 @ 22:50:37 #175
12172 Rabieluh
pi_166489927
Meer mensen die belachelijke spawnhoeveelheden te zien krijgen?
  maandag 7 november 2016 @ 22:52:38 #176
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166489965
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 22:50 schreef Rabieluh het volgende:
Nee, geen last van. :')
Fuck the EBU.
  maandag 7 november 2016 @ 22:52:38 #177
12172 Rabieluh
pi_166489966
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 22:50 schreef Rabieluh het volgende:

maandag 7 november 2016 @ 22:53:29 #178
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166489991
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 22:52 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Als het nou nog iets leuks zou zijn. :{
Fuck the EBU.
pi_166490026
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat wil ik ooook!
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 november 2016 @ 22:58:18 #180
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166490144
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En ik dacht dat ik een belachelijk geweldige spawnplek had _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 november 2016 @ 22:59:51 #181
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166490181

De pokestops zijn dronken :')
Allemaal geven ze zes dingen _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 7 november 2016 @ 23:03:22 #182
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_166490285
quote:

Al 4x na elkaar.
Hihi, wat een feest *O* : Is dit iets van een "happy hour" actie?

En afschuwelijk veel Pokies spawden.

En dat, terwijl ik alleen een rondje om gym-jacht ging.
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 november 2016 @ 23:10:43 #183
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166490481
Er zijn vreselijk veel pokemons aan het vechten om een plek op de sightings...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_166490504
Hier ook *Plop* 6 Pokémon rond mijn huis. Jammer dat mijn ballen vrijwel op zijn. :'(
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 23:11:54 #185
42184 crew  DaMart
pi_166490524
Net even een rondje gefietst voor de gulle Pokestops... 14 gepakt en nu tussen de 6 en 8 items per stop... tiende stop 12 items :D *O*.

En onderweg ook nog maar even wat gevangen:

SPOILER
pi_166490579
Hier nul pokemon. Nul. Wel volle sightings maar de spawns om het huis heen zijn weg of dood.
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 november 2016 @ 23:20:47 #187
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166490800
Waren die stops vanmiddag maar zo gul, toen ik in Leiden rondfietste :P

Deed het nu met de auto terugkomend van training. Ook voor de eerste keer de beruchte Try Again gekregen. Vermoed dat de maximum snelheid zo rond de 25 ligt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_166490832
quote:
8s.gif Op maandag 7 november 2016 23:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hier nul pokemon. Nul. Wel volle sightings maar de spawns om het huis heen zijn weg of dood.
niet eens volle sightings. Niantic haat me.
pi_166490861
Lijk wel wat oude/meer spawnplekken te hebben. Nu ipv 2 weedles, pidgey en paras, heb ik 3 weedles, 2 rattata en 3 paras. w/

Edit. 3 rattatas.
pi_166490876
quote:
8s.gif Op maandag 7 november 2016 23:21 schreef Pheno het volgende:

[..]

niet eens volle sightings. Niantic haat me.
Hier ook gejubel over pokemon overvloed. Ik wil ook ;(

https://www.reddit.com/r/(...)latest_spawn_points/
pi_166490998
Hier geven alle stops ook minstens zes items. Veel toffe pokemon op de radar, nu zelfs een lickitung maar ben te lui om naae buiten te gaan..

Net 9 spawns op de lokale gym!
pi_166491076
Iemand enig idee of er een kaart met gym-locaties in gouda te vinden is?
  maandag 7 november 2016 @ 23:35:30 #193
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_166491198
Ik had ook Happy hour, maar uiteindelijk werden mijn handen toch te koud..
Hopelijk morgen ook nog extra items uit de pokestops.
pi_166491318
In heel Gouda maar 22 gyms.. even verder zoeken.
pi_166491966
Dit is geen doen meer _O-
pi_166492246

Deelnemers: (8x rood, 8x blauw, 3x geel) Meedoen? Geef naam, team en woonplaats door.
SPOILER
Wat gaan we doen?

- UPDATE - UPDATE - UPDATE - UPDATE -

De kaart op http://www.pokemongomap.info/ lijkt aardig te kloppen qua gyms. Maar dat sluit Gouda (vooralsnog het midden van alle aanmeldingen) wel uit met slechts 22 gyms en flinke afstanden.

Dan lijkt Rotterdam een betere optie. Ook daar is blauw dominant, maar met de gym update moet daar makkelijk verandering in te brengen zijn. Zoals op de kaart te zien is (en ik ook weet, want het is een van mijn werklocaties) stikt het daar van de gyms.

Meer voordelen: Alles bereikbaar met OV, goedkope transferia rondom voor de autorijders en genoeg pokestops voor de deelnemers met wat minder ruimte voor items.

Plan van aanpak: MEET OP ZONDAG 18 DECEMBER 14.00 uur - 18.00 uur

SPOILER
Tips & Tricks (aanvulling welkom)

SPOILER
Whatsapp groep (niet verplicht, wel makkelijk)

SPOILER
Eventueel kunnen we de route ook omdraaien en in het centrum beginnen, input is welkom!

Gymplaatje:

SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door KapiteinGasthof op 08-11-2016 00:54:20 ]
pi_166492286
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 23:11 schreef DaMart het volgende:

Wil jij de nieuwe versie in de OP plakken? O+
  dinsdag 8 november 2016 @ 01:07:37 #198
12172 Rabieluh
pi_166492442
GAM / Pokémon GO #110 ;(

Rabs Wintertips! Jajaja, het gaat ooit koud worden, deze nazomer zal toch ooit moeten eindigen. Toch komen de pokemon heus niet op de warmte van onze huizen af en coins zal je toch ook nog steeds willen vergaren.

Maar die kou, die snijdende oostenwind, je kan bijna je pokeballen niet meer richting die schijnbaar wintervaste mormels smijten, WHAT DO???!!!

Binnen blijven is dus geen optie if you wanna be the very best, de opties zijn logisch, toch heb ik wat tips, van goeiekoop tot pittig duur.

De stylus!

https://tweakers.net/pric(...)ket-metal-black.html

Zo'n sjiek hendig penneke, dit plus handschoenen, beste oplossing wat mij betreft.

Handschoenen met touchtechniek

https://www.gearpoint.nl/element-black.html

Algemeen bekend maar heb zelf gemerkt dat een kleine investering wel de moeite is, die kleurige varianten die je in de grabbelbak bij de lidl kan vinden houden je handen niet warm en ze werken soms niet eens goed...

Geen vertrouwen in touchtechniek? Er bestaan uiteraard (deels) vingerloze handschoenen: http://www.myxlshop.nl/j-s-vingerloze-vishandschoenen.html

Herbruikbare handverwarmers

https://www.bol.com/nl/p/(...)Type=suggestedsearch

Nog nooit gebruikt maar goeie dingen over gelezen, soort zakjes gel die vanzelf warm worden, dat kunnen ze zo'n 100 keer doen, activeer en ze warm even op of prop ze in je wanten, primajiwa.

Ik neem aan dat er vast ook single use handwarmers te koop zijn voor een prikkie bij de action/lidle/blokker/etcetera

Ik dacht, ik post dit nog een keer, wie weet heeft iemand er wat aan.
  Spellchecker dinsdag 8 november 2016 @ 03:52:24 #199
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_166493039
Leuk, al die extra items bij de pokéhaltes, en al die extra pokémon. Er verschijnen nu vrij veel magmars bij huis, die hier normaal nooit zitten... Weer eens wat anders dan wormen en rupsen :P

Oh, deze actie met de extra items en pokémon duurt overigens t/m komende vrijdag, zal wel tot in de loop van die avond zijn, NL'se tijd.
Tevens -purist.
pi_166493136
*belt Niantic om te zeggen dat ze een plekje vergeten
  dinsdag 8 november 2016 @ 05:48:05 #201
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166493140
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 00:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:

Deelnemers: (8x rood, 8x blauw, 3x geel) Meedoen? Geef naam, team en woonplaats door.
SPOILER
Wat gaan we doen?

De kaart op http://www.pokemongomap.info/ lijkt aardig te kloppen qua gyms. Maar dat sluit Gouda (vooralsnog het midden van alle aanmeldingen) wel uit met slechts 22 gyms en flinke afstanden.

Dan lijkt Rotterdam een betere optie. Ook daar is blauw dominant, maar met de gym update moet daar makkelijk verandering in te brengen zijn. Zoals op de kaart te zien is (en ik ook weet, want het is een van mijn werklocaties) stikt het daar van de gyms.

Meer voordelen: Alles bereikbaar met OV, goedkope transferia rondom voor de autorijders en genoeg pokestops voor de deelnemers met wat minder ruimte voor items.

SPOILER

SPOILER

SPOILER
Eventueel kunnen we de route ook omdraaien en in het centrum beginnen, input is welkom!

Gymplaatje:

SPOILER
Ik meld me dan bij deze af, want 18 december kan ik niet.
Fuck the EBU.
pi_166493154
Ik ben mijn aanmelding kwijt, maar ben er graag bij, team Rood, Amsterdam.
pi_166493280
18-12 kan ik niet, iets met een verjaardag. Dus have fun
pi_166493302
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 00:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:

SPOILER
Wat gaan we doen?

SPOILER

SPOILER

SPOILER

Gymplaatje:

SPOILER
^O^
....
pi_166493320
Mijn toetsenbord deed open niks meer... Goed geregeld. Heeft het nog wel zin meer 8 van een team te lopen na de update?

Ik blijf onder voorbehoud, maar t klinkt wel erg gaaf.
  dinsdag 8 november 2016 @ 07:10:11 #206
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_166493377
Kan ik nog mee met die meet?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  dinsdag 8 november 2016 @ 08:00:51 #207
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166493610
Eerste stop vandaag: 12 items.
Dat moet ook wel, want zelfs uit een stilstaande metro pakken de meeste stops niet.
Strontirritant!

Agenda check ik zo ff. Hopelijk kan ik, t is tenslotte in mijn eigen dorp :) Kralingse Zoom ^O^
  dinsdag 8 november 2016 @ 08:01:28 #208
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166493612
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 07:10 schreef sweetlady-o het volgende:
Kan ik nog mee met die meet?
Ja, pm sturen naar KapiteinG
  dinsdag 8 november 2016 @ 08:32:19 #209
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_166493859
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 08:01 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ja, pm sturen naar KapiteinG
Gedaan. Thanks.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  dinsdag 8 november 2016 @ 09:01:58 #210
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_166494142
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 22:15 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Super, dan ga ik vandaag alvast nogmaals naar het park (10 stops op 500 m).
Ik zou mij anders toch maar vervelen thuis. Weekje verlof, maar iedereen werkt. :@
  dinsdag 8 november 2016 @ 09:03:32 #211
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_166494158
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Als het nou nog iets leuks zou zijn. :{
:{w Ik zie een Pickachu, Slowpoke en Kabuto
pi_166494159
Wat een timing voor mijn eerste kijkduinbezoek O+
Geen zorgen hebben over ballen is al fijn, maar die verhoogde spawns zijn helemaal O+

En ik ving vanuit bed een exeggcute en een oddish. Beide nooit eerder bij huis gezien.
  dinsdag 8 november 2016 @ 09:06:25 #213
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_166494183
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:03 schreef Vanyel het volgende:
Geen zorgen hebben over ballen is al fijn, maar die verhoogde spawns zijn helemaal O+

En ik ving vanuit bed een exeggcute en een oddish. Beide nooit eerder bij huis gezien.
:9 :9
Lekkere start van je dag!
  dinsdag 8 november 2016 @ 09:07:07 #214
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_166494195
De actie loopt trouwens tot 11/11.

To celebrate this feature, from November 7th to November 11th, you’ll find more Pokémon out in the world. Moreover, PokéStops will grant more items! Yes — this means more Great Balls, and for Trainers that are level 20 and above — more Ultra Balls!
  dinsdag 8 november 2016 @ 09:08:36 #215
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_166494221
Ik ga even een rondje doen.
Ben benieuwd :W
  Moderator dinsdag 8 november 2016 @ 09:10:08 #216
42184 crew  DaMart
pi_166494237
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:07 schreef banaantjeEE het volgende:
De actie loopt trouwens tot 11/11.

To celebrate this feature, from November 7th to November 11th, you’ll find more Pokémon out in the world. Moreover, PokéStops will grant more items! Yes — this means more Great Balls, and for Trainers that are level 20 and above — more Ultra Balls!
Natuurlijk stoppen ze precies voor het weekend, wanneer de meeste mensen vrij zijn om er echt goed van te kunnen profiteren :').
pi_166494252
Hmm jammer dat dit tijdelijk is.
Ik zei gisteren nog, als ze nou gewoon dubbele items uit stops doen na die speedlock....
pi_166494272
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:10 schreef DaMart het volgende:

[..]

Natuurlijk stoppen ze precies voor het weekend, wanneer de meeste mensen vrij zijn om er echt goed van te kunnen profiteren :').
Man man man hoe zuur kun je het maken?
  Moderator dinsdag 8 november 2016 @ 09:18:42 #219
42184 crew  DaMart
pi_166494328
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Man man man hoe zuur kun je het maken?
En bovendien is het toch leuker om dan door te gaan tot de eerste volle bonusweek voorbij is :Y.
pi_166494387
quote:

Welke verhoogde spawns? Ik zie echt nog steeds maar drie pokemon op sight, en het is allemaal standaard grut zoals #pidgeypower
pi_166494449
Bizar. Ik verzuip er echt in. Net op 't metrostation een stuk of 10 om me heen. Meest niet zo bijzonder, wel veel!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 november 2016 @ 09:40:05 #222
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166494575
Ik zie mijn Snorrie steeds verder zakken in die level 10 gym :')

Ik vind dat echt zo enorm triest, je eigen team eruit gooien :N
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_166494847
Exeggcute uit een 5 kilometer ei...niet heel slecht als ik de troep bekijk die ik er de laatste tijd uit heb gekregen.
  dinsdag 8 november 2016 @ 10:00:39 #224
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_166494857
Ik vond het al opmerkelijk dat er ineens 7 of 8 Pokemon spawnden terwijl ik thuis zat.. alleen ik heb bijna geen ballen meer over. Ik ga zo maar naar een plek waar veel PokeStops zijn want ik heb veel items nodig.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  dinsdag 8 november 2016 @ 10:02:51 #225
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166494889
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:03 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

:{w Ik zie een Pickachu, Slowpoke en Kabuto
Dat tweede plaatje stond er nog niet toen ik reageerde.
Fuck the EBU.
  Moderator dinsdag 8 november 2016 @ 10:04:35 #226
42184 crew  DaMart
pi_166494913
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie mijn Snorrie steeds verder zakken in die level 10 gym :')

Ik vind dat echt zo enorm triest, je eigen team eruit gooien :N
Ik zag vanochtend ook dat de gym tegenover werk level 10 blauw is met alle mensen die er samen met mij in zaten, maar nu zonder mij... -O-.

Zou op zich wel leuk zijn overigens als je een specifieke Pokemon in een volle gym van jouw kleur die er langer dan 5 dagen in staat, kunt uitdagen en bevechten om diens plek in de gym over te nemen.
pi_166495074
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 05:45 schreef Pheno het volgende:
*belt Niantic om te zeggen dat ze een plekje vergeten
*geen gehoor. Kutbedrijf
pi_166495315
Fijn, die dubbele items en pokemon *O* Net mijn laatste Koffing gevangen. Nu een Weezing met Tackle en Shadow Ball. Kan het nog slechter _O- _O- _O-

Al weer 131 pokemon :o schiet op O+
pi_166495353
Nice een pokemon die spawned op mijn werkplek :o :

Zou het dan toch komen doordat Niantic de pokemons laat spawnen op plekken waar spelers dan actief zijn?
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_166495454

Vogelbuurt much?

Ik krijg lekker veel items (net een paar keer achter elkaar 7, 8, 9 Pokeballen), maar iedere Pokemon heeft zo'n 3 ballen nodig. Beetje jammer.
Protčge moi de mes désirs.
pi_166495655
Voor de iPhone (hij is er ook voor Android) is er nu ook een scanner in de appstore die werkt, en die meerdere accounts ondersteunt.
Je kan de radius maar ook de snelheid instellen waardoor je niet tegen captchas aan loopt :D

Hij heet PokeSensor:

pi_166495925
quote:

Vind ik leuk! Duimpje omhoog!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166496182
Arghh...meer spawnende pokemon. Echter hebben ze de spawn op mij werk verplaatst. Kan er niet meer bij :S.
  dinsdag 8 november 2016 @ 11:22:17 #234
12172 Rabieluh
pi_166496188
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Dat tweede plaatje stond er nog niet toen ik reageerde.
Ik had per ongeluk 2 keer dezelfde gepost, heftige copy pasta problemen :+.
  dinsdag 8 november 2016 @ 11:26:05 #235
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_166496237
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:10 schreef DaMart het volgende:

[..]

Is super. Aan elke pokestaps heb je nu pokemon spawns. Ook zeldzame zoals Rhyhorn, Bellsprout, Magnemite etc.

Het lijkt of alle pokestops lures zijn geworden.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 8 november 2016 @ 11:28:33 #236
pi_166496271
Nu moet ik weer een week elke avond en lunchpauze Pokemonnen. :(
pi_166496284
Ik heb wel de indruk dat het veel lastiger is om de Pokemons te vangen deze dagen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_166496290
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2016 01:07 schreef Rabieluh het volgende:

Handschoenen met touchtechniek

[ afbeelding ]
https://www.gearpoint.nl/element-black.html

Hee, leuke tip! Ik zocht toch nog handschoenen. Gelijk besteld!
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Moderator dinsdag 8 november 2016 @ 11:32:42 #239
42184 crew  DaMart
pi_166496336
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 11:26 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Is super. Aan elke pokestaps heb je nu pokemon spawns. Ook zeldzame zoals Rhyhorn, Bellsprout, Magnemite etc.

Dat valt best mee bij de pokestop hier hoor... zie er weinig spawnen eigenlijk... :@.
pi_166496340
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 11:26 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Ik kwam vrijwel nooit Bellsprout tegen en vandaag al een stuk of drie.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 8 november 2016 @ 11:35:19 #241
pi_166496375
Ik krijg tegenwoordig 500+ CP pidgeys op mijn radar.
Een beetje een dilemma of ik daar ballen en berries aan moet verspelen of niet..
  dinsdag 8 november 2016 @ 11:35:24 #242
12172 Rabieluh
pi_166496377
Zo maar naar het walhalla van de Vlissingse kust, winterbuien trotseren.
pi_166496455
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 11:29 schreef Molurus het volgende:

[..]

Hee, leuke tip! Ik zocht toch nog handschoenen. Gelijk besteld!
Ooit voor het hardlopen eens handschoentjes aangeschaft met die Touchtec. Hardlopen ben ik mee gestopt. Maar die handschoentjes komen nu best van pas ;)
  dinsdag 8 november 2016 @ 11:52:56 #244
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_166496654
Sinds paar dagen zijn nu zoveel Eevees hier, meer dan pidgeys , maar allemaal IV beneden de 50%.
  Moderator dinsdag 8 november 2016 @ 12:05:18 #245
42184 crew  DaMart
pi_166496905
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 11:52 schreef Momo... het volgende:
Sinds paar dagen zijn nu zoveel Eevees hier, meer dan pidgeys , maar allemaal IV beneden de 50%.
Ik wacht al weken op een goede Eevee... heb meer dan 300 candy voor die beesten, maar niets om te evolueren... misschien toch maar eens gaan besteden aan een upgrade van mijn Jolteon en Vaporeon :@.
pi_166496956
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:05 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik wacht al weken op een goede Eevee... heb meer dan 300 candy voor die beesten, maar niets om te evolueren... misschien toch maar eens gaan besteden aan een upgrade van mijn Jolteon en Vaporeon :@.
Ik kom juist aan de lopende band redelijk hoog IV eevee's tegen, maar dan weer met belabberde CP :(
pi_166496985
Man wat een beesten allemaal! Kom niet meer aan werken toe _O-

Elke keer 10 pokemon op mijn bureau :D
  Moderator dinsdag 8 november 2016 @ 12:12:40 #248
42184 crew  DaMart
pi_166497046
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:09 schreef Norrage het volgende:

Hier zitten er telkens 2... waarvan er eentje altijd wel een rattata is en de ander een weedle of pidgey en de enige andere (abra) ontsnapte meteen :').
pi_166497067
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:09 schreef Norrage het volgende:

Echt idioot ja, thuis spawnen er nu zo ongeveer 6 tov de max 4 eerst
Op het werk nu 4 / 5 tov de max 2 eerst.

irritant alleen dat pokestops alleen te bereiken zijn in de pauze.
  dinsdag 8 november 2016 @ 12:16:33 #250
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_166497122
Het lijkt of mijn vakantierooster naar Niantic werd opgestuurd.
Met Halloween 1 weekje vrijaf en nu opnieuw :D
pi_166497237
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:05 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ach een Eevee van 44.4 IV met een CP van 706 wat evolueert naar een Vaporeon van CP 1929. Mij hoor je niet klagen. Prima om ergens in een Gym te droppen
  dinsdag 8 november 2016 @ 12:30:37 #252
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_166497396
Net een Oddish tot Vileplume kunnen evolueren met Solar Beam en 2100 CP.
  dinsdag 8 november 2016 @ 12:31:35 #253
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_166497418
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 november 2016 10:48 schreef So_Surreal het volgende:
Voor de iPhone (hij is er ook voor Android) is er nu ook een scanner in de appstore die werkt, en die meerdere accounts ondersteunt.
Je kan de radius maar ook de snelheid instellen waardoor je niet tegen captchas aan loopt :D

Hij heet PokeSensor:

[ afbeelding ]
Kan je hierdoor niet gebanned worden?
  dinsdag 8 november 2016 @ 12:47:16 #254
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_166497786
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:30 schreef banaantjeEE het volgende:
Lekker hoor.
pi_166497858
quote:
Ik moet nog 6 candy voor mijn 950CP Gloom van 96% IV, maar die zal wel weer kutmoves krijgen :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:31 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Kan je hierdoor niet gebanned worden?
Ik gebruik een ander account om te scannen.
Volgens Reddit kan je ook niet op hardware geband worden, IP-adres ook niet.
pi_166498380
Net voor de lunch, een wartortle in mijn sightings, hele range afgelopen, maar er word hiervoor gebouwd, waardoor die hufter net op dat stukje zat.
pi_166498398
quote:
Die heb ik hier ook...alleen die CP-waarde haal ik bij lange na niet haha (CP 1499 na 4 power-ups).
pi_166498499
Mijn Vileplume is 1847 met solarbeam op level 25 .
pi_166498607
Mijn Vileplume heeft Acid en Moonblast. :'( Mijn 1e Victreebell had Acid en Sludge Bomb.

In potentie goede grass Pokemon zonder grass moves. :P
pi_166498619
Doduo uit mijn 5 km ei :D, nog 19 candy's te gaan voor Dodrio!
pi_166498651
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 13:21 schreef Blobje het volgende:
Mijn Vileplume heeft Acid en Moonblast. :'( Mijn 1e Victreebell had Acid en Sludge Bomb.

In potentie goede grass Pokemon zonder grass moves. :P
Mijn Victreebell ook :'( :'(
pi_166498717
beide hebben bij mij Solar Beam :)
Allebei ca. 1900 cp.

Wat is nou het beste om tegen een Lapras te gebruiken? Ik ben daar zo slecht in haha, vergeet het altijd.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_166498733
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 13:17 schreef raptorix het volgende:
Mijn Vileplume is 1847 met solarbeam op level 25 .
Dat gaat die van mij niet halen op Lvl 25. Denk dat die zo rond de 1750 uit gaat komen.

Heb nog een Weepinbell in de wacht staan maar die heeft op dit moment ook Acid en Sludge Bomb. Ben er bang voor....
pi_166498835
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 13:25 schreef FalleNk810i het volgende:
beide hebben bij mij Solar Beam :)
Allebei ca. 1900 cp.

Wat is nou het beste om tegen een Lapras te gebruiken? Ik ben daar zo slecht in haha, vergeet het altijd.
Fire, Fighting, Rock, Steel ;)
pi_166498883
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 13:30 schreef Gurian het volgende:

[..]

Fire, Fighting, Rock, Steel ;)
De meeste fighting, rock en steel beestjes zijn vrij waardeloos qua cp. Dus dan wordt het al gauw arcanine of flareon denk ik.
pi_166498974
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 13:32 schreef Molurus het volgende:

[..]

De meeste fighting, rock en steel beestjes zijn vrij waardeloos qua cp. Dus dan wordt het al gauw arcanine of flareon denk ik.
Lapras is ook water he, dus fire werkt ook niet best. Electric, fighting, en steel zijn prima.
pi_166498990
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 13:36 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Lapras is ook water he, dus fire werkt ook niet best. Electric, fighting, en steel zijn prima.
Maja, welke moet het dan worden? Persoonlijk heb ik geen pokemons met die types die qua cp in de buurt komen van m'n cp2301 Lapras.
pi_166498999
Thanks!
Ik heb een:

1962 Flareon met Fire Blast
1575 Charizard met Dragon Claw :'( :'(
1404 Rhydon met Earthquake

Zou wel iets van moeten lukken denk ik zo haha.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  dinsdag 8 november 2016 @ 13:41:59 #269
12172 Rabieluh
pi_166499085
Lapraaaaaaaaaasshhddsaaaaa
  dinsdag 8 november 2016 @ 13:52:46 #270
12172 Rabieluh
pi_166499277
En snorlax uit eii!!!!aaaahhhhh
pi_166499362
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 13:52 schreef Rabieluh het volgende:
*O* *O*
  dinsdag 8 november 2016 @ 13:58:18 #272
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166499404
quote:
Fuck yeah!
pi_166499424
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 13:36 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Oja haha
Maar het hoeft niet persee een Electric, Fighting of Steel of Rock Pokemon te zijn natuurlijk. Wanneer een andere pokemon prima aanval heeft in die categorie is het ook goed toch.
Een Blastoise met FlashCanon, een NidoQueen met Stone Edge of een Poliwrath met Submission bv.

PS ik heb twee Jolteons met Thunder van 1300+ CP. Werkt prima tegen Gyarados en Lapras van 1900 tot 2200 CP
pi_166499620
Lekker dat je nu veel ballen krijgt bij Pokestops. _O_

Verder geen last met Pokestops in de auto/bus/tram. _O_

Veel diversiteit in Pokemon _O_

Alleen veel pech met mijn eieren de laatste dagen. Wat een rotzooi. Lading Weedles, Caterpies, Cubones, Tentacools en 2x een Jynx. -O-
  dinsdag 8 november 2016 @ 14:07:12 #275
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166499623
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 13:41 schreef Rabieluh het volgende:
Je hebt 'm eindelijk?
Fuck the EBU.
  dinsdag 8 november 2016 @ 14:11:01 #276
12172 Rabieluh
pi_166499701
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Je hebt 'm eindelijk?
Ja!! Kouwe klauwen nu daaamn
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 november 2016 @ 14:17:18 #277
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166499882
quote:
Heb je ze nu allebei tegelijk? :D _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 november 2016 @ 14:19:25 #278
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166499938
Ik heb nog nooit zo veel greats en ultra's tegelijk gehad :P

En mijn gps is helemaal naar de klote.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 8 november 2016 @ 14:21:09 #279
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166499988
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:11 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Ja!! Kouwe klauwen nu daaamn
Dat is het wel waard.
Fuck the EBU.
pi_166500003
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:19 schreef Nattekat het volgende:

Vanavond dan ook maar even een rondje door de kou heen om te kijken of het echt als een malle tekeer gaat ;)
  Moderator dinsdag 8 november 2016 @ 14:23:26 #281
42184 crew  DaMart
pi_166500050
quote:

Ik heb van mijn gymmuntjes maar even mijn derde bag upgrade gekocht... zit nu alweer vol... best handig die extra items :D.
  dinsdag 8 november 2016 @ 14:23:47 #282
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166500066
quote:

bij mij is het aantal ballen een beetje uit verhouding. Ik heb nu 11 Poké balls, 19 Great balls en 62 Ultra balls.
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 november 2016 @ 14:24:00 #283
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166500073
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:23 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik heb van mijn gymmuntjes maar even mijn derde bag upgrade gekocht... zit nu alweer vol... best handig die extra items :D.
Ik heb er nog niet genoeg :'(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_166500129
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:23 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik weiger muntjes te kopen
  dinsdag 8 november 2016 @ 14:26:56 #285
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_166500156
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:49 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Ik moet nog 6 candy voor mijn 950CP Gloom van 96% IV, maar die zal wel weer kutmoves krijgen :')

[..]

Ik gebruik een ander account om te scannen.
Volgens Reddit kan je ook niet op hardware geband worden, IP-adres ook niet.
Ik gebruik dan toch liever Pokesearch. Is traag maar wel accuraat.
  Moderator dinsdag 8 november 2016 @ 14:28:58 #286
42184 crew  DaMart
pi_166500218
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik ook... maar via de gyms heb ik er al wat verdiend waarmee ik spullen kon kopen... als ik er nog 50 bij heb, koop ik alsnog mijn eerste pokemon storage upgrade :Y.
  dinsdag 8 november 2016 @ 14:29:37 #287
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_166500237
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 13:41 schreef Rabieluh het volgende:
Meenjet?
2 5km eitjes: Goldeen en Rhydorn :').

Heb 3 10km, maar aan het opsparen.
  Moderator dinsdag 8 november 2016 @ 14:31:20 #288
42184 crew  DaMart
pi_166500279
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:29 schreef banaantjeEE het volgende:

Heb 3 10km, maar aan het opsparen.
Idem :Y.

Als ik er 9 heb, spendeer ik wel een keer 10 euro voor 8 extra incubators, denk ik :Y.
  dinsdag 8 november 2016 @ 14:31:49 #289
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_166500291
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:31 schreef DaMart het volgende:

[..]

Als ik er 9 heb, spendeer ik wel een keer 10 euro voor 8 extra incubators, denk ik :Y.
Ben mijn incubators ook aan het opsparen :P . Heb er momenteel 5.
pi_166500309
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:31 schreef DaMart het volgende:

[..]

Als ik ooit negen 10km eieren heb, zal ik wel genoeg muntjes hebben van de gyms voor de incubators. :P
  Moderator dinsdag 8 november 2016 @ 14:32:25 #291
42184 crew  DaMart
pi_166500312
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:31 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Ben mijn incubators ook aan het opsparen :P . Heb er momenteel 5.
Na de Pokemon storage upgrade ga ik denk ik ook incubators kopen :Y.
Maar geen idee of die muntjes nog lang blijven binnenkomen, dus anders moet ik eenmalig geld erin steken :X.
  dinsdag 8 november 2016 @ 14:33:03 #292
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_166500333
Alleen gaan die 5km zo tergend traag ;(
  dinsdag 8 november 2016 @ 14:33:04 #293
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_166500334
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik koop mijn spullen via het geld wat ik verdien met Google Rewards.
Paar enquetetjes en hoppa!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_166500410
Ik gebruik 3 incubators per keer (2 disposable en 1 oneindige).

Heb nog coins voor nog 2 Incubators maar ik koop ze nog niet. Dan zet ik ze namelijk ook gelijk in. Had er voor de Halloween-week al een aantal gespaard aan coins maar toen er een berg gekocht en gebruikt.

Op dit moment krijg ik al een week of 3 60 coins per dag dus dat gaat wel redelijk lekker ;).
pi_166500578
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

Ik koop mijn spullen via het geld wat ik verdien met Google Rewards.
Paar enquetetjes en hoppa!
Werkt inderdaad ook wel maar zou bij mij beter werken als ik zelf in een stad zou werken. Je moet namelijk wel winkels bezoeken om enquetes te krijgen. En daar kom ik door de week niet echt vaak.
  dinsdag 8 november 2016 @ 14:44:57 #296
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_166500654
Ditto werd teruggevonden in de database tijdens de laatste update?
  Spellchecker dinsdag 8 november 2016 @ 14:46:57 #297
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_166500694
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:35 schreef Gurian het volgende:
Ik gebruik 3 incubators per keer (2 disposable en 1 oneindige).

Heb nog coins voor nog 2 Incubators maar ik koop ze nog niet. Dan zet ik ze namelijk ook gelijk in. Had er voor de Halloween-week al een aantal gespaard aan coins maar toen er een berg gekocht en gebruikt.

Op dit moment krijg ik al een week of 3 60 coins per dag dus dat gaat wel redelijk lekker ;).
Dat zal waarschijnlijk niet zo lang meer duren, na die laatste update :P

Al hebben ze het sneller neertrekken van gyms bij mij in de buurt (gelukkig) ook nog niet helemaal ontdekt.
Tevens -purist.
  dinsdag 8 november 2016 @ 14:49:07 #298
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166500737
Eevee in huis of door gps onnauwkeurigheid vlakbij. Daardoor wel mijn tweede vangst dag op dag
Fuck the EBU.
pi_166500809
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:46 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Dat zal waarschijnlijk niet zo lang meer duren, na die laatste update :P

Al hebben ze het sneller neertrekken van gyms bij mij in de buurt (gelukkig) ook nog niet helemaal ontdekt.
Ben er ook bang voor. Maar zo lang t duurt, duurt t.
Had er vanmorgen nog 7 in een Gym. Ben er vandaag dus al 1 kwijtgeraakt.
  dinsdag 8 november 2016 @ 14:52:07 #300
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_166500813
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:42 schreef Gurian het volgende:

[..]

Werkt inderdaad ook wel maar zou bij mij beter werken als ik zelf in een stad zou werken. Je moet namelijk wel winkels bezoeken om enquetes te krijgen. En daar kom ik door de week niet echt vaak.
Ja dat is wel het nadeel. Je zal idd wel wat updates op FB met locaties moeten posten. :{w
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_166500824
2x een Bulbusaur achter elkaar uit een egg :D
En voor het eerst een Growlith uit een 5KM, dus direct een goede voor een Arcanine :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')