abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166474852

Downloads

Linkjes

Officiële Pokémon GO website
Pokémon GO op Reddit
Pokémon GO Snap op Reddit
Nederlandse Pokémon GO Facebook groep
IV calculator dmv inloggen (let op: inloggen met account is tegen ToS dus op eigen risico)
IV calculator dmv handmatig invoeren
CP na evolutie
Attack moveset vergelijken
Hoe moet je dodgen?

Server status

Team Leaders:

FAQ
POK / Pokémon Go FAQ

TAKE ALL THE GYMS - MEET!

Naam - Team - Woonplaats

VALOOOOOOR

KapiteinG - Rood - Utrecht
Rabieluh - Rood - Oost-Souburg (das bij Vlissingen en Middelburg enzo)
Highlighter - team rood - Rotterdam
Schanulleke - rood - omgeving Haarlem
miffy1 - Rood - Leiden
DarkY.NL - Rood - Groningen

MYSTIC
Murmeli - Blauw - Rotterdam
Debsterr - Blauw - Eindhoven
Vanyel - Blauw - Utrecht
Mevrouw_voor_jou - Blauw - Onbekend
Nattekat - Blauw - Leiden
Molurus - Blauw - Delft
DaMart - blauw - Zandvoort
banaantjeEE - Blauw - Brussel (of Sluis)

instinct
PicoMMP - Geel - Amsterdam
Momo - Geel - Wageningen
Luctor - Geel - Middelburg

Wat gaan we doen?

In een zo centraal mogelijk gelegen gebied, bereikbaar met OV, te voet een stuk of 30 gyms verdelen onder de deelnemers.

Wanneer gaan we dat doen?

Een maand nadat we een leuk groepje bij elkaar hebben. Geef je dus op!

[ Bericht 11% gewijzigd door DaMart op 07-11-2016 17:04:05 ]
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_166474865
Ik ga even mijn handschoenen zoeken en de trein op wat pokestops spinnen.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_166474992
Als er dus om de hoek een aerodactyl zit volgens pokemonradargo is het niet waard om die te proberen?
Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 13:31:58 #4
42184 crew  DaMart
pi_166475024
Pokemonradargo is toch die radar die gevuld wordt met info door mensen die doorgeven als ze wat hebben gezien ergens?
pi_166475035
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:30 schreef mjh487 het volgende:
Als er dus om de hoek een aerodactyl zit volgens pokemonradargo is het niet waard om die te proberen?
Je kan proberen, maar ik heb mijn Lickytung, Arcanine en Charizard niet gevonden.
pi_166475051
Naja ik geef het een kans, omdat ik die nog niet heb. Ik laat het zo wel weten :P
Ben overigens wel benieuws wat de groene en rode lijntjes om een pokemon op pokemonradargo betekent.
Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.
pi_166475102
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:33 schreef mjh487 het volgende:
Naja ik geef het een kans, omdat ik die nog niet heb. Ik laat het zo wel weten :P
Ben overigens wel benieuws wat de groene en rode lijntjes om een pokemon op pokemonradargo betekent.
Ok, laat maar weten. Geen idee over die rode en blauwe lijntjes. Ik merk ze nu ook pas op.
pi_166475196
Kutzooi. Vanuit de bus nagenoeg geen enkele stop meer kunnen pakken. :r

Dus om enkele bestuurders van auto's aan te pakken moeten alle passagiers in auto's, trein, bus, metro, tram er ook onder lijden. :')
  maandag 7 november 2016 @ 13:43:44 #9
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_166475267
Matige actie van die snelheidsbegrenzing, miljoenen mensen halen op deze manier pokeballen binnen.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_166475316
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:43 schreef Rabieluh het volgende:
Matige actie van die snelheidsbegrenzing, miljoenen mensen halen op deze manier pokeballen binnen.
Matige actie vind ik nog te positief. Dichtstbijzijnde stop is hier 1 km vandaan. Dus om ballen te halen doen we altijd een rondje met de auto. Vriendin rijdt, ik zit met 2 telefoons in de hand de stops te draaien. Dat kunnen we nu wel vergeten. -O-
  maandag 7 november 2016 @ 13:46:55 #11
12172 Rabieluh
pi_166475324
Die max snelheid ligt ergens rond de 41 kilometer per uur, heel matig dit. Maar op de fiets merk ik er in ieder geval niks van, dat is iets.
  maandag 7 november 2016 @ 13:48:11 #12
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166475353
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:46 schreef Rabieluh het volgende:
Die max snelheid ligt ergens rond de 41 kilometer per uur, heel matig dit. Maar op de fiets merk ik er in ieder geval niks van, dat is iets.
Ik neem aan dat jij ook geen 41 km/u fietst. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 7 november 2016 @ 13:49:58 #13
12172 Rabieluh
pi_166475387
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij ook geen 41 km/u fietst. :D
Dat komt niet zo vaak voor nee, mocht ik die snelheid halen dan ga ik al helemaal niet met 1 hand proberen pokestops te spinnen :D.
pi_166475407
Mmmm toevallig vanmorgen had ik mijn Pokemon in de tram niet aan, maar denk er niet veel last van te hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 7 november 2016 @ 13:51:36 #15
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166475427
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:49 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Dat komt niet zo vaak voor nee, mocht ik die snelheid halen dan ga ik al helemaal niet met 1 hand proberen pokestops te spinnen :D.
Lijkt me inderdaad niet echt verstandig op de fiets.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_166475438
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:31 schreef DaMart het volgende:
Pokemonradargo is toch die radar die gevuld wordt met info door mensen die doorgeven als ze wat hebben gezien ergens?
Dat klinkt vrij kansloos als je niet in de stad woont :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 7 november 2016 @ 13:55:39 #17
12172 Rabieluh
pi_166475509
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:50 schreef raptorix het volgende:
Mmmm toevallig vanmorgen had ik mijn Pokemon in de tram niet aan, maar denk er niet veel last van te hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasda?!
pi_166475610
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:35 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Ok, laat maar weten. Geen idee over die rode en blauwe lijntjes. Ik merk ze nu ook pas op.
Er zat volgens pokemonradargo ook een poliwag en nog iets drnaast, en alledrie zaten ze er niet :(
Niet eens in de nearby.

Lijntjes zijn denk ik diezelfde kleuren die je ziet als je ze probeert te vangen

quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:46 schreef Rabieluh het volgende:
Mijn vriendin reed gisteren langzamer dan dat, en toch kreeg ik een Try again later
pi_166475723
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:40 schreef Blobje het volgende:
Kutzooi. Vanuit de bus nagenoeg geen enkele stop meer kunnen pakken. :r

Dus om enkele bestuurders van auto's aan te pakken moeten alle passagiers in auto's, trein, bus, metro, tram er ook onder lijden. :')
Want, dat was de bedoeling van het spel? dat je alles vanuit de auto moet doen en zo? :N :N
Misschien zuur voor de dorpsbewoners zonder pokestops, maar ik vind het wel een eerlijke update.... Dat gezeik omdat Niantic de dingen uitschakelt die niet zo bedoeld waren toen ze het spel bedachten :r :r

Stop eens met zeiken en ga het spel eens spelen. Pak de fiets, ga lopen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_166475735
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 13:55 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Wasda?!
https://www.microsoft.com/microsoft-hololens/en-us
Niet van mij hoor ;)
  maandag 7 november 2016 @ 14:16:06 #21
12172 Rabieluh
pi_166475935
quote:
Aaahhh dat ding, leuk stukje techniek :9.
pi_166476105
Ik wil me trouwens ook aanmelden voor de meet, wel onder voorbehoud van datum, mijn woonplaats is Amsterdam. Overigens komt merendeel van mensen uit de West kant, kortom ergens rond Rotterdam/Den Haag/Leiden lijkt handig.
pi_166476155
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2016 14:06 schreef Norrage het volgende:

[..]

Want, dat was de bedoeling van het spel? dat je alles vanuit de auto moet doen en zo? :N :N
Misschien zuur voor de dorpsbewoners zonder pokestops, maar ik vind het wel een eerlijke update.... Dat gezeik omdat Niantic de dingen uitschakelt die niet zo bedoeld waren toen ze het spel bedachten :r :r

Stop eens met zeiken en ga het spel eens spelen. Pak de fiets, ga lopen.
Lekker kortzichtig weer. :')

Ik wandel wat af deze maanden. Zeker 30 a 40 km per week. Ik rijd ergens heen met de auto en ga daar spelen. Het tekort aan stops op vele plekken zorgt ervoor dat veel spelers eerst met de auto of ander vervoersmiddel ballen gaan halen en vervolgens gewoon wandelen om te spelen. En ja, het draaien van de stops gebeurd gewoon als passagier. ^O^

Kan ik wel gaan alleen gaan wandelen om stops te draaien, maar zelfs in een stad als Groningen zijn er op de meeste plekken te weinig stops. Uur wandelen door het Stadspark en je hebt nog geen 10 stops te pakken met een veelvoud aan spawnende Pokemon. Volgens mij draait het om "Gotta catch 'em all". Niet om "Sorry, ik kan je niet vangen want ik heb (alweer) geen ballen meer".

Ik snap je punt wel, maar het spel is er niet klaar voor om enkel lopend gespeeld te worden. Ik vind het prima dat er geen Pokemon spawnen als je boven een bepaalde snelheid rijdt, maar nu met de stops is dat gewoon onzin. Dan moeten er gewoon veel meer stops bij. Of schakel de optie dat gebruikers nieuwe stops kunnen aanmelden weer in. Even een boodschapje doen en ondertussen enkele stops draaien en ik kan er thuis weer een dag of 2 tegenaan. Nu kunnen veel spelers dat wel vergeten.
pi_166476344
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 14:27 schreef Blobje het volgende:

[..]

Lekker kortzichtig weer. :')

Ik wandel wat af deze maanden. Zeker 30 a 40 km per week. Ik rijd ergens heen met de auto en ga daar spelen. Het tekort aan stops op vele plekken zorgt ervoor dat veel spelers eerst met de auto of ander vervoersmiddel ballen gaan halen en vervolgens gewoon wandelen om te spelen. En ja, het draaien van de stops gebeurd gewoon als passagier. ^O^

Kan ik wel gaan alleen gaan wandelen om stops te draaien, maar zelfs in een stad als Groningen zijn er op de meeste plekken te weinig stops. Uur wandelen door het Stadspark en je hebt nog geen 10 stops te pakken met een veelvoud aan spawnende Pokemon. Volgens mij draait het om "Gotta catch 'em all". Niet om "Sorry, ik kan je niet vangen want ik heb (alweer) geen ballen meer".

Ik snap je punt wel, maar het spel is er niet klaar voor om enkel lopend gespeeld te worden. Ik vind het prima dat er geen Pokemon spawnen als je boven een bepaalde snelheid rijdt, maar nu met de stops is dat gewoon onzin. Dan moeten er gewoon veel meer stops bij. Of schakel de optie dat gebruikers nieuwe stops kunnen aanmelden weer in. Even een boodschapje doen en ondertussen enkele stops draaien en ik kan er thuis weer een dag of 2 tegenaan. Nu kunnen veel spelers dat wel vergeten.
Ik begrijp je punt wel, en ik reageer ook niet alleen op jou maar ook op alle andere klagende users die maar zitten te zeiken dat het "cheaten",want dat is het in principe, terecht aan banden wordt gelegd door Niantic. Maar volgens deze argumentatie zou Niantic gewoon iedereen ongelimiteerd ballen moeten geven? Lijkt me ook een beetje onlogisch. Een deel van het spel is ballen verzamelen, lopend. Desnoods fietsend. In het oorspronkelijke gameboy spel zat je ook vaak zonder ballen etc. Part of the challenge. Waarom moet alles zo makkelijk gemaakt worden??

Wellicht zouden de flee rates iets moeten aanpassen en dat soort dingen, want daar ben ik het over eens dat dat nergens op slaat, maar dat ze mensen behoeden als een zombie in bussen te gaan zitten en zo pokestops te spinnen lijkt mij een goede stap.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 7 november 2016 @ 14:40:28 #25
12172 Rabieluh
pi_166476364
Vergeet niet dat er ook andere meuk uit pokestops komt naast ballen, er komt nog meer druk op je potions en revives te staan door het moeilijkere trainen en veel mensen krijgen deze items nu minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')