Je kan proberen, maar ik heb mijn Lickytung, Arcanine en Charizard niet gevonden.quote:Op maandag 7 november 2016 13:30 schreef mjh487 het volgende:
Als er dus om de hoek een aerodactyl zit volgens pokemonradargo is het niet waard om die te proberen?
Ok, laat maar weten. Geen idee over die rode en blauwe lijntjes. Ik merk ze nu ook pas op.quote:Op maandag 7 november 2016 13:33 schreef mjh487 het volgende:
Naja ik geef het een kans, omdat ik die nog niet heb. Ik laat het zo wel weten
Ben overigens wel benieuws wat de groene en rode lijntjes om een pokemon op pokemonradargo betekent.
Matige actie vind ik nog te positief. Dichtstbijzijnde stop is hier 1 km vandaan. Dus om ballen te halen doen we altijd een rondje met de auto. Vriendin rijdt, ik zit met 2 telefoons in de hand de stops te draaien. Dat kunnen we nu wel vergeten.quote:Op maandag 7 november 2016 13:43 schreef Rabieluh het volgende:
Matige actie van die snelheidsbegrenzing, miljoenen mensen halen op deze manier pokeballen binnen.
Ik neem aan dat jij ook geen 41 km/u fietst.quote:Op maandag 7 november 2016 13:46 schreef Rabieluh het volgende:
Die max snelheid ligt ergens rond de 41 kilometer per uur, heel matig dit. Maar op de fiets merk ik er in ieder geval niks van, dat is iets.
Dat komt niet zo vaak voor nee, mocht ik die snelheid halen dan ga ik al helemaal niet met 1 hand proberen pokestops te spinnenquote:Op maandag 7 november 2016 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij ook geen 41 km/u fietst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Lijkt me inderdaad niet echt verstandig op de fiets.quote:Op maandag 7 november 2016 13:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat komt niet zo vaak voor nee, mocht ik die snelheid halen dan ga ik al helemaal niet met 1 hand proberen pokestops te spinnen.
Dat klinkt vrij kansloos als je niet in de stad woontquote:Op maandag 7 november 2016 13:31 schreef DaMart het volgende:
Pokemonradargo is toch die radar die gevuld wordt met info door mensen die doorgeven als ze wat hebben gezien ergens?
quote:Op maandag 7 november 2016 13:50 schreef raptorix het volgende:
Mmmm toevallig vanmorgen had ik mijn Pokemon in de tram niet aan, maar denk er niet veel last van te hebben.Wasda?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Er zat volgens pokemonradargo ook een poliwag en nog iets drnaast, en alledrie zaten ze er nietquote:Op maandag 7 november 2016 13:35 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ok, laat maar weten. Geen idee over die rode en blauwe lijntjes. Ik merk ze nu ook pas op.
Mijn vriendin reed gisteren langzamer dan dat, en toch kreeg ik een Try again laterquote:Op maandag 7 november 2016 13:46 schreef Rabieluh het volgende:
Die max snelheid ligt ergens rond de 41 kilometer per uur, heel matig dit. Maar op de fiets merk ik er in ieder geval niks van, dat is iets.
Want, dat was de bedoeling van het spel? dat je alles vanuit de auto moet doen en zo?quote:Op maandag 7 november 2016 13:40 schreef Blobje het volgende:
Kutzooi. Vanuit de bus nagenoeg geen enkele stop meer kunnen pakken.![]()
Dus om enkele bestuurders van auto's aan te pakken moeten alle passagiers in auto's, trein, bus, metro, tram er ook onder lijden.
Aaahhh dat ding, leuk stukje techniekquote:Op maandag 7 november 2016 14:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://www.microsoft.com/microsoft-hololens/en-us
Niet van mij hoor
Lekker kortzichtig weer.quote:Op maandag 7 november 2016 14:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Want, dat was de bedoeling van het spel? dat je alles vanuit de auto moet doen en zo?![]()
Misschien zuur voor de dorpsbewoners zonder pokestops, maar ik vind het wel een eerlijke update.... Dat gezeik omdat Niantic de dingen uitschakelt die niet zo bedoeld waren toen ze het spel bedachten![]()
Stop eens met zeiken en ga het spel eens spelen. Pak de fiets, ga lopen.
Ik begrijp je punt wel, en ik reageer ook niet alleen op jou maar ook op alle andere klagende users die maar zitten te zeiken dat het "cheaten",want dat is het in principe, terecht aan banden wordt gelegd door Niantic. Maar volgens deze argumentatie zou Niantic gewoon iedereen ongelimiteerd ballen moeten geven? Lijkt me ook een beetje onlogisch. Een deel van het spel is ballen verzamelen, lopend. Desnoods fietsend. In het oorspronkelijke gameboy spel zat je ook vaak zonder ballen etc. Part of the challenge. Waarom moet alles zo makkelijk gemaakt worden??quote:Op maandag 7 november 2016 14:27 schreef Blobje het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig weer.![]()
Ik wandel wat af deze maanden. Zeker 30 a 40 km per week. Ik rijd ergens heen met de auto en ga daar spelen. Het tekort aan stops op vele plekken zorgt ervoor dat veel spelers eerst met de auto of ander vervoersmiddel ballen gaan halen en vervolgens gewoon wandelen om te spelen. En ja, het draaien van de stops gebeurd gewoon als passagier.![]()
Kan ik wel gaan alleen gaan wandelen om stops te draaien, maar zelfs in een stad als Groningen zijn er op de meeste plekken te weinig stops. Uur wandelen door het Stadspark en je hebt nog geen 10 stops te pakken met een veelvoud aan spawnende Pokemon. Volgens mij draait het om "Gotta catch 'em all". Niet om "Sorry, ik kan je niet vangen want ik heb (alweer) geen ballen meer".
Ik snap je punt wel, maar het spel is er niet klaar voor om enkel lopend gespeeld te worden. Ik vind het prima dat er geen Pokemon spawnen als je boven een bepaalde snelheid rijdt, maar nu met de stops is dat gewoon onzin. Dan moeten er gewoon veel meer stops bij. Of schakel de optie dat gebruikers nieuwe stops kunnen aanmelden weer in. Even een boodschapje doen en ondertussen enkele stops draaien en ik kan er thuis weer een dag of 2 tegenaan. Nu kunnen veel spelers dat wel vergeten.
Zoveel simpele oplossingenquote:Op maandag 7 november 2016 14:43 schreef raptorix het volgende:
Het probleem met de ballen is vrij simpel op te lossen.
Geef gewoon een multiplier op het aantal items wanneer er minder dan X pokestops per km2 zijn.
Echt dit zou een developer in 2 uur kunnen implementeren.
of inventory-based; onder (x) ballen geven de eerste pokestops gegarandeerd 3 ballen per spin ofzo.quote:Op maandag 7 november 2016 14:43 schreef raptorix het volgende:
Geef gewoon een multiplier op het aantal items wanneer er minder dan X pokestops per km2 zijn.
Dat lijkt me een uitstekend plan.quote:Op maandag 7 november 2016 14:43 schreef raptorix het volgende:
Nope.quote:Op maandag 7 november 2016 14:49 schreef Blobje het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het zit met de Pokemon Go Plus. Heb je met dat ding ook nog steeds de speed limit?
Daar gaat dus direct de meerwaarde (voor zowel die dat überhaupt al had) van de Pokemon Go Plus.quote:Op maandag 7 november 2016 14:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nope.
Zelf getest vanochtend. waarschijnlijk door de vertraging waarmee die plus e.e.a. afhandeld.
Nope als in; hij heeft geen last van de speedlimit. dus ik kan nog steeds stops spinnen met de plus vanuit de auto. op ~50 Km/uquote:Op maandag 7 november 2016 14:52 schreef Blobje het volgende:
[..]
Daar gaat dus direct de meerwaarde (voor zowel die dat überhaupt al had) van de Pokemon Go Plus.
Ah vandaar.quote:Op maandag 7 november 2016 14:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nope als in; hij heeft geen last van de speedlimit. dus ik kan nog steeds stops spinnen met de plus vanuit de auto. op ~50 Km/u
Alleen mis ik dan de helft door de refresh-rate van de plus, maar dat is niets nieuws.
(de '' was dan ook meer bedoeld als 'lekker consequent Niantic')
Vind het sleepnet van die plus wel relaxed, ding in m'n zak en wandelen en aan het eind van de rit kijk ik wel wat ik heb gevangen.quote:Op maandag 7 november 2016 15:06 schreef Blobje het volgende:
[..]
Ah vandaar.Moet ik straks dus ook de PoGo Plus. Dat Niantic dus puur aan de centen denkt kun je ze ook niet kwalijk nemen natuurlijk.
Uiteraard. Het is een free-to-play game en de centen moeten ergens vandaan komen. Koop regelmatig egg incubators, maar 100 munten voor slechts 20 ballen is een beetje uit verhouding.quote:Op maandag 7 november 2016 15:05 schreef Murmeli het volgende:
Ze willen natuurlijk ook dat we ballen kopen he
Moet zeggen dat de nieuwe Gyminstellingen ook nogal rigoureus zijn. Gisteren een Gym verovert. Wil ik hem verder optrainen naar lvl 2/3/4 dan mag je wel een stoel meenemen als je in je 1tje bent. Je krijgt nog maar 200 Prestige erbij per battle. En dan heb ik het nog niet eens over de potions en revives die je dan nodig hebt.quote:Op maandag 7 november 2016 15:06 schreef Blobje het volgende:
[..]
Ah vandaar.Moet ik straks dus ook de PoGo Plus. Dat Niantic dus puur aan de centen denkt kun je ze ook niet kwalijk nemen natuurlijk. Heb het er best voor over om zo'n ding te kopen, speel het dagelijks. Beetje meer aan de gebruiker denken mag echter ook wel. Wie weet wat voor rare updates er volgende week weer komen.
Ik heb 3 porygons gevangen, ruilen voor een lapras of snorrelax?quote:Op maandag 7 november 2016 15:01 schreef DJKoster het volgende:
Mijn vriendin heeft de Porygon wel![]()
En is hard op weg om mij in het halen.
Gast...quote:Op maandag 7 november 2016 13:31 schreef DaMart het volgende:
Pokemonradargo is toch die radar die gevuld wordt met info door mensen die doorgeven als ze wat hebben gezien ergens?
Omzeilt de jouwe dan ook de captchas met meerdere accounts ?quote:Op maandag 7 november 2016 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gast...
Niet eens naar kijken.
Ik heb Pokemongo-Map werkend gekregen
Ik gebruik die site ook niet, maar zag hem hier meerdere keren voorbijkomenquote:Op maandag 7 november 2016 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gast...
Niet eens naar kijken.
Ik heb Pokemongo-Map werkend gekregen
quote:Op maandag 7 november 2016 15:39 schreef DaMart het volgende:
Kwam net mijn 2 km-ei uit... ik helemaal blij dat het geen rat of duif meer kon zijn... is het een weedle....
Dat ding vindt bij mij helemaal niets...quote:Op maandag 7 november 2016 15:35 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Omzeilt de jouwe dan ook de captchas met meerdere accounts ?
https://github.com/mchristopher/PokemonGo-DesktopMap/releases
Deze werkt namelijk ook weer, maar laat niet alles zien.
Ik denk dat dat komt doordat die oude accounts al geflagd zijn als bot.
Misschien werkt het weer als ik nieuwe accounts aanmaak.
Je moet een nieuwe account toevoegen, en met dat account die terms accepteren en die starter pokemon vangen.quote:Op maandag 7 november 2016 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ding vindt bij mij helemaal niets....
200 prestige maar? Of had je gewoon te hoge pokemon?quote:Op maandag 7 november 2016 15:28 schreef Gurian het volgende:
[..]
Moet zeggen dat de nieuwe Gyminstellingen ook nogal rigoureus zijn. Gisteren een Gym verovert. Wil ik hem verder optrainen naar lvl 2/3/4 dan mag je wel een stoel meenemen als je in je 1tje bent. Je krijgt nog maar 200 Prestige erbij per battle. En dan heb ik het nog niet eens over de potions en revives die je dan nodig hebt.
PS: Lees al ff mee hier maar nog niet eerder gepost
Speel onder de naam Gurian en woon in Deventer. Zit in Team Valor, gestart op 10-7-2016 en momenteel level 25.
PS2: Arghh terwijl ik typ komt er een eitje uit....Gastly...really na de Halloween-actie
Hmm gisteren met mijn gym trainen ging ik tegen mijn 2850 Dragonite met 2.300 Lapras en kreeg iets van 610 prestige per battle van 25 seconde.quote:Op maandag 7 november 2016 15:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
200 prestige maar? Of had je gewoon te hoge pokemon?
Flareon van 1426 in de Gym, aanval met Horsea van 962. Moet net goed genoeg zijn volgens mijquote:Op maandag 7 november 2016 15:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
200 prestige maar? Of had je gewoon te hoge pokemon?
En de rest van je lineup aan pokemon zat ook onder de 962 cp?quote:Op maandag 7 november 2016 15:56 schreef Gurian het volgende:
[..]
Flareon van 1426 in de Gym, aanval met Horsea van 962. Moet net goed genoeg zijn volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |